Vooral voor de nabestaanden. Mij doet het niet zo veel.quote:
Steken maakt ook niet zoveel lawaai.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:52 schreef Karloklp het volgende:
Nou zeg, ik woon in IJsselstein en niks daar over gehoord
Het schreewend slachtoffer wel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Steken maakt ook niet zoveel lawaai.
* DancingPhoebe onderdrukt een gnuivende gniffel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Vooral voor de nabestaanden. Mij doet het niet zo veel.
Sinterklaas of de Kerstman, eventueel de paus.quote:
Het één sluit het ander niet uitquote:
Familiedrama waarschijnlijk, want ik ken het meisje zelf en ze is marokkaans mja en je weet strenge ouders.quote:
Ja, daar zat ik ook aan te denken, maar ik denk toch weer niet want ze hadden een relatie van langer dan 1 jaarquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:54 schreef iFok. het volgende:
Meisje heeft vriend > strenge ouders zijn het hier niet mee eens > Meisje toch doorgegaan > Moeder steekt haar neer.
Hoeft niet te betekenen dat de familie daar vanaf wist.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:01 schreef Karloklp het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik ook aan te denken, maar ik denk toch weer niet want ze hadden een relatie van langer dan 1 jaar
Mja kanquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:06 schreef iFok. het volgende:
[..]
Hoeft niet te betekenen dat de familie daar vanaf wist.
Abarkan, klinkt Berbers. Waarschijnlijk ergens uit Noord-Afrika denk ik.quote:Op donderdag 3 januari 2013 04:10 schreef Specularium het volgende:
Mirjam Abarkan, volgens mij is ze (half)Turks.
[ afbeelding ]
Sorry hoor, ik moest effe....quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:16 schreef Dr.Nikita het volgende:
Hmmmmm..........
Meisje wou geen hoofddoek dragen.
Vriend was een kaassie.
Meisje dronk alcohol.
Vriend was een ongelovige hond.
Conclusie..........
De Het resultaat van import en geneugten van ontwikkelde bergstamleden uit het Noord Afrikaanse Barbarengebergte.
Wie zegt dat je GS niet kunt geloven? Hun fact/bron check is gewoon goed.quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat schrijven je vrienden van GS ja
Sterker nog, GS komt juist vaak als eerste met goede feitjes over gebeurtenissen. Ze mogen een irritante manier van nieuws brengen hebben maar wát ze brengen, dat klopt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wie zegt dat je GS niet kunt geloven? Hun fact/bron check is gewoon goed.
Meisje heeft ook niet echt een NL'se achternaam.
NOS zegt dat het een 'familiedrama' is en is al vaker betrapt op overdaad van politieke correctheid.
3 dingen die mij 99% zekerheid laten denken dat dit eerwraak is. Mocht het niet zo zijn, ben ik mans genoeg om het recht te zetten.
Ik ook.quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik moest effe even....
Mooie meid.quote:Op donderdag 3 januari 2013 04:10 schreef Specularium het volgende:
Mirjam Abarkan, volgens mij is ze (half)Turks.
[ afbeelding ]
Het klinkt voor Frutsel minder erg.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wie zegt dat je GS niet kunt geloven? Hun fact/bron check is gewoon goed.
Meisje heeft ook niet echt een NL'se achternaam.
NOS zegt dat het een 'familiedrama' is en is al vaker betrapt op overdaad van politieke correctheid.
3 dingen die mij 99% zekerheid laten denken dat dit eerwraak is. Mocht het niet zo zijn, ben ik mans genoeg om het recht te zetten.
Ik denk ook niet dat het eerwraak is geweest maar eerder het niet accepteren van een andere cultuur dan die van hun geboortestreek gecombineerd met religiewaanzin waar men in de wereld steeds meer aan schijnt te lijden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:25 schreef Disorder het volgende:
[..]
Mooie meid.
Van wat ik had begrepen is eerwraak meer weggelegd voor de man en niet zozeer voor de vrouw. Misschien had het niet zo zeer met eer te maken, maar is het een uit de hand gelopen ruzie.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:25 schreef Disorder het volgende:
[..]
Mooie meid.
Van wat ik had begrepen is eerwraak meer weggelegd voor de man en niet zozeer voor de vrouw. Misschien had het niet zo zeer met eer te maken, maar is het een uit de hand gelopen ruzie.
Incidentje kan gebeuren toch.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:42 schreef Scorpie het volgende:
Ah, d'r broer heeft het gedaan, eerwraakje enzo. Move along people, nothing to see here.
Ik probeer het niet weg te wuiven zodat het niet op eerwraak lijkt maar wat ik had gelezen was een behoorlijk ander verhaal dan wat ik hierboven zie in die tweets.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het eerwraak is geweest maar eerder het niet accepteren van een andere cultuur dan die van hun geboortestreek gecombineerd met religiewaanzin waar men in de wereld steeds meer aan schijnt te lijden.
Jee, wat erg. Mag toch hopen dat deze persoon ipv te twitteren ook getuigt tegen de politie!quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schijnt er met de neus op gestaan te hebben. Vertel het maar dan...
Dan kunnen ze die moeder toch ook een fikse straf geven?quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wilde net posten dat ik niet gek op zou kijken als haar vader/broer/oom het gedaan zou hebben en die moeder probeert de schuld op zich te nemen zodat de dader de grens over kan.
En toen las ik bovenstaande tweet
Ja, en dat de echte moordenaar zijn straf ontloopt, kom op zeg.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan kunnen ze die moeder toch ook een fikse straf geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |