I know the feeling. Ik ga maar geen brieven schrijven!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:05 schreef Pisces29 het volgende:
Zal wel weer ff wennen worden, voordat ik overal netjes '13 schrijf op brieven
Nee, zal wel later op de dag volgenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:23 schreef Miniem het volgende:
Trouwens al ergens een uitslag van de Fok verkiezingen?
Jep, moet daarom nog een paar uurtjes typen vandaag. Geen volle werkdag ofzo.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:51 schreef Pisces29 het volgende:
Moet het morgen gepubliceerd worden Vaduschk?
Lekker toch, prima voer voor op een feestdagquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:59 schreef Miniem het volgende:
Ik zit me vandaag echt vol te vreten aan oliebollen, appelbeignets, worstenbroodjes en saucijzenbroodjes
Truequote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker toch, prima voer voor op een feestdag
Dat wilde ik als eerste postenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:00 schreef Miniem het volgende:
[..]
Trueik sta toch nooit op de weegschaal en ik kan het hebben
Rare dagenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:22 schreef Pisces29 het volgende:
Zet ik de tv aan, huh waarom zijn er geen Carlo & Irene op tv? Oh, het is geen zondag
straks word je nog een maxiemquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:59 schreef Miniem het volgende:
Ik zit me vandaag echt vol te vreten aan oliebollen, appelbeignets, worstenbroodjes en saucijzenbroodjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Pisces29 op 01-01-2013 21:34:01 ]Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik weet niet of de laatste ook een border is, maar nummer 2 dus wel, bedoel je die?quote:
Ik was ff googlenquote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet of de laatste ook een border is, maar nummer 2 dus wel, bedoel je die?
Alrighty! Dan kiezen jullie dus dezelfdequote:
Ik roep tegenwoordig vaak in de auto 'sure' als antwoordquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:56 schreef Miniem het volgende:
[..]
Die had ik wel van jou verwacht hoor Pi
Waar heb je die vandaan?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik roep tegenwoordig vaak in de auto 'sure' als antwoord
Yeah van Gomi was te vrijblijvend, dus Sure is als een vraag een ja nodig heeftquote:
Okquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yeah van Gomi was te vrijblijvend, dus Sure is als een vraag een ja nodig heeft
sony heeft geloof ik e-ink, das wat t meeste lijkt op een boek en geeft geen lichtquote:Op woensdag 2 januari 2013 09:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een sony. Ik ben totaal niet moeilijk dus ik heb geen idee wat voor scherm ik heb
gevalletje oepsquote:Op woensdag 2 januari 2013 09:20 schreef oh-oh het volgende:
Hier begint vandaag een stagiaire en dat was de baas alweer helemaal vergeten, goede start van het jaar
Het zal allemaal.quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
sony heeft geloof ik e-ink, das wat t meeste lijkt op een boek en geeft geen licht
Mèh, we zijn het jaar goed lachend begonnen in elk gevalquote:
Sure!quote:
ik heb er nu iets van 6500 liggenquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:42 schreef Pagan het volgende:
Mogge.
Wij hebben allebei een Autovision AV606 ereader, die werden kado gedaan bij een abo op de Volkskrant. Marktplaats staat er nu vol mee. Daarom hebben we gelijk maar een tweede genomen.
Met een beetje zoeken vind je zo duizenden boeken. Vaak verzamelingen waarvan je zeker 90% gelijk weg kunt mikken, maar zat aanbod.
Ja, het is e-inkt. 10.000 x verversen van een pagina op 1 acculading. Het leest erg prettig.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb er nu iets van 6500 liggen
maar is die van jou een e-ink?
ff linkje checken
Dank!quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:14 schreef Strega het volgende:
De tweede Piskje, of de laatste. Maar de tweede meer!
ziet er netjes uit iddquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:24 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ja, het is e-inkt. 10.000 x verversen van een pagina op 1 acculading. Het leest erg prettig.
Voor het eerst in lange tijd?quote:
Klopt, maar als titel x alleen in baggerlijst y te vinden is dan is y-x=trashcan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik zoek voor die e-reader alleen nog maar gericht naar titels die ik lezen wil, ik wil niet eens de tijd nemen om van die baggerlijsten door te nemen
Ik ben echt een gruwelijk kieskeurige lezer en dan nog krijg ik de boeken die ik wil lezen niet gelezen op een jaar tijd, dus ik heb er echt niet zo veel nodigquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:14 schreef Pagan het volgende:
[..]
Voor het eerst in lange tijd?
[..]
Klopt, maar als titel x alleen in baggerlijst y te vinden is dan is y-x=trashcan.
Hahahahahahaha baas!quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:15 schreef DeZwabber het volgende:
Waarom quote ik mezelf, dat was niet de bedoeling.
Soit, armen waren als serpentines, tosti gemacht, avontuur uit
Sinds eind September. Tijdens het dieet krijg ik niet genoeg binnen om verantwoord te kunnen sporten. Kon eigenlijk al een week eerder weer, maar toen was alles om de haverklap dichtquote:
Spierpijn in het vooruitzicht.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:15 schreef DeZwabber het volgende:
Waarom quote ik mezelf, dat was niet de bedoeling.
Soit, armen waren als serpentines, tosti gemacht, avontuur uit
Kan ik me voorstellen. Gestrekt gaan met een halter in je nek is ook geen goed plan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sinds eind September. Tijdens het dieet krijg ik niet genoeg binnen om verantwoord te kunnen sporten. Kon eigenlijk al een week eerder weer, maar toen was alles om de haverklap dicht
Foto!quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:57 schreef oh-oh het volgende:
Lief!
Wij kwamen dus echt precies die kleur tegen, een zwartbruinige en een chocolade, maandag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik foto's wil uploaden naar foto-emmer dan crashed flash player doorlopend. Stomvervelend.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ohhhquote:
Eet smakelijk strakkies!quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:48 schreef oh-oh het volgende:
Toch maar die chinees besteld waar ik gisteren zo een trek in had
quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:18 schreef oh-oh het volgende:
Oooooh die vogels![]()
Welke winkel?
Ik wil volgend jaar ook een boom, ik heb slingers van Non gehad en ik heb cupcakes en taartpunten gekocht, en dan wil ik er vogels bij!
Die cupcakes zijn ook leuk!quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:18 schreef oh-oh het volgende:
Oooooh die vogels![]()
Welke winkel?
Ik wil volgend jaar ook een boom, ik heb slingers van Non gehad en ik heb cupcakes en taartpunten gekocht, en dan wil ik er vogels bij!
5. Beste designer (205 inzendingen / 61%)quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:44 schreef Bos81 het volgende:
8. Beste reviewer (59 inzendingen / 18%)
1. Bos81 (9)
2. Ser_Ciappelletto (9)
3. Yuki (6)
4. Zeroku (6)
http://verkiezingen.fok.nl/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klinkt goed Vaduz! Hoe lang dart je eigenlijk al? Jaren?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Fijne dartdag gehad! Iets te laat in goede doen, maar wel mooi vertrouwen opgedaan voor vrijdagavond. Dan volgt het volgende toernooi.
Jaar of 12 zeker al wel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klinkt goed Vaduz! Hoe lang dart je eigenlijk al? Jaren?
Ik heb ook altijd de neiging om pijltjes naar iemand te gooien tijdens mijn periodequote:Op woensdag 2 januari 2013 23:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jaar of 12 zeker al wel.Meestal rond deze periode.
Zeer onterechtquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
5. Beste designer (205 inzendingen / 61%)
1. LompeHork (91)
2. donroyco (46)
3. Oerbeer (36)
![]()
![]()
![]()
Heerlijk die pittigheid!quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd de neiging om pijltjes naar iemand te gooien tijdens mijn periode
Het PMS WK Dartsquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd de neiging om pijltjes naar iemand te gooien tijdens mijn periode
Zelfs Chico niet?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:38 schreef oh-oh het volgende:
De honden maken mijn bloed echt aan het koken vandaag, alleen Billy is braaf
Zonde Zwab, ik had wel op je gestemdquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
5. Beste designer (205 inzendingen / 61%)
1. LompeHork (91)
2. donroyco (46)
3. Oerbeer (36)
![]()
![]()
![]()
O wat liefquote:
Gefeliciteerd Bosquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:44 schreef Bos81 het volgende:
8. Beste reviewer (59 inzendingen / 18%)
1. Bos81 (9)
2. Ser_Ciappelletto (9)
3. Yuki (6)
4. Zeroku (6)
http://verkiezingen.fok.nl/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat wel, maar daar kan ik mee leven , ik ben al blij dat het dit is en niets akeligersquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh, als dat alles is is dat nog best gunstig denk ik of niet?
Maar blijf je dan ook met die evenwichtstoornissen zitten?
Hersenen zijn ingewikkeld en alles hangt met elkaar samen vaak, veel succes met je scanquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:26 schreef Bos81 het volgende:
"Gelukkig" inderdaad niks ernstigs Indaha. Die vernauwing en Hernia zijn natuurlijk niet leuk, maar als je er mee kan leven is dat toch gewoon "goed"![]()
Ik moet ook niet vergeten een afspraak te maken met de neuroloog voor de uitslag van mijn jaarlijkse scan in Maart en ook niet vergeten om dan aan haar wat meer te vragen in hoeverre er een verband bestaat tussen mijn psychisch verval en die Neurofibromatose en/of het toch enkel en alleen door mijn autisme komt (wat ook weer parallel kan liggen aan de neurofibromatose.. )
Ja, dat klopt. Maar die hele neurofibromatose is een rotzak, die helaas nog niet is te bestrijden, maar waarmee je we gewoon 100 kan worden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:34 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar daar kan ik mee leven , ik ben al blij dat het dit is en niets akeligers
[..]
Hersenen zijn ingewikkeld en alles hangt met elkaar samen vaak, veel succes met je scan
Dat lijkt me best akelig, je krijgt dan een soort van black out zodat je je dat niet kunt herinneren dan ?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar die hele neurofibromatose is een rotzak, die helaas nog niet is te bestrijden, maar waarmee je we gewoon 100 kan worden.
Wat ik ook niet moet vergeten is te vragen naar epilepsie ik heb een vermoeden dat ik ergens in oktober een aanval heb gehad... Ik werd een beetje suf wakker en ik hoorde die kwal van een huisgenoot volgens mij iets roepen van zo gaan we niet met elkaar om. Dus is de kans aanwezig dat ik zo'n aanval (die bij de neurofibromatose kan voorkomen) heb gehad en dat ik dus tijdens die aanval veel vuldig tegen de muur die onze slaapkamers scheidde heb gebonkt.
Als het een aanval is geweest, heb ik die in mijn slaap gehad dus is er dan geen sprake van " een black out". Maar mocht ik zo'n aanval op een wakker moment krijgen ja dan is het een soort van black out.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat lijkt me best akelig, je krijgt dan een soort van black out zodat je je dat niet kunt herinneren dan ?
Goed in de gaten houden hoor Bosquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als het een aanval is geweest, heb ik die in mijn slaap gehad dus is er dan geen sprake van " een black out". Maar mocht ik zo'n aanval op een wakker moment krijgen ja dan is het een soort van black out.
De scan is al ingepland, alleen de afspraak voor de uitslag nog nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:43 schreef Strega het volgende:
Indaha, rot van die vernauwing, maar gelukkig dat het niet iets in/met de hersenen is.![]()
Dat zijn altijd even angstige momenten, wachten op de uitslag.
![]()
Bos, idd niet vergeten die scan! Wel fijn, die verhuizing!![]()
Oeh bahquote:Ik moet de 10e naar de neuroloog, mijn handen worden in rap tempo steeds slechter.![]()
En de neuropathie knalt steeds door de pijnstillers heen. Ga dus ook maar een balletje opgooien over pijnpoli en evt. infuus.
Ja ik ben best opgelucht.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:43 schreef Strega het volgende:
Indaha, rot van die vernauwing, maar gelukkig dat het niet iets in/met de hersenen is.![]()
Dat zijn altijd even angstige momenten, wachten op de uitslag.
![]()
Bos, idd niet vergeten die scan! Wel fijn, die verhuizing!![]()
Ik moet de 10e naar de neuroloog, mijn handen worden in rap tempo steeds slechter.![]()
En de neuropathie knalt steeds door de pijnstillers heen. Ga dus ook maar een balletje opgooien over pijnpoli en evt. infuus.
Nee het is nu vrijwel uitgewerkt , maar hij heeft er toch een week of 8 baat van gehad.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:55 schreef Strega het volgende:
Heeft het infuus nog steeds effect bij Cattyman?
Je vindt neusbeertjes niks? Of worden die beren gewoon zo erg behandeld dat ik me af moet vragen wie ik erger moet vinden; de dompteurs of de mensen die geld uitgeven aan kaartjes?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Lees ik een regionaal krantje, circus met neusbeertjes.
nee, regionale krantjes zijn gewoonquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je vindt neusbeertjes niks? Of worden die beren gewoon zo erg behandeld dat ik me af moet vragen wie ik erger moet vinden; de dompteurs of de mensen die geld uitgeven aan kaartjes?
Volgens mij stelde ik een vrij serieuze vraagquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, regionale krantjes zijn gewoon
Dieren horen gewoon niet in een circus.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je vindt neusbeertjes niks? Of worden die beren gewoon zo erg behandeld dat ik me af moet vragen wie ik erger moet vinden; de dompteurs of de mensen die geld uitgeven aan kaartjes?
Dat, en als je kaartjes koopt ben je net zo stom als de mensen die de dieren houden en uitbuitenquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dieren horen gewoon niet in een circus.
Dan zie ik zo'n plaatje met een beertje dat over pionnen in de lucht loopt, 2013 weg ermee, genoeg leuks in een circus zonder dieren te doen
Idd, ik ga nergens heen zolang er dieren zitten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat, en als je kaartjes koopt ben je net zo stom als de mensen die de dieren houden en uitbuiten
Jij ook een heel goed 2013quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:06 schreef Barbaaf het volgende:
*even uit winterslaap komt*
Beste wensen voor 2013 allemaal
*verder winterslaapt*
Dat is een stuk diervriendelijker,dat wel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben wel es naar het chinees staatscircus geweest, zonder beestjes, met dwangarbeidkindertjes
quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:06 schreef Barbaaf het volgende:
*even uit winterslaap komt*
Beste wensen voor 2013 allemaal
*verder winterslaapt*
Vooral gefloten en verlicht, aan knalvuurwerk had ik een paar 500-schots matten, verder wat cakes maar vooral vuurpijlenquote:
Dat kleine kinderen het willen zien, snap ik nog wel die hebben nog weinig besef/weet e.d. Maar goed het zijn toch de ouders die er in mee gaan...quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat, en als je kaartjes koopt ben je net zo stom als de mensen die de dieren houden en uitbuiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oooooooooooooooooo..."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Boefjequote:Op donderdag 3 januari 2013 22:27 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Vooral gefloten en verlicht, aan knalvuurwerk had ik een paar 500-schots matten, verder wat cakes maar vooral vuurpijlen
Ik hoop het ook!quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:14 schreef Bos81 het volgende:
En ik ga afsluiten. Hopelijk kan ik morgen wel in mijn nieuwe brievenbus en in de berging
Die met die vogel (in het licht roze)quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook!
Slaap lekker straks
Oh ik ben nog benieuwd welke badkamermat je hebt gekozenBeetje neutraal?
Ohquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die met die vogel (in het licht roze)
Die broek?quote:
Die broek?quote:
Dat lijkt een beetje op mijn winterlaars, ook 2 gespen, maar dan zwart en lichtbruine zool.quote:
Whehe, compensatie van je zwarte kleding?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:14 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Maar ik wil ze voornamelijk door de kleur
Als je er tijd voor hebt, doenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:21 schreef oh-oh het volgende:
En ik twijfel ook nog een beetje over die naakte cavia's, zal ik of zal ik het maar laten?
Ja ik vind ze leuk maar ze zijn niet echt nodig.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je er tijd voor hebt, doen![]()
Als je geld voor de schoenen hebt, ook doen! Vind je ze écht heel leuk? Heb je al zoiets?
Watvoor?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:12 schreef Pisces29 het volgende:
Mijn nieuwe lenzen liggen vanmiddag in de bus als het goed is
Gewone lenzen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Watvoor?
Ik twijfel of ik niet es die dag en nacht lenzen zal proberen. Vroeger pikte ik altijd die van mn vriend en dan werd ie pissig want die waren zo duur![]()
Had ie wel gelijk in hoor, ik wilde er zelf mijn geld niet aan uitgeven maar ik snaaide wel altijd die van hem als ik de kans kreeg. En dat waren weeklenzen bedenk ik nu, geen maandlenzen, want op zondag had ie altijd zn afschuwelijke Jacques Dancona bril op, je moest dan een dag in de week geen lenzen dragen of zo.
heb mn gleuf ff opgemetenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:39 schreef Pagan het volgende:
Tante Pos heeft een gleuf van tenminste 265 millimeter in de lengte en in de breedte 32 millimeter. Daar mogen objecten van maximaal 38x26,5x3,2 cm in worden gestoken. Voor grotere objecten dient u de voordeur geheel open te trekken.
Geil!quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:59 schreef Nonneke het volgende:
[..]
heb mn gleuf ff opgemeten, en hijs 27x4
falende kut postbezorgers
Postbode had het boek een kwartslag moeten draaien, oeps.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:59 schreef Nonneke het volgende:
[..]
heb mn gleuf ff opgemeten, en hijs 27x4
falende kut postbezorgers
wut?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:59 schreef oh-oh het volgende:
Zwab, we have a bad situation on our hands met die smokey earl grey
Het zou zomaar kunnen dat ie uit het assortiment isquote:
50 Tinten nauw.quote:
http://www.simonleveltgroningen.nl/simon-levelt-smokey-earl-greyquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat ie uit het assortiment is
Ik baal er onwijs van, ik heb al 1 zak op, en thuis een aangebroken zak nog, ik ben er echt verslaafd aanquote:
Ja, hij is er nog wel officieel, maar hijs op en hij komt maar niet binnen als ze bestellen. Dus die mevrouw zei dat ie wss eruit gaatquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:22 schreef Pagan het volgende:
[..]
http://www.simonleveltgroningen.nl/simon-levelt-smokey-earl-grey
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:27 schreef Bos81 het volgende:
Nou nu passen alle sleutels wel en ik heb dus Oh-Ohs vlopjes binnen![]()
Nee, ik ben dan druk met verhuizen en zulks. Dat weekend zal ik dus veel op mijn flatje zijn om alles in te richten enzo..quote:
Leuk!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Door naar de eindronde met darts.Eerste 2 pouleduels verlies, laatste 3 winst!! Morgen het vervolg.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Door naar de eindronde met darts.Eerste 2 pouleduels verlies, laatste 3 winst!! Morgen het vervolg.
Jeuj!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed zo en succes vandaagquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaafquote:
Talentjesquote:
quote:
Helaasquote:
Ja, dat is idd altijd even wennenquote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe icoontje?
Ik wist niet dat jij al een mini hadquote:Op zondag 6 januari 2013 13:12 schreef Miniem het volgende:
[..]er ligt toch helemaal geen sneeuw joh
Flitsend.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
Sorry, maar de kerst enzo zijn weer voorbij.quote:
Ik vind hem leukquote:Op zondag 6 januari 2013 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
Hij is fijnquote:Op zondag 6 januari 2013 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
HaJee heeft hem gemaaktquote:
Dat is een mini-atuur johquote:Op zondag 6 januari 2013 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij al een mini had
Mooi!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:36 schreef oh-oh het volgende:
Holy mother of god, ik vind die megahit van m zo mooi, ik ging ff youtuben:
Wat ontzettend mooi
Mooi issie he, ik kan hem echt blijven kijken, dat joch is 22quote:
Ik heb ooit zo;n boxje van elbow gekocht met 2 cd's voor een tientje. Maar die moet ik nog goed luisterenquote:Op zondag 6 januari 2013 20:27 schreef oh-oh het volgende:
Hij doet me om een of andere reden wel elke keer aan deze denken:
Maar dat is niet verkeerd want Elbow
is ook zo'n ontzettend mooi nummerquote:Op zondag 6 januari 2013 20:45 schreef oh-oh het volgende:
Daar luister ik nooit naar![]()
Lippy kids is live ook zo wondermooi![]()
quote:
begint goedquote:Op maandag 7 januari 2013 09:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]Fijne band
![]()
Boooooh, eerste volle week werken is weer begonnen.
Ik werd wakker met knallende hoofdpijn, moest vanmorgen hier bij de poort al bijna een wijf van dr fiets af trekken omdat ze op de honden in fietste, bring it on
Oh god zegquote:Op maandag 7 januari 2013 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Yo Pisje!
[ afbeelding ]
Die rijste is nog warm zo vers zijn ze
wat is je lievelings vlaai?quote:Op maandag 7 januari 2013 10:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben serieus waar niet eens zo gek op vlaai, vorige week hadden we vlaai, heb ik niet eens genomen
Mijn lievelings hebben we nooit.
Ik hou meer van cake en zo eigenlijk
kroasjele mit sjoem!quote:
http://nl.villers.be/quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |