Het is kleren.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:14 schreef Ricardo1989 het volgende:
en ik ben niet dik dat lijkt zo door de zwarte keleren
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:14 schreef haan33 het volgende:
TS, jij bent echt de allergrootste kankerdebiel die ik ooit heb gezien
kom dat zeggen als k en me famili voor je staan joh mafkeesquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:14 schreef haan33 het volgende:
Waar is dit uit?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan niet alles hebben
Het is ik.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:14 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
kom dat zeggen als k en me famili voor je staan joh mafkees
Ok, ik ben even onderzoek aan het doen. Je argumenten snijden wel hout. Misschien is het een haan-styled Argo-reïncarnatie!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:10 schreef haan33 het volgende:
[..]
Hij is gelovig, opent 80 zaadtopics per uur en komt over als een doetje, ja het is zeker argo
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:14 schreef haan33 het volgende:
Ja leuk, flikker nu nou maar weer op van FOK! en kom nooit meer terug, infantiele knuppelquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:14 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
kom dat zeggen als k en me famili voor je staan joh mafkees
kan niet, ik ben te sexy voor foto'squote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:15 schreef Ricardo1989 het volgende:
setlletje meelopers, post je fotos van jullie dan!
jongen sjappie ik liet tog al fotos vn mn nichelson jas en d&g schoenen zien, een argogeek heeft geen italiaans modequote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:15 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ok, ik ben even onderzoek aan het doen. Je argumenten snijden wel hout. Misschien is het een haan-styled Argo-reïncarnatie!![]()
Oftewel, een Argo, He-Man, Akantha, Christenbroeder, Argo-kloon. Maar dat lijkt me onwaarschijnlijk, want hij zou z'n 1e Argo-account terugkrijgen als hij een maand niet zou FOK!'en.
Pff, lastig job dit...
Zelfs Argo heeft meer smaak.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:16 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
jongen sjappie ik liet tog al fotos vn mn nichelson jas en d&g schoenen zien, een argogeek heeft geen italiaans mode
bazenfilmquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan niet alles hebben
Ga niet stoer doen tegen geelman swa, achterlijke idiootquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:16 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
jongen sjappie ik liet tog al fotos vn mn nichelson jas en d&g schoenen zien, een argogeek heeft geen italiaans mode
hee ik ben echt bang man hahahaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:17 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ga niet stoer doen tegen geelman swa, achterlijke idioot
Misschien een haan/ikjijallebei-imitatie?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:16 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
haan is een kneusje man , ikjijallebij ken ik nietquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:18 schreef Geelman het volgende:
[..]
Misschien een haan/ikjijallebei-imitatie?
Logisch he, je bent je kutkop gewend elke dag in de spiegelquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:18 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
hee ik ben echt bang man hahaha
Goed, ik zal de resultaten van mijn onderzoek per DM versturen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:18 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
haan is een kneusje man , ikjijallebij ken ik niet
Het begint zinnige dingen te zeggen, dat we het nog mogen meemaken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:18 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
haan is een kneusje man , ikjijallebij ken ik niet
uitgelachen? heb respect op destreets man sjappiegezichtquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:19 schreef haan33 het volgende:
[..]
Logisch he, je bent je ook kutkop gewend elke dag in de spiegel. Word je veel uitgelachen op straat? Wat een kop
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |