is toch een rare spawnquote:Op zondag 6 januari 2013 11:40 schreef Bienelientjee het volgende:
Darkmoon fair, weer tijd om op zoek te gaan naar de pet Crow! Nog altijd niet gevonden.
De 'poor' versie had ik best snel, denk dat ik 25 van die glowflies heb gehad vorige keer. Ben nu wel te lui daar een rare versie van te zoekenquote:Op zondag 6 januari 2013 11:40 schreef Bienelientjee het volgende:
Darkmoon fair, weer tijd om op zoek te gaan naar de pet Crow! Nog altijd niet gevonden.
Ik ga een paar keer het eiland over deze week en dan zie ik wel!quote:Op zondag 6 januari 2013 12:33 schreef Abby79 het volgende:
[..]
De 'poor' versie had ik best snel, denk dat ik 25 van die glowflies heb gehad vorige keer. Ben nu wel te lui daar een rare versie van te zoeken.
Ja dat kloptquote:Op zondag 6 januari 2013 20:48 schreef zerokil het volgende:
Klopt het dat je boa items niet naar een andere realm kan versturen?
Godverdomme, ik helemaal blij dat ik nog paar chars heb met 2k honor points. Krijg ik dit te horen.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:48 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ja dat kloptWel tussen horde-ally op zelfde realm
Succes! Ik heb m gisteren gevangenquote:Op zondag 6 januari 2013 11:40 schreef Bienelientjee het volgende:
Heb ik geen problemen mee gehad. vond het als second bij het 2e fight ofzo wat ik deed. Meen dat iemand had uitgerekend wat de kans was om de crow te krijgen tav de levels van de critters. Een level 9 of 10 ofzo had meen ik hogere kans dan een lowerequote:Op zondag 6 januari 2013 11:40 schreef Bienelientjee het volgende:
quote:Op maandag 7 januari 2013 16:43 schreef Olment het volgende:
[..]
Heb ik geen problemen mee gehad. vond het als second bij het 2e fight ofzo wat ik deed. Meen dat iemand had uitgerekend wat de kans was om de crow te krijgen tav de levels van de critters. Een level 9 of 10 ofzo had meen ik hogere kans dan een lowere
Maar zoek je hem als critter zelf? want ik heb begrepen dat hij alleen een second (of 3th) kan zijn en niet "alleen" voor komt.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:51 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]![]()
Ik heb al meerdere keren zeker het eiland doorgegaan, nog nooit één gezien!
Ik bedoel natuurlijk niet de 'normale" critters maar de battle-pet critters.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:59 schreef Bienelientjee het volgende:
Tuurlijk zoek ik geen critters, ik kan niet vechten met critters!
Not For Long!(Hoop ik!)
Ik zou bekijken wat je wilt gaan doen..quote:Op maandag 7 januari 2013 17:06 schreef zerokil het volgende:
Pff, ben er nog steeds niet uit welke class ik zal worden..
Ik moet vrijdag ws langer werken, dus ik kan helaas niet meequote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:39 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ik zal maandag proberen te regelen dat ik om 8 naar huis kanDan wordt het half 9 of zo!
Zal maandag er nog op terug komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb bijna elke class wel gehad.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:09 schreef Asschen_sukar het volgende:
Of level gewoon een paar classes tot 30 of 40. Daar ben je tegenwoordig in een dag of 2, dan krijg je ook een beetje gevoel voor wat jouw speelstijl is, en welke classes leuk zijn.
quote:Op maandag 7 januari 2013 20:42 schreef zerokil het volgende:
[..]
Heb bijna elke class wel gehad.
Hunter lvl 85, Warrior 85, Pala 67, Mage 40, Rouge Rogue 69,
Blijft er niet veel over. Dit is bij mij wel altijd het probleem geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |