Vergeet ook niet die bedreigingen richting mij per DM,lachwekkend!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:36 schreef theunderdog het volgende:
Alle mensen die zeggen dat wij makkelijk zonder Ricardo kunnen![]()
Geef gewoon eerlijk toe, dat jullie ook van die domheid genieten.
Alsof die battie door de deur van zijn woonwagen pastquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:38 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Ricardo, leer dan eens van jouw fouten in plaats van te dreigen dat je mij op mijn kaak gaat bossen.
Jij ook al, gezellie.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:38 schreef Vasiliov het volgende:
[..]
Vergeet ook niet die bedreigingen richting mij per DM,lachwekkend!
Maar geen computer of een fatsoenlijk huis.Ja klopt,ben erg jaloers op jou.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:38 schreef Ricardo1989 het volgende:
AL die sjappie die haten op mij, omdat ik veel LOUIS VUITTON kan betalen, sukkelsssss
Nogal , inderdaad.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:38 schreef Vasiliov het volgende:
[..]
Vergeet ook niet die bedreigingen richting mij per DM,lachwekkend!
Ja, ik denk ook dat DAT de reden is.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:38 schreef Ricardo1989 het volgende:
AL die sjappie die haten op mij, omdat ik veel LOUIS VUITTON kan betalen, sukkelsssss
Niet echt,lach me kapot iedere keer als hij iets stuurtquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nogal , inderdaad.
Of neem jij dat serieus?
mij stuurt hij niks meer, het is dat ik ze niet openbaar mag maken. anders werd dit topic nog leuker.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:40 schreef Vasiliov het volgende:
[..]
Niet echt,lach me kapot iedere keer als hij iets stuurt
Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:41 schreef -niemand- het volgende:
[..]
mij stuurt hij niks meer, het is dat ik ze niet openbaar mag maken. anders werd dit topic nog leuker.
ik vond het heel jammer dat ik net te klaar daar wasquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:40 schreef Clashy het volgende:
Zijn jullie toevallig nog langs geweest bij de Apple store?
werp jezelf van je woonwagen, het liefste met je bolle kop eerstquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:40 schreef Ricardo1989 het volgende:
sluit dit maar frank of ieman anders, word er kk pissig
levenloze dat ik met jullie de discussie aanga man krook liever een joint
Prima,ga meteen weg van FOK! of open fatsoenlijke topics.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:40 schreef Ricardo1989 het volgende:
sluit dit maar frank of ieman anders, word er kk pissig
levenloze dat ik met jullie de discussie aanga man krook liever een joint
net te klaar? G praat gewoon abn ok.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:41 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
ik vond het heel jammer dat ik net te klaar daar wasik las het inderdaad
gvdquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:34 schreef Ricardo1989 het volgende:
NIETS TEGEN FOK! HEEL LEUK HIER MAAR SOMMIGEN MENSEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |