Haha, wat moeten me vrienden denken? Heb wel krediet hequote:Op vrijdag 28 december 2012 22:42 schreef BadassVoodooMonkey het volgende:
Zeg gewoon als je wilt schelden didilie voor, net als Ned Flanders
Die met die film over eskimo'squote:Op vrijdag 28 december 2012 22:39 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Pff, wat was dat een bazen tekenfilm
Die kan ik me niet herinneren, tis ook al zo lang geleden? Zeker 12 jaarquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:44 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Die met die film over eskimo's
Ik weet dat je dit proveserend doet, maar beetje respect kan welquote:
Vaker fifa spelen met bier op dan leer je het wel afquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:33 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om je te verbeteren? Ik probeer langzaam aan mijn zondes opzij te zetten, allen gokken gaat me moeizaam af
Haha doe ik al vaak genoegquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:46 schreef waspoedertje het volgende:
[..]
Vaker fifa spelen met bier op dan leer je het wel af
Nadeel is dat als je veel verliest het schelden niet afleerquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:47 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Haha doe ik al vaak genoeg
Ooit keer 100 eu ingezet, tegenover 0 eu, gewoon bluffen
Potjandorie! Dat doet zeer!quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:47 schreef Gravedigger het volgende:
Ik vraag me wel eens af, wat ze in Staphorst roepen als ze ongenadig hard op hun duim rammen met een hamer
Valt mee. Het gaat me steeds beter af, alleen soms......quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:48 schreef waspoedertje het volgende:
[..]
Nadeel is dat als je veel verliest het schelden niet afleer
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:29 schreef Pharkus het volgende:
Jezelf kastijden iedere keer als je zo'n pauperwoord zegt.
Ik kan me herinneren dat ze met de hele klas een film over eskimo's zaten te kijken. Was natuurlijk bloedsaai totdat er ineens een naakt eskimo-meisje in beeld kwam en de leraar snel de film uitzette.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:44 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Die kan ik me niet herinneren, tis ook al zo lang geleden? Zeker 12 jaar
Hmmmmm komt me toch wel beetje bekend voor nuquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:56 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ze met de hele klas een film over eskimo's zaten te kijken. Was natuurlijk bloedsaai totdat er ineens een naakt eskimo-meisje in beeld kwam en de leraar snel de film uitzette.Toen hadden ze besloten dat ze de film nog een keer zouden laten zien op ouderavond. Dus ging iedereen zijn ouders (of postbode) overhalen om naar ouderavond te komen.
Zoiets was het
Ja, volgens mij waren er niet zo veel afleveringen. Wel jammerquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:57 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Hmmmmm komt me toch wel beetje bekend voor nuik weet iig dat ik ze allemaal gezien had, want er kwamen altijd dezelf op foxkids
)
Jaquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:59 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja, volgens mij waren er niet zo veel afleveringen. Wel jammer
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:59 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja, volgens mij waren er niet zo veel afleveringen. Wel jammer
Ik ben er toch echt van overtuigd, en meer mensenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:18 schreef RuckTape het volgende:
Beste Ricardo,
God bestaat niet, dus met iets fictief mag je best wel schelden.
Gr gr
Even een serieuze vraag, niet om je belachelijk te maken of een slecht gevoel te geven. Maar waarom geloof jij in het bestaan van god? Meestal krijg ik als antwoord "ik denk dat er wel iets is daar boven"...quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:20 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ik ben er toch echt van overtuigd, en meer mensen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |