abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121197629
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, lijkt me dat diegene je daar zelf het meest over kan vertellen. Maar het kan ook gewoon zijn dat hij/zij graag een gratis mount wil en het hem niet veel uitmaakt of je op een leuke server zit 8-)
Heb op Wow Forum aangevraagd, dus dat is duidelijk.
pi_121197652
Ah :D Ja, dat lijkt me dan wel duidelijk.

Maar hier kan je bijv wat meer vinden over Stormscale: http://eu.battle.net/wow/en/forum/941520/

Daar kan je al vinden dat je er vooral een horde moet maken: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/6160879507

En dit klinkt wel goed: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/6297379845

Maar geen idee of er mensen van FOK! op Stormscale zitten.

[ Bericht 21% gewijzigd door Isabeau op 05-01-2013 17:43:23 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_121197896
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:38 schreef Isabeau het volgende:
Ah :D Ja, dat lijkt me dan wel duidelijk.

Maar hier kan je bijv wat meer vinden over Stormscale: http://eu.battle.net/wow/en/forum/941520/

Daar kan je al vinden dat je er vooral een horde moet maken: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/6160879507

En dit klinkt wel goed: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/6297379845

Maar geen idee of er mensen van FOK! op Stormscale zitten.
Thanks, hier heb ik wat aan!
Nooit geweten dat er zo veel verschil in kon zitten..

Soulflayer PvP Normal Russian CET 2.696 99.047
pi_121198082
Als raider zou ik er overigens niet heen gaan :+ Daarom ook de vraag wat je wilt in het spel.
Voor leuk levelen is het vast uitstekend :Y En de verhouding alliance-horde maakt voor world pvp niet zo heel veel meer uit aangezien je nu crossrealm zones hebt en je genoeg alliance tegen komt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_121198426
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:48 schreef Isabeau het volgende:
Als raider zou ik er overigens niet heen gaan :+ Daarom ook de vraag wat je wilt in het spel.
Voor leuk levelen is het vast uitstekend :Y En de verhouding alliance-horde maakt voor world pvp niet zo heel veel meer uit aangezien je nu crossrealm zones hebt en je genoeg alliance tegen komt.
Ik denk dat ik voor Outland ga, veel mensen en een redelijke verhouding qua horde en Alliance.
pi_121198525
Dus als iemand mij een SoR wil sturen en een kans wil hebben op een reward, ga je gang.
pi_121198575
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:57 schreef zerokil het volgende:

Ik denk dat ik voor Outland ga, veel mensen en een redelijke verhouding qua horde en Alliance.
Wolve zit op Outland en nog wat andere fokkers geloof ik :Y Goede keus!
pi_121198635
En je kan natuurlijk altijd FOKkers aan je battlenet toevoegen en alsnog van alles samen doen ;)
(zolang je maar bij dezelfde faction zit, anders blijft het beperkt tot kletsen)
pi_121198792
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:02 schreef Isabeau het volgende:
En je kan natuurlijk altijd FOKkers aan je battlenet toevoegen en alsnog van alles samen doen ;)
(zolang je maar bij dezelfde faction zit, anders blijft het beperkt tot kletsen)
Als ik zo even snel keek was Wolve Alliance.
Ik wil een rogue maken, kan jij me een Race aanraden?
pi_121198929
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:05 schreef zerokil het volgende:

Als ik zo even snel keek was Wolve Alliance.
Ik wil een rogue maken, kan jij me een Race aanraden?
Undead :+

En anders human. Alhoewel worgen ook cool is. En nu ook panda. Eigenlijk maakt het niet veel uit. Ik denk dat ik nu voor panda zou gaan. (de raiders in mijn guild zijn human en panda)
pi_121200269
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Undead :+

En anders human. Alhoewel worgen ook cool is. En nu ook panda. Eigenlijk maakt het niet veel uit. Ik denk dat ik nu voor panda zou gaan. (de raiders in mijn guild zijn human en panda)
Panda lijkt me wel vet ja. Thansk again :)
pi_121201501
Heb je al een scroll? Ik kan je er wel een sturen, maar ik heb die mount al dus het is leuker voor een ander natuurlijk.
pi_121201555
Stormscale _O_
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_121201580
Sowieso puike server om op te zitten als Horde.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 19:27:01 #240
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_121202139
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wolve zit op Outland en nog wat andere fokkers geloof ik :Y Goede keus!
Oja, Outland (Horde). Daar zit er wel een, maar daar is al even niks mee gedaan.

Zit eigenlijk alleen op Silvermoon (Alliance).
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_121202632
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:21 schreef Isabeau het volgende:
Gisteravond was overigens erg leuk en geslaagd. We hebben 4 raids allemaal op heroic gedaan *O*
Godzijdank vond vriendlief het ook leuk maar was wel opgelucht dat een 2e Immersion tank voor de lol mee ging doen :+
Het was zeker super leuk. Had als laatste raid Lich King gedaan (nooit verslagen maar wel gedaan). en was dus gaaf om toch nog even die Cata raids gezien te hebben.
Super leuke groep en inderdaad fijn om 2 van die sterke tanks te hebben. beide met een ilvl van boven de 500.

In het begin werd er nog wel wat tactiek uitgelegd, later was het gewoon kill the boss :D
Ik heb geloof ik 18 achievements gehaald. En 5 titles begreep ik.

Dus nogmaals bedankt dat ik mee mocht.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_121202746
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 19:37 schreef Omega het volgende:

Het was zeker super leuk. Had als laatste raid Lich King gedaan (nooit verslagen maar wel gedaan). en was dus gaaf om toch nog even die Cata raids gezien te hebben.
Super leuke groep en inderdaad fijn om 2 van die sterke tanks te hebben. beide met een ilvl van boven de 500.

In het begin werd er nog wel wat tactiek uitgelegd, later was het gewoon kill the boss :D
Ik heb geloof ik 18 achievements gehaald. En 5 titles begreep ik.

Dus nogmaals bedankt dat ik mee mocht.
Tactics, what tactics? :D 'kill boss' 'go!'
ze waren allemaal heus waar erg moeilijk op heroic ten tijde van Cata :+

Mijn vriend vindt het niet erg om het nog een keer te doen met ons. Beginnen we dan met Dragon Soul :7
pi_121203069
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 19:12 schreef Isabeau het volgende:
Heb je al een scroll? Ik kan je er wel een sturen, maar ik heb die mount al dus het is leuker voor een ander natuurlijk.
Al geactiveerd.
pi_121203433
Ik zit trouwens op Shattered Hand. Een alliance, en een horde :P Hele rustige server wel, vooral aan Alliance zijde.

Als je iemand toevoegt ( van FOK bv ) aan je battlenet..dan kun je toch niet zo heel veel doen als je op verschillende servers zit? Ik zou namelijk ook wel graag mee willen met zo'n FOK run een keer, maar ik zit niet op de juiste server :(

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2013 19:56:56 ]
pi_121203539
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 19:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik zit trouwens op Shattered Hand. Een alliance, en een horde :P Hele rustige server wel, vooral aan Alliance zijde.

Als je iemand toevoegt ( van FOK bv ) aan je battlenet..dan kun je toch niet zo heel veel doen als je op verschillende servers zit? Ik zou namelijk ook wel graag mee willen met zo'n FOK run een keer, maar ik zit niet op de juiste server :(
dat kan tegenwoordig gewoon hoor :7
pi_121203582
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 19:57 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

dat kan tegenwoordig gewoon hoor :7
Hoe dan? :O Als ik vragen mag. Dat kon vroeger namelijk helemaal niet :P
pi_121203609
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 19:58 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

je kan gewoon x realm mensen inviten.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 20:01:22 #248
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_121203701
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 19:58 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Je kan tegenwoordig, vanwege het Cross Realm gebeuren (meerdere mensen van verschillende servers die je tegenkomt in gebieden, behalve Oggrimar en Stormwind). Je deelt de realm, cross realm dus....

En als je battletag vriend van dezelfde faction is. Kan je hem of haar uitnodigen en die komt dan naar jouw gebied.
pi_121203715
Echt ideaal _O_
  zaterdag 5 januari 2013 @ 20:04:02 #250
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_121203819
Enige irritante is die grens bug. Als je samen op een mount zit en je gaat naar een ander landje. Dan dismount je nog wel eens van die persoons rug af! :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')