Dat hoef ik ECHT niet smorgens vroegquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wel pauper dat 13 euro extra was, maar dam.. bacon![]()
![]()
Nou en. Heb je nou een bedrijtuig of niet?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:04 schreef Bitlord het volgende:
We hadden de vertraging op Berlin Ostbahnhog ingelopen, maar inmiddels staan we toch al weer zo lang stil dat we op dit moment +27 hebben. And counting.
ik heb dus vannochtend na een nacht van 4 uur 3 broodjes bacon/ei/kaas en 3 worstjes gegeten. En het was ZALIGquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat hoef ik ECHT niet smorgens vroeg
De hertog jan grand prestige en tripple flessen waren goedkoper dan vaasjes heiniken in de barquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik was om half 5 alweer op LLS geloof ik, nou ja starbucks in, burger king in, en dan maar eens eindeloos wachten op een trein die kant op. lekker KUT aangegeven allemaal
En uiteindelijk in Manningtree nog een uur in het stationsbuffet ziten wachten op de Replacement Bus Service naar de boot![]()
EN vervolgens als eerste op de boot om like 20:15. Hele avond de bar in en pas na afvaart gaan slapen
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
De hertog jan grand prestige en tripple flessen waren goedkoper dan vaasjes heiniken in de bar
Mooi Kacke mit Birnen dan. Bij thuiskomst maar eens verdiepen in de Europese reizigersrechten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:09 schreef Bitlord het volgende:
Nee niks niet mogelijk. We staan trouwens stil op Ostbahnhof (+31 op het moment) omdat we nog wachten op het rangeerdeel van de trein uit Warschau.
3.99 voor zo'n stenen krijg waar je 4.50 ofzo betaalde voor een vaasje tappis. Glasje bedelen ergens en lekker op het dek zittenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]wacht wat? Bij Stena?? Dan ga ik heleMAAL nog een keer. Of tachtig
Rot op, die heb ik helemaal nergens gezienquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
De hertog jan grand prestige en tripple flessen waren goedkoper dan vaasjes heiniken in de bar
Nee ik ook niet. Leugensquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:12 schreef b2py het volgende:
[..]
Rot op, die heb ik helemaal nergens gezien
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:12 schreef b2py het volgende:
[..]
Rot op, die heb ik helemaal nergens gezien
helemaal rechtsonderin in de drank sectie. En dan echt de allerlaagste op zijn allerrechtst.quote:
En morgen +120 in Utrecht, zoals altijdquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:17 schreef Bitlord het volgende:
O hierdoor is de vertraging nog maar +17, we zouden 23:59 uit Ostbahnhof vertrekken.
Mij niet. Ik zal eens kijken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:17 schreef b2py het volgende:
Nu is die bootreis helemaal kut bevallen...
wat rij je dan nu?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:17 schreef Bitlord het volgende:
O hierdoor is de vertraging nog maar +17, we zouden 23:59 uit Ostbahnhof vertrekken.
hoezo?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:17 schreef b2py het volgende:
Nu is die bootreis helemaal kut bevallen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |