SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 02-01-2013 08:46:16 ]Ja doei.![]()
Ben je al boven de 30?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:22 schreef mosselmossel het volgende:
's Ochtends sta ik nog wel heel stijf op. Na rekken is dat wel over, maar vrijdag toch eens aan de fysio vragen hoe dat komt. Maar gewoon tijdens de dag nergens last meer van. Gaat dus lekker de goeie kant op.
Dan hoort het er bij.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
En 't is voorbij... m'n moeder is gestorven. Nog eventjes een tijdje weg, ik kom terug. Bedankt voor alle steun-postjes vanmiddag, lief!![]()
![]()
Ik had vooral op jongere leeftijd last van ochtendstijfheidquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:39 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ben je al boven de 30?
Dan hoort het er bij.![]()
![]()
Gecondoleerd. Sterkte.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:40 schreef Sheriam het volgende:
En 't is voorbij... m'n moeder is gestorven. Nog eventjes een tijdje weg, ik kom terug. Bedankt voor alle steun-postjes vanmiddag, lief!![]()
Oh meid, dat is dan ineens snel gegaan.. *knuf*quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:40 schreef Sheriam het volgende:
En 't is voorbij... m'n moeder is gestorven. Nog eventjes een tijdje weg, ik kom terug. Bedankt voor alle steun-postjes vanmiddag, lief!Gecondoleerd.. Veel sterkte.
![]()
Oh ja, nu het je zegt herinner ik mij het ook weer!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik had vooral op jongere leeftijd last van ochtendstijfheidIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ja, ben 33.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:39 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ben je al boven de 30?
Dan hoort het er bij.Ik voel me ook nog steeds een jonge god, doorgaans.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik had vooral op jongere leeftijd last van ochtendstijfheid
Zonder gekheid. Het is niet een gewone stijfheid. Het zit echt in de geblesseerde hiel. Dat moet er dus ook nog uit. En hoe dat moet, overleg ik vrijdag. Dan heb ik weer een fysiodate.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gecondoleerd en nogmaals heel veel sterkte de komende tijd.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:40 schreef Sheriam het volgende:
Godsamme, sterkte!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:40 schreef Sheriam het volgende:
En 't is voorbij... m'n moeder is gestorven. Nog eventjes een tijdje weg, ik kom terug. Bedankt voor alle steun-postjes vanmiddag, lief!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Sheriam! Wat fijn dat je er bij was en haar zo fijn hebt gesteundquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:40 schreef Sheriam het volgende:
En 't is voorbij... m'n moeder is gestorven. Nog eventjes een tijdje weg, ik kom terug. Bedankt voor alle steun-postjes vanmiddag, lief!Sterkte en ik hoop dat je het begeleiden als een fijn afscheid hebt beschouwd, ondanks de afgrijselijk oneerlijke reden...
![]()
Ja doei.![]()
Gecondoleerd. Heel veel sterkte de komende tijd..quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:40 schreef Sheriam het volgende:
Gecondoleerd en zorg goed voor jezelf.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:40 schreef Sheriam het volgende:
Fijn dat je haar bij hebt kunnen staan, Veel sterkte!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:40 schreef Sheriam het volgende:
Jeetjequote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:40 schreef Sheriam het volgende:
En 't is voorbij... m'n moeder is gestorven. Nog eventjes een tijdje weg, ik kom terug. Bedankt voor alle steun-postjes vanmiddag, lief!dat is nog snel gegaan ineens! Of misschien lijkt dat voor ons maar zo... Heel veel sterkte
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gecondoleerd, sterkte de komende tijd.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:40 schreef Sheriam het volgende:
Sterkt een gecondoleerd Sheriam!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:40 schreef Sheriam het volgende:
Sheriam,bij deze gecondoleerd met dit zware verlies'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ach gos, gecondoleerd.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:40 schreef Sheriam het volgende:
En 't is voorbij... m'n moeder is gestorven. Nog eventjes een tijdje weg, ik kom terug. Bedankt voor alle steun-postjes vanmiddag, lief!know'm sayin?
word? word.![]()
Gecondoleerd...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:40 schreef Sheriam het volgende:
En 't is voorbij... m'n moeder is gestorven. Nog eventjes een tijdje weg, ik kom terug. Bedankt voor alle steun-postjes vanmiddag, lief!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Tofffquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Moblo, wil je mij toevoegen aan de OP?
26 mei 2013 - Marikenloop (Nijmegen)
• Guppyfriend - 10kmMet je mams?
![]()
Thanks!En met m'n moeder inderdaadquote:die me vannacht al smste dat de inschrijving geopend was
![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Lijkt me echt nix aan...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:51 schreef motorbloempje het volgende:
Zag net de HM van Edinburgh weer voorbij komen, lijkt me toch wel leuk. *twijfel*F means you're fucked![]()
Gecondoleerd, veel sterkte.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:40 schreef Sheriam het volgende:
En 't is voorbij... m'n moeder is gestorven. Nog eventjes een tijdje weg, ik kom terug. Bedankt voor alle steun-postjes vanmiddag, lief!Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Hahaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Thanks!
[..]
En met m'n moeder inderdaaddie me vannacht al smste dat de inschrijving geopend was
![]()
Tof!
Het is dat ik dan in het buitenland ben![]()
![]()
Zou je mij ook toe willen voegen aan de OP?
13 januari 2013 - 41e PWN Egmond Halve Marathon (Egmond aan Zee)
• Pecoso - HM
10 februari 2013 - 36e Groet Uit Schoorl Run 2013 (Schoorl)
• Pecoso - 10 kilometer![]()
Word je 1e HM toch? Lekker een zware uitgekozenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:58 schreef Pecoso het volgende:
Zou je mij ook toe willen voegen aan de OP?
13 januari 2013 - 41e PWN Egmond Halve Marathon (Egmond aan Zee)
• Pecoso - HM
10 februari 2013 - 36e Groet Uit Schoorl Run 2013 (Schoorl)
• Pecoso - 10 kilometer![]()
![]()
Heel stomme stad ook...quote:
Klopt, het is voor mij een thuiswedstrijd. Delen van het parcours zijn de afgelopen twee jaar al mijn trainingsgebied geweest en ik heb vorig jaar de Kwart Marathon van Egmond gelopen. Ik ga er vanuit dat het goed gaat komen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Word je 1e HM toch? Lekker een zware uitgekozen![]()
Hoop het voor je! Pittige parcourskeuze voor een 1e, ondanks thuiswedstrijd.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:02 schreef Pecoso het volgende:
[..]
Klopt, het is voor mij een thuiswedstrijd. Delen van het parcours zijn de afgelopen twee jaar al mijn trainingsgebied geweest en ik heb vorig jaar de Kwart Marathon van Egmond gelopen. Ik ga er vanuit dat het goed gaat komen.![]()
Mja, iets met Schotland hèquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:56 schreef GotC het volgende:
[..]
HahaTof!
Het is dat ik dan in het buitenland benheul tof!! Véél toffer dan Nijmegen
Ja, het blijft zwaar! Je zult tegen die tijd hier wel lezen hoe het gegaan is.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoop het voor je! Pittige parcourskeuze voor een 1e, ondanks thuiswedstrijd.![]()
![]()
Mag in de opquote:Beste Sunnythesun,
Hartelijk dank voor je inschrijving voor de 5 kilometer.
Wij wensen je veel succes met de voorbereiding en zien je aan de start op zondag 14 april 2013 in Deventer.
Organisatie Salland verzekeringen IJsselloop
http://www.ijsselloop.nl
14 april 2013 - 8e IJsselloop Deventer
• Sunnythesun 5km
[ Bericht 10% gewijzigd door Sunnythesun op 01-01-2013 20:32:56 ]![]()
Heel veel sterkte.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:40 schreef Sheriam het volgende:
En 't is voorbij... m'n moeder is gestorven. Nog eventjes een tijdje weg, ik kom terug. Bedankt voor alle steun-postjes vanmiddag, lief!
