Jij bent zo'n fijne user hèquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moet bij de meet zijn, jij bent de meet.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nog even geduld kerel. Er komt een tijd dat mensen hier ook gewoon luisteren naar wat je zegt.
Jongens niet op elkaar kwijlenquote:
But it still hurts.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Soberzo is geen limitatieve term hè.
Dit maakt al heel veel goed.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:05 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Weet je wat, krijg jij mijn stem. En Tchock natuurlijk.
leuken topicquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:07 schreef eriksd het volgende:
WGR / Wat is jullie meest waardevolle bezit? ($$)
Haha, dat gedoe in die laatste posts.
Het hele topic is ook wel een beetje onzin.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:07 schreef eriksd het volgende:
Wel een dochter en een kat zie ik.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
leuken topic
ik heb ook maar geplaatst al heb ik geen waardevolle bezitten
wel 2 katten maar dochter was meer vanwege dat zeikende zeik iets wijf. Tuurlijk heb ik geen kids want kidsquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:09 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wel een dochter en een kat zie ik.
jij weer lekker pronken met je klokjesquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:07 schreef eriksd het volgende:
Ik ben wel een Henkie soms hoor.quote:
Oh Staal. Ja zij is euh..laat maar.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wel 2 katten maar dochter was meer vanwege dat zeikende zeik iets wijf. Tuurlijk heb ik geen kids want kids
Oooooh ik verlang zo naar droomland.quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oooooh ik verlang zo naar Sterren dansen op het ijs.
Je kent mijn foto toch? Nou, denk dat gezicht erbij als ik weer eens een fout momentje heb.quote:
Oh wacht...puzzelstukjes beginnen bij elkaar te komen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je kent mijn foto toch? Nou, denk dat gezicht erbij als ik weer eens een fout momentje heb.
Slap excuus voor muziek. Ik snap oprecht niet waarom die man zó aanbeden wordt. Teksten zijn niet sterk, muziek is zo mogelijk nog dramatischer. Er zit emotie in, ja, maar dat is dan ook het enige positieve wat er op aan te merken is. Gewoon een idiote alcoholist met een bovengemiddelde stem.quote:
WGR is WGRquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Lol. Maharbal zag ons graag meer in WGR posten. Benieuwd of-ie dit in gedachten had.
Ik moet alleen altijd lachen om 'de zon die schijnt dus drinken we bier'. Alsof de man een reden nodig had.quote:
Nee, ondanks de open vragen.quote:
Weet je welke pas lekker is:quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Slap excuus voor muziek. Ik snap oprecht niet waarom die man zó aanbeden wordt. Teksten zijn niet sterk, muziek is zo mogelijk nog dramatischer. Er zit emotie in, ja, maar dat is dan ook het enige positieve wat er op aan te merken is. Gewoon een idiote alcoholist met een bovengemiddelde stem..
Dat zat ik al een tijdje op te kroppen, ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |