dat is precies wat ik dacht toen ik Frank er nog in zag staanquote:Op maandag 31 december 2012 19:07 schreef Pino112 het volgende:
Die headerfoto moet ook maar es worden geupdatet, ik doe het vanavond iig niet.
Ja en de Guismaster.quote:Op maandag 31 december 2012 19:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is precies wat ik dacht toen ik Frank er nog in zag staan
Dit dus.quote:Op maandag 31 december 2012 19:12 schreef BBQSausage het volgende:
Hetzelfde TS! En de rest natuurlijk ook een gelukkig 2013!
Kan Lieke ook een plekje krijgen?quote:Op maandag 31 december 2012 19:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja en de Guismaster.
En nieuwen zoals Barend enzo staan er ook niet in.
hihi ik heb n treklist van alle chicks waar ik op heb zitten fappen dit jaar.. wat een jaar was het dit jaar he haha nou seg hele lietrs zaad zjin r doorhene gegaanquote:Op maandag 31 december 2012 19:28 schreef MarijeH het volgende:
Tracklist van de jaarmix van DJ Sandstorm staat op http://go.3fm.nl/metmichi(...)ms+3FM+Jaarmix+2012+
quote:Op maandag 31 december 2012 19:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hihi ik heb n treklist van alle chicks waar ik op heb zitten fappen dit jaar.. wat een jaar was het dit jaar he haha nou seg hele lietrs zaad zjin r doorhene gegaanbestwle verspiling.. maarja mastrubreen is wel kielkkree :d ok fijne jarawssilng allemal !1
Heel snel even doorheen gescrolld, +60 nummersquote:Op maandag 31 december 2012 19:28 schreef MarijeH het volgende:
Tracklist van de jaarmix van DJ Sandstorm staat op http://go.3fm.nl/metmichi(...)ms+3FM+Jaarmix+2012+
Rolfje toch...quote:Op maandag 31 december 2012 19:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hihi ik heb n treklist van alle chicks waar ik op heb zitten fappen dit jaar.. wat een jaar was het dit jaar he haha nou seg hele lietrs zaad zjin r doorhene gegaanbestwle verspiling.. maarja mastrubreen is wel kielkkree :d ok fijne jarawssilng allemal !1
Minthypinty, jij ook een fijne avond en jaarwisselingquote:Op maandag 31 december 2012 19:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Rolfje toch...![]()
Veel plezier vanavond, geniet ervan met elkaar!
Jij ook, m'n jong!quote:Op maandag 31 december 2012 19:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Minthypinty, jij ook een fijne avond en jaarwisseling
Hebt u verder nog plannen of gewoon een avondje Fokken?
Die foto van Sander is zo gayquote:Op maandag 31 december 2012 19:07 schreef Pino112 het volgende:
Die headerfoto moet ook maar es worden geupdatet, ik doe het vanavond iig niet.
Ah tof. Alleen zitten is soms ook maar saai.quote:Op maandag 31 december 2012 19:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij ook, m'n jong!![]()
Ik vertrek zo naar m'n broer, zin in. Voor het eerst sinds het overlijden van m'n pa de deur uit op oudejaarsavond![]()
Wie weet gooi ik af en toe nog een post om de hoek
hooitjesquote:
Azen op de fipo nietquote:Op maandag 31 december 2012 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
ik doe dat ook alvast, maar ik zal wel weer zo'n sneuneus zijn die hier om 1 voor 12 zit te azen op de fipo van 2012
niet echt live uiteraard.quote:Op maandag 31 december 2012 22:24 schreef DaMook het volgende:
Oeh kom er nu pas achter dat michiel en roos er zijn.
Owquote:
Hetzelfde aan jou toegewenstquote:
ik geloof Jim om 1 uur en om 4 uur begint de zondag programmering.quote:Op maandag 31 december 2012 22:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow, naja doet er niet echt toe
. Komen er nog wel live dj's vanavond/vannacht dan ?
Om 4 uur zit ik wrs in de kroegquote:Op maandag 31 december 2012 22:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik geloof Jim om 1 uur en om 4 uur begint de zondag programmering.
Zelfde ik zal het nodig hebben.quote:
ik ben bang dat ik eerst hier op invoeren klik en vervolgens mn moeder bel. als ze me niet voor is tenminste....quote:Op maandag 31 december 2012 22:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Azen op de fipo niet, ben er wel waarschijnlijk. Vannacht mogelijk wel nog opstap, maar nu thuis bij de katjes tijdens al het vuurwerk
.
Ik heb het smsje aan 50 mensen al klaar staanquote:Op maandag 31 december 2012 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik eerst hier op invoeren klik en vervolgens mn moeder bel. als ze me niet voor is tenminste....
nog steeds geen fatsoenlijke baan. De laatste tijd gelukkig veel freelance werk, maar dat verminderd vaak na de kerst.quote:
quote:Op maandag 31 december 2012 23:20 schreef minthy het volgende:
Ik heb Rolfje net toegezegd dat ik hem niet meer ga haten.
Nu heb ik spijt![]()
/liefdagboek
Yay!quote:
Whehequote:Op maandag 31 december 2012 23:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Yay!![]()
Ik heb m'n voornemen nu al ingetrokken, wolfje vond het maar stom
"vooral doorgaan" zou Barry Stevens gezegd hebben.quote:Op maandag 31 december 2012 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo. Nog 22 minuten. Ik zuip nog ff verder.
Eens.quote:Op maandag 31 december 2012 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo. Nog 22 minuten. Ik zuip nog ff verder.
quote:
prutsers! ik was de eerste dit jaarquote:
is er al een uitslag online? gefeliciteerd iig!quote:
hoi ik heb een stichting spek mijn portemoneeequote:
dankjewel poeppiequote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:05 schreef minthy het volgende:
Liefjes, ik wens jullie alle goeds voor 2013. Dat al je wensen en dromen mogen uitkomen
Die heb ik ook een, maar mijn stichting neemt genoegen met 5 miljoenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoi ik heb een stichting spek mijn portemoneee
Wil jij 7 miljoen investeren dank grgr
Dan verzoek ik jou vriendelijk, edoch dringend, wanneer jij in zwaar beneveld toestand bent hier nog even te posten.quote:
Jij ookquote:
Gaat niet gebeuren, ik ga nergens heen en ga straks lekker onder de dekens kruipenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan verzoek ik jou vriendelijk, edoch dringend, wanneer jij in zwaar beneveld toestand bent hier nog even te posten.
Fijne nacht
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:24 schreef Evertjan het volgende:
nou de buren ook weer eens gesproken tot volgend jaar
srry het is 50 euro geworden btw net een paar cijfers en letter verkeerdquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoi ik heb een stichting spek mijn portemoneee
Wil jij 7 miljoen investeren dank grgr
Ik niet, ik ga die regen niet inquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:24 schreef Evertjan het volgende:
nou de buren ook weer eens gesproken tot volgend jaar
toch over de brug komen met die 7 mlnquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
srry het is 50 euro geworden btw net een paar cijfers en letter verkeerd
7 meloen? ook goed hoor moet jij trouwens niet dronken worden?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
toch over de brug komen met die 7 mln
bitch
Neequote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
7 meloen? ook goed hoor moet jij trouwens niet dronken worden?
Heh stemmen ? Ik ook niet volgens mijquote:
nee je moet gestemd hebben op een gesloten verkiezingquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heh stemmen ? Ik ook niet volgens mij, via die link die ik gaf kun je gewoon een kleurtje en evt tag kiezen
.
Coole tagquote:
Ja mijn kadden beginnen zich weer te vertonenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee je moet gestemd hebben op een gesloten verkiezing
Is je hont alweer tevoorschijn gekomen die is zich vast de pleuris geschrokkuh
Ik wil dr wel meer voelenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
die zingt altijd met zoveel gevoel
quote:Op maandag 31 december 2012 23:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
"vooral doorgaan" zou Barry Stevens gezegd hebben.
hier 5 en 3,75 euro (2 halve loten)quote:
eeejjjquote:Op dinsdag 1 januari 2013 03:02 schreef D. het volgende:
Ik heb 40 euro gewonnen
Maar belangrijker dan geld, is geluk, dus bij deze, de allerbeste wenssen voor het komende jaar voor iedereen
Bummer...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 03:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
5 euro hier. Maar gedeeld met mn ma dus 2.50.
-7.50 = 5 euro verlies. Ofzo
Wat ga je dan pissig zijn als je buren wel winnenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 03:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Bummer...![]()
Daarom doe ik niet mee aan loterijen. Maar tóch ben ik elk jaar wat zenuwachtig als ze de winnende postcode van de Postcodeloterij bekend gaan maken
Ik zou verhuizen... De ene na de andere Ferrari op het woonerf hier, man. Ik zou me kapot schamenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 03:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat ga je dan pissig zijn als je buren wel winnen.
How was your evening?
We zitten hier ergens tussen het Westeinde en de Hessenweg, en wij waren de enige vd weg hier met vuurwerk.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 03:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou verhuizen... De ene na de andere Ferrari op het woonerf hier, man. Ik zou me kapot schamen![]()
Was gezellig! Aan vanavond had ik hoe dan ook zin, keek er echt naar uit. We hebben het wederom overleefd![]()
Hoe was het bij jou? Het is rustig op P2000. Er is niks aan om nu de digitale ramptoerist uit te hangen
Dat geloof ik graag, zoveel mensen wonen daar ook nietquote:Op dinsdag 1 januari 2013 03:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
We zitten hier ergens tussen het Westeinde en de Hessenweg, en wij waren de enige vd weg hier met vuurwerk.
Daarna voor het eerst gepokerd, ging wel lekker.
Klopt idd, weinig in onze buurt.
Gelukkig welquote:Op dinsdag 1 januari 2013 03:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, zoveel mensen wonen daar ook niet![]()
En tof, klinkt gezellig. Je hebt nog wel al je kleding aan, hoop ik?
Nee, niks van meegekregen!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 03:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Er was aan het begin vd avond nog wel een fikkie trouwens bij jou, toevallig nog gezien?
Veel plezier met je luecken meisjenquote:
Ze was al weer wechquote:Op dinsdag 1 januari 2013 03:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Veel plezier met je luecken meisjen![]()
Ik ga nogmaals een poging wagen tot slapen. Een goede nacht![]()
omdat het kan.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 04:35 schreef Dagoduck het volgende:
Gelukkig nieuwjaar mensen!! Vanuit party hardy Delly
Waarom zeg ik dit
Delly?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 04:35 schreef Dagoduck het volgende:
Gelukkig nieuwjaar mensen!! Vanuit party hardy Delly
Waarom zeg ik dit
Negertaalquote:
Prachtige stad. Net nog een caravan in de hens.quote:
blikjes 3es cola danquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:47 schreef wolfrolf het volgende:
¤3,75 gewonnen @ oudejaarsloterij
Drinks on me!!!!1
Netto onder de streep?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:47 schreef wolfrolf het volgende:
Drinks on me!!!!1
Ik heb voor 10 januariquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:47 schreef wolfrolf het volgende:
Drinks on me!!!!1
Klopt, someone b0rked up @ Ericsson.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:12 schreef Pino112 het volgende:
Ik dacht even dat het vrijdagavond was
De RDS van de radio zei '3FM EkstraWeekend EK Live'.
Tot 14u ja. Had hem voor het eerst dit jaar op 3FM staan dus dacht even van wtfquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, someone b0rked up @ Ericsson.
Deze RDS-setting wordt vandaag gebruikt:
3FMSET8
PS: _3FM_NTR | _EKSTRA_ | _EKSTRA_ | WEEKEND_ | EK_LIVE_ | _3FM_NTR | _EKSTRA_ | _EKSTRA_ | WEEKEND_ | EK_LIVE_
RT: 3FM Ekstra Ekstra Weekend
Edit: Correctie, werd gebruikt tot 13u, nu is het wel netjes een MT50-tekst.
Volgens de uitzendlijst was dat zelfs vanaf 13:03:01 al het geval... en dat je op de hele uren iets met 3FM NOS ziet staan klopt, dat is élk uur zo tijdens het nieuws namelijk.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tot 14u ja. Had hem voor het eerst dit jaar op 3FM staan dus dacht even van wtf
Zag hem na het 14u-nieuws veranderen idd naar iets met NOS.
Ik zat rond 14u in de auto. Gevalletje zomer-/wintertijd?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens de uitzendlijst was dat zelfs vanaf 13:03:01 al het geval... en dat je op de hele uren iets met 3FM NOS ziet staan klopt, dat is élk uur zo tijdens het nieuws namelijk.
Jah, en vroegquote:
07:30quote:
Dank je!quote:
jij ookquote:
geld verdienen met fokkenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Geen zak te doen, ik had gewoon thuis kunnen blijven. Er is gewoon niemand
Domien en Sander?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:35 schreef _JdM_ het volgende:
Iig Gerard, Coen en Giel zijn op vakantie, dus morgen 6-10 Timur, 12-14 Michiel. Wie doet de Coen&Sandershow?
Normaal zou 'ie dat wel op twitter rondschreeuwen, toch? Maar nu geen woord. Vandaarquote:
misschien wel Sander alleen......ownee, dan gaat er geen schuifje goed. misschien ook wel Timur? of idd toch Domientje...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:35 schreef _JdM_ het volgende:
Iig Gerard, Coen en Giel zijn op vakantie, dus morgen 6-10 Timur, 12-14 Michiel. Wie doet de Coen&Sandershow?
Inderdaad, amper drie maanden later en alweerquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:36 schreef alors het volgende:
Coen alweer op vakantie?In oktober ook al...
Maar Timurrrrrrrrrrrr's ochtends
Van ons belastinggeld!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Inderdaad, amper drie maanden later en alweer!
En das maar goed ook.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:51 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Procentueel staat Claudia wel bovenaan met afwezig zijn.
t grappige daarvan is dat heel weinig mensen dat merkenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:51 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Procentueel staat Claudia wel bovenaan met afwezig zijn.
Dat krijg je he met weinig luisteraars.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:00 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
t grappige daarvan is dat heel weinig mensen dat merken
twitter:nuttelozefeiten twitterde op dinsdag 01-01-2013 om 11:20:06#2013 is het eerste jaartal sinds 1987 waarin vier verschillende cijfers voorkomen. reageer retweet
Leven!quote:
Darts kijkenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Leven!![]()
Waar zijn toch al die EO-fans van weleer gebleven...
Darten is vaak met bier en vloekpartijen overgoten, ik kan me niet voorstellen dat EO-aanhangers daarvan genieten...quote:
Ja klopt, maar wel gewoon EO-avondje hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Darten is vaak met bier en vloekpartijen overgoten, ik kan me niet voorstellen dat EO-aanhangers daarvan genieten...
Edit: fuck, het is gewoon dinsdag en niet zondag![]()
![]()
Zie edit2quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar wel gewoon EO-avondje hoor
Een jaar of 10 geleden vond ik het geweldig, nu volg ik er niets meer vanquote:
Ik zag het jaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gewerkt gelummeld, ja!!
Hoi Pino112. Wat kraam jij daar voor volstrekt onleesbare onzin uit?quote:
Jij hebt de humor aan je kont hangen. Naast die enorme tros aambeien.quote:
niet haten op mijn aambeien.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij hebt de humor aan je kont hangen. Naast die enorme tros aambeien.
Knuffeltje aan Kees, sorryquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
niet haten op mijn aambeien.
Zie je nu is aambei kees verdrietig
Heb je dat nog nooit live meegemaakt een topiek op nivo?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:00 schreef Dagoduck het volgende:
Noumijngode noumijngode, hoogh niveau hierrr heur.
Geachte wolfrolf,quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoi Pino112. Wat kraam jij daar voor volstrekt onleesbare onzin uit?
Ik hoop toch niet dat jij denkt dat ik ook meer iets snap van dat soort grammaticale rampzaligheid?
Vriendelijke groeten,
wolfrolf.
jongeh daar snap ik tock nix vanquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geachte wolfrolf,
Mijner welgemeende excuses voor dit taalgebruik. Mijn intentie van die selectie van zinnen was het nivelleren van het niveau die op dat moment heerste in het topic, mede door een puike bijdrage van jouw kant.
Ik zal deze gang van zaken niet nogmaals uitvoeren, zodoende u geen last meer heeft van niet te lezen posts vanaf mijn kant.
Met vriendelijke groet,
Pino112.
Goed, ik heb weer een slappe...quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
jongeh daar snap ik tock nix van
khad eene of ander standarad postjen klaar staan roflol
Uzijne geheelheid verblijdt mij te zeggen dat mijne zelfzijn nimmer maal eenen topique op niveauage bijgewoond heeft?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb je dat nog nooit live meegemaakt een topiek op nivo?
Eigenlijk heet ik Harry, ben ik 45 jaar en geil op contact met mannen via een forum.quote:
Kolere.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Uzijne geheelheid verblijdt mij te zeggen dat mijne zelfzijn nimmer maal eenen topique op niveauage bijgewoond heeft?
Doe je toch goed met Facebook en een bedachte broer die steeds weer reageert!quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Eigenlijk heet ik Harry, ben ik 45 jaar en geil op contact met mannen via een forum.
Welkom Har.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Eigenlijk heet ik Harry, ben ik 45 jaar en geil op contact met mannen via een forum.
Klopt! Al m'n vrienden en collega's zijn ook fake, ik log als een razende in op alle accounts om op mezelf te reageren...quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doe je toch goed met Facebook en een bedachte broer die steeds weer reageert!
Dank je, wolf! Nog even over die aambeien... Zitten ze erg in de weg?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welkom Har.
Mijn lieftallige assistent Pino112 geeft U graag een rondleiding door deze slowchat
Nee, ze zitten hier gezellig naast mequote:Op woensdag 2 januari 2013 00:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je, wolf! Nog even over die aambeien... Zitten ze erg in de weg?
Ik geef Minthy liever een rondleiding door iets anders dan deze slowchatquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welkom Har.
Mijn lieftallige assistent Pino112 geeft U graag een rondleiding door deze slowchat
Goedemiddaaaggquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik geef Minthy liever een rondleiding door iets anders dan deze slowchat.
Wat geweldig! Heb je een fotootje?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee, ze zitten hier gezellig naast mede schatten
Vertel me meer!quote:
Ik probeer hier een rete-gevat antwoord op te verzinnen, maar dat lukt me niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik geef Minthy liever een rondleiding door iets anders dan deze slowchat.
Een Kut heeft er inderdaad iets mee te maken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik probeer hier een rete-gevat antwoord op te verzinnen, maar dat lukt me niet.
Kut, jij wint
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik probeer hier een rete-gevat antwoord op te verzinnen, maar dat lukt me niet.
Kut, jij wint
quote:
Daar geef ik geen rondleidingen in, zo groot is die niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Een Kut heeft er inderdaad iets mee te maken.
Slaap lekker, eendje!quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:11 schreef Dagoduck het volgende:
Laatste song dan ga ik slapen
Truste FOK!kers
Pino heeft nog wel een verkenningsprobe ter beschikking.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar geef ik geen rondleidingen in, zo groot is die niet.
Zo, nu jullie weer
Daar heb ik dan ook geen rondleiding in nodig.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar geef ik geen rondleidingen in, zo groot is die niet.
Zo, nu jullie weer
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Pino heeft nog wel een verkenningsprobe ter beschikking.
Die probe klopt alleen wel nogal heftig.
Ja godver... Jullie zijn erg vanavondquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar heb ik dan ook geen rondleiding in nodig.
Miranda zou je penetreren met een voorbinddildo, wat ik je brom. Leer mij dat slag volk kennenquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:16 schreef wolfrolf het volgende:
Ik verlaag dit topic eigenlijk steevast tot dom sexueel geneuzel.
Miranda zou mij lynchen
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Miranda zou je penetreren met een voorbinddildo, wat ik je brom. Leer mij dat slag volk kennen
Hee wat staat Cindy er leuk opquote:
Ja en ik hoop ook dat ze dan haar sexy geitenwollen sokken en schaapwollen trui met roze bloemetjes aan doetquote:
okquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:30 schreef Pino112 het volgende:
Rolfjen, het is betteit, ga eens slaapje doen.
Hoe weet jij wat ik aan heb?!quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:20 schreef wolfrolf het volgende:
Ja en ik hoop ook dat ze dan haar sexy geitenwollen sokken en schaapwollen trui met roze bloemetjes aan doet
Van mijn part mag je nog wel blijven hoor. Was een Geintje Natuurlijk!quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Alleen nog even dit
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
.
doei!
quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
Nee maar de ironie wil, liefste Pien, dat ik toevallig echt mijn nest ging opzoeken![]()
Wil jij nog een badkamerradio kwijt ?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:50 schreef henkde_j het volgende:
Het escaleert helemaal uit de klauwen in dit topic
Lieviepievie, schatteboutje, knuffelbeertje, slaap lekker!quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:49 schreef wolfrolf het volgende:
Als ik boos ben dan gooi ik heftige kreten als
rekel! en schavuit! er in
Dus dat valt alles mee!
Ik heb nog wel een leuk spel voor je. Ruilen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wil jij nog een badkamerradio kwijt ?
Hoi,quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:50 schreef henkde_j het volgende:
Het escaleert helemaal uit de klauwen in dit topic
thanks poepjequote:Op woensdag 2 januari 2013 00:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Lieviepievie, schatteboutje, knuffelbeertje, slaap lekker!
Godverquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoi,
Hoe is het met [ afbeelding ]
?
Groetjens.
Er zit een knop op je pc monitorquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dago, je bent ingelogd onder het verkeerde account!
Jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:04 schreef minthy het volgende:
Muse![]()
Komt deze van hun laatste album? Zo ja, dan trek ik hierbij mijn negativiteit in
Je scherm kapot slaanquote:
Deze vind ik dan oprecht ontzettend tof!quote:
Als jij een nieuwe MBP voor me koopt?quote:
Is ie ook. Moest even vallen bij me maar wanne trackquote:Deze vind ik dan oprecht ontzettend tof!
MacBook Pro jonguh!quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vanuit mijn slaap: Wat ontzettend 2004 van jou
Nee. Ik ben zo arm als een luisquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als jij een nieuwe MBP voor me koopt?
[..]
Is ie ook. Moest even vallen bij me maar wanne track
Hou je bek en ga slapen. Anders kom ik je waanzinnig lomp instoppenquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vanuit mijn slaap: Wat ontzettend 2004 van jou
Ik ga vanaf mijn iMac ook richting mijn MBPquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga vanaf mijn iMac ook richting mijn MBP, die staat op mijn nachtkastje en ik ga mijn bed in
.
Truste
.
Wat valt er te trekken aan een muzieknummer dan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:12 schreef minthy het volgende:
Kodaline. Ik trek het nog steeds niet, bij de eerste toon had ik al een traan aan m'n wimpers hangen en struikelde ik op de trap, op weg naar m'n scheermesjes.
Radio uit
Whehequote:Op woensdag 2 januari 2013 01:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat valt er te trekken aan een muzieknummer dan?
Een trekzak ja, maar dat is meer iets voor rolf.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Whehe![]()
Als je een accordeon hebt, zou het moeten lukken
watquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een trekzak ja, maar dat is meer iets voor rolf.
Als hij een slimme jongen is (en daar ben ik van overtuigd) besteedt hij dat uitquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een trekzak ja, maar dat is meer iets voor rolf.
Vast welquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Als hij een slimme jongen is (en daar ben ik van overtuigd) besteedt hij dat uit
Ja want hij doet ook 2 - > 4u.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij er al om 6 uur bij is
Zeg, slapen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |