Ik kan niet mee babe, morgen avonddienstquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:07 schreef Isabeau het volgende:
Lukt dat?We kunnen vooraf wel de belangrijkste pointers op mumble/teamspeak/ventrilo geven. Ik geloof dat het guild inmiddels alles gebruikt. Oh, het wordt Teamspeak.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik kan niet mee babe, morgen avonddienst
Ik ookquote:
Niet dat ik er al vroeg zal zijn. We lopen hier een uur achter in Engeland.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:16 schreef Sapstengel het volgende:
Weet niet zeker of ik morgen op tijd thuis ben, maar indien ik het ben, kom ik wel online, dan ziet Wolve me vanzelf in guildchat.
Ik heb alleen nog een monk dps geregeldquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:39 schreef Olment het volgende:
Cherrycoke
Messina
Maureentje
Ikzelf (shaman healer/dps)
Zijn de hordies van Fok! (schiet me niet dood als ik je ben vergeten)
Mijn kameraad neemt mijn raid over, dus die kan niet meer.
Mij maakt niet veel uit. Plannen we het volgende week. Helaas geen xrealm calendar invitesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:43 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog een monk dps geregeldmaar morgen nog een dag
![]()
Het is ook wel kort dag heMisschien zaterdag/volgende week vrijdag doen ? Dan heb er zeker nog 2 (tank/dps) die mee willen. Had ze morgen ook meeverwacht omdat ze die achieves nog moesten ,maar ze kunnen niet
Lijkt me beter dan tochquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:44 schreef Olment het volgende:
[..]
Mij maakt niet veel uit. Plannen we het volgende week. Helaas geen xrealm calendar invites
Volgende week kan die kameraad van me ook mee. (healer/dps)
is lvl 80 raidquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
ah ik wil wel mee voor die achievs, maar ben pas net 90 man, dus beetje erg slecht gegeared
Fury warrior, mits er niets tussen komt kan ik dan wel ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:53 schreef Maureentje het volgende:
[..]
is lvl 80 raidMaar ben je tank/dps/heals? En kan je eventueel volgende week vrijdag ook om 20u ?
PM/DM me je realid dan voeg ik je vast toequote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Fury warrior, mits er niets tussen komt kan ik dan wel ja.
Cata achie run? Count me in!quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:00 schreef Isabeau het volgende:
Dan hebben we:
priest - healer (Isa)
warrior - tank ()
warrior - dps (Bien)
- dps/tank (wolve)
- healer/dps (sapstengel)
- healer/dps (omega)
Kijken of er nog een paar anderen meewillen (guild, vrienden) en we hebben een full group
Graag wel een beetje goed zijnAnders krijg ik 'omfg, where did you find these idiots?' over me heen
Insomnia_ (fury warrior)quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:39 schreef Olment het volgende:
Cherrycoke
Messina
Maureentje
Mijn kameraad neemt mijn raid over, dus die kan niet meer.
8 uur toch?quote:
Ja, er loopt een Alliance en Horde groep door het topic heen!quote:
ik meen (omdat in het begin onduidelijk was wie horde/ally was) dat ze beide om 8 uur beginnen. Ma schiet me er niet op doodquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:18 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ja, er loopt een Alliance en Horde groep door het topic heen!Dus ik weet niet meer wie, wat en hoe laat!
*loads gun*quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:19 schreef Olment het volgende:
[..]
ik meen (omdat in het begin onduidelijk was wie horde/ally was) dat ze beide om 8 uur beginnen. Ma schiet me er niet op dood
whahaha, 2 patches geleden kon het wel nog héquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:20 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
*loads gun*![]()
Oh, wacht, ben warrior
*sharpens axe*
Toen had ik zo'n throw ding!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:21 schreef Olment het volgende:
[..]
whahaha, 2 patches geleden kon het wel nog hé
*rent hard weg*
*kijkt achterom, ziet throw ding... BOOOMM!! got hit*quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:22 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Toen had ik zo'n throw ding!
*gooit achter Olment aan*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG, een hond/dino/mechanical boss xDquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:29 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik pies al in me broek van deze nieuwe World Boss! Hij ziet er zeer dodelijk uit! Hmmm! Uhuh!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:31 schreef Bienelientjee het volgende:
Die stopte zo ongeveer....Daarna denk ik. Dit is Nalak. Why does he look so familiar.....hmm, is dit een nieuwe boss? want lijkt verdacht veel op Tsulong/de mountsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Volgens MMO Champion wel....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:33 schreef Olment het volgende:
[..]
hmm, is dit een nieuwe boss? want lijkt verdacht veel op Tsulong/de mounts
hmm, vind maar dat blizz vroeg begint met het uitmelken van die Chinese draken templatequote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:33 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Volgens MMO Champion wel....
http://www.mmo-champion.com/content/
En dat bedoelde ik met familiar!Gewoon een kopie!
Ik heb een disc priest, dus je shaman is heel erg welkomquote:Op vrijdag 4 januari 2013 04:35 schreef Maax het volgende:
Cata achie run? Count me in!morgen 8 uur dus? Ik kan mijn 480 enhancement shammy of mijn 475 disc priest meenemen, welke het liefst? Of mijn lvl 80 tank met 100+ avoidance?
Indien nodig kan k ook nog een paar (nederlandse) guildies merrieveulen.
Voor zover ik weet wel een aantal ja. Maar durf geen namen te zeggen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:59 schreef Ezechielk het volgende:
Even benieuwd hè, heeft hier iemand een Time Lost Proto Drake?
Yes sinds wotlkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:59 schreef Ezechielk het volgende:
Even benieuwd hè, heeft hier iemand een Time Lost Proto Drake?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:16 schreef Olment het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel een aantal ja. Maar durf geen namen te zeggen.
Al zal het me niks verbazen als Cherrycoke hem al heeft of deze week zomaar tegenkomt
Toeval, of echt lopen hunten?quote:
zelf heb ik 2 maanden vollepin gefarmed (camped op zelfde spot dat wel) en ben um 3x misgelopen door dat iemand ninja'de.. Sinds xrealm heb ik er geen poging meer tot gedaan aangezien er 15 mensen constant in die area zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Toeval, of echt lopen hunten?
Of loop ik simpelweg verouderde informatie te lezen van mensen die 100'en uren er in hebben gestoken om er een te krijgen.
84 uur gecamped en uiteindelijk ''toevallig'' tegenaan gevlogen toen ik richting Ulduar vloog om te raiden. Thank god dat ik niet voor de gryphon heb gekozen toen maar op m'n eigen mount gingquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Toeval, of echt lopen hunten?
Of loop ik simpelweg verouderde informatie te lezen van mensen die 100'en uren er in hebben gestoken om er een te krijgen.
Vlak voor we gaan informeer ik nog wel even in m'n guild.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:10 schreef Olment het volgende:
Horde ICC25 hc Achievement run. (GET UR DRAKE NOW!!!!)
Vrijdag 11 Januari. Servertime 8pm (20:00)
[..]
Insomnia_ (fury warrior)
(aantal uit de guild van Maureentje)
Gaan nog extra mee. We zitten op ong 12 man. Genoeg tanks, nog wat dps en healertjes nodig
Ik heb een ts3 server voor als we die willen gebruiken (A)
(Isa, jullie kunnen die ook gebruiken als je wilt.. stuur maar DM/PM/IGM)
welke spec/class spelen jij en je vriend? dan add ik dat ff in het lijstjequote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:24 schreef Messina het volgende:
[..]
Vlak voor we gaan informeer ik nog wel even in m'n guild.Daar zijn vast wel wat mensen die niets te doen hebben ook
Disc / Holy Priestquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:36 schreef Olment het volgende:
[..]
welke spec/class spelen jij en je vriend? dan add ik dat ff in het lijstje
Ik heb hem ook best veel gecamped. Twee keer dood aangetroffen en 1x spawnde hij toen ik met mijn level 80 warrior in het gebied aan het minen was. Vervolgens werd ik door een level 85 horde doodgemaakt toen ik probeerde de TLPD te killenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:03 schreef Olment het volgende:
zelf heb ik 2 maanden vollepin gefarmed (camped op zelfde spot dat wel) en ben um 3x misgelopen door dat iemand ninja'de.. Sinds xrealm heb ik er geen poging meer tot gedaan aangezien er 15 mensen constant in die area zijn.
Ik ben trouwens shadow priest. Heb guildies en crossrealm personen btwquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:48 schreef Olment het volgende:
Cherrycoke
Messina (disco/holy priest)
Messina (vriend) Warlock
Maureentje
Insomnia_ (fury warrior)
(aantal uit de guild van Maureentje)
We zitten op ong 12 man. Genoeg tanks, nog wat dps en healertjes nodig
TS Server van Olment's guild. (info volgt nog)
Als alliance moet je Isa ff aan dr jas trekke voor een invite. Voor zover ik weet zijn het de cata raids allemaal op HC (behalve Firelands) dus hiervoor kun je je inlezen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:05 schreef Omega het volgende:
Ik zal vanavond op mijn Druid komen. Zo te zien als healer, ik heb wel hit op mijn wapen (is beter dan alle andere wapens die ik heb), ilvl is 460. Zal nog even wat enchants erop gooien als ik nog een paar mis.
Ik heb geen Mic, maar wel koptelefoon voor teamspeak. Heet het programma gewoon teamspeak?
Als ik niet weet welke raid we gaan doen, dan kan ik dus helaas niet voorbereiden, ik luister altijd wel goed. Ben geen geweldige speler met dps en hps maar maak zelden grote fouten (als het mij goed is uitgelegd).
PS mijn battletag Kiire68#2588
Lijstje edditedquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:09 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ik ben trouwens shadow priest. Heb guildies en crossrealm personen btw
Ik zal mijn vriend vragen voor elke boss even wat belangrijke punten mede te delen, hij is een uitstekende raidleader. Als hij zin heeft. We beginnen met Throne of the Four Winds, dus misschien kan je daar wel alvast iets over lezen. En daarna dus elke cataclysmraid muv Firelands. Kan me voorstellen dat je niet elke boss goed kan doorlezen tussen nu en vanavondquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:05 schreef Omega het volgende:
Ik zal vanavond op mijn Druid komen. Zo te zien als healer, ik heb wel hit op mijn wapen (is beter dan alle andere wapens die ik heb), ilvl is 460. Zal nog even wat enchants erop gooien als ik nog een paar mis.
Ik heb geen Mic, maar wel koptelefoon voor teamspeak. Heet het programma gewoon teamspeak?
Als ik niet weet welke raid we gaan doen, dan kan ik dus helaas niet voorbereiden, ik luister altijd wel goed. Ben geen geweldige speler met dps en hps maar maak zelden grote fouten (als het mij goed is uitgelegd).
PS mijn battletag Kiire68#2588
we gaan volgende week vrijdagquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:34 schreef cherrycoke het volgende:
ik kan vanavond niet
ohw en race change van troll warlock naar undead warlock ik ben de troll animatie een beetje zat
ik kanquote:
Als troll/undead kon je vanavond toch niet meequote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:34 schreef cherrycoke het volgende:
ik kan vanavond niet
ohw en race change van troll warlock naar undead warlock ik ben de troll animatie een beetje zat
ik ga met mijn mage mee troll is level 86 met 2 days playedquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als troll/undead kon je vanavond toch niet meeDe horde raid is de 11e.
U roept, wij serveren..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:38 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb eerder ICC 10 nog nodig... Hoe suf is dat.
ICC 25 HC zou gemakkelijk te doen moeten zijn met 12 man hoor.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:48 schreef Olment het volgende:
Cherrycoke
Messina (vriend) Warlock
Maureentje (shadow priest)
Insomnia_ (fury warrior)
(aantal uit de guild van Maureentje en andere xrealm friends)
Ik hou me altijd aan: Hoe meer man, hoe meer vreugde. Er zijn 25 spots en ik geef ze het liefst (op 1 na) allemaal wegquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:05 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
ICC 25 HC zou gemakkelijk te doen moeten zijn met 12 man hoor.
Kijk Isa lief aan, misschien host ze nog een icctje vanavond erbijquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:09 schreef Evertjan het volgende:
jammer dat ik alliance ben anders was ik meegeweest naat ICC
quote:
plekkie vrij voor een alliance ele shaman??quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:09 schreef Isabeau het volgende:
20:00 alliance run! Ik heal, Ross tankt en voor de rest zoeken we het wel uit als we daar zijn. Ik zag al andere mensen die konden healen en tanken naast dps'en, dus komt helemaal goed.
'k wil ook graag mee met hunterquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:03 schreef Isabeau het volgende:
Alliance Raidrun Tier 11 20:00 servertime
Khalten - tank, warrior *
Isa - healer, disc priest *
Omega - healer, druid *
Wolve - tank of dps
Sapstengel - healer of dps (komt eventueel wat later)
Maax - dps, enhancement shaman
MarkyB - dps, death knight *
Evertjan - dps, elemental shaman *
Bienelientje - dps, warrior *
9 plekjes gevuld
quote:
Ik heb je toegevoegd, maxim#2850quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:03 schreef Isabeau het volgende:
Alliance Raidrun Tier 11 20:00 servertime
Khalten - tank, warrior *
Isa - healer, disc priest *
Omega - healer, druid *
Wolve - tank of dps
Sapstengel - healer of dps (komt eventueel wat later)
Maax - dps, enhancement shaman
MarkyB - dps, death knight *
Evertjan - dps, elemental shaman *
Bienelientje - dps, warrior *
Syphixx - dps, hunter *
Start: Throne of the Four Winds (Uldum)
Das fijn! Behalve dan dat ik horde ben en op een andere invite wachtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:00 schreef Bienelientjee het volgende:
Isa heeft op vorige pagina haar BattleTag gezet. Die kan je even toevoegen. Dan wordt je in de raid toegevoegd
Hihiquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:01 schreef Messina het volgende:
[..]
Das fijn! Behalve dan dat ik horde ben en op een andere invite wacht
*edit*
Waar ik dan nog een week op moet wachten.![]()
Ik geef alleen maar kusjes op billetjes.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:03 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
HihiDan moet je Olment ff in ze billen schieten
Prima, vervanging gevondenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ga het ook niet redden, sluit later wel aan als jullie dan niet al klaar zijn. Anders komen de achievements wel een andere keer.
quote:
wipen in ICC ? Dan zouden we echt falenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:25 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie keihard WHIPUUHHHH, stinky hordes!
Breek me de bek niet openquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:29 schreef Maureentje het volgende:
[..]
wipen in ICC ? Dan zouden we echt falen![]()
Jij noemde me scum!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:24 schreef Olment het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open![]()
Nee, we halen het wel hoorVind het wel niet aardig van Bienie dat ze ons de achie's niet gunt
Ik wil ook wel mee als monk healer (of als het moet, dps met blue gearquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:32 schreef Olment het volgende:
Cherrycoke (fire mage)
Messina (vriend) Warlock
Maureentje (shadow priest)
Insomnia_ (fury warrior)
(aantal uit de guild van Maureentje en andere xrealm friends)
Wij zijn net gewiped. Baas werd active... Terwijl wij in een heel andere quarter waren.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:29 schreef Maureentje het volgende:
[..]
wipen in ICC ? Dan zouden we echt falen![]()
Kan ik ook nog. ff de rest mee beslissen of ze dan ook kunnen, anders verzetten we gewoon nog meer ;Pquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:02 schreef Maureentje het volgende:
Ik moet werken tot 9 uur vrijdagHopelijk eerder klaar
Kunnen we niet zaterdag dan ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |