ben geen tuner hoor, repareer gwn basic shitquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:31 schreef Geelman het volgende:
[..]
Maak je van een 316 ook een M3 bijvoorbeeld?
Nee hoor, want je zegt dat je het wou zeggen maar het topic op slot ging. Dus dan kan je het toch gewoon niet alsnog zeggen... hihihihihihihhquote:
Uitlaatje dichtstoppen met kauwgom en zo?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:31 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
ben geen tuner hoor, repareer gwn basic shit
ik dm jou misschien nog wel een keerquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee hoor, want je zegt dat je het wou zeggen maar het topic op slot ging. Dus dan kan je het toch gewoon niet alsnog zeggen... hihihihihihihh![]()
![]()
let niet op die rare mensen hier hoor, je ziet zelf ook dat ik een knappe italiaan benquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee hoor, want je zegt dat je het wou zeggen maar het topic op slot ging. Dus dan kan je het toch gewoon niet alsnog zeggen... hihihihihihihh![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:33 schreef Geelman het volgende:
Nou, nog even snel 12 posts en we zijn van deze ellende af!
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:32 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
ik dm jou misschien nog wel een keer
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:33 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
let niet op die rare mensen hier hoor, je ziet zelf ook dat ik een knappe italiaan ben
Ohh, hard to get hahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |