Nee man. Ik post vrijwel nooit een strafrechtantwoord in WGR. Alleen hier wil ik altijd helpen met huiswerkvragen enzo, maar ik weet het helemaal niet goed genoeg om echte casus te doenquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:27 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Tchock voor onze strafrechtgevallen.
Jij hebt toch best wat Sr gehad? Je moet gewoon een beetje vertrouwen in jezelf hebben en op je kennis vertrouwen..en een antwoord durven neer te zetten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee man. Ik post vrijwel nooit een strafrechtantwoord in WGR. Alleen hier wil ik altijd helpen met huiswerkvragen enzo, maar ik weet het helemaal niet goed genoeg om echte casus te doen
Ik reageer wel vaak serieus hoor. Simpele dingen, mensen afzeiken die straffen te laag vinden, dat soort dingen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:32 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Jij hebt toch best wat Sr gehad? Je moet gewoon een beetje vertrouwen in jezelf hebben en op je kennis vertrouwen..en een antwoord durven neer te zetten.
De eerste keer dat ik een 'serieus' antwoord in WGR postte vond ik dat ook best engHet is toch een klein beetje een soort verantwoordelijkheid. Je geeft iemand advies.
Misschien het handigst als het na de tentamens is voor de meeste mensen? Dus dat is dan eind januari/begin van februari ofzo?quote:
Dan heb ik tentamenperiodequote:Op woensdag 2 januari 2013 21:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Misschien het handigst als het na de tentamens is voor de meeste mensen? Dus dat is dan eind januari/begin van februari ofzo?
quote:
Ohja met serieus bedoelde ik een advies.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik reageer wel vaak serieus hoor. Simpele dingen, mensen afzeiken die straffen te laag vinden, dat soort dingen.
Ik voelde me al zo alleen.quote:
serieus waar dit zeg dus al vanaf voor de kerstquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Misschien het handigst als het na de tentamens is voor de meeste mensen? Dus dat is dan eind januari/begin van februari ofzo?
Oh wauwie, er werd iets een paar weken van tevoren gepland en toen afgezegd en nu willen ze iets nieuws plannen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
serieus waar dit zeg dus al vanaf voor de kerst
Sorry ik snap niet wat je bedoeld maar het is iets met sorry en veel vraagtekens dus ik vind het tof.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh wauwie, er werd iets een paar weken van tevoren gepland en toen afgezegd en nu willen ze iets nieuws plannen?![]()
![]()
![]()
Nog even geduld kerel. Er komt een tijd dat mensen hier ook gewoon luisteren naar wat je zegt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
serieus waar dit zeg dus al vanaf voor de kerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |