Ik ben trouwens shadow priest. Heb guildies en crossrealm personen btwquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:48 schreef Olment het volgende:
Horde ICC25 hc Achievement run. (GET UR DRAKE NOW!!!!)
Vrijdag 11 Januari. Servertime 8pm (20:00)
Cherrycoke
Messina (disco/holy priest)
Messina (vriend) Warlock
Maureentje
Ikzelf (shaman healer/dps)
Insomnia_ (fury warrior)
(aantal uit de guild van Maureentje)
Zijn de hordies van Fok! (schiet me niet dood als ik je ben vergeten)
We zitten op ong 12 man. Genoeg tanks, nog wat dps en healertjes nodig
TS Server van Olment's guild. (info volgt nog)
Als alliance moet je Isa ff aan dr jas trekke voor een invite. Voor zover ik weet zijn het de cata raids allemaal op HC (behalve Firelands) dus hiervoor kun je je inlezen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:05 schreef Omega het volgende:
Ik zal vanavond op mijn Druid komen. Zo te zien als healer, ik heb wel hit op mijn wapen (is beter dan alle andere wapens die ik heb), ilvl is 460. Zal nog even wat enchants erop gooien als ik nog een paar mis.
Ik heb geen Mic, maar wel koptelefoon voor teamspeak. Heet het programma gewoon teamspeak?
Als ik niet weet welke raid we gaan doen, dan kan ik dus helaas niet voorbereiden, ik luister altijd wel goed. Ben geen geweldige speler met dps en hps maar maak zelden grote fouten (als het mij goed is uitgelegd).
PS mijn battletag Kiire68#2588
Lijstje edditedquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:09 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ik ben trouwens shadow priest. Heb guildies en crossrealm personen btw
Ik zal mijn vriend vragen voor elke boss even wat belangrijke punten mede te delen, hij is een uitstekende raidleader. Als hij zin heeft. We beginnen met Throne of the Four Winds, dus misschien kan je daar wel alvast iets over lezen. En daarna dus elke cataclysmraid muv Firelands. Kan me voorstellen dat je niet elke boss goed kan doorlezen tussen nu en vanavondquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:05 schreef Omega het volgende:
Ik zal vanavond op mijn Druid komen. Zo te zien als healer, ik heb wel hit op mijn wapen (is beter dan alle andere wapens die ik heb), ilvl is 460. Zal nog even wat enchants erop gooien als ik nog een paar mis.
Ik heb geen Mic, maar wel koptelefoon voor teamspeak. Heet het programma gewoon teamspeak?
Als ik niet weet welke raid we gaan doen, dan kan ik dus helaas niet voorbereiden, ik luister altijd wel goed. Ben geen geweldige speler met dps en hps maar maak zelden grote fouten (als het mij goed is uitgelegd).
PS mijn battletag Kiire68#2588
we gaan volgende week vrijdagquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:34 schreef cherrycoke het volgende:
ik kan vanavond niet
ohw en race change van troll warlock naar undead warlock ik ben de troll animatie een beetje zat
ik kanquote:
Als troll/undead kon je vanavond toch niet meequote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:34 schreef cherrycoke het volgende:
ik kan vanavond niet
ohw en race change van troll warlock naar undead warlock ik ben de troll animatie een beetje zat
ik ga met mijn mage mee troll is level 86 met 2 days playedquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als troll/undead kon je vanavond toch niet meeDe horde raid is de 11e.
U roept, wij serveren..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:38 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb eerder ICC 10 nog nodig... Hoe suf is dat.
ICC 25 HC zou gemakkelijk te doen moeten zijn met 12 man hoor.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:48 schreef Olment het volgende:
Horde ICC25 hc Achievement run. (GET UR DRAKE NOW!!!!)
Vrijdag 11 Januari. Servertime 8pm (20:00)
Cherrycoke
Messina (disco/holy priest)
Messina (vriend) Warlock
Maureentje (shadow priest)
Ikzelf (shaman healer/dps)
Insomnia_ (fury warrior)
(aantal uit de guild van Maureentje en andere xrealm friends)
Zijn de hordies van Fok! (schiet me niet dood als ik je ben vergeten)
We zitten op ong 12 man. Genoeg tanks, nog wat dps en healertjes nodig
TS Server van Olment's guild. (info volgt nog)
Ik hou me altijd aan: Hoe meer man, hoe meer vreugde. Er zijn 25 spots en ik geef ze het liefst (op 1 na) allemaal wegquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:05 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
ICC 25 HC zou gemakkelijk te doen moeten zijn met 12 man hoor.
Kijk Isa lief aan, misschien host ze nog een icctje vanavond erbijquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:09 schreef Evertjan het volgende:
jammer dat ik alliance ben anders was ik meegeweest naat ICC
quote:
plekkie vrij voor een alliance ele shaman??quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:09 schreef Isabeau het volgende:
20:00 alliance run! Ik heal, Ross tankt en voor de rest zoeken we het wel uit als we daar zijn. Ik zag al andere mensen die konden healen en tanken naast dps'en, dus komt helemaal goed.
'k wil ook graag mee met hunterquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:03 schreef Isabeau het volgende:
Alliance Raidrun Tier 11 20:00 servertime
Khalten - tank, warrior *
Isa - healer, disc priest *
Omega - healer, druid *
Wolve - tank of dps
Sapstengel - healer of dps (komt eventueel wat later)
Maax - dps, enhancement shaman
MarkyB - dps, death knight *
Evertjan - dps, elemental shaman *
Bienelientje - dps, warrior *
9 plekjes gevuld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |