Dat hoef ik ECHT niet smorgens vroegquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wel pauper dat 13 euro extra was, maar dam.. bacon![]()
![]()
Nou en. Heb je nou een bedrijtuig of niet?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:04 schreef Bitlord het volgende:
We hadden de vertraging op Berlin Ostbahnhog ingelopen, maar inmiddels staan we toch al weer zo lang stil dat we op dit moment +27 hebben. And counting.
ik heb dus vannochtend na een nacht van 4 uur 3 broodjes bacon/ei/kaas en 3 worstjes gegeten. En het was ZALIGquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat hoef ik ECHT niet smorgens vroeg
De hertog jan grand prestige en tripple flessen waren goedkoper dan vaasjes heiniken in de barquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik was om half 5 alweer op LLS geloof ik, nou ja starbucks in, burger king in, en dan maar eens eindeloos wachten op een trein die kant op. lekker KUT aangegeven allemaal
En uiteindelijk in Manningtree nog een uur in het stationsbuffet ziten wachten op de Replacement Bus Service naar de boot![]()
EN vervolgens als eerste op de boot om like 20:15. Hele avond de bar in en pas na afvaart gaan slapen
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
De hertog jan grand prestige en tripple flessen waren goedkoper dan vaasjes heiniken in de bar
Mooi Kacke mit Birnen dan. Bij thuiskomst maar eens verdiepen in de Europese reizigersrechten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:09 schreef Bitlord het volgende:
Nee niks niet mogelijk. We staan trouwens stil op Ostbahnhof (+31 op het moment) omdat we nog wachten op het rangeerdeel van de trein uit Warschau.
3.99 voor zo'n stenen krijg waar je 4.50 ofzo betaalde voor een vaasje tappis. Glasje bedelen ergens en lekker op het dek zittenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]wacht wat? Bij Stena?? Dan ga ik heleMAAL nog een keer. Of tachtig
Rot op, die heb ik helemaal nergens gezienquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
De hertog jan grand prestige en tripple flessen waren goedkoper dan vaasjes heiniken in de bar
Nee ik ook niet. Leugensquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:12 schreef b2py het volgende:
[..]
Rot op, die heb ik helemaal nergens gezien
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:12 schreef b2py het volgende:
[..]
Rot op, die heb ik helemaal nergens gezien
helemaal rechtsonderin in de drank sectie. En dan echt de allerlaagste op zijn allerrechtst.quote:
En morgen +120 in Utrecht, zoals altijdquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:17 schreef Bitlord het volgende:
O hierdoor is de vertraging nog maar +17, we zouden 23:59 uit Ostbahnhof vertrekken.
Mij niet. Ik zal eens kijken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:17 schreef b2py het volgende:
Nu is die bootreis helemaal kut bevallen...
wat rij je dan nu?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:17 schreef Bitlord het volgende:
O hierdoor is de vertraging nog maar +17, we zouden 23:59 uit Ostbahnhof vertrekken.
hoezo?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:17 schreef b2py het volgende:
Nu is die bootreis helemaal kut bevallen...
Nou dat zou me mn reet roesten eigenlijk, als ik gewoon in mijn geboekte en betaalde slaaprijtuig kon liggen tenminste.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:18 schreef b2py het volgende:
[..]
En morgen +120 in Utrecht, zoals altijd
Dat wel ja. Kan je beter IJmuiden - Newcastle pakken, dat is helemaal een bazenbootquote:
Gaat er ook een vliegtuig?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wel ja. Kan je beter IJmuiden - Newcastle pakken, dat is helemaal een bazenboot
"wat VOOR materieel".quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:21 schreef bork het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat van materieel rijdt
Gewoon Corail getrokken mat. (ick achtig) 09 rijtuigen met zn 6en in een hok liggend,1 rijtuig met zijn 4en in een hok liggend, 1 rijtuig 1 persoon in een hok liggend, en een ligstoelrijtuig...Meestal getrokken door een Nez Casseé.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:21 schreef bork het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat van materieel rijdt tussen Luxemburg-Port Bou (NZ 4249), Luxemburg-Nice Ville ([quote][ afbeelding ] Op donderdag 3 januari 2013 19:16 schreef greavy het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat van materieel rijdt tussen Luxemburg-Port Bou (NZ 4249), Luxemburg-Nice Ville (NZ 4749) en EX4251 Luxemburg-Thionville ?
Luxemburg-Nice Ville (lorazur)
Types de la rame tractée
Corail
Corail couchettes Intercités de Nuit
Ik weet het allemaal niet zeker, niks uit 2012, je kunt goed zoeken op de termen: Corail lunea en Lorazur, succes.
http://www.trains-en-voya(...)c9ux_acbcux_b12u.htm
http://www.raildude.com/d(...)tzug-stadt/10762/300
http://www.voyages-sncf.co.uk/Default.aspx?tabid=2876
vanwege het ontbrekende slaaprijtuig?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:39 schreef Bitlord het volgende:
En toen stonden er tinetallen boze mensen op Berlin hbf.
quote:
Wat zijn ze nou weer aan het klootviolen dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:39 schreef Bitlord het volgende:
En toen stonden er tinetallen boze mensen op Berlin hbf.
De Talgo-rijtuigen van DB staan te koop, die zul je niet meer in de CNL of EuroNight aantreffen. Reden voor verkoop is simpel: onderhoud is veel duurder dan bij een 'gewoon' rijtuig.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:27 schreef Bitlord het volgende:
Het zou theoretisch ook nog een Talgo kunnen zijn. Ik heb er jaren geleden eentje van DB zien staan in Berlijn, maar bij mijn weten wordt die niet meer ibgezet en rijden alleen Spanje, Bosnië en Amerika met Talgotreinen. We rijden inmiddels door Alexanderplatz. Ben benieuwd zometeen bij Hbf hoe druk het is.
Mee eens... dit is niet waarvoor je betaald hebt, je hebt dus recht op compensatie. In ieder geval van het verschil in ticketprijzen, maar gezien de vertraging en het gebrekkige comfortniveau (een stoel is geen ligplaats) zou ik gewoon voor de volle 100% gaan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Nja, je hebt er nu niet veel aan, maar ik zou gewoon voor een 100 % refund gaan. Dit is onzin
Ging jij niet slapen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nou, zelfs wat is het? 2 keer 180 km op tijd rijden is alweer teveel gevraagd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |