De vrijheid van meningsuiting is ontzettend belangrijk. Maar de manier waarop je je mening uit is nog veel belangrijker.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zeker een politicus moet dat kunnen doen en wanneer dat nodig is ook bescherming krijgen. Hoe beroerd die mening ook is, de vrijheid van meningsuiting is erg belangrijk.
Dus jij vergelijkt moslims en linkse clubjes met dronken idioten waarvan de helft ook nog eens een pond poeder naar binnen heeft gestort? Dan zijn we het in ieder geval over één ding eens.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:35 schreef RetepV het volgende:
[..]
Als ik zo'n grote bek als hij op zet tegen bijvoorbeeld de bezoekers van een club, dan wordt ik ook met de dood bedreigd.
Dat vind ik ja; sterker nog: ik vind dat je je mening op welke manier dan ook mag uiten. Dat dat ontmoet wordt met (de dreiging van) geweld geeft wel aan hoe het met de geestelijke capaciteiten van de tegenstand zit...quote:Laat ik het zo stellen: vind jij dat iemand zijn mening op Geert's manier mag uiten? We wonen hier niet in Syrië he?
Juist. Met een beetje diplomatie zou hij nog eens iets voor elkaar krijgen. Maar hij begrijpt diplomatie niet, en dus komt er alleen maar 'anti' shit uit en geen enkele oplossing.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:43 schreef DeParo het volgende:
Wilders heeft maar ewn tic en dat is anti-maaktnietuitwat zijn.
Logisch dat Wilders met de dood wordt bedreigd want hij zegt de meest walgelijke dingen op de meest walgelijke manier.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:24 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Laat ik de vraag even omdraaien: vindt jij het normaal dat hij met de dood bedreigd wordt vanwege zijn mening? We wonen hier niet in Syrië he?
Jij ook, mijnheer "Neoliberalisme Macht Frei". Ik wens je nog vele doodsverwensingen toe.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:14 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Logisch dat Wilders met de dood wordt bedreigd want hij zegt de meest walgelijke dingen op de meest walgelijke manier.
Ik verwens een politiek-maatschappelijke stroming, Wilders vervolgt mensen. Dat is een belangrijk verschil sufkontje.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:42 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Jij ook, mijnheer "Neoliberalisme Macht Frei". Ik wens je nog vele doodsverwensingen toe.
Catch my drift?
Nee: jij keurt doodsbedreigingen aan het adres van politici goed. Sufkutje.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:33 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Ik verwens een politiek-maatschappelijke stroming, Wilders vervolgt mensen. Dat is een belangrijk verschil sufkontje.
Wilders is geen politicus maar een staatsgevaarlijke gek.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:33 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Nee: jij keurt doodsbedreigingen aan het adres van politici goed. Sufkutje.
Voorlopig vind ik jou een stuk gevaarlijker en gekker dan Wilders klinken...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:36 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Wilders is geen politicus maar een staatsgevaarlijke gek.
Ik zal inderdaad niet huilen als die debiel het loodje legt.
Wat vind je precies 'debiel'?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:36 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Wilders is geen politicus maar een staatsgevaarlijke gek.
Ik zal inderdaad niet huilen als die debiel het loodje legt.
QFT.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:37 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Voorlopig vind ik jou een stuk gevaarlijker en gekker dan Wilders klinken...
Maar ik stel niet zoals Wilders een hele groep verantwoordelijk voor de daden van een enkeling.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:37 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Voorlopig vind ik jou een stuk gevaarlijker en gekker dan Wilders klinken...
Heb je ooit wel interviews met hem gezien? Hij stelt geen hele groep verantwoordelijk. Hij zegt alleen dat het vaker voorkomt bij die groep en dat dat aangepakt moet worden.quote:Op zondag 6 januari 2013 06:40 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Maar ik stel niet zoals Wilders een hele groep verantwoordelijk voor de daden van een enkeling.
Ik ben geen racist, Wilders wel
Ik heb helemaal niks met de PVV en Geert Wilders, maar ik moet helaas concluderen dat je uitlatingen hier steeds extremer worden.quote:Op zondag 6 januari 2013 07:10 schreef Oldie57 het volgende:
Enfin, Wilders is een minderwaardig schepsel die wordt bewierookt door aanhangers die niet zelfstandig kunnen nadenken. Hoe heeft het zo ver kunnen komen met Nederland?
Oh? Welk ras discrimineert Wilders dan?quote:Op zondag 6 januari 2013 06:40 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Maar ik stel niet zoals Wilders een hele groep verantwoordelijk voor de daden van een enkeling.
Ik ben geen racist, Wilders wel
Exact.quote:Op zondag 6 januari 2013 10:58 schreef cempexo het volgende:
De tic van Geert...
Tja als je zijn collega nederlandse politici bekijkt, hun intelligentíe, hun inzichten in de nederlandse maatschappij, hun grove leugens, hun 'daar zijn we ook op tegen', hun dagelijkse tunnelvisie enz enz enz enz enz
dan is het niet meer dan logisch dat Geert steeds moet nadenken over de vraag: hoe moet ik toch in hemelsnaam mijn collega's benaderen.
Daar wordt je inderdaad wel zenuwachtig van...
Eens wat verder kijken dan mijn neus lang is?quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:09 schreef TimMer1981 het volgende:
Wat zou jij doen als je in een wereld leefde gevuld met idioten die te achterlijk zijn om meningsverschillen met woorden te beslechten en maar gelijk naar doodsbedreigingen, vuurwapens en bommen grijpen?
Uhm: nee.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:00 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Eens wat verder kijken dan mijn neus lang is?
Maar dat is dan weer "politiek correct" en dat is not done in PVV-kringen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoezo ligt de pvv buitenproportioneel vaak onder vuur. Heb je daar statistieken van. Hier op FOK zie ik toch vaker alles wat links van de CDA zit totaal verguist worden zonder duidelijke inhoudelijke argumenten.
En als jeals PVV maar tegen dingen aan blijf trappen is het ook normaal dat je dan vaker wat wind van voren krijgt. Dat is dan eigenlijk ook wel de hypocrisie die hier heerst links probeert vaak het wat diplomatieker aan te pakken en dan krijgen ze alsnog ook de wind van voren.
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:05 schreef Oldie57 het volgende:
. Dit misbaksel is een landverrader van het ergste soort. Zo on-Nederlands.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |