I know the feeling. Ik ga maar geen brieven schrijven!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:05 schreef Pisces29 het volgende:
Zal wel weer ff wennen worden, voordat ik overal netjes '13 schrijf op brieven
Nee, zal wel later op de dag volgenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:23 schreef Miniem het volgende:
Trouwens al ergens een uitslag van de Fok verkiezingen?
Jep, moet daarom nog een paar uurtjes typen vandaag. Geen volle werkdag ofzo.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:51 schreef Pisces29 het volgende:
Moet het morgen gepubliceerd worden Vaduschk?
Lekker toch, prima voer voor op een feestdagquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:59 schreef Miniem het volgende:
Ik zit me vandaag echt vol te vreten aan oliebollen, appelbeignets, worstenbroodjes en saucijzenbroodjes
Truequote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker toch, prima voer voor op een feestdag
Dat wilde ik als eerste postenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:00 schreef Miniem het volgende:
[..]
Trueik sta toch nooit op de weegschaal en ik kan het hebben
Rare dagenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:22 schreef Pisces29 het volgende:
Zet ik de tv aan, huh waarom zijn er geen Carlo & Irene op tv? Oh, het is geen zondag
straks word je nog een maxiemquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:59 schreef Miniem het volgende:
Ik zit me vandaag echt vol te vreten aan oliebollen, appelbeignets, worstenbroodjes en saucijzenbroodjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Pisces29 op 01-01-2013 21:34:01 ]Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik weet niet of de laatste ook een border is, maar nummer 2 dus wel, bedoel je die?quote:
Ik was ff googlenquote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet of de laatste ook een border is, maar nummer 2 dus wel, bedoel je die?
Alrighty! Dan kiezen jullie dus dezelfdequote:
Ik roep tegenwoordig vaak in de auto 'sure' als antwoordquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:56 schreef Miniem het volgende:
[..]
Die had ik wel van jou verwacht hoor Pi
Waar heb je die vandaan?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik roep tegenwoordig vaak in de auto 'sure' als antwoord
Yeah van Gomi was te vrijblijvend, dus Sure is als een vraag een ja nodig heeftquote:
Okquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yeah van Gomi was te vrijblijvend, dus Sure is als een vraag een ja nodig heeft
sony heeft geloof ik e-ink, das wat t meeste lijkt op een boek en geeft geen lichtquote:Op woensdag 2 januari 2013 09:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een sony. Ik ben totaal niet moeilijk dus ik heb geen idee wat voor scherm ik heb
gevalletje oepsquote:Op woensdag 2 januari 2013 09:20 schreef oh-oh het volgende:
Hier begint vandaag een stagiaire en dat was de baas alweer helemaal vergeten, goede start van het jaar
Het zal allemaal.quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
sony heeft geloof ik e-ink, das wat t meeste lijkt op een boek en geeft geen licht
Mèh, we zijn het jaar goed lachend begonnen in elk gevalquote:
Sure!quote:
ik heb er nu iets van 6500 liggenquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:42 schreef Pagan het volgende:
Mogge.
Wij hebben allebei een Autovision AV606 ereader, die werden kado gedaan bij een abo op de Volkskrant. Marktplaats staat er nu vol mee. Daarom hebben we gelijk maar een tweede genomen.
Met een beetje zoeken vind je zo duizenden boeken. Vaak verzamelingen waarvan je zeker 90% gelijk weg kunt mikken, maar zat aanbod.
Ja, het is e-inkt. 10.000 x verversen van een pagina op 1 acculading. Het leest erg prettig.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb er nu iets van 6500 liggen
maar is die van jou een e-ink?
ff linkje checken
Dank!quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:14 schreef Strega het volgende:
De tweede Piskje, of de laatste. Maar de tweede meer!
ziet er netjes uit iddquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:24 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ja, het is e-inkt. 10.000 x verversen van een pagina op 1 acculading. Het leest erg prettig.
Voor het eerst in lange tijd?quote:
Klopt, maar als titel x alleen in baggerlijst y te vinden is dan is y-x=trashcan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik zoek voor die e-reader alleen nog maar gericht naar titels die ik lezen wil, ik wil niet eens de tijd nemen om van die baggerlijsten door te nemen
Ik ben echt een gruwelijk kieskeurige lezer en dan nog krijg ik de boeken die ik wil lezen niet gelezen op een jaar tijd, dus ik heb er echt niet zo veel nodigquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:14 schreef Pagan het volgende:
[..]
Voor het eerst in lange tijd?
[..]
Klopt, maar als titel x alleen in baggerlijst y te vinden is dan is y-x=trashcan.
Hahahahahahaha baas!quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:15 schreef DeZwabber het volgende:
Waarom quote ik mezelf, dat was niet de bedoeling.
Soit, armen waren als serpentines, tosti gemacht, avontuur uit
Sinds eind September. Tijdens het dieet krijg ik niet genoeg binnen om verantwoord te kunnen sporten. Kon eigenlijk al een week eerder weer, maar toen was alles om de haverklap dichtquote:
Spierpijn in het vooruitzicht.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:15 schreef DeZwabber het volgende:
Waarom quote ik mezelf, dat was niet de bedoeling.
Soit, armen waren als serpentines, tosti gemacht, avontuur uit
Kan ik me voorstellen. Gestrekt gaan met een halter in je nek is ook geen goed plan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sinds eind September. Tijdens het dieet krijg ik niet genoeg binnen om verantwoord te kunnen sporten. Kon eigenlijk al een week eerder weer, maar toen was alles om de haverklap dicht
Foto!quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:57 schreef oh-oh het volgende:
Lief!
Wij kwamen dus echt precies die kleur tegen, een zwartbruinige en een chocolade, maandag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik foto's wil uploaden naar foto-emmer dan crashed flash player doorlopend. Stomvervelend.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ohhhquote:
Eet smakelijk strakkies!quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:48 schreef oh-oh het volgende:
Toch maar die chinees besteld waar ik gisteren zo een trek in had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |