Denk dat dat samenhangt. De eer van de familie moest gered worden omdat zuslief te Nederlands werd.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:02 schreef Re het volgende:
ik denk dat broer het heeft gedaan, niet om de eer van de familie te redden maar omdat ze er niet mee om kunnen gaan dat zus wel probeerde te integreren...
nou ja, onze geliefde Wilders is er al bovenop gesprongen om weer 10K Euro te laten spenderen om dat uit te zoekenquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:02 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk blijven draaien maar feit is gewoon dat eerwraak veelal voorkomt in Moslim-gezinnen.
en samen met de bevolkingsgroep waartoe ze hoort te worden uitgezet... je kan het niet allebei doen natuurlijkquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ook volgens de mensen die jij dom vind zou dit meisje juist een voorbeeld moeten zijn voor haar gemeenschap.
Wat vind je veel? ik denk dat het in de meeste moslimgezinnen niet voorkomt. Of bedoel je dat als er sprake is van eerwraak dat het dan meestal moslims betreft?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:02 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk blijven draaien maar feit is gewoon dat eerwraak veelal voorkomt in Moslim-gezinnen.
Wie zegt dat ze uit moet worden gezet?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:05 schreef Re het volgende:
[..]
en samen met de bevolkingsgroep waartoe ze hoort te worden uitgezet... je kan het niet allebei doen natuurlijk
dat zal moeten blijken... voor de strafmaat zal het wel uitmaken (en dan is het te hopen dat het dan maar eerwraak is, ook krom eigenlijk)quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Denk dat dat samenhangt. De eer van de familie moest gered worden omdat zuslief te Nederlands werd.
Ik denk dat ik dan de mensen overschat.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:05 schreef Re het volgende:
[..]
en samen met de bevolkingsgroep waartoe ze hoort te worden uitgezet... je kan het niet allebei doen natuurlijk
Als het gaat om 13 moorden per jaar in Nederland is dat misschien wel de best besteedde 10.000 euro overheidsgeld ooit.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:04 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja, onze geliefde Wilders is er al bovenop gesprongen om weer 10K Euro te laten spenderen om dat uit te zoeken
Good point.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:06 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Als het gaat om 13 moorden per jaar in Nederland is dat misschien wel de best besteedde 10.000 euro overheidsgeld ooit.
mja, zoals hij de vraag stelt lijkt het me idd wel duidelijk ja, maar of het daadwerkelijk iets betekent is een tweedequote:Op donderdag 3 januari 2013 16:06 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Als het gaat om 13 moorden per jaar in Nederland is dat misschien wel de best besteedde 10.000 euro overheidsgeld ooit.
Ik denk dat de eerder geciteerde tweets een aardig eind in de goede richting gaan...quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:58 schreef Re het volgende:
de ware toedracht weten we nog niet geheel, het is op zich vreemd dat een vrouw de eerwraak uitvoert natuurlijk, dar red je geen familie-eer mee
De politie zal ze ook vast gelezen hebben, als ze daar onderzoek naar willen doen lijkt het me sterk dat ze nu al roepen dat de moeder de dader is.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat de eerder geciteerde tweets een aardig eind in de goede richting gaan...
Nu begint het volk weer te speculeren over allesquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
De politie zal ze ook vast gelezen hebben, als ze daar onderzoek naar willen doen lijkt het me sterk dat ze nu al roepen dat de moeder de dader is.
Niet dat ik wil zeggen dat die broer er niks mee te maken heeft, maar de moeder zal toch echt zelf met dat mes hebben gestoken dan.
Hij probeert anderen woorden in de mond te leggen om je in een slecht daglicht te plaatsen.. Doet hij wel vaker en daar hebben meer een handje van hier.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze uit moet worden gezet?
Zeker zonde..quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:04 schreef Ambipur het volgende:
Zonde, het is nog een prachtmeisje ook...
Wat een engerd idd.quote:
Linkjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overzicht van enkele recente familiedrama's in Nederland (http://nl.wikipedia.org/wiki/Familiedrama_met_dodelijke_afloop)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oooooh!!! Sommigen hiervan kunnen zo onder eerwraak. Of nee, wacht. Geen moslims op die van Schalkwijk na, meen ik.
Klopt. Marokkanen en Turken verstoten hun kinderen meer.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Overigens doen Marokkanen over het algemeen niet aan eerwraak. Wel heb ik vaak verhalen gehoord van meisjes die fysiek en geestelijk worden onderdrukt, waardoor ze soms aardig verknipt raken. Maar hun kinderen vermoorden vanwege een te westerse levensstijl komt bij Marokkanen niet voor. Dat is meer iets voor Koerden, Afghanen en andere achtergebleven mensen uit die regio. Het zou me dan ook niet verbazen als uit het onderzoek blijkt dat er geen eergerelateerd motief is.
Kijk, nu verandert het verhaal...quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)e_bij_haar_thuis.xml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |