dat is precies wat ik dacht toen ik Frank er nog in zag staanquote:Op maandag 31 december 2012 19:07 schreef Pino112 het volgende:
Die headerfoto moet ook maar es worden geupdatet, ik doe het vanavond iig niet.
Ja en de Guismaster.quote:Op maandag 31 december 2012 19:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is precies wat ik dacht toen ik Frank er nog in zag staan
Dit dus.quote:Op maandag 31 december 2012 19:12 schreef BBQSausage het volgende:
Hetzelfde TS! En de rest natuurlijk ook een gelukkig 2013!
Kan Lieke ook een plekje krijgen?quote:Op maandag 31 december 2012 19:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja en de Guismaster.
En nieuwen zoals Barend enzo staan er ook niet in.
hihi ik heb n treklist van alle chicks waar ik op heb zitten fappen dit jaar.. wat een jaar was het dit jaar he haha nou seg hele lietrs zaad zjin r doorhene gegaanquote:Op maandag 31 december 2012 19:28 schreef MarijeH het volgende:
Tracklist van de jaarmix van DJ Sandstorm staat op http://go.3fm.nl/metmichi(...)ms+3FM+Jaarmix+2012+
quote:Op maandag 31 december 2012 19:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hihi ik heb n treklist van alle chicks waar ik op heb zitten fappen dit jaar.. wat een jaar was het dit jaar he haha nou seg hele lietrs zaad zjin r doorhene gegaanbestwle verspiling.. maarja mastrubreen is wel kielkkree :d ok fijne jarawssilng allemal !1
Heel snel even doorheen gescrolld, +60 nummersquote:Op maandag 31 december 2012 19:28 schreef MarijeH het volgende:
Tracklist van de jaarmix van DJ Sandstorm staat op http://go.3fm.nl/metmichi(...)ms+3FM+Jaarmix+2012+
Rolfje toch...quote:Op maandag 31 december 2012 19:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hihi ik heb n treklist van alle chicks waar ik op heb zitten fappen dit jaar.. wat een jaar was het dit jaar he haha nou seg hele lietrs zaad zjin r doorhene gegaanbestwle verspiling.. maarja mastrubreen is wel kielkkree :d ok fijne jarawssilng allemal !1
Minthypinty, jij ook een fijne avond en jaarwisselingquote:Op maandag 31 december 2012 19:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Rolfje toch...![]()
Veel plezier vanavond, geniet ervan met elkaar!
Jij ook, m'n jong!quote:Op maandag 31 december 2012 19:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Minthypinty, jij ook een fijne avond en jaarwisseling
Hebt u verder nog plannen of gewoon een avondje Fokken?
Die foto van Sander is zo gayquote:Op maandag 31 december 2012 19:07 schreef Pino112 het volgende:
Die headerfoto moet ook maar es worden geupdatet, ik doe het vanavond iig niet.
Ah tof. Alleen zitten is soms ook maar saai.quote:Op maandag 31 december 2012 19:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij ook, m'n jong!![]()
Ik vertrek zo naar m'n broer, zin in. Voor het eerst sinds het overlijden van m'n pa de deur uit op oudejaarsavond![]()
Wie weet gooi ik af en toe nog een post om de hoek
hooitjesquote:
Azen op de fipo nietquote:Op maandag 31 december 2012 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
ik doe dat ook alvast, maar ik zal wel weer zo'n sneuneus zijn die hier om 1 voor 12 zit te azen op de fipo van 2012
niet echt live uiteraard.quote:Op maandag 31 december 2012 22:24 schreef DaMook het volgende:
Oeh kom er nu pas achter dat michiel en roos er zijn.
Owquote:
Hetzelfde aan jou toegewenstquote:
ik geloof Jim om 1 uur en om 4 uur begint de zondag programmering.quote:Op maandag 31 december 2012 22:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow, naja doet er niet echt toe
. Komen er nog wel live dj's vanavond/vannacht dan ?
Om 4 uur zit ik wrs in de kroegquote:Op maandag 31 december 2012 22:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik geloof Jim om 1 uur en om 4 uur begint de zondag programmering.
Zelfde ik zal het nodig hebben.quote:
ik ben bang dat ik eerst hier op invoeren klik en vervolgens mn moeder bel. als ze me niet voor is tenminste....quote:Op maandag 31 december 2012 22:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Azen op de fipo niet, ben er wel waarschijnlijk. Vannacht mogelijk wel nog opstap, maar nu thuis bij de katjes tijdens al het vuurwerk
.
Ik heb het smsje aan 50 mensen al klaar staanquote:Op maandag 31 december 2012 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik eerst hier op invoeren klik en vervolgens mn moeder bel. als ze me niet voor is tenminste....
nog steeds geen fatsoenlijke baan. De laatste tijd gelukkig veel freelance werk, maar dat verminderd vaak na de kerst.quote:
quote:Op maandag 31 december 2012 23:20 schreef minthy het volgende:
Ik heb Rolfje net toegezegd dat ik hem niet meer ga haten.
Nu heb ik spijt![]()
/liefdagboek
Yay!quote:
Whehequote:Op maandag 31 december 2012 23:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Yay!![]()
Ik heb m'n voornemen nu al ingetrokken, wolfje vond het maar stom
"vooral doorgaan" zou Barry Stevens gezegd hebben.quote:Op maandag 31 december 2012 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo. Nog 22 minuten. Ik zuip nog ff verder.
Eens.quote:Op maandag 31 december 2012 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo. Nog 22 minuten. Ik zuip nog ff verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |