dat is precies wat ik dacht toen ik Frank er nog in zag staanquote:Op maandag 31 december 2012 19:07 schreef Pino112 het volgende:
Die headerfoto moet ook maar es worden geupdatet, ik doe het vanavond iig niet.
Ja en de Guismaster.quote:Op maandag 31 december 2012 19:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is precies wat ik dacht toen ik Frank er nog in zag staan
Dit dus.quote:Op maandag 31 december 2012 19:12 schreef BBQSausage het volgende:
Hetzelfde TS! En de rest natuurlijk ook een gelukkig 2013!
Kan Lieke ook een plekje krijgen?quote:Op maandag 31 december 2012 19:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja en de Guismaster.
En nieuwen zoals Barend enzo staan er ook niet in.
hihi ik heb n treklist van alle chicks waar ik op heb zitten fappen dit jaar.. wat een jaar was het dit jaar he haha nou seg hele lietrs zaad zjin r doorhene gegaanquote:Op maandag 31 december 2012 19:28 schreef MarijeH het volgende:
Tracklist van de jaarmix van DJ Sandstorm staat op http://go.3fm.nl/metmichi(...)ms+3FM+Jaarmix+2012+
quote:Op maandag 31 december 2012 19:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hihi ik heb n treklist van alle chicks waar ik op heb zitten fappen dit jaar.. wat een jaar was het dit jaar he haha nou seg hele lietrs zaad zjin r doorhene gegaanbestwle verspiling.. maarja mastrubreen is wel kielkkree :d ok fijne jarawssilng allemal !1
Heel snel even doorheen gescrolld, +60 nummersquote:Op maandag 31 december 2012 19:28 schreef MarijeH het volgende:
Tracklist van de jaarmix van DJ Sandstorm staat op http://go.3fm.nl/metmichi(...)ms+3FM+Jaarmix+2012+
Rolfje toch...quote:Op maandag 31 december 2012 19:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hihi ik heb n treklist van alle chicks waar ik op heb zitten fappen dit jaar.. wat een jaar was het dit jaar he haha nou seg hele lietrs zaad zjin r doorhene gegaanbestwle verspiling.. maarja mastrubreen is wel kielkkree :d ok fijne jarawssilng allemal !1
Minthypinty, jij ook een fijne avond en jaarwisselingquote:Op maandag 31 december 2012 19:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Rolfje toch...![]()
Veel plezier vanavond, geniet ervan met elkaar!
Jij ook, m'n jong!quote:Op maandag 31 december 2012 19:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Minthypinty, jij ook een fijne avond en jaarwisseling
Hebt u verder nog plannen of gewoon een avondje Fokken?
Die foto van Sander is zo gayquote:Op maandag 31 december 2012 19:07 schreef Pino112 het volgende:
Die headerfoto moet ook maar es worden geupdatet, ik doe het vanavond iig niet.
Ah tof. Alleen zitten is soms ook maar saai.quote:Op maandag 31 december 2012 19:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij ook, m'n jong!![]()
Ik vertrek zo naar m'n broer, zin in. Voor het eerst sinds het overlijden van m'n pa de deur uit op oudejaarsavond![]()
Wie weet gooi ik af en toe nog een post om de hoek
hooitjesquote:
Azen op de fipo nietquote:Op maandag 31 december 2012 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
ik doe dat ook alvast, maar ik zal wel weer zo'n sneuneus zijn die hier om 1 voor 12 zit te azen op de fipo van 2012
niet echt live uiteraard.quote:Op maandag 31 december 2012 22:24 schreef DaMook het volgende:
Oeh kom er nu pas achter dat michiel en roos er zijn.
Owquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |