Van mij mag het topic ook wel dicht,voegt niet veel toe met zo'n TS.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:40 schreef Ricardo1989 het volgende:
sluit dit maar frank of ieman anders, word er kk pissig
levenloze dat ik met jullie de discussie aanga man krook liever een joint
ROBERY 1 miljoen ero gestolenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:42 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Wat was er dan met de Apple store?
je bent mijn naam vergeten.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:43 schreef Ricardo1989 het volgende:
Jullie zijn echt droevig man er zijn maar paar chill mensen hier
MRCOOPER
BUFALOSOLDIER
DWC RUFRYDER
MICHIELOS
GULMEZ O_O
En ik?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:43 schreef Ricardo1989 het volgende:
MRCOOPER
BUFALOSOLDIER
DWC RUFRYDER
MICHIELOS
GULMEZ O_O
'Wij' zijn droevig? Zegt diegene die foto's van zichzelf op dit forum zet en dan gaat bedreigen als iemand die bewerkt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:43 schreef Ricardo1989 het volgende:
MRCOOPER
BUFALOSOLDIER
DWC RUFRYDER
MICHIELOS
GULMEZ O_O
ja, ik trek dat gwn nie man als mensen de draak met me stekequote:
Misschien moet je eens stoppen met ze redenen te gevenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:46 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
ja, ik trek dat gwn nie man als mensen de draak met me steke
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:47 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Misschien moet je eens stoppen met ze redenen te geven
DM's mag je volgens mij niet posten.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:48 schreef JochemSjakie het volgende:
01-01-2013 @ 23:47:35
ik zou maar bang zijn ja, ik word gek hier en het kan me niet schelen wie ik van jullie bos))))))))))))))))))))))))))))))
Bedreigen ook niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:48 schreef Vasiliov het volgende:
[..]
DM's mag je volgens mij niet posten.
ik weet niet of je echt of nep bent maar trek je niet zoveel aan van.anderen. Tenzij mods oid vertellen dat je moet minderen moet je dat wel doen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:46 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
ja, ik trek dat gwn nie man als mensen de draak met me steke
Je hebt het topic zelf geopend.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:50 schreef Ricardo1989 het volgende:
IK POST VANAF NU NIET MEER HIER - HET IS LEUK GEWEEST IK POST ALLEEN NOG MAAR IN LEUKE TOPICS
Oke thnx voor je backup, maar ik post niet meer hier in manquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:49 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik weet niet of je echt of nep bent maar trek je niet zoveel aan van.anderen. Tenzij mods oid vertellen dat je moet minderen moet je dat wel doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |