Sander Lantinga is nog veel platterquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:42 schreef minthy het volgende:
Welja joh, geef die kwal ook nog eens een naamtopic
volgende keer maken we wel een Meta de Vries naamtopic voor jouw idoolquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:42 schreef minthy het volgende:
Welja joh, geef die kwal ook nog eens een naamtopic
Daar ben ik ook niet bepaald een groot fan vanquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sander Lantinga is nog veel platter
Dat hoeft nu ook weer niet!quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgende keer maken we wel een Meta de Vries naamtopic voor jouw idool
neej want we missen frankie npg steedsquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:47 schreef Pino112 het volgende:
Open een fantopic ofzo ergens in TV ipv hier.
van hetzelfde!quote:
Er zijn weinig mensen waaraan ik een hekel heb, maar die knakker trok ik echt niet. Niet op de radio en niet op tvquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:48 schreef TradeMarkie het volgende:
Jensen op de radio was echt heel tof.
Stelletje overlopers...quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb jou de afgelopen weken niet gemist nee.
op tv kon ik hem ook niet uitstaan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Er zijn weinig mensen waaraan ik een hekel heb, maar die knakker trok ik echt niet. Niet op de radio en niet op tv
tegen de tijd dat hij TV kwam was hij allang niet meer leukquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
op tv kon ik hem ook niet uitstaan.
Frankquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:58 schreef minthy het volgende:
En Frank vond ik ook niet echt geweldig.
Heb ik nu ruzie met de halve SC?
nee hoor iedereen mag een mening hebben zelfs jijquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:58 schreef minthy het volgende:
niet met mijquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:58 schreef minthy het volgende:
Top 2000quote:
Niks van meegekregen, ik sliep meestal tijdens zijn uitzendingen op 3fmquote:
Dank je! Ik zal zo weer achter m'n aanrecht gaan staan, goed?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee hoor iedereen mag een mening hebben zelfs jij
Dat was toen ie invalde voor Coen of Sander.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Niks van meegekregen, ik sliep meestal tijdens zijn uitzendingen op 3fm
Jepquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Top 2000
Ik luister nu ook al de hele dag Rolling StonesIk blijf nog wel even in de oude muziekjens denk ik. Is er vanavond als weer 3voor12radio?
Weet ik, jij valt ook niet uit te lokken tot een ordinaire bekpartijquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
niet met mij
Frank vind ik een pannenkoek
Daar luister ik ook amper naarquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat was toen ie invalde voor Coen of Sander.
Gelukkigquote:
dat was, watte?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat was toen ie invalde voor Coen of Sander.
Iedereen op het internet is toch een spellingsnazi?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij een spellingsnazi?
wil je met me bekken?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Weet ik, jij valt ook niet uit te lokken tot een ordinaire bekpartij
Ik niet zo erg meer, acceptatie doet wonderenquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen op het internet is toch een spellingsnazi?
ik eet nog even m'n salade op hoor, maar dan kom ik eraan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen
Ik deed net m'n helm op om jouw kant op te komenquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik eet nog even m'n salade op hoor, maar dan kom ik eraan.
beter nog, tot zoquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik deed net m'n helm op om jouw kant op te komen
Invalidequote:
Het wordt later, ik bedacht me dat ik nooit meer een voet in Lelystad zou zetten, laat staan om er doorheen te crossen. De volgende keer pak ik de auto en rij ik wel over Utrecht, goed? Dat heb ik afgelopen weekend ook tweemaal overleefd, dus dat durf ikquote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij doelde op 'dat was'.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij doelde op 'dat was'.
Sersj!quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:00 schreef Sersjee het volgende:
Zet ik de radio voor het eerst in een jezustijd weer eens op 3FM, komt Slayer langs...
[ afbeelding ]
Hallo.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:00 schreef Sersjee het volgende:
Zet ik de radio voor het eerst in een jezustijd weer eens op 3FM, komt Slayer langs...
[ afbeelding ]
Zozo die gaat het druk krijgen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:07 schreef Pino112 het volgende:
Venemadonderdag:
6 - 10u
12 - 14u
19 - 22u
Fijn dat je je kop weer eens om het hoekje komt steken hier, ik werd hier half gelyncht door de aanwezige hangjeugdquote:
Da's niet aardig... Tuig is het! Hoog tijd dat de opvoedkundige mep weer volledig geaccepteerd gaat worden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Fijn dat je je kop weer eens om het hoekje komt steken hier, ik werd hier half gelyncht door de aanwezige hangjeugd
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:07 schreef Pino112 het volgende:
Venemadonderdag:
6 - 10u
12 - 14u
19 - 22u
lekkere zender was dat. volgens mij met Stenders in de ochtend, daarna gouden uren, Henk westbroek, Timur en Jensen. luisterde ik wel naar. vooral voor Stenders en daarna liet em gewoon staanquote:
niks mis met Carly Rae! en ook niet met Slayer trouwensquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:00 schreef miieejj het volgende:
ik heb vandaag al 2 keer die carly rea jepsen gehoord.. is wel ff fijn om slayer te horen
... maar volgens het boek van Stenders uiteraard weer kapotgemaakt door de researchers + Jensen... waarna het Caz! werd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lekkere zender was dat. volgens mij met Stenders in de ochtend, daarna gouden uren, Henk westbroek, Timur en Jensen. luisterde ik wel naar. vooral voor Stenders en daarna liet em gewoon staan
yup. goed boekquote:
Precies! Wij begrijpen elkaar als oud tuig zijndequote:Op woensdag 2 januari 2013 19:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's niet aardig... Tuig is het! Hoog tijd dat de opvoedkundige mep weer volledig geaccepteerd gaat worden.
Oh jeetje...quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:30 schreef Pino112 het volgende:
Kodaline en Andy Burrows op de Nieuwjaarsreceptie, dat wordt een snijavondje.
ik denk maar niet dat ik die avond met de trein terugreis...quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:30 schreef Pino112 het volgende:
Kodaline en Andy Burrows op de Nieuwjaarsreceptie, dat wordt een snijavondje.
Zolang je erin blijft zitten en niet ervoor gaat liggen kan het geen kwaad.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk maar niet dat ik die avond met de trein terugreis...
quote:
Tering...quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Tering...![]()
Goed. Frank is iets gestegen en Kim Lian is een kilometer of 50 gezakt
Vreselijk... Als je van musicals houdt zal ze ongetwijfeld geweldig zijn, maar ik vind het bij dezen een zure trutquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze bellen haar echt veel te vaak, en 9/10 keer gaat het over een musical
Ik kan je melden dat je er niet ver naast zit. Over het paard getild takkewijf dat ze is.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Vreselijk... Als je van musicals houdt zal ze ongetwijfeld geweldig zijn, maar ik vind het bij dezen een zure trut
Heeft ze je iets persoonlijks geflikt?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik kan je melden dat je er niet ver naast zit. Over het paard getild takkewijf dat ze is.
Mij niet, maar bekenden van me hebben nogal negatieve ervaringen met haar. En nee, ik geef geen detailsquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Heeft ze je iets persoonlijks geflikt?
Tss... Denken dat ik ga lopen vissen naar detailsquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mij niet, maar bekenden van me hebben nogal negatieve ervaringen met haar. En nee, ik geef geen details
hier de uitzending http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)maak/20090817-12.wma vanaf 32:30. mp3 kan ik niet vinden http://content.omroep.nl/radio3/vara/stenderseetvermaak/quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:40 schreef Sirolf het volgende:
In de categorie 'herinnert u zich deze nog-nog-nog...?' het volgende:
[ afbeelding ]
Da's waar, zo ben jij niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Tss... Denken dat ik ga lopen vissen naar details
Precies. Ik laat de psychologische druk gewoon wat oplopen, zodat mensen vanzelf met details komen, zoals het een echt wijf betaamtquote:
Of je giet er 10 bier in, dat werkt bij mij altijd erg goed.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. Ik laat de psychologische druk gewoon wat oplopen, zodat mensen vanzelf met details komen, zoals het een echt wijf betaamt
En het is waarschijnlijk ook een stuk gemakkelijker, ik ben niet zo van de mindfucksquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Of je giet er 10 bier in, dat werkt bij mij altijd erg goed.
Er zit een knop op je radio..quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:12 schreef Sersjee het volgende:
Ik werk op een plek waar Q-music aanstaat. Dat Bruises kan ik niet meer horen of zien.
Fuck je werk, neem ontslag... Sommige zaken hoef je niet te pikken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:12 schreef Sersjee het volgende:
Ik werk op een plek waar Q-music aanstaat. Dat Bruises kan ik niet meer horen of zien.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Zet je ADHD ff uitquote:
Jensen terug op de radio?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Zet je ADHD ff uit![]()
Geen idee, lees het vorige topic door
Paul, Giel vindt dit niet leuk...quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Maaruh komt Jensen terug op de radio?![]()
?
Rob Stenders had Frank Evenblij aan de lijn en die deed wat oude typetjes uit Jensen in de middag van vroegerquote:
Nee mijndes dus ook niet. Anoukquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet mijn type. Leuke tetten, dat wel.
Hij komt terug, heus!quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik gehoorzaam altijd aan Giel
Giel
Miss him on the radiow
De waarheid.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet mijn type. Leuke tetten, dat wel.
nee, wist ik niet. wel geniaal. zo pis ik ook nog steeds in mn broek als Rob en Fred Chinees Restaurant Kien bellen en vragen om een nummer tussen 1 en 50 voor de vrijdagmiddagbingoquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas ben ik niet de enige in die ruimte.quote:
Is goed, als jij maandelijks m'n riante salaris naar me overmaakt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Fuck je werk, neem ontslag... Sommige zaken hoef je niet te pikken.
Ik heb ergens nog die cd van ze liggen met allemaal geniale fragmenten. Zat toen bij die kalender van ze.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, wist ik niet. wel geniaal. zo pis ik ook nog steeds in mn broek als Rob en Fred Chinees Restaurant Kien bellen en vragen om een nummer tussen 1 en 50 voor de vrijdagmiddagbingo![]()
Ik bedoel je werk ook niet, maar gewoon nu thuisquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Helaas ben ik niet de enige in die ruimte.
[..]
Is goed, als jij maandelijks m'n riante salaris naar me overmaakt.
Ik kan de afstandsbediening niet vinden en de radio staat aan de andere kant van de kamer. Veel te veel werk.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik bedoel je werk ook niet, maar gewoon nu thuis.
Sorry, dat wordt em niet... Ik kan het zelf goed gebruiken, dat exorbitante salaris van mequote:Op woensdag 2 januari 2013 20:28 schreef Sersjee het volgende:
Is goed, als jij maandelijks m'n riante salaris naar me overmaakt.
Dat! Hier word je toch automatisch een blije muts vanquote:
Dat is correct.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat! Hier word je toch automatisch een blije muts van
Eigentijdse ABBAquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat! Hier word je toch automatisch een blije muts van
Da's wel heel veel eer voor een semi one hit wonder...quote:
Was ook niet bewust overdreven natuurlijkquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's wel heel veel eer voor een semi one hit wonder...
Glasplaat en een rood lampje erbij en ze kan zo warme prut ontvangen.quote:
Wincodemashupquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moest even héél hard nadenken... Loeder
Dan had ik het alsnog misquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je nu nóg geen Snuggie gekocht?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:11 schreef Sersjee het volgende:
Ik ga op de bank onder een dekentje liggen en onder het genot van een bakkie thee De Tiende Van Tijl kijken.
Nou je het zegt, ik moet er nog eentje hebben liggen ergens...quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb je nu nóg geen Snuggie gekocht?![]()
Veel plezier
Ga daar dan onder liggen, geniale dingen!quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou je het zegt, ik moet er nog eentje hebben liggen ergens...
Margot Wit. Zij vervangt Tjibbe voor de komende 3,5 maanden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:25 schreef Evertjan het volgende:
wie zit er nu bij Veenstra ipv Tjibbe??
doet hij altijd goed, goede DJ met het hart op de juiste plekquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:28 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Margot Wit. Zij vervangt Tjibbe voor de komende 3,5 maanden.
MichielWat een verhaal net.
Thnx!quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:28 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Margot Wit. Zij vervangt Tjibbe voor de komende 3,5 maanden.
en daar wil je ook beeld bij uiteraard.quote:
Wat een popje, dat haarquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en daar wil je ook beeld bij uiteraard.
[ afbeelding ]
zou je er pot voor worden?quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:55 schreef miieejj het volgende:
frank dane.. ( ik ben hier vast de enige hier .. die zo over 'm denkt.. )
Geen ideequote:Op woensdag 2 januari 2013 22:10 schreef minthy het volgende:
Oke... Wat hebben we nu weer voor een kansloze actie op Facebook? Kilometerstand van je auto posten oid?
Ik meerdere, dacht eerst dat het om telefoonnummers ging... Dat leek me al stomquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen ideeBen nog niks tegengekomen in mn timeline.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik meerdere, dacht eerst dat het om telefoonnummers ging... Dat leek me al stom
Eentje van een jaar of 18. Blond, knap, dikke tetten. Rest maakt niet uit.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
jij geile donder
wie zijn dochter wil je?
en uhm.. iets van 1.80 lang ofzo. ?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eentje van een jaar of 18. Blond, knap, dikke tetten. Rest maakt niet uit.
Ziet er prima uit.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:27 schreef miieejj het volgende:
[..]
en uhm.. iets van 1.80 lang ofzo. ?
[ afbeelding ]
zoiets?
Ronnie Flex - Superlosjesquote:
VBL SC bedankt!quote:2. De allround minst leuke user (105 inzendingen / 31%)
1. computerprobleem (8)
2. haan33 (8)
3. tong80 (6)
4. Pino112 (4)
7. De user die je het meest een lange ban toewenst (93 inzendingen / 28%)
12. Pino112 (2)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
VBL SC bedankt!
Oh tering...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
[..]
VBL SC bedankt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe kan dat
lekker faxen heel de dag echt genot
Niet inzien dat jezelf met je gedrag meer bijdraagt aan je ban dan Pinoquote:
[..]
VBL SC bedankt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
(gedeeld 14e plek is dat)quote:1. De allround leukste user (93 inzendingen / 28%)
73. minthy (1)
VBL SCquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doe je nu haten op mij of op de VBL SC?
Post er wel eens, maar een groot deel zijn klapjosti's. Snap sowieso niet waarom ze jou kiezenquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oke, dan is het goed.
Dacht dat je ergens voor SR zei dat je daar ook bij zat.
Ze denken dat ik 4 bans op m'n geweten heb. Die laatste twee waren tijdens het darten laatst, maar dat kan ik niet geweest zijn omdat ik toen een hele poos niet gepost heb. Eentje daarvan heeft permabanquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Post er wel eens, maar een groot deel zijn klapjosti's. Snap sowieso niet waarom ze jou kiezen
Ahquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze denken dat ik 4 bans op m'n geweten heb. Die laatste twee waren tijdens het darten laatst, maar dat kan ik niet geweest zijn omdat ik toen een hele poos niet gepost heb. Eentje daarvan heeft permaban.
Eerste twee dus tijdens die dinsdag van SR.
je bent een verkapte forum admin!!!1!!!1111quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze denken dat ik 4 bans op m'n geweten heb. Die laatste twee waren tijdens het darten laatst, maar dat kan ik niet geweest zijn omdat ik toen een hele poos niet gepost heb. Eentje daarvan heeft permaban.
Eerste twee dus tijdens die dinsdag van SR.
Was ik maar FA jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
je bent een verkapte forum admin!!!1!!!1111
Oh, lief!quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:47 schreef Pino112 het volgende:
Minthypinthy:
[..]
(gedeeld 14e plek is dat)
Alsjeblieft
De bankettingzaag draait al warm zekerquote:
Ik zal jou nooit bannen schatje xoxoquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De bankettingzaag draait al warm zeker
Ik zal me gedragen!!
je was er live bij?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:00 schreef Dagoduck het volgende:
Ik sta helemaal nergens bij bij die verkiezingenHeb ook niet veel gepost dit jaar
kjik uit neosje wort jaloertz!quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zal jou nooit bannen schatje xoxo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
In 2009, 2010Je bent geliefd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:09 schreef Paul het volgende:
[..]
GIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
In 2009, 2010Ik vind die uitslag nogal verwarrendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Was want in 2011 en 2012 sta ik er niet inquote:
Mag ik jou nog even complimenteren met jouw bloedmooie Griekse vriendin.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was want in 2011 en 2012 sta ik er niet in
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mag ik jou nog even complimenteren met jouw bloedmooie Griekse vriendin.
Goed gedaan gozert
Ja dit.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mag ik jou nog even complimenteren met jouw bloedmooie Griekse vriendin.
Goed gedaan gozert
ik moet die cd ook ergens in een doos hebben...heb em zelfs naar mn pc geript...maar volgens mij was dat mn vorige pc. de 3 Stenderskalenders zullen inmiddels wel door mn ouders bij het oudpapier gegooid zijnquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb ergens nog die cd van ze liggen met allemaal geniale fragmenten. Zat toen bij die kalender van ze.
Haha oke, trusten danquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga de wekker vroeg zetten, de unieke combi VeenstraVerkoeijen wil ik wel ee nstukje meemaken...
Dat kan nooit megahit worden man, veel te oudquote:
Oud zijn moet geen reden zijn om het niet tot anthem te maken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat kan nooit megahit worden man, veel te oud
Beter Wallpaper ofzo..
Maar MH toch wel?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oud zijn moet geen reden zijn om het niet tot anthem te maken.
IK HOORDE MIJN NAAM?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:38 schreef Dagoduck het volgende:
Ondertussen gewoon Paul Kalkbrenner - Sky and Sand op StuBru en Netsky
Hallootquote:
Wordt al opgelost, zo te zienquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:05 schreef Pino112 het volgende:
Ah, het volgende topic wat door de VBL SC verneukt is
SHO / [FAKEGATE] Scheiding Syl en Raf. #5
Tijdens zijn pauzes komt iemand anders ff draaien, de rest Veenstra iddquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:30 schreef Againzender het volgende:
Morgen Veenstra FM begreep ik via de Twittert?
dus vanaf 6 uur: Veenstra - Domien - Veenstra -Iemand anders - Stenders - Veenstra?quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:31 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Tijdens zijn pauzes komt iemand anders ff draaien, de rest Veenstra idd
Volgens mij wel jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
dus vanaf 6 uur: Veenstra - Domien - Veenstra -Iemand anders - Stenders - Veenstra?
Prima dagje, lijkt mij zoquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
dus vanaf 6 uur: Veenstra - Domien - Veenstra -Iemand anders - Stenders - Veenstra?
jaaa, dat was nog een leuke Stenders show. Vandaag op z'n niet eigen plaats ook weer leuk om Stenders te horen, heldquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[ afbeelding ]
O ja, Sander. Died moest duidelijk wat aan z'n bekendheid doen bleek vanmiddagquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:33 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Volgens mij wel jaIemand anders is Sander Hoogendoorn trouwens.
Oja, en 's morgens samen met Rámon
Haha vertel?quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
O ja, Sander. Died moest duidelijk wat aan z'n bekendheid doen bleek vanmiddag
Ai.... en ik wilde eigenlijk uitslapen....quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:33 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Oja, en 's morgens samen met Rámon
Hij zat er vanmiddag toch ook? Hoorde het op de achtergrond. Iemand had een request, maar kende de naam van de DJ niet. Weigerde de plaat te draaien als hij z'n naam niet kende. 'Bart?' 'Wat!? klink ik als Bart Arens ??1!!'quote:
Hahaha, niet gehoord! Wel grappigquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hij zat er vanmiddag toch ook? Hoorde het op de achtergrond. Iemand had een request, maar kende de naam van de DJ niet. Weigerde de plaat te draaien als hij z'n naam niet kende. 'Bart?' 'Wat!? klink ik als Bart Arens ??1!!'
Affijn, na een aantal bellers iemand aan de telfoon die wist wie de presentator was
Ja, dat deed hij tofquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
O ja, Sander. Died moest duidelijk wat aan z'n bekendheid doen bleek vanmiddag
sowieso wel leuke radio met al die invallers. Al is de eerste werkdag na nieuwjaarsdag altijd wat jolig, zo bleek bij mijn werk vandaag ook weer.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:42 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Hahaha, niet gehoord! Wel grappig
je moet nog ff wachten op Gielquote:
THE MAGIC WORDquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
je moet nog ff wachten op Giel
wachten wordt inderdaad het woord van 2013quote:
waarschuw ff als de shit de fan gaat raken.quote:
dan moet er wel ff gepost wordenquote:
toch?quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan moet er wel ff gepost worden
Op zich wel, maar daaraan ga ik niet meewerkenquote:
I'm boredquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Op zich wel, maar daaraan ga ik niet meewerken
jij hebt nooit de foto's van de keuken gezien geloof ik?quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
I'm screwed, zullen we samen gaan klussen?
Nee, doe es?quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
jij hebt nooit de foto's van de keuken gezien geloof ik?
die blijven privequote:
mn vrouw heeft de rechten op de picsquote:
Ik vertik het om een nieuw topic te makenquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:01 schreef Againzender het volgende:
Maar dit ken net zo goed dicht wmb
Flauwquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
mn vrouw heeft de rechten op de pics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |