ik meen (omdat in het begin onduidelijk was wie horde/ally was) dat ze beide om 8 uur beginnen. Ma schiet me er niet op doodquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:18 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ja, er loopt een Alliance en Horde groep door het topic heen!Dus ik weet niet meer wie, wat en hoe laat!
*loads gun*quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:19 schreef Olment het volgende:
[..]
ik meen (omdat in het begin onduidelijk was wie horde/ally was) dat ze beide om 8 uur beginnen. Ma schiet me er niet op dood
whahaha, 2 patches geleden kon het wel nog héquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:20 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
*loads gun*![]()
Oh, wacht, ben warrior
*sharpens axe*
Toen had ik zo'n throw ding!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:21 schreef Olment het volgende:
[..]
whahaha, 2 patches geleden kon het wel nog hé
*rent hard weg*
*kijkt achterom, ziet throw ding... BOOOMM!! got hit*quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:22 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Toen had ik zo'n throw ding!
*gooit achter Olment aan*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG, een hond/dino/mechanical boss xDquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:29 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik pies al in me broek van deze nieuwe World Boss! Hij ziet er zeer dodelijk uit! Hmmm! Uhuh!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:31 schreef Bienelientjee het volgende:
Die stopte zo ongeveer....Daarna denk ik. Dit is Nalak. Why does he look so familiar.....hmm, is dit een nieuwe boss? want lijkt verdacht veel op Tsulong/de mountsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Volgens MMO Champion wel....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:33 schreef Olment het volgende:
[..]
hmm, is dit een nieuwe boss? want lijkt verdacht veel op Tsulong/de mounts
hmm, vind maar dat blizz vroeg begint met het uitmelken van die Chinese draken templatequote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:33 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Volgens MMO Champion wel....
http://www.mmo-champion.com/content/
En dat bedoelde ik met familiar!Gewoon een kopie!
Ik heb een disc priest, dus je shaman is heel erg welkomquote:Op vrijdag 4 januari 2013 04:35 schreef Maax het volgende:
Cata achie run? Count me in!morgen 8 uur dus? Ik kan mijn 480 enhancement shammy of mijn 475 disc priest meenemen, welke het liefst? Of mijn lvl 80 tank met 100+ avoidance?
Indien nodig kan k ook nog een paar (nederlandse) guildies merrieveulen.
Voor zover ik weet wel een aantal ja. Maar durf geen namen te zeggen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:59 schreef Ezechielk het volgende:
Even benieuwd hè, heeft hier iemand een Time Lost Proto Drake?
Yes sinds wotlkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:59 schreef Ezechielk het volgende:
Even benieuwd hè, heeft hier iemand een Time Lost Proto Drake?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:16 schreef Olment het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel een aantal ja. Maar durf geen namen te zeggen.
Al zal het me niks verbazen als Cherrycoke hem al heeft of deze week zomaar tegenkomt
Toeval, of echt lopen hunten?quote:
zelf heb ik 2 maanden vollepin gefarmed (camped op zelfde spot dat wel) en ben um 3x misgelopen door dat iemand ninja'de.. Sinds xrealm heb ik er geen poging meer tot gedaan aangezien er 15 mensen constant in die area zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Toeval, of echt lopen hunten?
Of loop ik simpelweg verouderde informatie te lezen van mensen die 100'en uren er in hebben gestoken om er een te krijgen.
84 uur gecamped en uiteindelijk ''toevallig'' tegenaan gevlogen toen ik richting Ulduar vloog om te raiden. Thank god dat ik niet voor de gryphon heb gekozen toen maar op m'n eigen mount gingquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Toeval, of echt lopen hunten?
Of loop ik simpelweg verouderde informatie te lezen van mensen die 100'en uren er in hebben gestoken om er een te krijgen.
Vlak voor we gaan informeer ik nog wel even in m'n guild.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:10 schreef Olment het volgende:
Horde ICC25 hc Achievement run. (GET UR DRAKE NOW!!!!)
Vrijdag 11 Januari. Servertime 8pm (20:00)
[..]
Insomnia_ (fury warrior)
(aantal uit de guild van Maureentje)
Gaan nog extra mee. We zitten op ong 12 man. Genoeg tanks, nog wat dps en healertjes nodig
Ik heb een ts3 server voor als we die willen gebruiken (A)
(Isa, jullie kunnen die ook gebruiken als je wilt.. stuur maar DM/PM/IGM)
welke spec/class spelen jij en je vriend? dan add ik dat ff in het lijstjequote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:24 schreef Messina het volgende:
[..]
Vlak voor we gaan informeer ik nog wel even in m'n guild.Daar zijn vast wel wat mensen die niets te doen hebben ook
Disc / Holy Priestquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:36 schreef Olment het volgende:
[..]
welke spec/class spelen jij en je vriend? dan add ik dat ff in het lijstje
Ik heb hem ook best veel gecamped. Twee keer dood aangetroffen en 1x spawnde hij toen ik met mijn level 80 warrior in het gebied aan het minen was. Vervolgens werd ik door een level 85 horde doodgemaakt toen ik probeerde de TLPD te killenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:03 schreef Olment het volgende:
zelf heb ik 2 maanden vollepin gefarmed (camped op zelfde spot dat wel) en ben um 3x misgelopen door dat iemand ninja'de.. Sinds xrealm heb ik er geen poging meer tot gedaan aangezien er 15 mensen constant in die area zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |