Juist niet. Hyprociet zou zijn als een dichtbijzijnde kanker krijgt n ik dan vervolgens stopquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:29 schreef The_Voice_Within het volgende:
Dus eerst gebruik je bepaalde woorden jarenlang, om vervolgens te gaan geloven en het dan opeens snel proberen af te leren? Best wel hypocriet als je het mij vraagt.
Hehe,misschien een mooi stylish elasticje zoeken:) Zijn e geen van Louis V?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:30 schreef Flippiee het volgende:
elastiekje om je pols en iedere keer dat je vloekt dat elastiekje omhoog trekken en loslaten
Of ik nou stop met een scheldwoord in de vorm van een ziekte, omdat iemand die ziekte krijgt. Of stoppen met een scheldwoord in de vorm van geloof, omdat je besluit om te gaan geloven.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:30 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Juist niet. Hyprociet zou zijn als een dichtbijzijnde kanker krijgt n ik dan vervolgens stop
Ik wil dit voor mezelf doen
Het is nooit te laat om je te verbeteren? Ik probeer langzaam aan mijn zondes opzij te zetten, allen gokken gaat me moeizaam afquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:32 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Of ik nou stop met een scheldwoord in de vorm van een ziekte, omdat iemand die ziekte krijgt. Of stoppen met een scheldwoord in de vorm van geloof, omdat je besluit om te gaan geloven.
Komt voor mij op hetzelfde neer.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:27 schreef Ricardo1989 het volgende:
de laatste twee vanwege mijn Christenheid (morgen 2 weken)
Zoals bij The Kids From Room 402quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:30 schreef Flippiee het volgende:
elastiekje om je pols en iedere keer dat je vloekt dat elastiekje omhoog trekken en loslaten
Yesquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Daarbij: Christenheid? Bedoel je niet gewoon dat je het christelijk geloof aanhangt aka christen bent?
Pff, wat was dat een bazen tekenfilmquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:38 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Zoals bij The Kids From Room 402
Heb een heel arsenaal aan scheldwoorden hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:37 schreef Guyver2 het volgende:
Nieuwe gewoontes aanleren. Vervang het bijv. met WAAROM? of WATTEFUU! SHHH....., TJONGE JONGE(x4)
Of maak er een lange zin van.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:39 schreef Chernobog het volgende:
Als ik kanker krijg, ga ik alleen met kanker schelden, en als iemand mij er dan op aanspreekt ga ik huilen en zeggen dat ik zelf kanker heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |