Aan m'n lip likken blijkbaarquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:09 schreef TimMer1981 het volgende:
Wat zou jij doen als je in een wereld leefde gevuld met idioten die te achterlijk zijn om meningsverschillen met woorden te beslechten en maar gelijk naar doodsbedreigingen, vuurwapens en bommen grijpen?
Mij een beetje gedeisd houden denk ik.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:09 schreef TimMer1981 het volgende:
Wat zou jij doen als je in een wereld leefde gevuld met idioten die te achterlijk zijn om meningsverschillen met woorden te beslechten en maar gelijk naar doodsbedreigingen, vuurwapens en bommen grijpen?
Ja jij laat je gemakkelijk intimideren? Ooh mensen bedreigen me, laat ik maar niets meer zeggen...quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:31 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Mij een beetje gedeisd houden denk ik.
Dat is voor zwakkelingen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:31 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Uiteraard. Echte helden doen hun beklag over moslims anoniem op het internet. Of dat denken ze te zijn.quote:
Heb jij je NAW gegevens ergens gepost op Fok?quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:54 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Uiteraard. Echte helden doen hun beklag over moslims anoniem op het internet. Of dat denken ze te zijn.
Als je een zielige dhimmi bent wel ja. Maar als je enigzins ballen hebt laat je je niet door een stelletje achterlijke baardapen de les lezen in eigen land.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:31 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Precies, dan laat je een ander de hete kolen uit het vuur halen terwijl je jezelf anoniem niet de les laat lezen op het internet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:41 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Als je een zielige dhimmi bent wel ja. Maar als je enigzins ballen hebt laat je je niet door een stelletje achterlijke baardapen de les lezen in eigen land.
Mwa, IRL ook niet hoor.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:33 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Precies, dan laat je een ander de hete kolen uit het vuur halen terwijl je jezelf anoniem niet de les laat lezen op het internet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |