Ik kan niet mee babe, morgen avonddienstquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:07 schreef Isabeau het volgende:
Lukt dat?We kunnen vooraf wel de belangrijkste pointers op mumble/teamspeak/ventrilo geven. Ik geloof dat het guild inmiddels alles gebruikt. Oh, het wordt Teamspeak.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik kan niet mee babe, morgen avonddienst
Ik ookquote:
Niet dat ik er al vroeg zal zijn. We lopen hier een uur achter in Engeland.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:16 schreef Sapstengel het volgende:
Weet niet zeker of ik morgen op tijd thuis ben, maar indien ik het ben, kom ik wel online, dan ziet Wolve me vanzelf in guildchat.
Ik heb alleen nog een monk dps geregeldquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:39 schreef Olment het volgende:
Cherrycoke
Messina
Maureentje
Ikzelf (shaman healer/dps)
Zijn de hordies van Fok! (schiet me niet dood als ik je ben vergeten)
Mijn kameraad neemt mijn raid over, dus die kan niet meer.
Mij maakt niet veel uit. Plannen we het volgende week. Helaas geen xrealm calendar invitesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:43 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog een monk dps geregeldmaar morgen nog een dag
![]()
Het is ook wel kort dag heMisschien zaterdag/volgende week vrijdag doen ? Dan heb er zeker nog 2 (tank/dps) die mee willen. Had ze morgen ook meeverwacht omdat ze die achieves nog moesten ,maar ze kunnen niet
Lijkt me beter dan tochquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:44 schreef Olment het volgende:
[..]
Mij maakt niet veel uit. Plannen we het volgende week. Helaas geen xrealm calendar invites
Volgende week kan die kameraad van me ook mee. (healer/dps)
is lvl 80 raidquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
ah ik wil wel mee voor die achievs, maar ben pas net 90 man, dus beetje erg slecht gegeared
Fury warrior, mits er niets tussen komt kan ik dan wel ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:53 schreef Maureentje het volgende:
[..]
is lvl 80 raidMaar ben je tank/dps/heals? En kan je eventueel volgende week vrijdag ook om 20u ?
PM/DM me je realid dan voeg ik je vast toequote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Fury warrior, mits er niets tussen komt kan ik dan wel ja.
Cata achie run? Count me in!quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:00 schreef Isabeau het volgende:
Dan hebben we:
priest - healer (Isa)
warrior - tank ()
warrior - dps (Bien)
- dps/tank (wolve)
- healer/dps (sapstengel)
- healer/dps (omega)
Kijken of er nog een paar anderen meewillen (guild, vrienden) en we hebben een full group
Graag wel een beetje goed zijnAnders krijg ik 'omfg, where did you find these idiots?' over me heen
Insomnia_ (fury warrior)quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:39 schreef Olment het volgende:
Cherrycoke
Messina
Maureentje
Ikzelf (shaman healer/dps)
Zijn de hordies van Fok! (schiet me niet dood als ik je ben vergeten)
Mijn kameraad neemt mijn raid over, dus die kan niet meer.
8 uur toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |