abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121171503
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 22:11 schreef Olment het volgende:

[..]

Kan ik ook nog. ff de rest mee beslissen of ze dan ook kunnen, anders verzetten we gewoon nog meer ;P
Of vrijdag half 10,zo'n icc run hoeft ook geen uren te duren he ;) Ben ws wel eerder thuis maar dat weet ik nu nog niet -O-
pi_121172149
Isa zat te neurieen? :P
Ja doei.
pi_121172253
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 22:11 schreef Olment het volgende:

[..]

Kan ik ook nog. ff de rest mee beslissen of ze dan ook kunnen, anders verzetten we gewoon nog meer ;P
Ik kan niet op zaterdag, en half tien wordt ook wat laat voor ons i.v.m. andere activiteiten.
:P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_121172738
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 22:28 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik kan niet op zaterdag, en half tien wordt ook wat laat voor ons i.v.m. andere activiteiten.
:P
Ik zal maandag proberen te regelen dat ik om 8 naar huis kan :) Dan wordt het half 9 of zo!
Zal maandag er nog op terug komen :Y
pi_121177005
bedankt voor de raid, was een fijne avond
pi_121177194
5 titles <3 :D

Thanks for the raid!
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_121177261
over 25 uur is het 1 uur smiddags :D
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 00:14:30 #208
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_121177295
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 00:13 schreef Maax het volgende:
over 25 uur is het 1 uur smiddags :D
^O^ Zekrs! :') :@
pi_121177453
wil ik als pet / mount

pi_121193221
Iemand online nu en heeft zin in icc25 normal achi runs?
add maar voor invite Ølment#2898

edit: Horde only :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_121193338
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:40 schreef Olment het volgende:
Iemand online nu en heeft zin in icc25 normal achi runs?
add maar voor invite Ølment#2898

edit: Horde only :P
aight, ik kan wel komen als dps
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_121193380
added
pi_121193412
accepted :D
pi_121196592
Ik krijg weer zin om WOW te spelen, ik heb iets over de SoR gelezen.
Kan iemand me meer over de SoR vertellen? En eventueel een invite sturen..
Ik ben nog wel opzoek naar een leuke drukke pvp realm. Eentje met een goede community, het liefste speel ik met party's.
pi_121196734
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:15 schreef zerokil het volgende:
Ik krijg weer zin om WOW te spelen, ik heb iets over de SoR gelezen.
Kan iemand me meer over de SoR vertellen? En eventueel een invite sturen..
Ik ben nog wel opzoek naar een leuke drukke pvp realm. Eentje met een goede community, het liefste speel ik met party's.
Frostmane is leuk, druk en pvp. Net als Auchindoun, ook een erg prettige server. Met beide ervaring, kan je niet één van de twee aanraden :D Beiden overigens erg Alliance georiënteerd. Als je alleen wilt pvp'en weet ik niet zo goed of ze wel geschikt zijn, ik ben vandaag pas weer begonnen met pvp. Voor alleen pvp zijn er vast betere servers.

Met SoR kan je direct een level 80 maken (incl gear en bags en geloof zelfs wat gold) of een oude char gratis en voor niets verhuizen naar een realm + faction naar keuze. Degene die je de scroll stuurt krijgt een mount.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_121196881
Gisteravond was overigens erg leuk en geslaagd. We hebben 4 raids allemaal op heroic gedaan *O*
Godzijdank vond vriendlief het ook leuk maar was wel opgelucht dat een 2e Immersion tank voor de lol mee ging doen :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_121196930
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Frostmane is leuk, druk en pvp. Net als Auchindoun, ook een erg prettige server. Met beide ervaring, kan je niet één van de twee aanraden :D Beiden overigens erg Alliance georiënteerd. Als je alleen wilt pvp'en weet ik niet zo goed of ze wel geschikt zijn, ik ben vandaag pas weer begonnen met pvp. Voor alleen pvp zijn er vast betere servers.

Met SoR kan je direct een level 80 maken (incl gear en bags en geloof zelfs wat gold) of een oude char gratis en voor niets verhuizen naar een realm + faction naar keuze. Degene die je de scroll stuurt krijgt een mount.
Ik vind het vooral leuk om met paar mensen te lvl'en etc.
Ik zal is in de OP kijken. Zodat ik kan zien waar iedereen een beetje speelt..

De keuze van SoR is wel lastig.. Ik vind het zelf juist leuk om te lvl'en..
Bijvoorbeeld van lvl 10-20 en dan af en toe een Battlegroundje er bij enzo..
pi_121197009
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:22 schreef zerokil het volgende:

Ik vind het vooral leuk om met paar mensen te lvl'en etc.
Ik zal is in de OP kijken. Zodat ik kan zien waar iedereen een beetje speelt..

De keuze van SoR is wel lastig.. Ik vind het zelf juist leuk om te lvl'en..
Bijvoorbeeld van lvl 10-20 en dan af en toe een Battlegroundje er bij enzo..
Die OP is niet zo heel erg up to date :+ Veel van de mensen die daar in staan zie je hier nooit.
pi_121197057
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die OP is niet zo heel erg up to date :+ Veel van de mensen die daar in staan zie je hier nooit.
Welke server zitten de meeste actieve fokkers?
pi_121197125
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:25 schreef zerokil het volgende:

Welke server zitten de meeste actieve fokkers?
Geen idee! We zitten redelijk verspreid...
En wil je Horde of Alliance spelen? Dat maakt ook nog uit natuurlijk.

Er zijn een paar dode servers en sommige Fokkers willen ook weg, dus misschien daar vooral niet beginnen. En ik kan je zelf Burning Legion héél erg afraden. Hoe cool de naam ook klinkt, het is er niet cool.
pi_121197211
Polish legion :D
pi_121197230
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geen idee! We zitten redelijk verspreid...
En wil je Horde of Alliance spelen? Dat maakt ook nog uit natuurlijk.

Er zijn een paar dode servers en sommige Fokkers willen ook weg, dus misschien daar vooral niet beginnen. En ik kan je zelf Burning Legion héél erg afraden. Hoe cool de naam ook klinkt, het is er niet cool.
Heb altijd Alliance gespeeld, ben eigenlijk van plan om Priest of Rogue te worden..
Dus de keuze van Alliance of Horde maakt me niet heel veel uit. Als er bij een bepaalde server juist beter is om Horde te worden dan word ik horde.
pi_121197454
Het is denk ik het leukst als er nog een Fok!ker met het idee komt om weer te beginnen en samen te willen levelen.
pi_121197517
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:33 schreef Isabeau het volgende:
Het is denk ik het leukst als er nog een Fok!ker met het idee komt om weer te beginnen en samen te willen levelen.
Heb net een invite van iemand gekregen om op Stormscale te beginnen..
Weet jij toevallig iets van die server?
pi_121197599
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:34 schreef zerokil het volgende:

Heb net een invite van iemand gekregen om op Stormscale te beginnen..
Weet jij toevallig iets van die server?
Nee, lijkt me dat diegene je daar zelf het meest over kan vertellen. Maar het kan ook gewoon zijn dat hij/zij graag een gratis mount wil en het hem niet veel uitmaakt of je op een leuke server zit 8-)
pi_121197629
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, lijkt me dat diegene je daar zelf het meest over kan vertellen. Maar het kan ook gewoon zijn dat hij/zij graag een gratis mount wil en het hem niet veel uitmaakt of je op een leuke server zit 8-)
Heb op Wow Forum aangevraagd, dus dat is duidelijk.
pi_121197652
Ah :D Ja, dat lijkt me dan wel duidelijk.

Maar hier kan je bijv wat meer vinden over Stormscale: http://eu.battle.net/wow/en/forum/941520/

Daar kan je al vinden dat je er vooral een horde moet maken: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/6160879507

En dit klinkt wel goed: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/6297379845

Maar geen idee of er mensen van FOK! op Stormscale zitten.

[ Bericht 21% gewijzigd door Isabeau op 05-01-2013 17:43:23 ]
pi_121197896
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:38 schreef Isabeau het volgende:
Ah :D Ja, dat lijkt me dan wel duidelijk.

Maar hier kan je bijv wat meer vinden over Stormscale: http://eu.battle.net/wow/en/forum/941520/

Daar kan je al vinden dat je er vooral een horde moet maken: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/6160879507

En dit klinkt wel goed: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/6297379845

Maar geen idee of er mensen van FOK! op Stormscale zitten.
Thanks, hier heb ik wat aan!
Nooit geweten dat er zo veel verschil in kon zitten..

Soulflayer PvP Normal Russian CET 2.696 99.047
pi_121198082
Als raider zou ik er overigens niet heen gaan :+ Daarom ook de vraag wat je wilt in het spel.
Voor leuk levelen is het vast uitstekend :Y En de verhouding alliance-horde maakt voor world pvp niet zo heel veel meer uit aangezien je nu crossrealm zones hebt en je genoeg alliance tegen komt.
pi_121198426
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:48 schreef Isabeau het volgende:
Als raider zou ik er overigens niet heen gaan :+ Daarom ook de vraag wat je wilt in het spel.
Voor leuk levelen is het vast uitstekend :Y En de verhouding alliance-horde maakt voor world pvp niet zo heel veel meer uit aangezien je nu crossrealm zones hebt en je genoeg alliance tegen komt.
Ik denk dat ik voor Outland ga, veel mensen en een redelijke verhouding qua horde en Alliance.
pi_121198525
Dus als iemand mij een SoR wil sturen en een kans wil hebben op een reward, ga je gang.
pi_121198575
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:57 schreef zerokil het volgende:

Ik denk dat ik voor Outland ga, veel mensen en een redelijke verhouding qua horde en Alliance.
Wolve zit op Outland en nog wat andere fokkers geloof ik :Y Goede keus!
pi_121198635
En je kan natuurlijk altijd FOKkers aan je battlenet toevoegen en alsnog van alles samen doen ;)
(zolang je maar bij dezelfde faction zit, anders blijft het beperkt tot kletsen)
pi_121198792
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:02 schreef Isabeau het volgende:
En je kan natuurlijk altijd FOKkers aan je battlenet toevoegen en alsnog van alles samen doen ;)
(zolang je maar bij dezelfde faction zit, anders blijft het beperkt tot kletsen)
Als ik zo even snel keek was Wolve Alliance.
Ik wil een rogue maken, kan jij me een Race aanraden?
pi_121198929
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:05 schreef zerokil het volgende:

Als ik zo even snel keek was Wolve Alliance.
Ik wil een rogue maken, kan jij me een Race aanraden?
Undead :+

En anders human. Alhoewel worgen ook cool is. En nu ook panda. Eigenlijk maakt het niet veel uit. Ik denk dat ik nu voor panda zou gaan. (de raiders in mijn guild zijn human en panda)
pi_121200269
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Undead :+

En anders human. Alhoewel worgen ook cool is. En nu ook panda. Eigenlijk maakt het niet veel uit. Ik denk dat ik nu voor panda zou gaan. (de raiders in mijn guild zijn human en panda)
Panda lijkt me wel vet ja. Thansk again :)
pi_121201501
Heb je al een scroll? Ik kan je er wel een sturen, maar ik heb die mount al dus het is leuker voor een ander natuurlijk.
pi_121201555
Stormscale _O_
pi_121201580
Sowieso puike server om op te zitten als Horde.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 19:27:01 #240
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_121202139
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wolve zit op Outland en nog wat andere fokkers geloof ik :Y Goede keus!
Oja, Outland (Horde). Daar zit er wel een, maar daar is al even niks mee gedaan.

Zit eigenlijk alleen op Silvermoon (Alliance).
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_121202632
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:21 schreef Isabeau het volgende:
Gisteravond was overigens erg leuk en geslaagd. We hebben 4 raids allemaal op heroic gedaan *O*
Godzijdank vond vriendlief het ook leuk maar was wel opgelucht dat een 2e Immersion tank voor de lol mee ging doen :+
Het was zeker super leuk. Had als laatste raid Lich King gedaan (nooit verslagen maar wel gedaan). en was dus gaaf om toch nog even die Cata raids gezien te hebben.
Super leuke groep en inderdaad fijn om 2 van die sterke tanks te hebben. beide met een ilvl van boven de 500.

In het begin werd er nog wel wat tactiek uitgelegd, later was het gewoon kill the boss :D
Ik heb geloof ik 18 achievements gehaald. En 5 titles begreep ik.

Dus nogmaals bedankt dat ik mee mocht.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_121202746
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 19:37 schreef Omega het volgende:

Het was zeker super leuk. Had als laatste raid Lich King gedaan (nooit verslagen maar wel gedaan). en was dus gaaf om toch nog even die Cata raids gezien te hebben.
Super leuke groep en inderdaad fijn om 2 van die sterke tanks te hebben. beide met een ilvl van boven de 500.

In het begin werd er nog wel wat tactiek uitgelegd, later was het gewoon kill the boss :D
Ik heb geloof ik 18 achievements gehaald. En 5 titles begreep ik.

Dus nogmaals bedankt dat ik mee mocht.
Tactics, what tactics? :D 'kill boss' 'go!'
ze waren allemaal heus waar erg moeilijk op heroic ten tijde van Cata :+

Mijn vriend vindt het niet erg om het nog een keer te doen met ons. Beginnen we dan met Dragon Soul :7
pi_121203069
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 19:12 schreef Isabeau het volgende:
Heb je al een scroll? Ik kan je er wel een sturen, maar ik heb die mount al dus het is leuker voor een ander natuurlijk.
Al geactiveerd.
pi_121203433
Ik zit trouwens op Shattered Hand. Een alliance, en een horde :P Hele rustige server wel, vooral aan Alliance zijde.

Als je iemand toevoegt ( van FOK bv ) aan je battlenet..dan kun je toch niet zo heel veel doen als je op verschillende servers zit? Ik zou namelijk ook wel graag mee willen met zo'n FOK run een keer, maar ik zit niet op de juiste server :(

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2013 19:56:56 ]
pi_121203539
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 19:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik zit trouwens op Shattered Hand. Een alliance, en een horde :P Hele rustige server wel, vooral aan Alliance zijde.

Als je iemand toevoegt ( van FOK bv ) aan je battlenet..dan kun je toch niet zo heel veel doen als je op verschillende servers zit? Ik zou namelijk ook wel graag mee willen met zo'n FOK run een keer, maar ik zit niet op de juiste server :(
dat kan tegenwoordig gewoon hoor :7
pi_121203582
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 19:57 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

dat kan tegenwoordig gewoon hoor :7
Hoe dan? :O Als ik vragen mag. Dat kon vroeger namelijk helemaal niet :P
pi_121203609
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 19:58 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

je kan gewoon x realm mensen inviten.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 20:01:22 #248
318361 Bienelientjee
pi_121203701
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 19:58 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Je kan tegenwoordig, vanwege het Cross Realm gebeuren (meerdere mensen van verschillende servers die je tegenkomt in gebieden, behalve Oggrimar en Stormwind). Je deelt de realm, cross realm dus....

En als je battletag vriend van dezelfde faction is. Kan je hem of haar uitnodigen en die komt dan naar jouw gebied.
pi_121203715
Echt ideaal _O_
  zaterdag 5 januari 2013 @ 20:04:02 #250
318361 Bienelientjee
pi_121203819
Enige irritante is die grens bug. Als je samen op een mount zit en je gaat naar een ander landje. Dan dismount je nog wel eens van die persoons rug af! :')
pi_121203898
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 20:01 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Je kan tegenwoordig, vanwege het Cross Realm gebeuren (meerdere mensen van verschillende servers die je tegenkomt in gebieden, behalve Oggrimar en Stormwind). Je deelt de realm, cross realm dus....

En als je battletag vriend van dezelfde faction is. Kan je hem of haar uitnodigen en die komt dan naar jouw gebied.
Dat is wel stoer :P En dat kan met mensen van alle servers? Dus niet alleen mensen die op de servers zitten waar jou server cross realm mee deelt?

Dan wil ik wel een keer mee in ieder geval met zo'n run :D M'n alliance is een gnome mage van level 86 ( dus nog even door naar 90 ) en m'n Monk is horde ; nu net level 60, maar die vliegt er doorheen.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 20:11:23 #252
318361 Bienelientjee
pi_121204131
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 20:05 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dat is wel stoer :P En dat kan met mensen van alle servers? Dus niet alleen mensen die op de servers zitten waar jou server cross realm mee deelt?

Yep, zolang je maar allemaal Alliance bent. Of Horde. Gisteravond zaten we met 4/5 verschillende servers tegelijk Firelands en andere oude raids te doen! :P
pi_121204182
Dat is wel cool :P Ik zal proberen gauw 90 te worden zodat ik ook mee kan doen volgende keer :D
pi_121205101
Dus als ik het goed begrijp kan je iemand uitnodigen om met zijn char naar jouw realm te komen? (tijdelijk)
  zaterdag 5 januari 2013 @ 20:35:28 #255
318361 Bienelientjee
pi_121205177
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 20:33 schreef zerokil het volgende:
Dus als ik het goed begrijp kan je iemand uitnodigen om met zijn char naar jouw realm te komen? (tijdelijk)
Ja, voor zolang jullie in dezelfde party zitten. De enige plek waar je elkaar niet ziet, zijn de hoofdsteden Oggrimar en Stormwind. En je Auction House, blijft jouw servers Auction House. Ook al is Ironforge bijvoorbeeld ook Cross Realm. En je kan niets traden qua items/gold met elkaar.

Voor de rest kan je gewoon lekker aan de gang samen.
pi_121206146
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 20:35 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Ja, voor zolang jullie in dezelfde party zitten. De enige plek waar je elkaar niet ziet, zijn de hoofdsteden Oggrimar en Stormwind. En je Auction House, blijft jouw servers Auction House. Ook al is Ironforge bijvoorbeeld ook Cross Realm. En je kan niets traden qua items/gold met elkaar.

Voor de rest kan je gewoon lekker aan de gang samen.
Dat is wel zeer nice.
pi_121206167
Ik weet niet welke ik moet kiezen :(

FREE boost to level 80 for a character of your choice (claim now)
OR
FREE character move to play with the friend who resurrected you (claim now)
  zaterdag 5 januari 2013 @ 21:00:14 #258
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_121206287
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 20:57 schreef zerokil het volgende:

OR
als ik die free naar 80 had op mijn lock was ik allang 90 geweest ;(
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_121207192
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 20:57 schreef zerokil het volgende:

OR
Voor zover ik weet kun je beide gebruiken. Maar wel alleen op het zelfde char (althans dat zij een GM tegen mij nadat ik de level boost had gebruikt en wilde transferre)
pi_121208166
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 19:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tactics, what tactics? :D 'kill boss' 'go!'
ze waren allemaal heus waar erg moeilijk op heroic ten tijde van Cata :+

Mijn vriend vindt het niet erg om het nog een keer te doen met ons. Beginnen we dan met Dragon Soul :7
Zeg, wanneer gaat immersion weer terug naar de Horde O-)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_121208189
Pff, ben dus opnieuw begonnen.
Ben nu lvl 12, lekker weer even battlegrounds doen dacht ik.
Dus ik join er een, kom je alleen maar mensen met Heirlooms tegen...
Is er een manier om die heel snel te kopen? (dus snel honor points of justice of op een andere manier)
pi_121208447
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 21:44 schreef zerokil het volgende:
Pff, ben dus opnieuw begonnen.
Ben nu lvl 12, lekker weer even battlegrounds doen dacht ik.
Dus ik join er een, kom je alleen maar mensen met Heirlooms tegen...
Is er een manier om die heel snel te kopen? (dus snel honor points of justice of op een andere manier)
Als je al een level 90 hebt wel, anders niet. Ze zijn er ook voor bedoeld dat je een alt snel kan levelen, niet om je eerste char snel te levelen.
pi_121209388
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 21:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je al een level 90 hebt wel, anders niet. Ze zijn er ook voor bedoeld dat je een alt snel kan levelen, niet om je eerste char snel te levelen.
Ik heb 2 chars van lvl 85, maar het gaat er om dat zo alle battlegrounds verneukt zijn. Je moet heirlooms hebben.
pi_121210791
Half jaar gestopt, maar niks veranderd.
Horde wint zoals altijd alle BG's ..
pi_121210853
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:17 schreef zerokil het volgende:

[..]

Ik heb 2 chars van lvl 85, maar het gaat er om dat zo alle battlegrounds verneukt zijn. Je moet heirlooms hebben.
Ja, dat is al 4 jaar? :')
pi_121210896
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ja, dat is al 4 jaar? :')
Toen was het niet zo erg, nu is het extreem.
pi_121212504
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:17 schreef zerokil het volgende:

Ik vind wel dat je gelijk hebt ja :Y Zonder heirlooms kom je niet eens in de buurt van de dps van de anderen die wel heirlooms hebben. Beetje jammer :{
pi_121213075
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 23:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind wel dat je gelijk hebt ja :Y Zonder heirlooms kom je niet eens in de buurt van de dps van de anderen die wel heirlooms hebben. Beetje jammer :{
Nou weet ik ook weer waarom ik gestopt was..
pi_121216469
Heirlooms zijn wel handig merk ik zo :P Heb de head, back, en Chest dus dat is nog niet eens alles, maar je gaat echt snel. Helemaal als Monk. Maar ik snap dat het lastig is als iedereen heirlooms heeft en jij niet.

Als ik met m'n mage level 90 wordt, hoe kan ik dan het best de gear halen die nodig is voor eventuele raids? Panda ( 85-90 ) heroics doen? Of moet ik bepaalde punten verzamelen ( zoals Justice Points )?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2013 00:54:46 ]
pi_121216804
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 00:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
Heirlooms zijn wel handig merk ik zo :P Heb de head, back, en Chest dus dat is nog niet eens alles, maar je gaat echt snel. Helemaal als Monk. Maar ik snap dat het lastig is als iedereen heirlooms heeft en jij niet.

Als ik met m'n mage level 90 wordt, hoe kan ik dan het best de gear halen die nodig is voor eventuele raids? Panda ( 85-90 ) heroics doen? Of moet ik bepaalde punten verzamelen ( zoals Justice Points )?
gewoon beginnen met 5 mans dungeons en dan zorgen dat je itemlvl gear hoog genoeg is LFR te gaan doen. en ondertussen VP sparen voor epics
pi_121216962
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 00:54 schreef AlwaysHappy het volgende:

Begin met spullen kopen met justice points.
Doe heroic dungeons en/of scenario's zodra je er in kan (ilevel 440) voor valorpoints.
Met reputation kan je dan vervolgens goede gear kopen (daar moet je dus wel dailies voor gaan doen).
Doe elke week Sha of Anger in Kun-Lai: dropt tieritems (ilevel 496, je eerste run geeft je gegarandeerd boots ilevel 476).
Doe LFR zodra je ilevel hoog genoeg is (463).

quote:
Scenarios are quick (typically 10-15 minutes) and extremely tolerant; there's essentially no way to fail, just slower and faster ways to finish. The queue time for each is very short, usually a minute or less. Each scenario rewards 20 VP's (40 for the first each day), 30 justice points (JP's), and a roughly 15% chance at a random gear piece, which is typically a ilvl 463 blue.

5-man heroics are slower (usually 20-30 minutes, though they can go much faster with a well-geared group) and usually have a 5-10 minute wait. While they're significantly easier then they were in Cataclysm, there is still a chance of failure as well. The upside is the better rewards; each heroic rewards 40 VP's (80 for the first each day), 35 JP's per boss killed, and a guaranteed 463 drop from each boss. Of course, those 463's aren't necessarily going to match your spec, and you occasionally will have other group members vying for the same drop. In general, it works out to about one item every two runs or so.

[ Bericht 2% gewijzigd door Isabeau op 06-01-2013 01:21:39 ]
pi_121219554
En welke reputations zijn het handigste om te maxen om te beginnen, als een mage? :) Thanks voor de uitleg! VP's heb je dus nodig voor de epic gear?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2013 03:05:22 ]
pi_121219679
quote:
14s.gif Op zondag 6 januari 2013 03:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
En welke reputations zijn het handigste om te maxen om te beginnen, als een mage? :) Thanks voor de uitleg! VP's heb je dus nodig voor de epic gear?
Voor epics van vendors heb je valor poins en reputation nodig :Y
Maar wat je het beste voor een mage kan kopen voor welke rep weet ik niet.

Dit is denk ik wel een handige lijst: http://manalicious.wordpr(...)-pre-raid-gear-list/
pi_121219742
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 03:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Voor epics van vendors heb je valor poins en reputation nodig :Y
Maar wat je het beste voor een mage kan kopen voor welke rep weet ik niet.

Dit is denk ik wel een handige lijst: http://manalicious.wordpr(...)-pre-raid-gear-list/
http://www.wowpedia.org/Mists_of_Pandaria_reputation_rewards ook handig :)
  zondag 6 januari 2013 @ 11:40:35 #275
318361 Bienelientjee
pi_121222613
Darkmoon fair, weer tijd om op zoek te gaan naar de pet Crow! Nog altijd niet gevonden. :')
pi_121222942
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 11:40 schreef Bienelientjee het volgende:
Darkmoon fair, weer tijd om op zoek te gaan naar de pet Crow! Nog altijd niet gevonden. :')
is toch een rare spawn :P maar je bent niet de enigste geloof ik
  zondag 6 januari 2013 @ 12:05:52 #277
318361 Bienelientjee
pi_121223134
Haha, mijn eerste Darkmoon Fair Pit Fighter embleem.

Er stond een Horde op away, dus ik om 12 uur heel snel erin. Chest looten en er weer uit! Komt ie 1 minuut later weer terug, ziet ie dat ik hem gepakt heb! :D Hij hearthstoned meteen weg! ;( Ahwww, wat sielug! :D
  zondag 6 januari 2013 @ 12:33:11 #278
296917 Abby79
Being myself!
pi_121223939
quote:
De 'poor' versie had ik best snel, denk dat ik 25 van die glowflies heb gehad vorige keer. Ben nu wel te lui daar een rare versie van te zoeken :P.
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  zondag 6 januari 2013 @ 12:33:57 #279
318361 Bienelientjee
pi_121223966
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 12:33 schreef Abby79 het volgende:

[..]

De 'poor' versie had ik best snel, denk dat ik 25 van die glowflies heb gehad vorige keer. Ben nu wel te lui daar een rare versie van te zoeken :P.
Ik ga een paar keer het eiland over deze week en dan zie ik wel! :D
  zondag 6 januari 2013 @ 20:12:49 #280
306371 zerokil
psvunited
pi_121239812
Net even op mijn andere chars gekeken, ben er achter gekomen dat ik 2 heirlooms kan kopen met honor points. Ik heb ook nog een char die bijna Honored is met zijn guild dus daar kan ik ook nog wat extra boa items kopen.
  zondag 6 januari 2013 @ 20:24:26 #281
318361 Bienelientjee
pi_121240620
Ziet er naar uit dat we met onze raidgroup naar Sylvanas gaan verhuizen.
  zondag 6 januari 2013 @ 20:48:02 #282
306371 zerokil
psvunited
pi_121242244
Klopt het dat je boa items niet naar een andere realm kan versturen?
pi_121242310
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:48 schreef zerokil het volgende:
Klopt het dat je boa items niet naar een andere realm kan versturen?
Ja dat klopt ;) Wel tussen horde-ally op zelfde realm
  zondag 6 januari 2013 @ 20:51:54 #284
306371 zerokil
psvunited
pi_121242512
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:48 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Ja dat klopt ;) Wel tussen horde-ally op zelfde realm
Godverdomme, ik helemaal blij dat ik nog paar chars heb met 2k honor points. Krijg ik dit te horen.
Kut Wow.
pi_121260412
Gisteravond met de guild 3e en 4e boss gesloopt in MSV *O*
morgenavond maar eens HoF proberen. :D

en 55 factions exalted,, nog 5 te gaan tot ik Beloved ben :P
pi_121272340
quote:
Succes! Ik heb m gisteren gevangen *O*
Weliswaar poor, maar gewoon voor de collectie.
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_121273843
quote:
Heb ik geen problemen mee gehad. vond het als second bij het 2e fight ofzo wat ik deed. Meen dat iemand had uitgerekend wat de kans was om de crow te krijgen tav de levels van de critters. Een level 9 of 10 ofzo had meen ik hogere kans dan een lowere
  maandag 7 januari 2013 @ 16:51:55 #288
318361 Bienelientjee
pi_121274111
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 16:43 schreef Olment het volgende:

[..]

Heb ik geen problemen mee gehad. vond het als second bij het 2e fight ofzo wat ik deed. Meen dat iemand had uitgerekend wat de kans was om de crow te krijgen tav de levels van de critters. Een level 9 of 10 ofzo had meen ik hogere kans dan een lowere
o|O :D Ik heb al meerdere keren zeker het eiland doorgegaan, nog nooit één gezien!
pi_121274153
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 16:51 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

o|O :D Ik heb al meerdere keren zeker het eiland doorgegaan, nog nooit één gezien!
Maar zoek je hem als critter zelf? want ik heb begrepen dat hij alleen een second (of 3th) kan zijn en niet "alleen" voor komt.

En ik heb een pet die jij niet hebt :6 :9
  maandag 7 januari 2013 @ 16:59:40 #290
318361 Bienelientjee
pi_121274453
Tuurlijk zoek ik geen critters, ik kan niet vechten met critters! :P

Not For Long! :6 (Hoop ik!)
pi_121274689
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 16:59 schreef Bienelientjee het volgende:
Tuurlijk zoek ik geen critters, ik kan niet vechten met critters! :P

Not For Long! :6 (Hoop ik!)
Ik bedoel natuurlijk niet de 'normale" critters maar de battle-pet critters.

Edit: Hoop voor je dat je hem deze week krijgt *O*
pi_121274756
Pff, ben er nog steeds niet uit welke class ik zal worden..
pi_121274994
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:06 schreef zerokil het volgende:
Pff, ben er nog steeds niet uit welke class ik zal worden..
Ik zou bekijken wat je wilt gaan doen..
Wil je PvP of PvE gaan doen?
PvE: wil je dan tanken/healen of dpssen? (of een hybrid die 2 of 3 kan)
PvP: Weet ik niks van dus kan je hier niet in adviseren.

Ik heb mijn shaman gebaseerd op max level en wat ik wilde gaan doen.. Nou ik wilde gaan healen.. Dus voor mij had ik de keuze paladin/druid/priest/shaman. (Wotlk)
Paladin viel af want dat was voornamelijk singletarget healing en over het algemeen tank healing (van hore zeggen natuurlijk want speelde zelf nog niet) Wilde meer raid/algemeen healen.
Priest had een kameraad van me en om tegen hem met gear te rollen zag ik niet zitten dus die viel ook af.
Druid vond ik wel vet met shapeshifting maar ik zag de HoT heals niet zo zitten. was meer van de direct heal ipv 50k heal over 10 sec (ofzo)
Shaman vond ik wel vet met de totems en ook Bloodlust (Heroism) heeft me overgehaald. Ankh kwam er toen nog bij en toen was ik verkocht.

Voor mij dus de Shaman.

Kijk voor jezelf wat je wilt spelen als je "later groot bent" (lees: max lvl)
Bepaal dan wat je mogelijkheden zijn (weeg professions/racials af)
en kies wat je het leukste vind.
pi_121277406
Of level gewoon een paar classes tot 30 of 40. Daar ben je tegenwoordig in een dag of 2, dan krijg je ook een beetje gevoel voor wat jouw speelstijl is, en welke classes leuk zijn.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_121277921
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 22:39 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Ik zal maandag proberen te regelen dat ik om 8 naar huis kan :) Dan wordt het half 9 of zo!
Zal maandag er nog op terug komen :Y
Ik moet vrijdag ws langer werken, dus ik kan helaas niet mee :(
  maandag 7 januari 2013 @ 18:24:26 #296
318361 Bienelientjee
pi_121278024
Een teaser voor patch 5.2. Zie ik nou ook nieuwe (en best toffe) mounts?! :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121285324
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:09 schreef Asschen_sukar het volgende:
Of level gewoon een paar classes tot 30 of 40. Daar ben je tegenwoordig in een dag of 2, dan krijg je ook een beetje gevoel voor wat jouw speelstijl is, en welke classes leuk zijn.
Heb bijna elke class wel gehad.
Hunter lvl 85, Warrior 85, Pala 67, Mage 40, Rouge 69,
Blijft er niet veel over. Dit is bij mij wel altijd het probleem geweest.
pi_121285917
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:42 schreef zerokil het volgende:

[..]

Heb bijna elke class wel gehad.
Hunter lvl 85, Warrior 85, Pala 67, Mage 40, Rouge Rogue 69,
Blijft er niet veel over. Dit is bij mij wel altijd het probleem geweest.
pi_121286146
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:52 schreef Valyx het volgende:

[..]

Wat een kut spel is hetzonder heirlooms.
pi_121286191
De spelfout irriteerde me mateloos, excuses.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')