SPOILER: GifjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://twitter.com/ArjanvdGiessen
dat sowiesoquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Normaal gesproken vind ik hem een stuk sympathieker dan Van Barneveld.
Ja, die had het zelf beter moeten doen in plaats van nu commentaar geven.quote:
touw is geknaptquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:36 schreef Miertje88 het volgende:
Van Gerwen heeft zichzelf opgehangen achter de schermen
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op dinsdag 01-01-2013 om 23:33:57Het is pas voorbij als die laatste dart in de dubbel zit maar Phil is er wel erg dichtbij. Hoe mighty is Mike? #rtl7darts reageer retweet
Ja.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:36 schreef Flixxy het volgende:
Ik ben als enige wel geïnteresseerd in Barney zn verhaal en commentaar?
Nee ik ook wel hoor.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:36 schreef Flixxy het volgende:
Jij kan het beter ja?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:36 schreef Trollscience het volgende:
Ze hebben wel lekker de mond vol over de ervaring van Taylor. Laat ik het wat simpeler zeggen: Van Gerwen gooit kut.
van alles wat barney zegt kun je nog veel lerenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:36 schreef Flixxy het volgende:
Iets met niet zo rullevant en jouw mening.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:36 schreef Trollscience het volgende:
Ze hebben wel lekker de mond vol over de ervaring van Taylor. Laat ik het wat simpeler zeggen: Van Gerwen gooit kut.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:38 schreef matthijst het volgende:
Barney, de meest zelfingenomen lamlul die dr rondloopt
te voorbarige conclusie.quote:
Haten op Barneyquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:38 schreef matthijst het volgende:
Je vergeet Phil Taylor.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:38 schreef matthijst het volgende:
*checkt username*quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zij staan daar voor 200.000 euro, dan mag je toch wel hopen dat ze fatsoenlijk kunnen gooien.
hij kan wel darten.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:36 schreef Flixxy het volgende:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:32 schreef matthijst het volgende:
Die stompe... Man o man, waarom nodigen ze die knuppel elke keer weer uit.
En die zijn arrogantquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:38 schreef Againzender het volgende:
Dat gehaat op Taylor.... ik zie ook liever Van Gerwen winnen, maar die man gooit al zo lang zo goed, ik zo er ook wat arrogant van worden eerlijk gezegd.
Maar ja, ik ben dan ook een Ajacied.
Dit.quote:
zeggen die anderenquote:
twitter:DeDuifmeneer twitterde op dinsdag 01-01-2013 om 23:40:16Wat een beest die Taylor op dit moment zeg jeeeeeetje reageer retweet
Want lage getallen zijn makkelijker?quote:
Hoe kan je hier nou blij mee zijnquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:42 schreef Scorpie het volgende:
HAHAHAHAHAHA HIJ FAALT, ONZE GERWEN FAALT KEIHARD
Ik bedoelde zelfs de 3e nietquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Want lage getallen zijn makkelijker?
Laat hem toch lekker stokenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:42 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hoe kan je hier nou blij mee zijn
Weet oot ook niet of ik dat kan handelenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:43 schreef Eppie_NL het volgende:
Ik zap weg. Hoef die Taylor niet zien te juichen.
nee hoor.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:42 schreef VMSDKR het volgende:
Met triple 60 kun je een 4-darter gooien.
JA STARK PLAN!!!1quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:43 schreef Miertje88 het volgende:
Afgelopen. Van Gerwen kan beter zijn laatste pijlen op die scheidsrechter gooien, hebben wij tenminste niet voor niks gekeken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iemand zo opzichtig en zo hard zien falen in de belangrijkste match is gewoonweg prachtig om te zien qua emotie.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:42 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hoe kan je hier nou blij mee zijn
Dat is meer iets voor Van Barneveldquote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:43 schreef Againzender het volgende:
Waarom is iemand 15 keer wereldkampioen geworden? Gewoon, omdat je technisch, mentaal en fysiek de beste bent.
Of in Amsterdam.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:44 schreef GGMM het volgende:
Van Gerwen is dus 2e geworden.
In Rotterdam organiseren ze alvast een huldiging.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:44 schreef Palomar het volgende:
wel snel gefeliciteerd zeggen anders zegt ie fuck off
quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:44 schreef GGMM het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:44 schreef Karina het volgende:
[..]hij schoof stiekem steeds het bord even weg.
Dan heb je nog iets te huldigen dit jaarquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:44 schreef GGMM het volgende:
Toen Oranje 2e werd, was het echt in Amsterdam hoor.quote:
Alleen dan zou het niet kloppen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor jou wel ja.
Had deze grap over PSV gegaan dan vond Caland het grappig.
hij schiet in 20 jaar eens 1 keer uit zijn slof.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:44 schreef Palomar het volgende:
wel snel gefeliciteerd zeggen anders zegt ie fuck off
Dan klopt hij niet, PSV wordt altijd 3e namelijk.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor jou wel ja.
True. Bij wijze van, je weet wel.quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dan klopt hij niet, PSV wordt altijd 3e namelijk.
nopequote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:45 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Gespeelde vriendelijkheid van Taylor.
Ik als Feyenoorder vond het ook grappig hoor.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor jou wel ja.
Die komt melden dat hij het zelf beter had gekundquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk wil Barney straks nog wel commentaar geven.
Dit is niet Oranje, maar een Brabo Dartser.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Toen Oranje 2e werd, was het echt in Amsterdam hoor.
Klopt, Cristiano is ook een hond.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:46 schreef Scorpie het volgende:
Taylor is toch wel een baasje hoor hey, zo hard op achterstand staan en vervolgens het doodgemoedelijk afmaken, like a boss. Heerlijk om te zien, op Christiano Ronaldo wijze.
Valt wel mee. Hij is sympathiek als het gaat zoals hij het wil.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Die Taylor heeft echt een gespleten persoonlijkheid.... hij wil de gentleman uithangen soms maar af en toe komt de onbeschofte bloedhond ook om de hoek kijken
EEN VERDIENSTELIJK DARTERquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:47 schreef Mint_Clansell het volgende:
WAT EEN ONTZETTENDE BAAS DIE TAYLOR
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:47 schreef Mint_Clansell het volgende:
WAT EEN ONTZETTENDE BAAS DIE TAYLOR
zegt weer genoegquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:47 schreef Symphonic het volgende:
en fijn dat het voetbalpubliek weer met kanker loopt te schelden hier..
jammer en niet nodig
Wees blij dat we in Nederland zitten.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
De naschokken schijnen nog te voelen te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |