Heb ik gedaan, maar wilde ook niet zeikerig overkomenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alles via de mail. Als je twijfelt, gewoon even mailen met de vraag, anders blijf je toch bang dat het niet goed is gegaan
Ja voor camping.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:33 schreef CrazyMoon het volgende:
Afbetaling is toch 50 per week + 15 euro ?
Las ik tenminste op het formulier.
Bij alle Disneyhotels zelf kun je gewoon aankomen op iedere dag die je maar wiltquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:49 schreef Meimeltje het volgende:
Dan had ik dat ook zeker gedaan Miss!
Mocht iemand toevallig tips hebben voor voor hotel + tickets Disneyland waarbij je op een woensdag kan aankomen en op de zaterdagochtend kan vertrekken. Met daarbij donderdag en vrijdag toegang tot Disneyland.
Het lijkt erg lastig te zijn, meestal heb je een vaste aankomstdag of de verkeerde dagen toegang tot park (zaterdag moeten we echt op tijd naar Le Pech, dus kunnen die dag niet naar Disneyland).
Waarschijnlijk zullen we dus hotel en tickets apart moeten boeken, maar helaas wel wat duurder uit dan.
Bij Kyriad kwam ik geloof ik ook niet goed uit. Disneyhotels kan het inderdaad wel, maar volgens mij was het daar inclusief alle dagen toegang en betaal je daar dus ook voor. In ons geval kunnen we dus niet na de laatste overnachting nog een dag Disneyland doen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
Bij alle Disneyhotels zelf kun je gewoon aankomen op iedere dag die je maar wilt. Volgens mij ook in de Kyriadhotels bij Disney.
wij hebben vorig jaar2 losse nachten in Kyriad geboekt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:44 schreef laziness het volgende:
Al die hotels zijn in samenwerking met Disney volgens mij en dan zit je dus met die toegangskaartjes.
Ik zou voor een geheel los hotel gaan en de kaartjes apart kopen.
Er zijn genoeg premiere classe hotels etc in de omgeving. En volgens mij zijn er ook betaalbaar appartementjes in Val 'd Europe te vinden.
Het ligt er maar aan wat voor eisen je aan dat hotel stelt. Maar een los hotel en tickets er bij hoeft zeker niet duurder uit te komen dan een arrangement als je in de juiste hotel klasse zoekt.
Ja ik zie in jouw link dat los ook kan inderdaad. Nou opgelost danquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
wij hebben vorig jaar2 losse nachten in Kyriad geboekt.
entreekaarten kan je los kopen bij de kassa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |