Open je ogen, mensen!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je zo naief denkt laat ik je graag in je eigen wereldje leven.
Volkskrant Martelhoax om maar wat te noemen, maar heb zelf ook wel eens krant samen met een politicus voor me karretjes gespannen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ok. Maar heb je daar ook serieuze aanwijzingen voor? Een bron in die richting bijvoorbeeld?
Die zijn er voor een groot deel al. Bijvoorbeeld in huis aan huis bladen. Daarnaast zit er vaak nog een pagina of misschien twee bij met voorlichting. Ook niet zo bijzonder vreemd lijkt me.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dan heb ik me verkeerd uitgedrukt, er zouden strenge regels moeten komen wat en waar de overheid zaken publiceert.
En alle advertenties van Defensie bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die zijn er voor een groot deel al. Bijvoorbeeld in huis aan huis bladen. Daarnaast zit er vaak nog een pagina of misschien twee bij met voorlichting. Ook niet zo bijzonder vreemd lijkt me.
haha nou wordt het helemaal mooi. Ik vraag je om een bron voor het feit dat er betaald zou zijn voor die publicatie over vermeende martelingen en dan kom je als reactie aanzetten met een verwijzing naar dat verhaalquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volkskrant Martelhoax om maar wat te noemen, maar heb zelf ook wel eens krant samen met een politicus voor me karretjes gespannen.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik wacht liever nog 3 jaar, dan staat er hopelijk gewoon een sterke man op die met het hele zootje afrekend.
Ja, dat is mogelijk. Media zijn namelijk voor een groot deel afhankelijk van tipgevers. Jij kunt zoiets beschouwen als voor je karretje spannen, maar als het een aardig verhaal oplevert is het medium ook blij.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volkskrant Martelhoax om maar wat te noemen, maar heb zelf ook wel eens krant samen met een politicus voor me karretjes gespannen.
Dat heb ik je al eerder gezegt, denk je dat een politicus 5 ruggen zwart naar de volkskrant schuift? Natuurlijk niet, maar een pagina grote advertentie is al snel 50K dat is veel makkelijker en natuurlijk niet te bewijzen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
haha nou wordt het helemaal mooi. Ik vraag je om een bron voor het feit dat er betaald zou zijn voor die publicatie over vermeende martelingen en dan kom je als reactie aanzetten met een verwijzing naar dat verhaal.
Nu iets concreter aub.
Dat is voor een groot deel in het kader van werving van personeel. Tja, personeelsadvertenties moeten kunnen lijkt me.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
En alle advertenties van Defensie bijvoorbeeld?
Goed je noemt het voorbeeld zelf al, thx.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is voor een groot deel in het kader van werving van personeel. Tja, personeelsadvertenties moeten kunnen lijkt me.
Heb meer moeite met een ministerie van Landbouw dat een 'Gerda' publiceerde.
Tja, het blijft een nogal gezocht verhaaltje van je. Volgens mij wil iedere journalist zo'n verhaal wel graag publiceren. Het is nogal wat als het waar zou zijn namelijk.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat heb ik je al eerder gezegt, denk je dat een politicus 5 ruggen zwart naar de volkskrant schuift? Natuurlijk niet, maar een pagina grote advertentie is al snel 50K dat is veel makkelijker en natuurlijk niet te bewijzen.
50k is wel wat overdreven, maar goed. Overigens zou het zonde van het geld zijn als de gemeente met die intentie een advertentie plaatst. Hun persberichten krijgen doorgaans toch wel een plek in de krant. Hoeven ze niks voor te betalen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat heb ik je al eerder gezegt, denk je dat een politicus 5 ruggen zwart naar de volkskrant schuift? Natuurlijk niet, maar een pagina grote advertentie is al snel 50K dat is veel makkelijker en natuurlijk niet te bewijzen.
Gedwongen luisteren naar Peter Gabriel valt in ieder geval onder die noemer.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:43 schreef 99.999 het volgende:
verder was het vooral een definitiekwestie. Wanneer is iets wel of niet martelen?
Ik ken de echt grote spindokter van de PVDA, dronk vaak borreltjes met hem, en dan hoor je wel eens wat, kan je ze naam wel PM'en mocht je me niet geloven.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, het blijft een nogal gezocht verhaaltje van je. Volgens mij wil iedere journalist zo'n verhaal wel graag publiceren. Het is nogal wat als het waar zou zijn namelijk.
Morgen buk je weer voor mijn dictaat.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Liever 1 dag een wolf dan 100 jaar een schaap.
Ja, en? Dat is ook de taak van spindokters. Hun doel is de media halen. Een logisch streven, me dunkt. Aan de journalist de taak om ervoor te zorgen dat hij louter nuttig nieuws oppikt en zich niet voor een karretje laat spannen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ken de echt grote spindokter van de PVDA, dronk vaak borreltjes met hem, en dan hoor je wel eens wat, kan je ze naam wel PM'en mocht je me niet geloven.
Dan heb je iedere bekentenis zo in je zak.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Gedwongen luisteren naar Peter Gabriel valt in ieder geval onder die noemer.
Libertariërs moeten aldaar verplicht Genesis luisteren?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan heb je iedere bekentenis zo in je zak.
Misschien kan er in Friesland een nevenvestiging van Guantanomo Bay komen?
Nee naar Sovjet-liederen als Den Pobedy en Katusha!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Libertariërs moeten aldaar verplicht Genesis luisteren?
De EU kan dit toch niet toestaan?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Libertariërs moeten aldaar verplicht Genesis luisteren?
De EU is pro-marteling, dus ik vrees dat ze het EU-volkslied binnenkort vervangen door Genesis en dat iedere EU dat verplicht elke ochtend moet zingen om 8:00 uur met een EU-dweil in zijn hand.quote:
Jouw verwachtingen neem ik niet zo serieusquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:46 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
De EU is pro-marteling, dus ik vrees dat ze het EU-volkslied binnenkort vervangen door Genesis en dat iedere EU dat verplicht elke ochtend moet zingen om 8:00 uur met een EU-dweil in zijn hand.
Niet?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jouw verwachtingen neem ik niet zo serieus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |