Juist niet. Hyprociet zou zijn als een dichtbijzijnde kanker krijgt n ik dan vervolgens stopquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:29 schreef The_Voice_Within het volgende:
Dus eerst gebruik je bepaalde woorden jarenlang, om vervolgens te gaan geloven en het dan opeens snel proberen af te leren? Best wel hypocriet als je het mij vraagt.
Hehe,misschien een mooi stylish elasticje zoeken:) Zijn e geen van Louis V?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:30 schreef Flippiee het volgende:
elastiekje om je pols en iedere keer dat je vloekt dat elastiekje omhoog trekken en loslaten
Of ik nou stop met een scheldwoord in de vorm van een ziekte, omdat iemand die ziekte krijgt. Of stoppen met een scheldwoord in de vorm van geloof, omdat je besluit om te gaan geloven.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:30 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Juist niet. Hyprociet zou zijn als een dichtbijzijnde kanker krijgt n ik dan vervolgens stop
Ik wil dit voor mezelf doen
Het is nooit te laat om je te verbeteren? Ik probeer langzaam aan mijn zondes opzij te zetten, allen gokken gaat me moeizaam afquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:32 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Of ik nou stop met een scheldwoord in de vorm van een ziekte, omdat iemand die ziekte krijgt. Of stoppen met een scheldwoord in de vorm van geloof, omdat je besluit om te gaan geloven.
Komt voor mij op hetzelfde neer.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:27 schreef Ricardo1989 het volgende:
de laatste twee vanwege mijn Christenheid (morgen 2 weken)
Zoals bij The Kids From Room 402quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:30 schreef Flippiee het volgende:
elastiekje om je pols en iedere keer dat je vloekt dat elastiekje omhoog trekken en loslaten
Yesquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Daarbij: Christenheid? Bedoel je niet gewoon dat je het christelijk geloof aanhangt aka christen bent?
Pff, wat was dat een bazen tekenfilmquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:38 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Zoals bij The Kids From Room 402
Heb een heel arsenaal aan scheldwoorden hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:37 schreef Guyver2 het volgende:
Nieuwe gewoontes aanleren. Vervang het bijv. met WAAROM? of WATTEFUU! SHHH....., TJONGE JONGE(x4)
Of maak er een lange zin van.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:39 schreef Chernobog het volgende:
Als ik kanker krijg, ga ik alleen met kanker schelden, en als iemand mij er dan op aanspreekt ga ik huilen en zeggen dat ik zelf kanker heb.
Haha, wat moeten me vrienden denken? Heb wel krediet hequote:Op vrijdag 28 december 2012 22:42 schreef BadassVoodooMonkey het volgende:
Zeg gewoon als je wilt schelden didilie voor, net als Ned Flanders
Die met die film over eskimo'squote:Op vrijdag 28 december 2012 22:39 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Pff, wat was dat een bazen tekenfilm
Die kan ik me niet herinneren, tis ook al zo lang geleden? Zeker 12 jaarquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:44 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Die met die film over eskimo's
Ik weet dat je dit proveserend doet, maar beetje respect kan welquote:
Vaker fifa spelen met bier op dan leer je het wel afquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:33 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om je te verbeteren? Ik probeer langzaam aan mijn zondes opzij te zetten, allen gokken gaat me moeizaam af
Haha doe ik al vaak genoegquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:46 schreef waspoedertje het volgende:
[..]
Vaker fifa spelen met bier op dan leer je het wel af
Nadeel is dat als je veel verliest het schelden niet afleerquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:47 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Haha doe ik al vaak genoeg
Ooit keer 100 eu ingezet, tegenover 0 eu, gewoon bluffen
Potjandorie! Dat doet zeer!quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:47 schreef Gravedigger het volgende:
Ik vraag me wel eens af, wat ze in Staphorst roepen als ze ongenadig hard op hun duim rammen met een hamer
Valt mee. Het gaat me steeds beter af, alleen soms......quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:48 schreef waspoedertje het volgende:
[..]
Nadeel is dat als je veel verliest het schelden niet afleer
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:29 schreef Pharkus het volgende:
Jezelf kastijden iedere keer als je zo'n pauperwoord zegt.
Ik kan me herinneren dat ze met de hele klas een film over eskimo's zaten te kijken. Was natuurlijk bloedsaai totdat er ineens een naakt eskimo-meisje in beeld kwam en de leraar snel de film uitzette.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:44 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Die kan ik me niet herinneren, tis ook al zo lang geleden? Zeker 12 jaar
Hmmmmm komt me toch wel beetje bekend voor nuquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:56 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ze met de hele klas een film over eskimo's zaten te kijken. Was natuurlijk bloedsaai totdat er ineens een naakt eskimo-meisje in beeld kwam en de leraar snel de film uitzette.Toen hadden ze besloten dat ze de film nog een keer zouden laten zien op ouderavond. Dus ging iedereen zijn ouders (of postbode) overhalen om naar ouderavond te komen.
Zoiets was het
Ja, volgens mij waren er niet zo veel afleveringen. Wel jammerquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:57 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Hmmmmm komt me toch wel beetje bekend voor nuik weet iig dat ik ze allemaal gezien had, want er kwamen altijd dezelf op foxkids
)
Jaquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:59 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja, volgens mij waren er niet zo veel afleveringen. Wel jammer
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:59 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja, volgens mij waren er niet zo veel afleveringen. Wel jammer
Ik ben er toch echt van overtuigd, en meer mensenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:18 schreef RuckTape het volgende:
Beste Ricardo,
God bestaat niet, dus met iets fictief mag je best wel schelden.
Gr gr
Even een serieuze vraag, niet om je belachelijk te maken of een slecht gevoel te geven. Maar waarom geloof jij in het bestaan van god? Meestal krijg ik als antwoord "ik denk dat er wel iets is daar boven"...quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:20 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ik ben er toch echt van overtuigd, en meer mensen
En vooral, waarom nu ineens..quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:24 schreef RuckTape het volgende:
[..]
Even een serieuze vraag, niet om je belachelijk te maken of een slecht gevoel te geven. Maar waarom geloof jij in het bestaan van god? Meestal krijg ik als antwoord "ik denk dat er wel iets is daar boven"...
Dan krijg je een serieus antwoord;quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:24 schreef RuckTape het volgende:
[..]
Even een serieuze vraag, niet om je belachelijk te maken of een slecht gevoel te geven. Maar waarom geloof jij in het bestaan van god? Meestal krijg ik als antwoord "ik denk dat er wel iets is daar boven"...
Lees je ook de bijbel? Zo ja, wacht maar tot je de pagina met Exodus komt. Ik ben benieuwd of je dan nog steeds zo leuk aan kijkt tegen dat hele gebeuren. Ik heb de bijbel zelf ook gelezen, ik vind het reinste onzin wat er in verkondigd wordt. De bijbel is trouwens geschreven door mensen die geïnspireerd zijn door god, dat is het zelfde als je vol vreten met paddestoelen en vervolgens een boek schrijven over een pratende paarse Koala en die vervolgens aanprijzen als god. Niks in dat boek is gebaseerd op werkelijke (bewezen) feiten.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:26 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Dan krijg je een serieus antwoord;
Ik heb me nooit eerder in God verdiept, maar ik ontkende nooit dat hij wel bestond
Na veel verhalen, en ook uit muziek, ben ik nieuwschierig geraakt, het raakt me gewoon en ben erg blij mee
Nee, nog niet, alhoewel ik dat wel wil gaan doen. Ik weet ook niet wat ik er van moet verwachtenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:30 schreef RuckTape het volgende:
[..]
Lees je ook de bijbel? Zo ja, wacht maar tot je de pagina met Exodus komt. Ik ben benieuwd of je dan nog steeds zo leuk aan kijkt tegen dat hele gebeuren. Ik heb de bijbel zelf ook gelezen, ik vind het reinste onzin wat er in verkondigd wordt. De bijbel is trouwens geschreven door mensen die geïnspireerd zijn door god, dat is het zelfde als je vol vreten met paddestoelen en vervolgens een boek schrijven over een pratende paarse Koala en die vervolgens aanprijzen als god. Niks in dat boek is gebaseerd op werkelijke (bewezen) feiten.
Hoe bedoel je nog meer bewijs? Jij gelooft niet dat er ergens anders ook leven is behalve op aarde? Want die kansen zijn behoorlijk groot om het zo te zeggenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:24 schreef RuckTape het volgende:
[..]
Waarom neem jij iets aan voor werkelijkheid wanneer het nog nooit wetenschappelijk bewezen is? Er is nog meer bewijs voor het bestaan van Aliens, ik bedoel maar...
Hoe is dat hypocriet? Dat is logisch. Jij bent een domme user.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:29 schreef The_Voice_Within het volgende:
Dus eerst gebruik je bepaalde woorden jarenlang, om vervolgens te gaan geloven en het dan opeens snel proberen af te leren? Best wel hypocriet als je het mij vraagt.
Heeft ooit iemand foto's, filmpjes of andere dingen kunnen vastleggen van god? Nee, dat komt omdat hij hier nooit op aarde of in de lucht is verschenen of zal verschijnen. Met dat Alien gebeuren wil ik enkel zeggen dat er daadwerkelijk materiaal geleverd is waaruit blijkt dat er allerlei vreemde shit gaande is, natuurlijk moet je in het achterhoofd houden dat veel foto's en video's nep zijn die bijvoorbeeld van (buitenaardse) UFO's zijn gemaakt. Kijk alleen al wat Amerika achter houdt aan informatie over buitenaards bestaan. Ik wil zeker niet dat je denkt dat ik een Alu-hoedjesfiguur ben, het houdt me enkel bezig. Als je al het bewijs van god naast het bewijs van het bestaan van Aliens zal leggen dan kan er worden aangetoond dat de kans groter is dat Aliens daadwerkelijk bestaan dan god.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:43 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Hoe bedoel je nog meer bewijs? Jij gelooft niet dat er ergens anders ook leven is behalve op aarde? Want die kansen zijn behoorlijk groot om het zo te zeggen
beter spare voor de hoere heb je er nog wat aanquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:17 schreef Uni4-Corn4 het volgende:
Als je scheld met kanker 10 cent in een potje doen en als je het hebt afgeleerd naar het kankerfonds storten
Nee daarvoor was het potje > elke keer als je scheld met lul, kut, homo etc:Pquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:18 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
beter spare voor de hoere heb je er nog wat aan
Haha, maar dat mag wel vind ik dat is niet beledgindquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:20 schreef Uni4-Corn4 het volgende:
[..]
Nee daarvoor was het potje > elke keer als je scheld met lul, kut, homo etc:P
Voor elke god jezus moet je een zondag na de kerkquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:21 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Haha, maar dat mag wel vind ik dat is niet beledgindIk scheld gewoo niet met 'kanker' en 'god jezus'
Dat is geen straf maar educatiefquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:22 schreef Uni4-Corn4 het volgende:
[..]
Voor elke god jezus moet je een zondag na de kerk
Direct naar de biecht stoel ( dat word vervelend )quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:22 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Dat is geen straf maar educatief)
Ik ben een brave jonge hoef niet te bichtenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:24 schreef Uni4-Corn4 het volgende:
[..]
Direct naar de biecht stoel ( dat word vervelend )
Op biechten dat je scholdquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:25 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ik ben een brave jonge hoef niet te bichten
Ik ben het met je eens hoor, ik bedoelde het bewijs van leven buiten deze planeet, niet zozeer of er een oppermachtige God zou zijn. Zelf denk ik dat er wel dingen zijn die wij gewoon niet kunnen interpreteren, alleen staat daar het idee van een God zoals mensen die momenteel realiseren geheel buiten. Het absurde idee dat een mens belangrijk genoeg zou zijn voor deze God zoals zij die noemen. Ik vind het daarom vrij arrogant en naiëf om te denken dat een zogenaamde god iets om jou zou geven, als jij maar die bepaalde manier van leven aanhoudt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:15 schreef RuckTape het volgende:
[..]
Heeft ooit iemand foto's, filmpjes of andere dingen kunnen vastleggen van god? Nee, dat komt omdat hij hier nooit op aarde of in de lucht is verschenen of zal verschijnen. Met dat Alien gebeuren wil ik enkel zeggen dat er daadwerkelijk materiaal geleverd is waaruit blijkt dat er allerlei vreemde shit gaande is, natuurlijk moet je in het achterhoofd houden dat veel foto's en video's nep zijn die bijvoorbeeld van (buitenaardse) UFO's zijn gemaakt. Kijk alleen al wat Amerika achter houdt aan informatie over buitenaards bestaan. Ik wil zeker niet dat je denkt dat ik een Alu-hoedjesfiguur ben, het houdt me enkel bezig. Als je al het bewijs van god naast het bewijs van het bestaan van Aliens zal leggen dan kan er worden aangetoond dat de kans groter is dat Aliens daadwerkelijk bestaan dan god.
Ik geloof in bestaan buiten deze wereld, de natuur heeft moeder aarde geschapen dus waarom niet andere vergelijkbare leefbare planeten met bevolkingsgroepen? Misschien niet in dit universum, maar in een andere dimensie, wie weet... Er zweeft echt geen één of andere man in het universum rond die de boel beheert, dat doen wij zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |