Dat is wel stoerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:01 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig, vanwege het Cross Realm gebeuren (meerdere mensen van verschillende servers die je tegenkomt in gebieden, behalve Oggrimar en Stormwind). Je deelt de realm, cross realm dus....
En als je battletag vriend van dezelfde faction is. Kan je hem of haar uitnodigen en die komt dan naar jouw gebied.
Yep, zolang je maar allemaal Alliance bent. Of Horde. Gisteravond zaten we met 4/5 verschillende servers tegelijk Firelands en andere oude raids te doen!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat is wel stoerEn dat kan met mensen van alle servers? Dus niet alleen mensen die op de servers zitten waar jou server cross realm mee deelt?
Ja, voor zolang jullie in dezelfde party zitten. De enige plek waar je elkaar niet ziet, zijn de hoofdsteden Oggrimar en Stormwind. En je Auction House, blijft jouw servers Auction House. Ook al is Ironforge bijvoorbeeld ook Cross Realm. En je kan niets traden qua items/gold met elkaar.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:33 schreef zerokil het volgende:
Dus als ik het goed begrijp kan je iemand uitnodigen om met zijn char naar jouw realm te komen? (tijdelijk)
Dat is wel zeer nice.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:35 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ja, voor zolang jullie in dezelfde party zitten. De enige plek waar je elkaar niet ziet, zijn de hoofdsteden Oggrimar en Stormwind. En je Auction House, blijft jouw servers Auction House. Ook al is Ironforge bijvoorbeeld ook Cross Realm. En je kan niets traden qua items/gold met elkaar.
Voor de rest kan je gewoon lekker aan de gang samen.
als ik die free naar 80 had op mijn lock was ik allang 90 geweestquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:57 schreef zerokil het volgende:
Ik weet niet welke ik moet kiezen
FREE boost to level 80 for a character of your choice (claim now)
OR
FREE character move to play with the friend who resurrected you (claim now)
Voor zover ik weet kun je beide gebruiken. Maar wel alleen op het zelfde char (althans dat zij een GM tegen mij nadat ik de level boost had gebruikt en wilde transferre)quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:57 schreef zerokil het volgende:
Ik weet niet welke ik moet kiezen
FREE boost to level 80 for a character of your choice (claim now)
OR
FREE character move to play with the friend who resurrected you (claim now)
Zeg, wanneer gaat immersion weer terug naar de Hordequote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tactics, what tactics?'kill boss' 'go!'
ze waren allemaal heus waar erg moeilijk op heroic ten tijde van Cata![]()
Mijn vriend vindt het niet erg om het nog een keer te doen met ons. Beginnen we dan met Dragon Soul
Als je al een level 90 hebt wel, anders niet. Ze zijn er ook voor bedoeld dat je een alt snel kan levelen, niet om je eerste char snel te levelen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:44 schreef zerokil het volgende:
Pff, ben dus opnieuw begonnen.
Ben nu lvl 12, lekker weer even battlegrounds doen dacht ik.
Dus ik join er een, kom je alleen maar mensen met Heirlooms tegen...
Is er een manier om die heel snel te kopen? (dus snel honor points of justice of op een andere manier)
Ik heb 2 chars van lvl 85, maar het gaat er om dat zo alle battlegrounds verneukt zijn. Je moet heirlooms hebben.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je al een level 90 hebt wel, anders niet. Ze zijn er ook voor bedoeld dat je een alt snel kan levelen, niet om je eerste char snel te levelen.
Ja, dat is al 4 jaar?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:17 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik heb 2 chars van lvl 85, maar het gaat er om dat zo alle battlegrounds verneukt zijn. Je moet heirlooms hebben.
Ik vind wel dat je gelijk hebt jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:17 schreef zerokil het volgende:
Ik heb 2 chars van lvl 85, maar het gaat er om dat zo alle battlegrounds verneukt zijn. Je moet heirlooms hebben.
Nou weet ik ook weer waarom ik gestopt was..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je gelijk hebt jaZonder heirlooms kom je niet eens in de buurt van de dps van de anderen die wel heirlooms hebben. Beetje jammer
gewoon beginnen met 5 mans dungeons en dan zorgen dat je itemlvl gear hoog genoeg is LFR te gaan doen. en ondertussen VP sparen voor epicsquote:Op zondag 6 januari 2013 00:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
Heirlooms zijn wel handig merk ik zoHeb de head, back, en Chest dus dat is nog niet eens alles, maar je gaat echt snel. Helemaal als Monk. Maar ik snap dat het lastig is als iedereen heirlooms heeft en jij niet.
Als ik met m'n mage level 90 wordt, hoe kan ik dan het best de gear halen die nodig is voor eventuele raids? Panda ( 85-90 ) heroics doen? Of moet ik bepaalde punten verzamelen ( zoals Justice Points )?
Begin met spullen kopen met justice points.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
Heirlooms zijn wel handig merk ik zoHeb de head, back, en Chest dus dat is nog niet eens alles, maar je gaat echt snel. Helemaal als Monk. Maar ik snap dat het lastig is als iedereen heirlooms heeft en jij niet.
Als ik met m'n mage level 90 wordt, hoe kan ik dan het best de gear halen die nodig is voor eventuele raids? Panda ( 85-90 ) heroics doen? Of moet ik bepaalde punten verzamelen ( zoals Justice Points )?
quote:Scenarios are quick (typically 10-15 minutes) and extremely tolerant; there's essentially no way to fail, just slower and faster ways to finish. The queue time for each is very short, usually a minute or less. Each scenario rewards 20 VP's (40 for the first each day), 30 justice points (JP's), and a roughly 15% chance at a random gear piece, which is typically a ilvl 463 blue.
5-man heroics are slower (usually 20-30 minutes, though they can go much faster with a well-geared group) and usually have a 5-10 minute wait. While they're significantly easier then they were in Cataclysm, there is still a chance of failure as well. The upside is the better rewards; each heroic rewards 40 VP's (80 for the first each day), 35 JP's per boss killed, and a guaranteed 463 drop from each boss. Of course, those 463's aren't necessarily going to match your spec, and you occasionally will have other group members vying for the same drop. In general, it works out to about one item every two runs or so.
Voor epics van vendors heb je valor poins en reputation nodigquote:Op zondag 6 januari 2013 03:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
En welke reputations zijn het handigste om te maxen om te beginnen, als een mage?Thanks voor de uitleg! VP's heb je dus nodig voor de epic gear?
http://www.wowpedia.org/Mists_of_Pandaria_reputation_rewards ook handigquote:Op zondag 6 januari 2013 03:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor epics van vendors heb je valor poins en reputation nodig![]()
Maar wat je het beste voor een mage kan kopen voor welke rep weet ik niet.
Dit is denk ik wel een handige lijst: http://manalicious.wordpr(...)-pre-raid-gear-list/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |