abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121210283
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 19:36 schreef Oldie57 het volgende:

[..]

Wilders is geen politicus maar een staatsgevaarlijke gek.

Ik zal inderdaad niet huilen als die debiel het loodje legt.
Voorlopig vind ik jou een stuk gevaarlijker en gekker dan Wilders klinken...
  zondag 6 januari 2013 @ 00:13:11 #62
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_121214979
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 19:36 schreef Oldie57 het volgende:

[..]

Wilders is geen politicus maar een staatsgevaarlijke gek.

Ik zal inderdaad niet huilen als die debiel het loodje legt.
Wat vind je precies 'debiel'?

Dan weten we gelijk hoe serieus we je moeten nemen.
  zondag 6 januari 2013 @ 00:13:53 #63
306109 francoisdublanc
pi_121214993
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:37 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

QFT.
  zondag 6 januari 2013 @ 06:40:00 #64
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_121220649
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:37 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Maar ik stel niet zoals Wilders een hele groep verantwoordelijk voor de daden van een enkeling.
Ik ben geen racist, Wilders wel
  zondag 6 januari 2013 @ 07:10:47 #65
366229 Oldie57
pi_121220711
Enfin, Wilders is een minderwaardig schepsel die wordt bewierookt door aanhangers die niet zelfstandig kunnen nadenken. Hoe heeft het zo ver kunnen komen met Nederland? :{
pi_121221827
De tic van Geert...

Tja als je zijn collega nederlandse politici bekijkt, hun intelligentíe, hun inzichten in de nederlandse maatschappij, hun grove leugens, hun 'daar zijn we ook op tegen', hun dagelijkse tunnelvisie enz enz enz enz enz
dan is het niet meer dan logisch dat Geert steeds moet nadenken over de vraag: hoe moet ik toch in hemelsnaam mijn collega's benaderen.

Daar wordt je inderdaad wel zenuwachtig van...
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  zondag 6 januari 2013 @ 12:08:58 #67
306109 francoisdublanc
pi_121223228
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 06:40 schreef Oldie57 het volgende:

[..]

Maar ik stel niet zoals Wilders een hele groep verantwoordelijk voor de daden van een enkeling.
Heb je ooit wel interviews met hem gezien? Hij stelt geen hele groep verantwoordelijk. Hij zegt alleen dat het vaker voorkomt bij die groep en dat dat aangepakt moet worden.
  zondag 6 januari 2013 @ 14:30:08 #68
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_121228266
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 07:10 schreef Oldie57 het volgende:
Enfin, Wilders is een minderwaardig schepsel die wordt bewierookt door aanhangers die niet zelfstandig kunnen nadenken. Hoe heeft het zo ver kunnen komen met Nederland? :{
Ik heb helemaal niks met de PVV en Geert Wilders, maar ik moet helaas concluderen dat je uitlatingen hier steeds extremer worden.
pi_121230890
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 06:40 schreef Oldie57 het volgende:

[..]

Oh? Welk ras discrimineert Wilders dan? :)
pi_121230916
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 10:58 schreef cempexo het volgende:
De tic van Geert...

Tja als je zijn collega nederlandse politici bekijkt, hun intelligentíe, hun inzichten in de nederlandse maatschappij, hun grove leugens, hun 'daar zijn we ook op tegen', hun dagelijkse tunnelvisie enz enz enz enz enz
dan is het niet meer dan logisch dat Geert steeds moet nadenken over de vraag: hoe moet ik toch in hemelsnaam mijn collega's benaderen.

Daar wordt je inderdaad wel zenuwachtig van...
Exact.
  zondag 6 januari 2013 @ 20:05:13 #71
366229 Oldie57
pi_121239337
Wilders is ongeloofwaardig. Een ongeloofwaardige gek met een tic. Hij lost geen problemen op, hij creëert ze. Als hij is opgerot uit Den Haag (op wat voor manier dan ook) steek ik de vlag uit. Dit misbaksel is een landverrader van het ergste soort. Zo on-Nederlands.
pi_121254315
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 13:09 schreef TimMer1981 het volgende:
Wat zou jij doen als je in een wereld leefde gevuld met idioten die te achterlijk zijn om meningsverschillen met woorden te beslechten en maar gelijk naar doodsbedreigingen, vuurwapens en bommen grijpen?
Eens wat verder kijken dan mijn neus lang is?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_121267502
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 00:00 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Eens wat verder kijken dan mijn neus lang is?
Uhm: nee.

Blijven vechten voor mijn idealen en nooit zwichten voor tirannie zou mijn keuze zijn. Maar als je geen ballen hebt, zoals de rest van de politici in dit land, dan kan ik mij voorstellen dat je een opvallend personage wordt als je je als enige uitspreekt.

Maar het feit dat je alleen staat maakt in dit geval niet dat jij fout zit; dat maakt dat de rest schijterig en ruggegraatloos is en de weg van het minste verzet kiest. Daarom ook mijn referentie naar Churchill: dat gaat je uiteindelijk de kop kosten.
pi_121268640
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:28 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Hoezo ligt de pvv buitenproportioneel vaak onder vuur. Heb je daar statistieken van. Hier op FOK zie ik toch vaker alles wat links van de CDA zit totaal verguist worden zonder duidelijke inhoudelijke argumenten.

En als jeals PVV maar tegen dingen aan blijf trappen is het ook normaal dat je dan vaker wat wind van voren krijgt. Dat is dan eigenlijk ook wel de hypocrisie die hier heerst links probeert vaak het wat diplomatieker aan te pakken en dan krijgen ze alsnog ook de wind van voren.
Maar dat is dan weer "politiek correct" en dat is not done in PVV-kringen. :')
Hoe ouder de foto, hoe jonger je er op staat
pi_121269332
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:05 schreef Oldie57 het volgende:
. Dit misbaksel is een landverrader van het ergste soort. Zo on-Nederlands.
:D En wat is Nederlands?
Conscience do cost.
pi_121271758
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:16 schreef hendrik64 het volgende:

[..]

Maar dat is dan weer "politiek correct" en dat is not done in PVV-kringen. :')
Politieke correctheid in Nederland betekent om de discussie heendraaien met wollig geneuzel om de waarheid maar niet te hoeven confronteren; dat is per definitie fout inderdaad.

En definieer "PVV-kringen"? :)

Volgens mij bestaat er niet zoiets, behalve intern in de partij.
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:36 schreef ems. het volgende:

[..]

Verdomd weinig meer inderdaad, dankzij dat slappezakkenbeleid van de afgelopen 50 jaar.
pi_121296673
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:43 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Uhm: nee.

Blijven vechten voor mijn idealen en nooit zwichten voor tirannie zou mijn keuze zijn. Maar als je geen ballen hebt, zoals de rest van de politici in dit land, dan kan ik mij voorstellen dat je een opvallend personage wordt als je je als enige uitspreekt.

Maar het feit dat je alleen staat maakt in dit geval niet dat jij fout zit; dat maakt dat de rest schijterig en ruggegraatloos is en de weg van het minste verzet kiest. Daarom ook mijn referentie naar Churchill: dat gaat je uiteindelijk de kop kosten.
Dat argument is net zo vals als dat de meerderheid het niet fout kan hebben.

Onze rattenvanger staat alleen omdat hij dat zelf zo georganiseerd heeft en omdat hij gewoon onzin verkondigt. En dat iemand alleen staat, maakt hem niet automatisch dapper en zijn tegenstanders niet automatisch schijterig, dat is een wel erg opvallende redeneerfout.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_121296738
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:45 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Politieke correctheid in Nederland betekent om de discussie heendraaien met wollig geneuzel om de waarheid maar niet te hoeven confronteren; dat is per definitie fout inderdaad.

En definieer "PVV-kringen"? :)

Volgens mij bestaat er niet zoiets, behalve intern in de partij.

[..]

Verdomd weinig meer inderdaad, dankzij dat slappezakkenbeleid van de afgelopen 50 jaar.
Afgaande op de voormalige PVV-leden die uit de school klappen, is Wilders ook gewoon een slappe zak die geen beleid kan voeren tegen misstanden om hem heen.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 06:17:19 #79
366229 Oldie57
pi_121300212
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:36 schreef ems. het volgende:

[..]

Het buitenland niet zien als 'de vijand'.

Waarom denk jij dat Nederland in de Gouden Eeuw de machtigste natie van de wereld was?

http://www.geschiedenisbe(...)w_een_succesverhaal/
pi_121310586
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 06:17 schreef Oldie57 het volgende:

[..]

Het buitenland niet zien als 'de vijand'.

Waarom denk jij dat Nederland in de Gouden Eeuw de machtigste natie van de wereld was?

http://www.geschiedenisbe(...)w_een_succesverhaal/
Wat heeft dat te maken met Geert/De huidige tijd :?
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')