abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 januari 2013 @ 16:50:57 #51
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_121195718
Ik ga het onthouden voor als we met O. willen. We denken vlak voordat hij 3 jaar wordt een keer te gaan want dan is hij nog gratis :P
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_121195729
Ik denk dat we inderdaad voor los hotel en tickets moeten gaan. Hotel was ook niet zo'n probleem, maar de tickets maken het duur.

Ik ga deze site in de gaten houden voor tickets:
http://www.ceno-travel.com/Disneyland-Parijs.html

Dan zullen we maar een hotel/ appartement gaan zoeken. We zijn met de auto, dus maakt ook niet zoveel uit waar we precies zitten. Heb ook niet veel eisen aangezien we toch overdag in het park zullen zijn, er moeten genoeg bedden en toilet/douch op de kamer zijn ;)
pi_121195757
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:49 schreef Meimeltje het volgende:
Dan had ik dat ook zeker gedaan Miss!

Mocht iemand toevallig tips hebben voor voor hotel + tickets Disneyland waarbij je op een woensdag kan aankomen en op de zaterdagochtend kan vertrekken. Met daarbij donderdag en vrijdag toegang tot Disneyland.
Het lijkt erg lastig te zijn, meestal heb je een vaste aankomstdag of de verkeerde dagen toegang tot park (zaterdag moeten we echt op tijd naar Le Pech, dus kunnen die dag niet naar Disneyland).

Waarschijnlijk zullen we dus hotel en tickets apart moeten boeken, maar helaas wel wat duurder uit dan.
Hoe ver weg / goedkoop wil je. Wij hebben ern abo en eerste keer hebben we in een hotel gezeten voor 80 euro voor een weekend. Wel klein en op 10 min afstand met de auto maar goedkoop.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 16:53:09 #54
244125 laziness
pi_121195801
Wij zijn één keertje na een zomervakantie er geweest en toen hebben we een premiere classe hotel in Bussy St. Georges genomen. We kregen een hoekkamer met twee persoonsbed en een stapelbed. Erg ruim voor 56 euro per kamer geloof ik.
pi_121195805
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:51 schreef As1981 het volgende:

[..]

Hoe ver weg / goedkoop wil je. Wij hebben ern abo en eerste keer hebben we in een hotel gezeten voor 80 euro voor een weekend. Wel klein en op 10 min afstand met de auto maar goedkoop.
heb je nog steeds een abo? Wij zouden ook wel erg graag een abo willen hebben..
parkeer je dan met de auto gratis bij het park?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_121195815
Tickets aan de kassa zijn wel een stuk duurder he! In ons geval scheelt het veel aangezien we 4 tickets per dag en dus voor twee dagen 8 tickets nodig hebben.

Ow As, gaan jullie niet toevallig in dezelfde periode? Dan gaan we tegelijk naar binnen, met abo kan iemand anders toch korting krijgen? ;)
pi_121195818
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:51 schreef Meimeltje het volgende:
Ik denk dat we inderdaad voor los hotel en tickets moeten gaan. Hotel was ook niet zo'n probleem, maar de tickets maken het duur.

Ik ga deze site in de gaten houden voor tickets:
http://www.ceno-travel.com/Disneyland-Parijs.html

Dan zullen we maar een hotel/ appartement gaan zoeken. We zijn met de auto, dus maakt ook niet zoveel uit waar we precies zitten. Heb ook niet veel eisen aangezien we toch overdag in het park zullen zijn, er moeten genoeg bedden en toilet/douch op de kamer zijn ;)
Op www.magischenachten.nl of com weet ik even niet staan veel hotels.
Verder goed kijken naar de abo. Bij ons was ern abo goedkoper dan kaartjes voor twee dagen.
pi_121195833
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:53 schreef laziness het volgende:
Wij zijn één keertje na een zomervakantie er geweest en toen hebben we een premiere classe hotel in Bussy St. Georges genomen. We kregen een hoekkamer met twee persoonsbed en een stapelbed. Erg ruim voor 56 per kamer geloof ik.
wij hebben ooit in het golfhotel gezeten en ook in een premiere classe in Bussy...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_121195852
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:53 schreef Meimeltje het volgende:
Tickets aan de kassa zijn wel een stuk duurder he! In ons geval scheelt het veel aangezien we 4 tickets per dan en dus voor twee dagen 8 tickets nodig hebben.

Ow As, gaan jullie niet toevallig in dezelfde periode? Dan gaan we tegelijk naar binnen, met abo kan iemand anders toch korting krijgen? ;)
je kan ook combinatietickets nemen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 5 januari 2013 @ 16:55:43 #60
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_121195891
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:50 schreef laziness het volgende:
Ik ga het onthouden voor als we met O. willen. We denken vlak voordat hij 3 jaar wordt een keer te gaan want dan is hij nog gratis :P
Er zijn ook heel vaak arrangementen dat kinderen tot 6 jaar of zelfs tot 11 jaar gratis zijn ;).

Wij zijn met F geweest toen ze gratis was, ze was toen 5 of 6? Betaalden we in de meivakantie maar iets van 550 euro voor drie nachten in Sequoia Lodge / vier dagen parkentree.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  zaterdag 5 januari 2013 @ 16:57:15 #61
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_121195946
Vanaf welke leeftijd is disney eigenlijk leuk? Qua overnachten weet ik dat er ook campings in de buurt zijn, mss verhuren die bv stacaravans of huisjes?
pi_121195955
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:53 schreef Vicky het volgende:

[..]

heb je nog steeds een abo? Wij zouden ook wel erg graag een abo willen hebben..
parkeer je dan met de auto gratis bij het park?
Ja hij is nog tot juli geldig. Met een beetje mazzrl gaan we in juni nog een keer voor hij vervalt. Maar dat hangt af hoe baby nr 2 het gaat doen.
Je hebt vier soorten abonnementen. We hebben voor 1 volwassene en yaro het duurste abo. Yaro is gratis en 1 duurder is extra voordeel. Dan kan je alle dagen. De andere abonnementen zijn bij ons de 1 na duurste omdat met de goedkopere voor ons niet kon opde dagen dat we wilde. Met het duurste en 1 na duurste abo kan je idd gratis parkeren.
pi_121195960
wij zijn voor het laatst afgelopen mei geweest. Betaalden toen 580 voor z'n 4-en voor 4 dagen entree en 3 nachten in CHeyenne
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 5 januari 2013 @ 16:57:39 #64
244125 laziness
pi_121195963
Oh nou dan heeft hij mazzel en gaan we later misschien nog wel een keer MaLo :D
pi_121195985
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:57 schreef mikoxx het volgende:
Vanaf welke leeftijd is disney eigenlijk leuk? Qua overnachten weet ik dat er ook campings in de buurt zijn, mss verhuren die bv stacaravans of huisjes?
Zowel Amber als Tess waren bijna 3 toen we gingen. Ze vonden het allebeigeweldig. Vragen regelmatig wanneer we weer gaan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_121196044
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:57 schreef As1981 het volgende:

[..]

Ja hij is nog tot juli geldig. Met een beetje mazzrl gaan we in juni nog een keer voor hij vervalt. Maar dat hangt af hoe baby nr 2 het gaat doen.
Je hebt vier soorten abonnementen. We hebben voor 1 volwassene en yaro het duurste abo. Yaro is gratis en 1 duurder is extra voordeel. Dan kan je alle dagen. De andere abonnementen zijn bij ons de 1 na duurste omdat met de goedkopere voor ons niet kon opde dagen dat we wilde. Met het duurste en 1 na duurste abo kan je idd gratis parkeren.
ah oke... Maar stel ik neem een goedkopere, slaap in Kyriad dan hoef ik niet met de auto.. dan kan ik met de transferbus...

we gaan er eens overna denken.. Ik vind Disney echt geweldig. ben er nu 8x geweest en als iemand vraagt of ik morgen meega, pak ik nu mijn koffer in :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_121196051
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:57 schreef mikoxx het volgende:
Ligt een beetje aan je kind. Yaro was bij de eerste keer nog geen twee maar vond het toen al super. De tweede keer was drie maanden na zijn tweede verjaardag en beleefde hij het veel intensiever.
pi_121196140
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:59 schreef Vicky het volgende:

[..]

ah oke... Maar stel ik neem een goedkopere, slaap in Kyriad dan hoef ik niet met de auto.. dan kan ik met de transferbus...

we gaan er eens overna denken.. Ik vind Disney echt geweldig. ben er nu 8x geweest en als iemand vraagt of ik morgen meega, pak ik nu mijn koffer in :D
Klopt idd. Tweede keer zaten we in het disneyhotel (bijna 7 maanden zwanger dus mocht :D) en was het ook niet nodig. Of 1 duurder zoals wij gedaan hebben. Is extra korting in de winkel/restaurants.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 17:03:09 #69
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_121196166
mijn man wil ook dit jaar gaan, en volgens hem hebben ze nu diverse acties. Sws kinderen tot 11 jaar gratis.
En tot 40% korting op verblijf in Croquet ofzoiets.
Hij heeft het vergeleken met weekendje centerparks, en DLP was nu goedkoper. Dan wel voor een weekendje buiten de Nederlandse vakanties om.
pi_121196270
http://dlrpfan.wordpress.com/jaarkaarten/ hier staat info over de abonnementen. En volgens mij ook welk abo op welke dag niet geldig is. Dus hoe goedkoper hoe meer blockdagen.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 17:06:45 #71
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_121196276
Onze eerste mini-vakantie dit jaar wordt trouwens 25 januari een weekendje naar de Winterefteling, in Bosrijk :D. Zin an!

En we zitten nog te dubben over de zomervakantie. Omdat F twee weken meivakantie heeft, willen we misschien wel dan al onze "grote" vakantie doen. En dan naar Toscane. Iemand ervaring met Toscane / Italië in mei en hoe beviel het?
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_121196301
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:06 schreef As1981 het volgende:
http://dlrpfan.wordpress.com/jaarkaarten/ hier staat info over de abonnementen. En volgens mij ook welk abo op welke dag niet geldig is. Dus hoe goedkoper hoe meer blockdagen.
zat al te kijken..
De goedkoopste heeft wel heel veel blockdagen zeg...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_121196332
Zie nu dat ze de allergoedkoopste van 100 niet meer hebben. Maar de anderen nog wel.
pi_121196370
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_121196380
Ja dat is ook zo vicky voor ons kwam dat ook niet uit toenm wij hebben dus de een na duurste voor de meeste en voor yaro en mij de duurste.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')