When you are sorrowful look again in your heart, and you shall see that in truth you are weeping for that which has been your delight. ~Kahlil GibranJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Motorbloempje, mag ik ook in de OP?
13 januari 2013 - http://pwnegmondhalvemarathon.nl
Frsh - 10,5km
11 mei 2013 - www.hollenlauf.de
Frsh - HM
16 juni 2013 - http://av-dem.nl/marquetteloop/
Frsh - HMGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Mag ik ook in de OP?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Moblo, wil je mij toevoegen aan de OP?
26 mei 2013 - Marikenloop (Nijmegen)
• Guppyfriend - 10km
Ik heb me ingeschreven voor de 5km om een duidelijk doel te hebben, spannend!![]()
Tweede rondje van het jaar...wederom in de stromende regen, zomer
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Op naar de lange lichte avonden! Nog een paar maanden.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
Tweede rondje van het jaar...wederom in de stromende regen, zomer![]()
![]()
bij rd is het al zomer.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:58 schreef Pecoso het volgende:
[..]
Op naar de lange lichte avonden! Nog een paar maanden.Ja doei.![]()
(Uit het vorige deel)quote:Het is wel zo dat je straks in de zomer haast geen lange tights en windjacks vindt. Dus die kun je beter nu kopen. Straks in de lente hangen de winkels weer vol met shorts, die zie je nu amper.
Aah oke. Ja ik heb nu wel 1 setje winterkleding daar kan ik nog wel mee vooruit. Maar ik heb nog niks voor het voorjaar/zomer. Dus ik dacht als dat nu allemaal in de aanbieding komt...
Maar als er nu niet specifiek aanbiedingen zijn kan ik nog wel even wachten. Wie weet dat ik tegen die tijd al wel paar kilootjes kwijt ben en een maatje kleiner zou passen (daar gaan we in ieder geval voor!).![]()
Ik slaap nog even over de HM van Edinburgh. Is toch een hoop geld en dan moeten we ook nog eens daarheen, hotel, etc. Het lijkt me wel echt awesome, maar financieel gezien is het niet de slimste race om bij mee te doen. 30 pond voor een race in de buurt is dan verstandiger. Máár ik slaap er nog even over.Ja doei.![]()
Hotels zijn nu al behoorlijk prijzig kwamen m'n ouders achter. 1 nacht in een Travelodge: 140 pond
Allemaal dankzij de marathon.![]()
Poeh. Zal dan sowieso kamperen worden voor onsquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:16 schreef GotC het volgende:
Hotels zijn nu al behoorlijk prijzig kwamen m'n ouders achter. 1 nacht in een Travelodge: 140 pond
Allemaal dankzij de marathon.gewoon in de kasteeltuinen mag helaas niet
Ja doei.![]()
mogehhhh, iedereen nog de beste wensen voor het nieuwe jaar.
ik mag het jaar ook weer goed gaan beginnen, na bezoekje sportarts en een heleboel oefeningen, zou ik morgen weer mogen beginnen met Evy, voor de 3e keer.
maar nu opstarten op halve snelheid, dus week 1 2x dan week2 2x en zo verder, en hopenlijk gaat het dan goed komen.
ben benieuwd hoop echt nu eens van die elende verlost te zijn.![]()
Ik heb mezelf ook maar toegevoegd aan de 2013 challenge
Ingezet op 1000, om een niet te lage lat neer te leggen![]()
![]()
Ik heb mezelf ook toegevoegd aan de challenge...550km.
Geen idee of dat veel of weinig is...we zullen zien
Morgen eerste rondje.![]()
![]()
gecondoleerd met het verlies van jouw moeder, sheriam.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
dat is ongeveer 10 km per week.. elke weekquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:38 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb mezelf ook toegevoegd aan de challenge...550km.
Geen idee of dat veel of weinig is...we zullen zien
Morgen eerste rondje.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Als ik dan minimaal 2x 5 per week loop moet het te doen zijn toch? :p en ga waarschijnlijk ook doortrainen voor de 10km dus....ik ga mijn best doenquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:02 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat is ongeveer 10 km per week.. elke week![]()
![]()
Het is niet voor niets een challengequote:Op woensdag 2 januari 2013 00:05 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Als ik dan minimaal 2x 5 per week loop moet het te doen zijn toch? :p en ga waarschijnlijk ook doortrainen voor de 10km dus....ik ga mijn best doen
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Gecondoleerd Sheriam.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
inderdaad, ik heb de lat zelf ook hoog genoeg gelegd maar heb liever dat ik het niet haal in plaats van mijzelf geen uitdaging te geven.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:09 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Het is niet voor niets een challenge
Eerste twee maanden zullen sowieso rustig worden qua hardlopen maar daarna er weer tegen aan.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jij mag inderdaad flink aan de bakquote:Op woensdag 2 januari 2013 06:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, ik heb de lat zelf ook hoog genoeg gelegd maar heb liever dat ik het niet haal in plaats van mijzelf geen uitdaging te geven.
Eerste twee maanden zullen sowieso rustig worden qua hardlopen maar daarna er weer tegen aan.
F means you're fucked![]()
quote:maar afgelopen jaar eigenlijk pas later (juni,juli) echt 50+km weken gaan lopen dus ik ga er vanuit dat het moet lukken.
Gecondoleerd, sterkte!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:40 schreef Sheriam het volgende:
Sheriam, sterkte!
Iedereen een goed 2013 gewenst! Met veel loopplezier!
Mijn challenge op 750 km gezet, ben in 2012 op 550 km uitgekomen, dus hoop dat die 200 extra wel gaat lukken...
Gister de eerste 7 km gelopen, ondanks het opbouwen van het aantal km per keer, nog steeds geen last van de lopersknie
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dat gaat je helemaal lukkenquote:Op woensdag 2 januari 2013 08:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]maar afgelopen jaar eigenlijk pas later (juni,juli) echt 50+km weken gaan lopen dus ik ga er vanuit dat het moet lukken.
Ben echt benieuwd naar je vorderingen dit jaar, heb het gevoel dat je zo enorm vooruit bent gegaan in 2012!
![]()
dank je GotC...dat gevoel heb ik ook, alleen heb ik me de laatste tijd te veel op de trials, heuvelwerk en/of afstanden gericht en daardoor de snelheid een beetje laten verslappen dus binnenkort maar weer eens interval of fartlek training inbouwenquote:Op woensdag 2 januari 2013 08:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat gaat je helemaal lukkenBen echt benieuwd naar je vorderingen dit jaar, heb het gevoel dat je zo enorm vooruit bent gegaan in 2012!
Tsja..maar je bouwt wel veel meer kracht op tijdens trails/crossen, waardoor 'weg'wedstrijden waarschijnlijk een piece of cake gaan wordenquote:Op woensdag 2 januari 2013 08:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dank je GotC...dat gevoel heb ik ook, alleen heb ik me de laatste tijd te veel op de trials, heuvelwerk en/of afstanden gericht en daardoor de snelheid een beetje laten verslappen dus binnenkort maar weer eens interval of fartlek training inbouwen.
Wat is je echte doel voor 2013?![]()
@motorbloempje, kan je het volgende toevoegen aan de OP?
17 november 2013 - Istanbul Eurasia Marathon (Istanbul)
• sylvesterrr - 15km
Het ultieme excuus om jaarlijks terug naar Istanbul te gaan!![]()
![]()
het allerliefste zou ik dit jaar een trail-marathon willen doen maar dat zal qua planning moeilijk worden dus ik zal me moeten schikken met een road marathon., de meeste trails zijn in de zomer en dat is qua werk voor mij onmogelijjk.quote:Op woensdag 2 januari 2013 08:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Tsja..maar je bouwt wel veel meer kracht op tijdens trails/crossen, waardoor 'weg'wedstrijden waarschijnlijk een piece of cake gaan worden.
Wat is je echte doel voor 2013?
Ben een aantal 25+ trails op een rijtje aan het zetten die passen in de voor mij meest gunstige tijd (Juni-December) en een beetje te doen zijn qua afstand i.v.m. kosten.
in ieder geval hoop ik de Trail des Fantomes in Belgie te doen, weer de Luxmore Grunt en ik zit te denken over de Captain Cook's Landing, dit is mooi te combineren met een weekendje weg met Mrs.RD.
Ik zoek eigenlijk een trail van 30+km om mijn grenzen wat te verlengen na de Luxmore Grunt dus het wordt wat puzzelen het komend jaar'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gecondoleerd. Veel sterkte de komende tijd, ik hoop dat je goed troost vindt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:40 schreef Sheriam het volgende:
En 't is voorbij... m'n moeder is gestorven. Nog eventjes een tijdje weg, ik kom terug. Bedankt voor alle steun-postjes vanmiddag, lief!Life is what you make it.![]()
Klinkt tof. Een weg marathon zal wel wennen voor je zijn, zonder alle modder enzoquote:Op woensdag 2 januari 2013 08:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het allerliefste zou ik dit jaar een trail-marathon willen doen maar dat zal qua planning moeilijk worden dus ik zal me moeten schikken met een road marathon., de meeste trails zijn in de zomer en dat is qua werk voor mij onmogelijjk.
Ben een aantal 25+ trails op een rijtje aan het zetten die passen in de voor mij meest gunstige tijd (Juni-December) en een beetje te doen zijn qua afstand i.v.m. kosten.
in ieder geval hoop ik de Trail des Fantomes in Belgie te doen, weer de Luxmore Grunt en ik zit te denken over de Captain Cook's Landing, dit is mooi te combineren met een weekendje weg met Mrs.RD.
Ik zoek eigenlijk een trail van 30+km om mijn grenzen wat te verlengen na de Luxmore Grunt dus het wordt wat puzzelen het komend jaar. Ook nog geen zicht op welke dat zal gaan worden?
Trouwens, enorm gaaf om de 'wie loopt waar' lijst te bekijken nu: Alles van 5 km tot marathons staan erin. Wie had dat ooit gedacht, dat een beginnerstopic zou uitgroeien tot zoiets?
![]()
Twijfel nog steeds over de groet uit Schoorl run.
Omdat ik ziek was etc. 3 weken niet gelopen ofzo, verval komt echt snel zeg![]()
Zit nu op ongeveer 8km per keer, is een maand genoeg om op het oude niveau terug te komen? Ik denk van wel, maar de pessimist in mij maakt me banghaha
![]()
Niet twijfelen, gewoon doenquote:Op woensdag 2 januari 2013 09:02 schreef Miezziej het volgende:
Omdat ik ziek was etc. 3 weken niet gelopen ofzo, verval komt echt snel zeg![]()
Zit nu op ongeveer 8km per keer, is een maand genoeg om op het oude niveau terug te komen? Ik denk van wel, maar de pessimist in mij maakt me banghaha
Als je iedere week 10% erbij doet, dan zit je na 3 weken boven de 10 km (8,8; 9,7; 10,6) Dus moet lukken zou ik zeggen en in een wedstrijd kan je vaak toch een stapje meer!quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:02 schreef Miezziej het volgende:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Volgens het schema heb ik vanavond met de groep een ontspannen en relatief korte intervaltraining. 3 of 4 series van 30-60-90-60-30 seconden versnellingen, met tussendoor heel rustig duurlooptempo.
En ik heb er zin an
Ik ben veel te lang niet geweest
Vanavond weer oppakken!All she wants and needs is just a little taste..![]()
Inderdaad!quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:14 schreef Luxuria het volgende:
Vanavond weer oppakken!
EN WAAROM BEN JE GISTEREN NIET GEWEEST? HÈ?????quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:14 schreef Luxuria het volgende:
Vanavond weer oppakken!
Ja doei.![]()
Jullie hebben de pessimist in mij weggejaagd
Laatste week van januari is mijn stage ook voorbij dus dan kan ik ook weer vaker overdag trainen. Heb toch zo het gevoel dat het dan lekkerder gaat ofzo
Vrijdag weer lopen. Morgen kan ik niet![]()
![]()
Omdat de biertjes in de stad op dat moment toch wat aanlokkelijker warenquote:Op woensdag 2 januari 2013 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
EN WAAROM BEN JE GISTEREN NIET GEWEEST? HÈ?????![]()
Ik zie nu op Endomondo dat vandaag twee weken geleden voor het laatst was, is nog niet zo'n heel drama toch?
All she wants and needs is just a little taste..![]()
Weet je zeker dat je niet kunt? Soms kun je heel creatief zijn met loopmomenten uitkiezen he...zo ben ik gisteren hardlopend naar mn schoonouders gegaan. Moest er toch heenquote:Op woensdag 2 januari 2013 09:22 schreef Miezziej het volgende:
Jullie hebben de pessimist in mij weggejaagd
Laatste week van januari is mijn stage ook voorbij dus dan kan ik ook weer vaker overdag trainen. Heb toch zo het gevoel dat het dan lekkerder gaat ofzo
Vrijdag weer lopen. Morgen kan ik niet
Daar lekker onder de douche gesprongen.F means you're fucked![]()
Deel van schoonfamilie komt langs na stage, dus gaat hem niet wordenquote:Op woensdag 2 januari 2013 09:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet kunt? Soms kun je heel creatief zijn met loopmomenten uitkiezen he...zo ben ik gisteren hardlopend naar mn schoonouders gegaan. Moest er toch heen
Daar lekker onder de douche gesprongen.
Van stage naar huis is een beetje te ver![]()
(20 km ofzo, maybe... someday..
)
![]()
Die kunnen je best een half uurtje missen. Je hoeft ook niet altijd zo ver mogelijk te lopen he. Een klein half uurtje lopen is vaak al voldoende!quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:29 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Deel van schoonfamilie komt langs na stage, dus gaat hem niet worden
Van stage naar huis is een beetje te ver![]()
(20 km ofzo, maybe... someday..
)
Meh. VOoruit.quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:22 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Omdat de biertjes in de stad op dat moment toch wat aanlokkelijker waren![]()
Ik zie nu op Endomondo dat vandaag twee weken geleden voor het laatst was, is nog niet zo'n heel drama toch?
Trouwens nog voetblessuredeskundigen hier? Sinds een paar dagen een milde pijn in m'n linkervoet, in 't midden zeg maar. Alleen als ik 'm belast na een tijdje stilzitten, tijdens het hardlopen zelf of als ik een tijdje loop niet echt last van. Zoek er nog niets raars achter en vermoed gewoon een raar spiertje ofzo, maar toch. Hoop iig dat áls ik een blessure krijg dit jaar dat het is nadat we verhuisd zijn, want hier nog een huisarts gaan zoeken![]()
_! heb ik voor die paar weken geen zin in.
Ja doei.![]()
Sorry...veel verder dan het googlen van "ik heb wat last van mijn voet als ik stilzit maar niet als ik hardloop" kom ik ook nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Meh. VOoruit.
Trouwens nog voetblessuredeskundigen hier? Sinds een paar dagen een milde pijn in m'n linkervoet, in 't midden zeg maar. Alleen als ik 'm belast na een tijdje stilzitten, tijdens het hardlopen zelf of als ik een tijdje loop niet echt last van. Zoek er nog niets raars achter en vermoed gewoon een raar spiertje ofzo, maar toch. Hoop iig dat áls ik een blessure krijg dit jaar dat het is nadat we verhuisd zijn, want hier nog een huisarts gaan zoeken![]()
Straks maar eens een start maken met de Challenge!“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
inderdaad, als we oude topics er bij pakken van een jaar geleden waren de meeste van ons blij als we de 10km haalden en kijk nu eens, werkelijk fantastisch.quote:Op woensdag 2 januari 2013 08:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Klinkt tof. Een weg marathon zal wel wennen voor je zijn, zonder alle modder enzo. Ook nog geen zicht op welke dat zal gaan worden?
Trouwens, enorm gaaf om de 'wie loopt waar' lijst te bekijken nu: Alles van 5 km tot marathons staan erin. Wie had dat ooit gedacht, dat een beginnerstopic zou uitgroeien tot zoiets?
Wat betreft de marathon, mijn beste optie qua planning is de Southland Marathon, eigenlijk een thuiswedstrijd en een prima tijd van het jaar.
Het enige "probleem" is dat het een heel kleinschalige marathon is met zo'n 50 deelnemers (onderdeel van o.a. HM en 10km evenement) en dan kunnen het, zeker als eerste marathon, hele eenzame kilomters worden.
Dus mischien moet ik toch op zoek naar een iets groter evenement met een paar honderd deelnemers zodat je niet elke kilometer alleen loop.
Dus stiekum (al is het ook een kleinschalig evenement en kan het tegen die tijd bloedheet zijn) hou ik toch een oogje gericht op de Hanmer Alpine Marathon maar daar wil ik pas halverwege het jaar over beslissen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Of je vervroegt je vakantie naar aprilquote:Op woensdag 2 januari 2013 09:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, als we oude topics er bij pakken van een jaar geleden waren de meeste van ons blij als we de 10km haalden en kijk nu eens, werkelijk fantastisch.
Wat betreft de marathon, mijn beste optie qua planning is de Southland Marathon, eigenlijk een thuiswedstrijd en een prima tijd van het jaar.
Het enige "probleem" is dat het een heel kleinschalige marathon is met zo'n 50 deelnemers (onderdeel van o.a. HM en 10km evenement) en dan kunnen het, zeker als eerste marathon, hele eenzame kilomters worden.
Dus mischien moet ik toch op zoek naar een iets groter evenement met een paar honderd deelnemers zodat je niet elke kilometer alleen loop.
Dus stiekum (al is het ook een kleinschalig evenement en kan het tegen die tijd bloedheet zijn) hou ik toch een oogje gericht op de Hanmer Alpine Marathon maar daar wil ik pas halverwege het jaar over beslissen.
*grin* bekende overweging hier rd, maar dan voor m'n HM.
Aan de ene kant denk ik: ik zoek een kleinere hier in de buurt (goedkoper, intiemer, rustiger, etc.) maar heb zelf toen ook bij de ZevenHeuvelen gezien hoe fijn en tof het is om publiek te hebben dat je er doorheen sleept, lopers om voor te blijven of in te halen zodat je ziet dat je 't nog best goed doet, etc. Dus wat dat betreft is een groter evenement dan wel weer fijner... lastige keuze!Ja doei.![]()
ik denk dat ik er dan een hele lange vakantie van kan makenquote:Op woensdag 2 januari 2013 09:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Of je vervroegt je vakantie naar april
Tsja..misschien een geirriteerde pees? Geen ideequote:Op woensdag 2 januari 2013 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Meh. VOoruit.
![]()
![]()
We hebben nog wel een kamertje voor jequote:Op woensdag 2 januari 2013 09:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk dat ik er dan een hele lange vakantie van kan maken
Moeilijk moeilijk..beiden is wat voor te zeggen natuurlijk. Succes met het beslissenquote:Op woensdag 2 januari 2013 09:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, als we oude topics er bij pakken van een jaar geleden waren de meeste van ons blij als we de 10km haalden en kijk nu eens, werkelijk fantastisch.
Dus stiekum (al is het ook een kleinschalig evenement en kan het tegen die tijd bloedheet zijn) hou ik toch een oogje gericht op de Hanmer Alpine Marathon maar daar wil ik pas halverwege het jaar over beslissen.![]()
![]()
Doet het pijn als je druk uitoefent (als in: even duwen met je vinger)?quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Meh. VOoruit.
Wellicht dat je hier iets kan vinden...![]()
![]()
Thanks, zal 's kijken! En nee, als ik op de plek druk niet, alleen bij bewegen/buigen van de voet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Doet het pijn als je druk uitoefent (als in: even duwen met je vinger)?
Wellicht dat je hier iets kan vinden...Ja doei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: