Sander Lantinga is nog veel platterquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:42 schreef minthy het volgende:
Welja joh, geef die kwal ook nog eens een naamtopic
volgende keer maken we wel een Meta de Vries naamtopic voor jouw idoolquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:42 schreef minthy het volgende:
Welja joh, geef die kwal ook nog eens een naamtopic
Daar ben ik ook niet bepaald een groot fan vanquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sander Lantinga is nog veel platter
Dat hoeft nu ook weer niet!quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgende keer maken we wel een Meta de Vries naamtopic voor jouw idool
neej want we missen frankie npg steedsquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:47 schreef Pino112 het volgende:
Open een fantopic ofzo ergens in TV ipv hier.
van hetzelfde!quote:
Er zijn weinig mensen waaraan ik een hekel heb, maar die knakker trok ik echt niet. Niet op de radio en niet op tvquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:48 schreef TradeMarkie het volgende:
Jensen op de radio was echt heel tof.
Stelletje overlopers...quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb jou de afgelopen weken niet gemist nee.
op tv kon ik hem ook niet uitstaan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Er zijn weinig mensen waaraan ik een hekel heb, maar die knakker trok ik echt niet. Niet op de radio en niet op tv
tegen de tijd dat hij TV kwam was hij allang niet meer leukquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
op tv kon ik hem ook niet uitstaan.
Frankquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:58 schreef minthy het volgende:
En Frank vond ik ook niet echt geweldig.
Heb ik nu ruzie met de halve SC?
nee hoor iedereen mag een mening hebben zelfs jijquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:58 schreef minthy het volgende:
niet met mijquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:58 schreef minthy het volgende:
Top 2000quote:
Niks van meegekregen, ik sliep meestal tijdens zijn uitzendingen op 3fmquote:
Dank je! Ik zal zo weer achter m'n aanrecht gaan staan, goed?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee hoor iedereen mag een mening hebben zelfs jij
Dat was toen ie invalde voor Coen of Sander.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Niks van meegekregen, ik sliep meestal tijdens zijn uitzendingen op 3fm
Jepquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Top 2000
Ik luister nu ook al de hele dag Rolling StonesIk blijf nog wel even in de oude muziekjens denk ik. Is er vanavond als weer 3voor12radio?
Weet ik, jij valt ook niet uit te lokken tot een ordinaire bekpartijquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
niet met mij
Frank vind ik een pannenkoek
Daar luister ik ook amper naarquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat was toen ie invalde voor Coen of Sander.
Gelukkigquote:
dat was, watte?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat was toen ie invalde voor Coen of Sander.
Iedereen op het internet is toch een spellingsnazi?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij een spellingsnazi?
wil je met me bekken?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Weet ik, jij valt ook niet uit te lokken tot een ordinaire bekpartij
Ik niet zo erg meer, acceptatie doet wonderenquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen op het internet is toch een spellingsnazi?
ik eet nog even m'n salade op hoor, maar dan kom ik eraan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen
Ik deed net m'n helm op om jouw kant op te komenquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik eet nog even m'n salade op hoor, maar dan kom ik eraan.
beter nog, tot zoquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik deed net m'n helm op om jouw kant op te komen
Invalidequote:
Het wordt later, ik bedacht me dat ik nooit meer een voet in Lelystad zou zetten, laat staan om er doorheen te crossen. De volgende keer pak ik de auto en rij ik wel over Utrecht, goed? Dat heb ik afgelopen weekend ook tweemaal overleefd, dus dat durf ikquote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij doelde op 'dat was'.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij doelde op 'dat was'.
Sersj!quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:00 schreef Sersjee het volgende:
Zet ik de radio voor het eerst in een jezustijd weer eens op 3FM, komt Slayer langs...
[ afbeelding ]
Hallo.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:00 schreef Sersjee het volgende:
Zet ik de radio voor het eerst in een jezustijd weer eens op 3FM, komt Slayer langs...
[ afbeelding ]
Zozo die gaat het druk krijgen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:07 schreef Pino112 het volgende:
Venemadonderdag:
6 - 10u
12 - 14u
19 - 22u
Fijn dat je je kop weer eens om het hoekje komt steken hier, ik werd hier half gelyncht door de aanwezige hangjeugdquote:
Da's niet aardig... Tuig is het! Hoog tijd dat de opvoedkundige mep weer volledig geaccepteerd gaat worden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Fijn dat je je kop weer eens om het hoekje komt steken hier, ik werd hier half gelyncht door de aanwezige hangjeugd
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:07 schreef Pino112 het volgende:
Venemadonderdag:
6 - 10u
12 - 14u
19 - 22u
lekkere zender was dat. volgens mij met Stenders in de ochtend, daarna gouden uren, Henk westbroek, Timur en Jensen. luisterde ik wel naar. vooral voor Stenders en daarna liet em gewoon staanquote:
niks mis met Carly Rae! en ook niet met Slayer trouwensquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:00 schreef miieejj het volgende:
ik heb vandaag al 2 keer die carly rea jepsen gehoord.. is wel ff fijn om slayer te horen
... maar volgens het boek van Stenders uiteraard weer kapotgemaakt door de researchers + Jensen... waarna het Caz! werd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lekkere zender was dat. volgens mij met Stenders in de ochtend, daarna gouden uren, Henk westbroek, Timur en Jensen. luisterde ik wel naar. vooral voor Stenders en daarna liet em gewoon staan
yup. goed boekquote:
Precies! Wij begrijpen elkaar als oud tuig zijndequote:Op woensdag 2 januari 2013 19:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's niet aardig... Tuig is het! Hoog tijd dat de opvoedkundige mep weer volledig geaccepteerd gaat worden.
Oh jeetje...quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:30 schreef Pino112 het volgende:
Kodaline en Andy Burrows op de Nieuwjaarsreceptie, dat wordt een snijavondje.
ik denk maar niet dat ik die avond met de trein terugreis...quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:30 schreef Pino112 het volgende:
Kodaline en Andy Burrows op de Nieuwjaarsreceptie, dat wordt een snijavondje.
Zolang je erin blijft zitten en niet ervoor gaat liggen kan het geen kwaad.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk maar niet dat ik die avond met de trein terugreis...
quote:
Tering...quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Tering...![]()
Goed. Frank is iets gestegen en Kim Lian is een kilometer of 50 gezakt
Vreselijk... Als je van musicals houdt zal ze ongetwijfeld geweldig zijn, maar ik vind het bij dezen een zure trutquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze bellen haar echt veel te vaak, en 9/10 keer gaat het over een musical
Ik kan je melden dat je er niet ver naast zit. Over het paard getild takkewijf dat ze is.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Vreselijk... Als je van musicals houdt zal ze ongetwijfeld geweldig zijn, maar ik vind het bij dezen een zure trut
Heeft ze je iets persoonlijks geflikt?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik kan je melden dat je er niet ver naast zit. Over het paard getild takkewijf dat ze is.
Mij niet, maar bekenden van me hebben nogal negatieve ervaringen met haar. En nee, ik geef geen detailsquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Heeft ze je iets persoonlijks geflikt?
Tss... Denken dat ik ga lopen vissen naar detailsquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mij niet, maar bekenden van me hebben nogal negatieve ervaringen met haar. En nee, ik geef geen details
hier de uitzending http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)maak/20090817-12.wma vanaf 32:30. mp3 kan ik niet vinden http://content.omroep.nl/radio3/vara/stenderseetvermaak/quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:40 schreef Sirolf het volgende:
In de categorie 'herinnert u zich deze nog-nog-nog...?' het volgende:
[ afbeelding ]
Da's waar, zo ben jij niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Tss... Denken dat ik ga lopen vissen naar details
Precies. Ik laat de psychologische druk gewoon wat oplopen, zodat mensen vanzelf met details komen, zoals het een echt wijf betaamtquote:
Of je giet er 10 bier in, dat werkt bij mij altijd erg goed.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. Ik laat de psychologische druk gewoon wat oplopen, zodat mensen vanzelf met details komen, zoals het een echt wijf betaamt
En het is waarschijnlijk ook een stuk gemakkelijker, ik ben niet zo van de mindfucksquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Of je giet er 10 bier in, dat werkt bij mij altijd erg goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |