abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121113903
quote:
14s.gif Op donderdag 3 januari 2013 15:36 schreef Re het volgende:

[..]

en/of d'r broer natuurlijk mocht deze ook betrokken zijn
Aanklagen die broer voor nalatigheid om de daad te melden/hulp te verlenen of zoiets. Want hij vluchtte weg?

Ik neem aan dat ze bewijsmateriaal hebben dat de moeder de dader is.
pi_121113920
quote:
3s.gif Op donderdag 3 januari 2013 15:35 schreef Re het volgende:

[..]

tja, het was napoleon die eerwraak legaliseerde bijvoorbeeld, maar goed het zal wel

http://honour-killings.com/history/
De guillotine ook. Misschien leuk om een straf op maat toe te passen bij die vrouw.
pi_121113924
quote:
14s.gif Op donderdag 3 januari 2013 15:38 schreef Re het volgende:

[..]

yeah yeah
* Elfletterig mompelt iets over beschaving
pi_121113951
quote:
3s.gif Op donderdag 3 januari 2013 15:35 schreef Re het volgende:

[..]

tja, het was napoleon die eerwraak legaliseerde bijvoorbeeld, maar goed het zal wel

http://honour-killings.com/history/
En toen begonnen we een moreel besef te krijgen en schaften we het af. Dus... ;)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 3 januari 2013 @ 15:40:16 #185
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121113966
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 15:39 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

* Elfletterig mompelt iets over beschaving
terwijl we het eens zijn wil jij er graag een moslimfeestje van maken... ga vooral je gang zou ik zeggen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_121114014
quote:
2s.gif Op donderdag 3 januari 2013 15:39 schreef bijdehand het volgende:

[..]

En toen begonnen we een moreel besef te krijgen en schaften we het af. Dus... ;)
Dus kunnen we wederom concluderen dat dergelijke bevolkingsgroepen qua beschavingsniveau niets maar dan ook niets te zoeken hebben in dit land.
pi_121114043
quote:
14s.gif Op donderdag 3 januari 2013 15:40 schreef Re het volgende:

[..]

terwijl we het eens zijn wil jij er graag een moslimfeestje van maken... ga vooral je gang zou ik zeggen
Ik wil er helemaal geen feestje van maken. Ik wil alleen voorkomen dat mensen via allerlei rare kronkels en omwegen gaan lopen ontkennen wat zo duidelijk als wat is, namelijk het directe verband tussen eerwraak en cultuur / religie.

Overigens meldt NOS Teletekst:

quote:
Buren zeggen dat Maryam,die zichzelf Mirjam noemde, een Nederlandse vriend had. Ze vermoeden dat de steekpartij daarmee te maken had.
pi_121114044
quote:
10s.gif Op donderdag 3 januari 2013 15:36 schreef Ziba het volgende:

[..]

Dus?
Ik dacht ik geef even aan dat je conclusie dat het dan eerwraak zou zijn misschien iets te kort door de bocht was. Dus niets eigenlijk
pi_121114057
Wedden dat het een cultureel/moslimfeestje is Re?
  donderdag 3 januari 2013 @ 15:42:38 #190
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121114077
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 15:41 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Dus kunnen we wederom concluderen dat dergelijke bevolkingsgroepen qua beschavingsniveau niets maar dan ook niets te zoeken hebben in dit land.
joh wat maak je je zorgen, als iedereen eerwraakt blijft er geen moslim over toch... en dat 16-jarige meisje was er ook een... mooi opgeruimd dus eigenlijk?

dom doorredenerend dan he
pi_121114181
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 15:41 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Als ze een beetje niveau bereiken worden ze neergestoken door hun familie :'(
quote:
3s.gif Op donderdag 3 januari 2013 15:42 schreef Re het volgende:

[..]

joh wat maak je je zorgen, als iedereen eerwraakt blijft er geen moslim over toch... en dat 16-jarige meisje was er ook een... mooi opgeruimd dus eigenlijk?

Dat meisje was juist top :D Die kutfamilie van haar daarentegen heeft hier inderdaad niets te zoeken. Primitieve apen :r
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_121114203
quote:

[..]

Volgens bronnen uit haar naaste omgeving probeerde ze zich juist los te maken van die gedateerde regeltjes.
pi_121114246
quote:

[..]

Nogal ja. Want dit meisje is kennelijk "opgeruimd" omdat ze niet moslim genoeg was. Ze vernederlandste haar eigen voornaam, ze had een Nederlandse vriend. Vermoedelijk droeg ze ook geen hoofddoek; althans niet op de foto van een paar jaar geleden die op internet is te vinden:
http://www.deweekkrant.nl(...)4/tegel_tegen_pesten

Kortom: een vernederlandst meisje. En dat was natuurlijk tegen het zere been van broerlief. De familie-eer werd geschonden, want Mirjam was niet van plan om met een Marokkaan (lees: moslim) te gaan trouwen.

En voordat ik nu weer de boeman ben: dit is gewoon hoe er in zulke kringen wordt gedacht. Don't shoot the messenger.
pi_121114369
Mag de OP iets meer uigebreid worden, in het AD staat namelijk veel meer nieuws dan in de OP?

Het volledig bericht volgens AD.nl:

quote:
Moeder opgepakt voor dood dochter (16)

De 42-jarige vrouw die de politie gisteren in IJsselstein aanhield in verband met de dood van een meisje van 16 jaar, blijkt de moeder van het slachtoffer te zijn. Dat hebben politie en Openbaar Ministerie vandaag laten weten.

Aanleiding voor het drama waren problemen binnen het gezin, laat de politie weten. Toen de gealarmeerde politie arriveerde bij de woning aan het Saffierpad was het meisje al niet meer aanspreekbaar. Ze overleed even daarna. De politie is bezig met een onderzoek naar de gebeurtenis. De moeder zit vast en wordt verhoord.

Traditioneel
Naast de moeder zijn ook twee in de woning aanwezige mannen meegenomen voor verhoor. Over het motief voor de moord weet de politie nog niets. Buurtbewoners zeggen dat het om een traditioneel Marokkaans gezin gaat. Moeder kwam weinig buiten.

Volgens een vriendin van Mirjam had ze vaak problemen met haar ouders. 'Ze hoefde geen hoofddoek om, maar verder moest ze van haar ouders leven volgens de islam', zegt het meisje. 'Maar ze wilde hetzelfde leven leiden als alle Nederlandse meisjes leven en daar had ze thuis vaak ruzie over.' De politie wijdt niet uit over de aard van de problemen tussen moeder en dochter.

De PVV wil van het kabinet weten of er sprake was van eerwraak. Kamerleden Geert Wilders, Joram van Klaveren en Lilian Helder hebben hierover donderdag schriftelijke vragen gesteld aan de ministers Ivo Opstelten (Veiligheid en Justitie) en Lodewijk Asscher (Sociale Zaken). Ze willen van de bewindslieden een overzicht van de gevallen van eerwraak in de afgelopen 10 jaar en welke nationaliteit de daders hadden. Volgens de PVV is er een verband tussen eerwraak en massa-immigratie uit islamitische landen. De PVV'ers vinden dat daders van eerwraak zo mogelijk 'het land uitgeknikkerd moeten worden'.

Nieuwjaarsreceptie
IJsselstein heeft de gemeentelijke nieuwjaarsreceptie aangepast wegens de gewelddadige dood van Mirjam. De nieuwjaarsreceptie zou vrijdag omlijst worden met een optreden van een plaatselijke theatergroep. Tijdens de borrel zou een jazztrio spelen. Beide programma-onderdelen zijn donderdag geschrapt, zo maakte de gemeente bekend.

Burgemeester Patrick van den Brink is geschokt door de gebeurtenis. 'Het is niet te bevatten dat een jong meisje is doodgestoken. Ik wens de nabestaanden sterkte en alle kracht toe.' Volgens de politie waren gezinsproblemen de aanleiding voor het drama aan het Saffierpad.

De familie van het meisje heeft volgens de gemeente geen behoefte aan bezoek van de burgemeester. Ook willen ze op dit moment geen stille tocht of iets dergelijks. De gemeente overlegt met onder andere het Cals College, waar het meisje op school ging, of er nog andere ondersteuning kan worden geboden.

pi_121114694
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 09:55 schreef Perrin het volgende:
Schiet lekker op met de integratie als je door de rest van je gezin wordt vermoord wordt zodra je je probeert te bevrijden van de middeleeuwse cultuur van je ouders. :r :r
Er zijn hier wezenlijke groepen allochtonen die helemaal niet willen integreren. Dat is laatst ook uitvoerig aan de orde geweest in de discussie over het SCP-rapport. Omgekeerd zijn er ook groepen autochtonen die weinig tot geen contact hebben met allochtonen en daar ook niet op zitten te wachten. Het resultaat: groepen mensen die compleet langs elkaar heen leven.

Maar ja, zoals uit het AD-artikel wel blijkt: traditioneel Marokkaans gezin, moeder die nauwelijks buiten komt. Dochter die vernederlandst en die kennelijk weinig op heeft met alle islamitische regels. En hups, de bom is gebarsten.

En nee, we hebben het niet over een moeder van ergens in de 60, maar een vrouw van slechts 42. Uit een leeftijdscategorie waarvan je toch zou hopen dat ze wat beter geïntegreerd zijn dan eerdere generaties. Niets van dat.
  donderdag 3 januari 2013 @ 15:58:47 #196
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121114737
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 15:46 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nogal ja. Want dit meisje is kennelijk "opgeruimd" omdat ze niet moslim genoeg was. Ze vernederlandste haar eigen voornaam, ze had een Nederlandse vriend. Vermoedelijk droeg ze ook geen hoofddoek; althans niet op de foto van een paar jaar geleden die op internet is te vinden:
http://www.deweekkrant.nl(...)4/tegel_tegen_pesten

Kortom: een vernederlandst meisje. En dat was natuurlijk tegen het zere been van broerlief. De familie-eer werd geschonden, want Mirjam was niet van plan om met een Marokkaan (lees: moslim) te gaan trouwen.

En voordat ik nu weer de boeman ben: dit is gewoon hoe er in zulke kringen wordt gedacht. Don't shoot the messenger.
nou ja het meisje behoort nou eenmaal tot die bevolkingsgroep dus of ze nou dood of gedeporteerd zou worden maakt dan weinig uit (dat was de domme doorredenatie volgens degene die graag deze bevolkingsgroep wil verwijderen uit onze maatschappij)

de ware toedracht weten we nog niet geheel, het is op zich vreemd dat een vrouw de eerwraak uitvoert natuurlijk, dar red je geen familie-eer mee
pi_121114815
quote:
3s.gif Op donderdag 3 januari 2013 15:58 schreef Re het volgende:
nou ja het meisje behoort nou eenmaal tot die bevolkingsgroep dus of ze nou dood of gedeporteerd zou worden maakt dan weinig uit (dat was de domme doorredenatie volgens degene die graag deze bevolkingsgroep wil verwijderen uit onze maatschappij)
Lol die domme doorredenatie kwam van jou. En wie wil moslims verwijderen uit de maatschappij? :?

En ik denk ook dat broerlief het gedaan heeft en moeder haar zoontje wil beschermen.
  donderdag 3 januari 2013 @ 16:02:28 #198
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121114884
quote:
2s.gif Op donderdag 3 januari 2013 16:00 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Lol die domme doorredenatie kwam van jou.

En ik denk ook dat broerlief het gedaan heeft en moeder haar zoontje wil beschermen.
dat zeg ik (anders noemde ik het niet dom natuurlijk :P )

ik denk dat broer het heeft gedaan, niet om de eer van de familie te redden maar omdat ze er niet mee om kunnen gaan dat zus wel probeerde te integreren...
pi_121114887
quote:

[..]

de ware toedracht weten we nog niet geheel, het is op zich vreemd dat een vrouw de eerwraak uitvoert natuurlijk, dar red je geen familie-eer mee
Je kunt natuurlijk blijven draaien maar feit is gewoon dat eerwraak veelal voorkomt in Moslim-gezinnen.
pi_121114915
quote:

[..]

Ook volgens de mensen die jij dom vind zou dit meisje juist een voorbeeld moeten zijn voor haar gemeenschap. ;)
pi_121114928
quote:
3s.gif Op donderdag 3 januari 2013 16:02 schreef Re het volgende:
ik denk dat broer het heeft gedaan, niet om de eer van de familie te redden maar omdat ze er niet mee om kunnen gaan dat zus wel probeerde te integreren...
Denk dat dat samenhangt. De eer van de familie moest gered worden omdat zuslief te Nederlands werd.
  donderdag 3 januari 2013 @ 16:04:20 #202
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121114954
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 16:02 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk blijven draaien maar feit is gewoon dat eerwraak veelal voorkomt in Moslim-gezinnen.
nou ja, onze geliefde Wilders is er al bovenop gesprongen om weer 10K Euro te laten spenderen om dat uit te zoeken
  donderdag 3 januari 2013 @ 16:05:04 #203
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121114986
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 16:03 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ook volgens de mensen die jij dom vind zou dit meisje juist een voorbeeld moeten zijn voor haar gemeenschap. ;)
en samen met de bevolkingsgroep waartoe ze hoort te worden uitgezet... je kan het niet allebei doen natuurlijk
pi_121115019
quote:

[..]

Wat vind je veel? ik denk dat het in de meeste moslimgezinnen niet voorkomt. Of bedoel je dat als er sprake is van eerwraak dat het dan meestal moslims betreft?
pi_121115047
quote:
3s.gif Op donderdag 3 januari 2013 16:05 schreef Re het volgende:

[..]

en samen met de bevolkingsgroep waartoe ze hoort te worden uitgezet... je kan het niet allebei doen natuurlijk
Wie zegt dat ze uit moet worden gezet?
  donderdag 3 januari 2013 @ 16:06:38 #206
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121115072
quote:
2s.gif Op donderdag 3 januari 2013 16:03 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Denk dat dat samenhangt. De eer van de familie moest gered worden omdat zuslief te Nederlands werd.
dat zal moeten blijken... voor de strafmaat zal het wel uitmaken (en dan is het te hopen dat het dan maar eerwraak is, ook krom eigenlijk)
pi_121115085
quote:
3s.gif Op donderdag 3 januari 2013 16:05 schreef Re het volgende:

[..]

Ik denk dat ik dan de mensen overschat. :)
pi_121115090
quote:
14s.gif Op donderdag 3 januari 2013 16:04 schreef Re het volgende:

[..]

nou ja, onze geliefde Wilders is er al bovenop gesprongen om weer 10K Euro te laten spenderen om dat uit te zoeken
Als het gaat om 13 moorden per jaar in Nederland is dat misschien wel de best besteedde 10.000 euro overheidsgeld ooit.
  † In Memoriam † donderdag 3 januari 2013 @ 16:08:34 #209
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_121115177
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 16:06 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Als het gaat om 13 moorden per jaar in Nederland is dat misschien wel de best besteedde 10.000 euro overheidsgeld ooit.
Good point.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  donderdag 3 januari 2013 @ 16:08:54 #210
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121115199
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 16:06 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

mja, zoals hij de vraag stelt lijkt het me idd wel duidelijk ja, maar of het daadwerkelijk iets betekent is een tweede
pi_121116400
quote:
Ik denk dat de eerder geciteerde tweets een aardig eind in de goede richting gaan...
pi_121116548
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 16:34 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik denk dat de eerder geciteerde tweets een aardig eind in de goede richting gaan...
De politie zal ze ook vast gelezen hebben, als ze daar onderzoek naar willen doen lijkt het me sterk dat ze nu al roepen dat de moeder de dader is.
Niet dat ik wil zeggen dat die broer er niks mee te maken heeft, maar de moeder zal toch echt zelf met dat mes hebben gestoken dan.
pi_121117291
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 16:38 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

De politie zal ze ook vast gelezen hebben, als ze daar onderzoek naar willen doen lijkt het me sterk dat ze nu al roepen dat de moeder de dader is.
Niet dat ik wil zeggen dat die broer er niks mee te maken heeft, maar de moeder zal toch echt zelf met dat mes hebben gestoken dan.
Nu begint het volk weer te speculeren over alles :')

Stop met dat gok- en denkwerk en laat het gewoon aan de politie over. Daar zijn ze voor.

De dader moet levenslang, maakt niet uit wie.
pi_121117564
quote:
2s.gif Op donderdag 3 januari 2013 16:06 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze uit moet worden gezet?
Hij probeert anderen woorden in de mond te leggen om je in een slecht daglicht te plaatsen.. Doet hij wel vaker en daar hebben meer een handje van hier.
pi_121117575
Zonde, het is nog een prachtmeisje ook...
pi_121118075
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 17:04 schreef Ambipur het volgende:
Zonde, het is nog een prachtmeisje ook...
Zeker zonde..

[ Bericht 40% gewijzigd door Frutsel op 03-01-2013 20:17:10 (op verzoek) ]
pi_121118205
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 17:17 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Zeker zonde..
Wat een engerd idd. :r

[ Bericht 35% gewijzigd door Frutsel op 03-01-2013 20:17:24 (op verzoek) ]
pi_121118483
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 15:13 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Doe eens...
Linkjes.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overzicht van enkele recente familiedrama's in Nederland (http://nl.wikipedia.org/wiki/Familiedrama_met_dodelijke_afloop)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oooooh!!! Sommigen hiervan kunnen zo onder eerwraak. Of nee, wacht. Geen moslims op die van Schalkwijk na, meen ik.
pi_121118496
Overigens doen Marokkanen over het algemeen niet aan eerwraak. Wel heb ik vaak verhalen gehoord van meisjes die fysiek en geestelijk worden onderdrukt, waardoor ze soms aardig verknipt raken. Maar hun kinderen vermoorden vanwege een te westerse levensstijl komt bij Marokkanen niet voor. Dat is meer iets voor Koerden, Afghanen en andere achtergebleven mensen uit die regio. Het zou me dan ook niet verbazen als uit het onderzoek blijkt dat er geen eergerelateerd motief is.
pi_121118566
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 17:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Overigens doen Marokkanen over het algemeen niet aan eerwraak. Wel heb ik vaak verhalen gehoord van meisjes die fysiek en geestelijk worden onderdrukt, waardoor ze soms aardig verknipt raken. Maar hun kinderen vermoorden vanwege een te westerse levensstijl komt bij Marokkanen niet voor. Dat is meer iets voor Koerden, Afghanen en andere achtergebleven mensen uit die regio. Het zou me dan ook niet verbazen als uit het onderzoek blijkt dat er geen eergerelateerd motief is.
Klopt. Marokkanen en Turken verstoten hun kinderen meer.
pi_121118580
edit: op verzoek

[ Bericht 96% gewijzigd door Frutsel op 03-01-2013 20:17:43 (op verzoek) ]
pi_121118682

[ Bericht 96% gewijzigd door Frutsel op 03-01-2013 20:18:19 (op verzoek) ]
pi_121118710
quote:
Kijk, nu verandert het verhaal... :) En dat gaat zo nog dagen door. Totdat blijkt, dat het geen eerwraak was. Dan vind je welgeteld 4 zinnen terug in de Telegraaf en stapt men over naar iets wat meer interesse wekt. Iedere keer weer datzelfde gezeur en gezeik.

Straks mag ik mijzelf ook weer gaan verdedigen. .

[ Bericht 27% gewijzigd door Frutsel op 03-01-2013 20:17:57 (op verzoek) ]
pi_121118796

[ Bericht 96% gewijzigd door Frutsel op 03-01-2013 20:18:30 (op verzoek) ]
pi_121118850
quote:

[..]

Wat is daar mis mee? Ik ken een hoop figuren die jaloers zijn op moslims voor dat fenomeen.
pi_121118934
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2013 17:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee? Ik ken een hoop figuren die jaloers zijn op moslims voor dat fenomeen.
Joh, je kunt die hoop figuren melden, dat zij het ook kunnen doen, maar het dan moeten gooien op een psychose. Dat zorgt voor meer begrip en strafvermindering.
Gewoon doen.
pi_121119111
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 17:41 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Joh, je kunt die hoop figuren melden, dat zij het ook kunnen doen, maar het dan moeten gooien op een psychose. Dat zorgt voor meer begrip en strafvermindering.
Gewoon doen.
Gelukkig hebben wij hier in Nederland rechters die kunnen beoordelen of iemand al dan niet (verminderd) ontoerekeningsvatbaar is. :)
pi_121119147
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 17:35 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik begrijp, dat ze daar geen zin in hadden.....

[..]

Kijk, nu verandert het verhaal... :) En dat gaat zo nog dagen door. Totdat blijkt, dat het geen eerwraak was. Dan vind je welgeteld 4 zinnen terug in de Telegraaf en stapt men over naar iets wat meer interesse wekt. Iedere keer weer datzelfde gezeur en gezeik.

Straks mag ik mijzelf ook weer gaan verdedigen. .
Of het nou eerwraak is of niet, het komt voor uit culturele en islamitische waanzin. Dat meisje is dood en daar veranderen jouw spastische pogingen van hunnie doen het ook geen moer aan.
pi_121119214
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 17:47 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Of het nou eerwraak is of niet, het komt voor uit culturele en islamitische waanzin. Dat meisje is dood en daar veranderen jouw spastische pogingen van hunnie doen het ook geen moer aan.
Dit, kotsverwekkend die mensen die zo'n laffe moord gaan lopen bagatelliseren omdat het allochtonen zijn.
pi_121119244
quote:
culturele en islamitische waanzin.
Hoezo islamitisch?
pi_121119254
quote:

[..]

Dit dus. Het doet er niet toe welk etiketje je erop plakt, feit is dat dat meisje dood is omdat haar levensstijl tot problemen leidde in het gezin, wat weer veroorzaakt is door hun islamitisch culturele waanzin.
pi_121119284
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 17:49 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Dit, kotsverwekkend die mensen die zo'n laffe moord gaan lopen bagatelliseren omdat het allochtonen zijn.
Wie bagatelliseert de moord? Is hier ook maar iemand, die heeft gepost, dat de moord niet zo erg is?
pi_121119345
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 17:46 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Gelukkig hebben wij hier in Nederland rechters die kunnen beoordelen of iemand al dan niet (verminderd) ontoerekeningsvatbaar is. :)
Nee, die beoordelen dat niet.
pi_121119352
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 17:50 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dit dus. Het doet er niet toe welk etiketje je erop plakt, feit is dat dat meisje dood is omdat haar levensstijl tot problemen leidde in het gezin, wat weer veroorzaakt is door hun islamitisch culturele waanzin.
Je oordeelt op basis van speculatie in de media... Je weet hoe dit gaat. Over 1 week is dit verhaal weer anders.

Wederom, waarom wordt dit vergaard in het bakje Islamtisch Waanzin?
pi_121119357
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 17:51 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Wie bagatelliseert de moord? Is hier ook maar iemand, die heeft gepost, dat de moord niet zo erg is?
Er worden anders wel verzachtende omstandigheden en kromme vergelijkingen aangedragen door sommige lieden.
pi_121119407
quote:
9s.gif Op donderdag 3 januari 2013 17:52 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, daar hebben we die deskundigen van Pieter toch voor.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 17:52 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Er worden anders wel verzachtende omstandigheden en kromme vergelijkingen aangedragen door sommige lieden.
Wil je mij dat ajb tonen, want dan lees ik er over heen en kan ik diegene streng, doch rechtvaardig toespreken.
pi_121119435
quote:
9s.gif Op donderdag 3 januari 2013 17:52 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Jawel, ze laten weliswaar anderen de situatie beoordelen maar uiteindelijk is het aan hun om een eindoordeel uit te spreken over ja/nee ontoerekeningsvatbaar.
pi_121119454
quote:

[..]

Nee hoor. Maar als je dit aangrijpt om de islamitische gemeenschap ergens voor te veroordelen krijg je daar natuurlijk reacties op.
pi_121119491
quote:

[..]

Flauwekul. Kom eens met quotes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')