Wie ben jij?quote:
Jij bent zo'n fijne user hèquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moet bij de meet zijn, jij bent de meet.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nog even geduld kerel. Er komt een tijd dat mensen hier ook gewoon luisteren naar wat je zegt.
Jongens niet op elkaar kwijlenquote:
But it still hurts.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Soberzo is geen limitatieve term hè.
Dit maakt al heel veel goed.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:05 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Weet je wat, krijg jij mijn stem. En Tchock natuurlijk.
leuken topicquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:07 schreef eriksd het volgende:
WGR / Wat is jullie meest waardevolle bezit? ($$)
Haha, dat gedoe in die laatste posts.
Het hele topic is ook wel een beetje onzin.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:07 schreef eriksd het volgende:
Wel een dochter en een kat zie ik.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
leuken topic
ik heb ook maar geplaatst al heb ik geen waardevolle bezitten
wel 2 katten maar dochter was meer vanwege dat zeikende zeik iets wijf. Tuurlijk heb ik geen kids want kidsquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:09 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wel een dochter en een kat zie ik.
jij weer lekker pronken met je klokjesquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:07 schreef eriksd het volgende:
Ik ben wel een Henkie soms hoor.quote:
Oh Staal. Ja zij is euh..laat maar.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wel 2 katten maar dochter was meer vanwege dat zeikende zeik iets wijf. Tuurlijk heb ik geen kids want kids
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |