nee we hebbe rwina gezetquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:07 schreef Geelman het volgende:
En wat was jouw aandeel?
Verslag doen op FOK!?
We is niet ik.quote:
Hmm, denk niet dat dit Argo is...quote:
Hij is gelovig, opent 80 zaadtopics per uur en komt over als een doetje, ja het is zeker argoquote:
tyf is keer op met je spelfouten man dorpsmogolquote:
jij opent pas zaadtopics man idiot beetje stoer doen met je biertjesquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:10 schreef haan33 het volgende:
[..]
Hij is gelovig, opent 80 zaadtopics per uur en komt over als een doetje, ja het is zeker argo
Hij heeft niet echt die Argo-style.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:10 schreef haan33 het volgende:
[..]
Hij is gelovig, opent 80 zaadtopics per uur en komt over als een doetje, ja het is zeker argo
Het is eens.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:11 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
tyf is keer op met je spelfouten man dorpsmogol
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:11 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
jij opent pas zaadtopics man idiot beetje stoer doen met je biertjes
Het is kleren.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:14 schreef Ricardo1989 het volgende:
en ik ben niet dik dat lijkt zo door de zwarte keleren
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:14 schreef haan33 het volgende:
TS, jij bent echt de allergrootste kankerdebiel die ik ooit heb gezien
kom dat zeggen als k en me famili voor je staan joh mafkeesquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:14 schreef haan33 het volgende:
Waar is dit uit?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan niet alles hebben
Het is ik.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:14 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
kom dat zeggen als k en me famili voor je staan joh mafkees
Ok, ik ben even onderzoek aan het doen. Je argumenten snijden wel hout. Misschien is het een haan-styled Argo-reïncarnatie!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:10 schreef haan33 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:14 schreef haan33 het volgende:
Ja leuk, flikker nu nou maar weer op van FOK! en kom nooit meer terug, infantiele knuppelquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:14 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
kom dat zeggen als k en me famili voor je staan joh mafkees
kan niet, ik ben te sexy voor foto'squote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:15 schreef Ricardo1989 het volgende:
setlletje meelopers, post je fotos van jullie dan!
jongen sjappie ik liet tog al fotos vn mn nichelson jas en d&g schoenen zien, een argogeek heeft geen italiaans modequote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:15 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ok, ik ben even onderzoek aan het doen. Je argumenten snijden wel hout. Misschien is het een haan-styled Argo-reïncarnatie!![]()
Oftewel, een Argo, He-Man, Akantha, Christenbroeder, Argo-kloon. Maar dat lijkt me onwaarschijnlijk, want hij zou z'n 1e Argo-account terugkrijgen als hij een maand niet zou FOK!'en.
Pff, lastig job dit...
Zelfs Argo heeft meer smaak.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:16 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
jongen sjappie ik liet tog al fotos vn mn nichelson jas en d&g schoenen zien, een argogeek heeft geen italiaans mode
bazenfilmquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan niet alles hebben
Ga niet stoer doen tegen geelman swa, achterlijke idiootquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:16 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
jongen sjappie ik liet tog al fotos vn mn nichelson jas en d&g schoenen zien, een argogeek heeft geen italiaans mode
hee ik ben echt bang man hahahaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:17 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ga niet stoer doen tegen geelman swa, achterlijke idioot
Misschien een haan/ikjijallebei-imitatie?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:16 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
haan is een kneusje man , ikjijallebij ken ik nietquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:18 schreef Geelman het volgende:
[..]
Misschien een haan/ikjijallebei-imitatie?
Logisch he, je bent je kutkop gewend elke dag in de spiegelquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:18 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
hee ik ben echt bang man hahaha
Goed, ik zal de resultaten van mijn onderzoek per DM versturen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:18 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
haan is een kneusje man , ikjijallebij ken ik niet
Het begint zinnige dingen te zeggen, dat we het nog mogen meemaken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:18 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
haan is een kneusje man , ikjijallebij ken ik niet
uitgelachen? heb respect op destreets man sjappiegezichtquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:19 schreef haan33 het volgende:
[..]
Logisch he, je bent je ook kutkop gewend elke dag in de spiegel. Word je veel uitgelachen op straat? Wat een kop
![]()
Heb ik al tig keer gedaan, ga maar zoeken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:19 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
uitgelachen? heb respect op destreets man sjappiegezicht
plaas is jouw foto dan boertje
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:50 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Valt mee. Het gaat me steeds beter af, alleen soms......
Of hij is op twee accounts tegelijk ingelogd.quote:
En maar een PM dat ik problemen krijg,je hebt hem er zelf op gezet,achterlijke debiel.En dan vind je het gek dat je bespot wordt als je zoveel kuttopics opent.quote:
Argo- is sowieso wel een kloon van Argo.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:22 schreef haan33 het volgende:
Argo- is geen kloon van Argo, het is een wannabe
ik ga het geen 3 keer segge jonge eraf die fotoquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:23 schreef Vasiliov het volgende:
[..]
En maar een PM dat ik problemen krijg,je hebt hem er zelf op gezet,achterlijke debiel.En dan vind je het gek dat je bespot wordt als je zoveel kuttopics opent.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:24 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
ik ga het geen 3 keer segge jonge eraf die foto
Moet je eerst kappen met die kuttopics,dan overweeg ik het.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:24 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
nou wat stoer, die sjappies durven alleen via internet te proveserenquote:
Hey ricardoquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:24 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
kom naar limburg, dan klap ik je.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:25 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
nou wat stoer, die sjappies durven alleen via internet te proveseren
Zegt wie? Praten over getto's en weet ik wat,internet held.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:25 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
wat wilde jij doen dan? Met je 1 meter 60quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:25 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:25 schreef -niemand- het volgende:
[..]
kom naar limburg, dan klap ik je.
Hij haalt dan toch zijn familie erbij, dat heeft hij al tig keer gezegd.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:26 schreef haan33 het volgende:
[..]
wat wilde jij doen dan? Met je 1 meter 60
*provocerenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:25 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Waar in limburgquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:25 schreef -niemand- het volgende:
[..]
kom naar limburg, dan klap ik je.
de familie moet pizza bakken en döner maken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:27 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Hij haalt dan toch zijn familie erbij, dat heeft hij al tig keer gezegd.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:27 schreef Vasiliov het volgende:
Maar serieus,kap met die kut topics,dan krijg je dit soort gezeik niet.
prima, geef adres maar krijg je kogel door je brievenbusquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:28 schreef -niemand- het volgende:
[..]
noord limburg, in de buurt van venlo.
Niet dat ik je kom slaan ofzoquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:28 schreef -niemand- het volgende:
[..]
jongen het gaat me niet om mijn foto - Ik schaam me niet hoor! maar als mensen kk blij gaan doen met zon mongolehoofd erop te plakke word ik naar jaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:28 schreef Vasiliov het volgende:
Je had ook zelf die foto eraf kunnen halen trouwens.
Doodsbedreigingen nog wel? En het dan gek vinden dat er met je gespot wordt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:28 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
prima, geef adres maar krijg je kogel door je brievenbus
Het is een grapje,ze lachen om het hoofd van Baas Onur,niet om jouw hoofd want die kan je niet zien op die foto.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:29 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
jongen het gaat me niet om mijn foto - Ik schaam me niet hoor! maar als mensen kk blij gaan doen met zon mongolehoofd erop te plakke word ik naar ja
jullie kenne ook te ver gaan
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:29 schreef theunderdog het volgende:
Heel biggy gaan doen, en dan gaan janken omdat mensen je via internet gaan provoceren.![]()
En dan provoceren nog verkeerd schrijven/typen ook.
Jij hebt die foto hier toch zelf neergezet, kun jij niet over de consequenties van je daden nadenken ofzo.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:29 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
jongen het gaat me niet om mijn foto - Ik schaam me niet hoor! maar als mensen kk blij gaan doen met zon mongolehoofd erop te plakke word ik naar ja
jullie kenne ook te ver gaan
ben geen kamper voor de tienduizendstekankerkeer ben gipsyquote:
Hoe was ze?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:30 schreef haan33 het volgende:
Maar Ricardo, ik heb je moeder geneukt kut!
waar is het verschil?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:31 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
ben geen kamper voor de tienduizendstekankerkeer ben gipsy
nog ergerquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:31 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
ben geen kamper voor de tienduizendstekankerkeer ben gipsy
Uitgerekt, kom denk door die bolle kop van ricardoquote:
Voor de eerste keer kon ik bij een post van haan33 een glimlach niet onderdrukken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:30 schreef haan33 het volgende:
Maar Ricardo, ik heb je moeder geneukt kut!
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:31 schreef haan33 het volgende:
[..]
Uitgerekt, kom denk door die bolle kop van ricardo
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:29 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
jullie kennekunnen ook te ver gaan
Mijn*(of m'n) woont* kneus* .*quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:32 schreef Ricardo1989 het volgende:
Mn moeder wootn niet eens in Nederland kkkneussz
Nee logisch, dikke zwijnen komen hier de grens niet overquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:32 schreef Ricardo1989 het volgende:
Is wel makkelijk verhuizen met een huis op wielen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:32 schreef Ricardo1989 het volgende:
wat dan ban me maar jongen ik kan wel onder zon kk forumquote:
hij boos.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:34 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
wat dan ban me maar jongen ik kan wel onder zon kk forum
Wat* ,* zo'n* .*quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:34 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Komt dat goed uit, wij ook makkelijk zonder jou.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:34 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Graag,wat zou dat prachtig zijn ! Geen kut topics meer en ben je meteen van al dat gezeik af.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:34 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Als jij nou eens je computer uit die woonwagen van je gooitquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:34 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Nou, ik niet hoor.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Komt dat goed uit, wij ook makkelijk zonder jou.
kehb een ipad en lappy geen computerquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:35 schreef haan33 het volgende:
[..]
Als jij nou eens je computer uit die woonwagen van je gooit
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:35 schreef Vasiliov het volgende:
[..]
Graag,wat zou dat prachtig zijn ! Geen kut topics meer en ben je meteen van al dat gezeik af.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:35 schreef haan33 het volgende:
[..]
Als jij nou eens je computer uit die woonwagen van je gooit
Ik* heb* .* iPad*quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:35 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
kehb een ipad en lappy geen computer
Skirre tyde.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:35 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
laptop *quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:35 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Vergeet ook niet die bedreigingen richting mij per DM,lachwekkend!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:36 schreef theunderdog het volgende:
Alle mensen die zeggen dat wij makkelijk zonder Ricardo kunnen![]()
Geef gewoon eerlijk toe, dat jullie ook van die domheid genieten.
Alsof die battie door de deur van zijn woonwagen pastquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:38 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Ricardo, leer dan eens van jouw fouten in plaats van te dreigen dat je mij op mijn kaak gaat bossen.
Jij ook al, gezellie.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:38 schreef Vasiliov het volgende:
[..]
Vergeet ook niet die bedreigingen richting mij per DM,lachwekkend!
Maar geen computer of een fatsoenlijk huis.Ja klopt,ben erg jaloers op jou.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:38 schreef Ricardo1989 het volgende:
AL die sjappie die haten op mij, omdat ik veel LOUIS VUITTON kan betalen, sukkelsssss
Nogal , inderdaad.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:38 schreef Vasiliov het volgende:
[..]
Vergeet ook niet die bedreigingen richting mij per DM,lachwekkend!
Ja, ik denk ook dat DAT de reden is.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:38 schreef Ricardo1989 het volgende:
AL die sjappie die haten op mij, omdat ik veel LOUIS VUITTON kan betalen, sukkelsssss
Niet echt,lach me kapot iedere keer als hij iets stuurtquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nogal , inderdaad.
Of neem jij dat serieus?
mij stuurt hij niks meer, het is dat ik ze niet openbaar mag maken. anders werd dit topic nog leuker.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:40 schreef Vasiliov het volgende:
[..]
Niet echt,lach me kapot iedere keer als hij iets stuurt
Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:41 schreef -niemand- het volgende:
[..]
mij stuurt hij niks meer, het is dat ik ze niet openbaar mag maken. anders werd dit topic nog leuker.
ik vond het heel jammer dat ik net te klaar daar wasquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:40 schreef Clashy het volgende:
Zijn jullie toevallig nog langs geweest bij de Apple store?
werp jezelf van je woonwagen, het liefste met je bolle kop eerstquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:40 schreef Ricardo1989 het volgende:
sluit dit maar frank of ieman anders, word er kk pissig
levenloze dat ik met jullie de discussie aanga man krook liever een joint
Prima,ga meteen weg van FOK! of open fatsoenlijke topics.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:40 schreef Ricardo1989 het volgende:
net te klaar? G praat gewoon abn ok.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:41 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
ik vond het heel jammer dat ik net te klaar daar wasik las het inderdaad
gvdquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:34 schreef Ricardo1989 het volgende:
NIETS TEGEN FOK! HEEL LEUK HIER MAAR SOMMIGEN MENSEN
Van mij mag het topic ook wel dicht,voegt niet veel toe met zo'n TS.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:40 schreef Ricardo1989 het volgende:
ROBERY 1 miljoen ero gestolenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:42 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Wat was er dan met de Apple store?
je bent mijn naam vergeten.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:43 schreef Ricardo1989 het volgende:
Jullie zijn echt droevig man er zijn maar paar chill mensen hier
MRCOOPER
BUFALOSOLDIER
DWC RUFRYDER
MICHIELOS
GULMEZ O_O
En ik?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:43 schreef Ricardo1989 het volgende:
MRCOOPER
BUFALOSOLDIER
DWC RUFRYDER
MICHIELOS
GULMEZ O_O
'Wij' zijn droevig? Zegt diegene die foto's van zichzelf op dit forum zet en dan gaat bedreigen als iemand die bewerkt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:43 schreef Ricardo1989 het volgende:
MRCOOPER
BUFALOSOLDIER
DWC RUFRYDER
MICHIELOS
GULMEZ O_O
ja, ik trek dat gwn nie man als mensen de draak met me stekequote:
Misschien moet je eens stoppen met ze redenen te gevenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:46 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
ja, ik trek dat gwn nie man als mensen de draak met me steke
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:47 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Misschien moet je eens stoppen met ze redenen te geven
DM's mag je volgens mij niet posten.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:48 schreef JochemSjakie het volgende:
01-01-2013 @ 23:47:35
ik zou maar bang zijn ja, ik word gek hier en het kan me niet schelen wie ik van jullie bos))))))))))))))))))))))))))))))
Bedreigen ook niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:48 schreef Vasiliov het volgende:
[..]
DM's mag je volgens mij niet posten.
ik weet niet of je echt of nep bent maar trek je niet zoveel aan van.anderen. Tenzij mods oid vertellen dat je moet minderen moet je dat wel doen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:46 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Je hebt het topic zelf geopend.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:50 schreef Ricardo1989 het volgende:
IK POST VANAF NU NIET MEER HIER - HET IS LEUK GEWEEST IK POST ALLEEN NOG MAAR IN LEUKE TOPICS
Oke thnx voor je backup, maar ik post niet meer hier in manquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:49 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik weet niet of je echt of nep bent maar trek je niet zoveel aan van.anderen. Tenzij mods oid vertellen dat je moet minderen moet je dat wel doen.
doeiquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:50 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Oke thnx voor je backup, maar ik post niet meer hier in man
hihi sorry sorryquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:52 schreef Ricardo1989 het volgende:
Hahahahaha, jongens die is haan haha, zo homotje en dan zo stoer doen hahahahaba raap me op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:55 schreef Mubassie het volgende:
Ik heb nog wel wat oud ijzer voor je pa liggen TS..
Wat is dit , LA the voices 2 ?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:14 schreef Ricardo1989 het volgende:
[ afbeelding ]
7 flikkers dus?quote:
vlnr; jeffrey, elvis, ik, roman, stefano, roberto en vinniequote:
Dus dan gaan we met kk schelden inderdaad...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:46 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Wat een fags ja, jij was die bolle toch?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:00 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
vlnr; jeffrey, elvis, ik, roman, stefano, roberto en vinnie
kan me geen moer schelequote:Op woensdag 2 januari 2013 00:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dus dan gaan we met kk schelden inderdaad...
Hij spankt jou ook wel vaak zeker?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:02 schreef Ricardo1989 het volgende:
En weet dat alleen roman jullie al klapt dus stil maar
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:02 schreef Ricardo1989 het volgende:
En weet dat alleen roman jullie al klapt dus stil maar
ik ben een hoseelaar ik heb wel ergere zorge aan me kopquote:
God laat zn mensen ook wel is in de steek, wedersijds dusquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:03 schreef -niemand- het volgende:
[..]
maar god interreseert het wel.
Ik dacht dat jij gelovig was?
Jonge alsjeblieft, kap hiermee en gooi jezelf weg. Ik heb nog nooit een grotere kneus gezien man echt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:03 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
ik ben een hoseelaar ik heb wel ergere zorge aan me kop
sorry he? dat jij nooit wat zal bereiken in je libiequote:Op woensdag 2 januari 2013 00:03 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Jonge alsjeblieft, kap hiermee en gooi jezelf weg. Ik heb nog nooit een grotere kneus gezien man echt.
Je loopt over straat en roept 'hosee!' oid?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:03 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ja idd, dat rechtvaardigt het met kk schelden helemaal...quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:03 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
nee handel in valsgeld, autoonderdelenquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:04 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Je loopt over straat en roept 'hosee!' oid?
Jij wel dan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:04 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
sorry he? dat jij nooit wat zal bereiken in je libie
Zwart kleedt juist af, vetklep!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:14 schreef Ricardo1989 het volgende:
[ afbeelding ]
In mijn wat? Jij kan niet eens fatsoenlijk een zin maken en zoals eerder al gezegd werd wordt je hier afgemaakt door een stel 14 jarigen dus beter wees je stil en ga je gewoon voordat je jezelf nog meer voor schut zetquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:04 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
sorry he? dat jij nooit wat zal bereiken in je libie
De mongolen van de samenleving dus.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:05 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
nee handel in valsgeld, autoonderdelen
mn neven handelenen in alles cokaina wiet
Jezus, wanneer komt er een eind aan deze faal op faalquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:05 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
dat weet jij goed he papzakquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:06 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Zwart kleedt juist af, vetklep!
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:06 schreef RuckTape het volgende:
Hier nog wat foto's van TS zijn matties:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw de eerste post van Haan33 zonder onzin, dat ik dat nog eens mag mee maken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:14 schreef haan33 het volgende:
waar heb je die vanaf?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:06 schreef RuckTape het volgende:
Hier nog wat foto's van TS zijn matties:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:14 schreef Ricardo1989 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:05 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ik ook redelijk dicht bij Venloquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:28 schreef -niemand- het volgende:
[..]
van hetzelfde kerelquote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:13 schreef RuckTape het volgende:
[..]
Je flikkert maar op van dit forum of ik post nog meer foto's van je naasten.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:12 schreef LudoSanders het volgende:
Doe even rondleiding door je woonwagen.
Wie niet? Zn matties en de rest van de familie zijn waarschijnlijk ook al 10 keer over die uitgewoonde wijven heengeweest.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:12 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Kanker zemmel waz met jou dn schaapjetyfhomokneusaarsgeswel, ik neuk jou en je zusje
"Vroeger heb ik een huifkar ongeluk gehad..."quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
"Vroeger heb ik een huifkar ongeluk gehad..."
Hij en z,n matties zijn allemaal nog maagd man, komop kijk naar hem...quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wie niet? Zn matties en de rest van de familie zijn waarschijnlijk ook al 10 keer ocer diw uitgewoonde wijven heengeweest.
Oh dat is waar ook ja. Ziin toekomstige vrouw en zijn zusjes niet. jwz.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:18 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Hij en z,n matties zijn allemaal nog maagd man, komop kijk naar hem...
Ik op mijn 23e ook hoor, rustig.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:38 schreef Ricardo1989 het volgende:
praat niet stoer sjappiegezichtquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:18 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Hij en z,n matties zijn allemaal nog maagd man, komop kijk naar hem...
sjappiegezichtquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:22 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
praat niet stoer sjappiegezicht
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:22 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:22 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Heee, jij hier?quote:
Ik heb al meerdere keren gezecht dat ik automonteur ben (parttime)quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sociale werkplaats of psychiatrische inrichting?
Wat doe je? Omkatten, schadebakken oplappen of zit je in de tuning?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:25 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere keren gezecht dat ik automonteur ben (parttime)
Kan dat ook al op de sociaale werkplaats?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:25 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere keren gezecht dat ik automonteur ben (parttime)
gwn particulier, als mensen autoklagten hebben dan fix ik die, is zwart bijbaantjequote:Op woensdag 2 januari 2013 00:27 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wat doe je? Omkatten, schadebakken oplappen of zit je in de tuning?
Ook gestolen onderdelen en zo?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:28 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
gwn particulier, als mensen autoklagten hebben dan fix ik die, is zwart bijbaantje
Hallo Ricardo1989, ja dat klopt ik hier. Dat heb jij goed gezien! Wat heb jij toen willen terugzeggen dan Ricardo1989? Ik ben nu toch wel heul erg nieuwsgierig namelijk.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:25 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Heee, jij hier?ik zag je in een ander topic wou nog wat terug zeggen maar het werd opgeslot gezet door een mod
geheimpje toghquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hallo Ricardo1989, ja dat klopt ik hier. Dat heb jij goed gezien! Wat heb jij toen willen terugzeggen dan Ricardo1989? Ik ben nu toch wel heul erg nieuwsgierig namelijk.
Maak je van een 316 ook een M3 bijvoorbeeld?quote:
ben geen tuner hoor, repareer gwn basic shitquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:31 schreef Geelman het volgende:
[..]
Maak je van een 316 ook een M3 bijvoorbeeld?
Nee hoor, want je zegt dat je het wou zeggen maar het topic op slot ging. Dus dan kan je het toch gewoon niet alsnog zeggen... hihihihihihihhquote:
Uitlaatje dichtstoppen met kauwgom en zo?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:31 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
ben geen tuner hoor, repareer gwn basic shit
ik dm jou misschien nog wel een keerquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee hoor, want je zegt dat je het wou zeggen maar het topic op slot ging. Dus dan kan je het toch gewoon niet alsnog zeggen... hihihihihihihh![]()
![]()
let niet op die rare mensen hier hoor, je ziet zelf ook dat ik een knappe italiaan benquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee hoor, want je zegt dat je het wou zeggen maar het topic op slot ging. Dus dan kan je het toch gewoon niet alsnog zeggen... hihihihihihihh![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:33 schreef Geelman het volgende:
Nou, nog even snel 12 posts en we zijn van deze ellende af!
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:32 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
ik dm jou misschien nog wel een keer
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:33 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
let niet op die rare mensen hier hoor, je ziet zelf ook dat ik een knappe italiaan ben
Ohh, hard to get hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |