ow maar ik ben geen queenfan hoor, al is BoRhap natuurlijk wel gewoon een goed nummer. ik zou eerder voor child in time gaan. private investigations heb ik ook op gestemd.quote:Op maandag 31 december 2012 18:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben zeker de enige die vind dat Bohemian Rhapsody niet op één hoort? Ik vind bijvoorbeeld The Animals - House of the Rising Sun die zometeen op nummer 51 langs komt al veel beter... En Private Investigations op 49 van Dire Straits is ook veel beter... Overhypt die Bohemian Rhapsody...
Ik vind Bohemian Rhapsody niet zo goed of briljant ofzo? Ik snap niet waarom die altijd zo hoog staat.quote:Op maandag 31 december 2012 18:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wat maken die andere platen beter dan Bohemian Rhapsory?
ik ook.quote:Op maandag 31 december 2012 18:44 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Deze van U2 kan ik wel waarderen
quote:Op maandag 31 december 2012 18:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Natuurlijk moet Queen wel op 1.
Alle andere cocktails van Pierre Wind slaan nergens op.
quote:
Ik vind er ook maar weinig aan. Zoals vrijwel het gehele oeuvre van U2 trouwens.quote:
Omdat veel mensen die kennen van top2000 en hem dus in hun lijst zetten ?quote:Op maandag 31 december 2012 18:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind Bohemian Rhapsody niet zo goed of briljant ofzo? Ik snap niet waarom die altijd zo hoog staat.
Geen idee, vroeg het me af. Kan zelf de vinger er niet op leggen. Het is een erg gevarieerde en gedurfde plaat.quote:Op maandag 31 december 2012 18:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind Bohemian Rhapsody niet zo goed of briljant ofzo? Ik snap niet waarom die altijd zo hoog staat.
Haha leukquote:Op maandag 31 december 2012 18:45 schreef Diaan73 het volgende:
Nu wel vuurwerk in huis!! Van die party dingen met confetti.
morgen is er weer een dag. Vandaag is het feest.quote:Op maandag 31 december 2012 18:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha leukMinder leuk als je het moet opruimen
quote:Op maandag 31 december 2012 18:45 schreef Dagoduck het volgende:
U2 is gewoon de Engelse Bløf... of nou ja, andersom eigenlijk maar goed.
ze zijn Iersquote:Op maandag 31 december 2012 18:45 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoor liever de stem van Paskal eigenlijkquote:Op maandag 31 december 2012 18:45 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op maandag 31 december 2012 18:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik hoor liever de stem van Paskal eigenlijk
Maar er zijn zoveel gevarieerde platen, het is ook een kwestie van smaak natuurlijk, maar het lijkt mij dat veel mensen die erop stemmen gewoon niet zo heel veel andere platen kennen, dat ze zeg maar van de top 100, 5 of 10 platen bij naam kennen ofzo, zo'n gevoel heb ikquote:Op maandag 31 december 2012 18:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Geen idee, vroeg het me af. Kan zelf de vinger er niet op leggen. Het is een erg gevarieerde en gedurfde plaat.
Dat weet ik ook wel, Engelstalig danquote:
With you but without U2quote:Op maandag 31 december 2012 18:47 schreef De_Fietser het volgende:
nou mensen geef dan antwoord:
With or Without you?
Het toont gewoon het muzikale talent van Freddie aan.quote:Op maandag 31 december 2012 18:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar er zijn zoveel gevarieerde platen, het is ook een kwestie van smaak natuurlijk, maar het lijkt mij dat veel mensen die erop stemmen gewoon niet zo heel veel andere platen kennen, dat ze zeg maar van de top 100, 5 of 10 platen bij naam kennen ofzo, zo'n gevoel heb ik
Ik heb het niet over naklapwiekende kwartjes, puur over de stem, Bono kan namelijk niet zingen, Paskal over het algemeen welquote:
Mensen die niet van bombastische muziek houden!quote:Op maandag 31 december 2012 18:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
precies wat er mis mee is
awhquote:
Het levert per definitie hoogdravende kutmuziek opquote:Op maandag 31 december 2012 18:47 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Mensen die niet van bombastische muziek houden!.... komop....
Bombasme is één van de mooiste aspecten die je in muziek kunt verwerken!
quote:Op maandag 31 december 2012 18:45 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op maandag 31 december 2012 18:49 schreef Fred_B het volgende:
Koot en Bie, Koot en Bie![]()
[ afbeelding ]
Alleen U2 vinden wel veel mensen goed en Bløf niet.quote:
50 keer Beatles of Stones en 20 keer Blöff.quote:Op maandag 31 december 2012 18:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar er zijn zoveel gevarieerde platen, het is ook een kwestie van smaak natuurlijk, maar het lijkt mij dat veel mensen die erop stemmen gewoon niet zo heel veel andere platen kennen, dat ze zeg maar van de top 100, 5 of 10 platen bij naam kennen ofzo, zo'n gevoel heb ik
De heilige Sint-Nicolaas van Myra.quote:
Er zitten sowieso veel te weinig platen van Leonard Cohen in.quote:Op maandag 31 december 2012 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
50 keer Beatles of Stones en 20 keer Blöff.
Maar geen song to the siren echo and the bunnymen of Sisters of Mercy
En te weinig discoquote:Op maandag 31 december 2012 18:51 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Er zitten sowieso veel te weinig platen van Leonard Cohen in.
Ferryquote:
Vertel.quote:Op maandag 31 december 2012 18:51 schreef Keyos het volgende:
Het volgende uur begint wel met vuurwerk zeg, 3 geweldige nummers achter elkaar.
quote:Op maandag 31 december 2012 18:52 schreef Szura het volgende:
Nou Anke, Steve McClaren kan er ook wat van hoor
50 Sympathy For The Devil The Rolling Stonesquote:
They call, The Rising Sun!quote:
Aardig tot fraai, jaquote:Op maandag 31 december 2012 18:52 schreef Keyos het volgende:
[..]
50 Sympathy For The Devil The Rolling Stones
49 Private Investigations Dire Straits
48 Thunderstruck ACDC
quote:
"quote:
Nogalquote:Op maandag 31 december 2012 18:52 schreef Szura het volgende:
Schande dat dit zo laag staat
Lager dan Borsato en Meeuwisx10000
Leo?quote:Op maandag 31 december 2012 18:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Het is niet bekend wie het geschreven heeft. Men noemt dit doorgaans een 'traditional'.
En zo trap je verdomme een open deur in.
Dat wordt steeds minder, als het goed is.quote:Op maandag 31 december 2012 18:53 schreef Karina het volgende:
Ik zou bijna gaan turven hoe vaak er "schande dat dit zo laag staat" gepost wordt.
Bustedquote:
Sayer?quote:
Dan ga ik turven hoe vaak er gepost wordt "schande dat dit zo hoog staat"quote:Op maandag 31 december 2012 18:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat wordt steeds minder, als het goed is.
Slayer? Die is toch al geweest?quote:
Het wordt nu meer, schande dat het zo hoog staatquote:Op maandag 31 december 2012 18:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat wordt steeds minder, als het goed is.
Mooiste versie van dit nummer wat mij betreft..quote:Op maandag 31 december 2012 18:53 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
[..]
"
Fantastische plaatje, mooi gevoel erin gelegd.
my thoughts exactlyquote:Op maandag 31 december 2012 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan ga ik turven hoe vaak er gepost wordt "schande dat dit zo hoog staat"
Staat op 1791quote:Op maandag 31 december 2012 18:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Die stond ook te laag of stond die er eigenlijk wel in? Niet gehoord dacht ik.
Die man laat alles mooi klinken.quote:Op maandag 31 december 2012 18:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sivert Hoyern, zanger dan Madrugada heeft dit onlangs nog prachtig gecoverd trouwens.
Daar is m'n vriendin gek vanquote:Op maandag 31 december 2012 18:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sivert Hoyern, zanger dan Madrugada heeft dit onlangs nog prachtig gecoverd trouwens.
Viel Spassquote:Op maandag 31 december 2012 18:56 schreef Homdeck het volgende:
ik ga even eten en daarna bier drinken. fijne jaarwisseling
Fijne jaarwisseling homdeck!quote:Op maandag 31 december 2012 18:56 schreef Homdeck het volgende:
quote:Op maandag 31 december 2012 18:56 schreef Homdeck het volgende:
sounds like a good plan.quote:Op maandag 31 december 2012 18:56 schreef Homdeck het volgende:
Fijne avondquote:Op maandag 31 december 2012 18:56 schreef Homdeck het volgende:
Altijd al gehad.quote:
Black Opsquote:
Ciaoquote:Op maandag 31 december 2012 18:56 schreef Homdeck het volgende:
Mijn eerste 9-darter livequote:Op maandag 31 december 2012 18:59 schreef laxus13 het volgende:
Ik zie net pas de 9 darter van Mighty Mike
Wat een Held
quote:Op maandag 31 december 2012 18:59 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan hier ook een beetje orde scheppen in de chaos, voor zover mogelijk en zo wat vuurwerk afsteken voor Lennon.
Ik weet niet of ik nog terugkom, voor het geval niet:
[ afbeelding ]
ahahah mattie wat doe jequote:Op maandag 31 december 2012 18:59 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan hier ook een beetje orde scheppen in de chaos, voor zover mogelijk en zo wat vuurwerk afsteken voor Lennon.
[ afbeelding ]
Filmpje met Engels commentaar is baasquote:Op maandag 31 december 2012 18:59 schreef laxus13 het volgende:
Wat een Held
Fijn jaarwisseling Diaan en de rest van de familiequote:Op maandag 31 december 2012 18:59 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 december 2012 19:00 schreef OverRated het volgende:
[..]
Filmpje met Engels commentaar is baas
mooi héquote:Op maandag 31 december 2012 18:59 schreef laxus13 het volgende:
Wat een Held
quote:Op maandag 31 december 2012 18:57 schreef AthCom het volgende:
Volgend uurtje:
Uur 152 31-Dec 19.00-20.00
50 Sympathy For The Devil - The Rolling Stones 1973![]()
49 Private Investigations - Dire Straits 1982![]()
48 Thunderstruck - ACDC 1990![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
47 Dochters Marco Borsato - 2008![]()
46 Pastorale - Ramses Shaffy & Liesbeth List 1969![]()
45 Whole Lotta Rosie - ACDC 1978![]()
44 God Only Knows - The Beach Boys 1966![]()
43 Paint It Black - The Rolling Stones 1966![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
42 A Forest - The Cure 1980![]()
41 Angels - Robbie Williams 1998![]()
40 Fix You - Coldplay 2005![]()
Ow sorry... wil je hem nog zien?quote:Op maandag 31 december 2012 19:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ahahah mattie wat doe je
zit oude plaatje te lezen
weg plaatje
heb je een linkje?quote:Op maandag 31 december 2012 19:00 schreef OverRated het volgende:
[..]
Filmpje met Engels commentaar is baas
Zo jammer dat hij die laatste pijl miste..
Morgen de finale tegen Taylor, wordt een mooie.quote:Op maandag 31 december 2012 18:59 schreef laxus13 het volgende:
Wat een Held
Dat zou echt mooi zijnquote:Op maandag 31 december 2012 19:01 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
mooi hé
bijna de tweede er direct achteraan.
Fijne jaarwisseling en beste wensen voor jou en peacequote:Op maandag 31 december 2012 18:59 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Een hele fijne avond nog!!![]()
Bedankt voor de gezelligheid!
Eens, helemaal van mijnen apperepeau!quote:Op maandag 31 december 2012 19:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ahahah mattie wat doe je
zit oude plaatje te lezen
weg plaatje
quote:Op maandag 31 december 2012 18:59 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat Engelse commentaar is zo mooiquote:
John Gwynnequote:Op maandag 31 december 2012 19:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat Engelse commentaar is zo mooi
Ik krijg nog kippenvelquote:Op maandag 31 december 2012 19:03 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
John Gwynne
ITS ON AGAIN ITS ON AGAIN, OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW I DON'T BELIEVE MY EYES
wat een held, ik ga dit nog een paar keer kijken.quote:Op maandag 31 december 2012 19:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat Engelse commentaar is zo mooi
Ik ben echt een fervent dartfan, zoiets heb ik nog nooit gezien. zeventien perfecte darts, kan Taylor een puntje aan zuigen,quote:
Toppiequote:
Waar is ie te zien ?quote:Op maandag 31 december 2012 18:59 schreef laxus13 het volgende:
Wat een Held
Waren er bijna twee geweestquote:
Mwah die twee ninedarters in één wedstrijd waren ook wel gaaf toen hoorquote:Op maandag 31 december 2012 19:04 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Ik ben echt een fervent dartfan, zoiets heb ik nog nooit gezien. zeventien perfecte darts, kan Taylor een puntje aan zuigen,
Als hij die tweede ook had gemaakt dat was ongekent geweest niet normaalquote:
Maar bijna twee negendarters achter elkaar kan hij niet meer denk ik, Taylor denkt zelfs aan zijn pensioen!quote:Op maandag 31 december 2012 19:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mwah die twee ninedarters in één wedstrijd waren ook wel gaaf toen hoor
Koos ik bij de crematie van mijn vader. Schitterend nummerquote:
quote:Op maandag 31 december 2012 19:06 schreef Knip het volgende:
Toen mijn opa op sterven lag werd hij als goed katholiek bediend door de pastoor. Bij dit ritueel hoort ook het afscheid nemen van de familie.
Zijn broer sprak de onvergetelijke woorden: "Nou, Jan, ik wens je een zalig uiteinde"
Ik ga er vandoor. O&N gebeuren, maar eerst een km of 15 fietsen naar de Hoofdstad.
Toen mijn opa op sterven lag werd hij als goed katholiek bediend door de pastoor. Bij dit ritueel hoort ook het afscheid nemen van de familie.
Zijn broer sprak de onvergetelijke woorden: "Nou, Jan, ik wens je een zalig uiteinde"
Ik ga er vandoor. O&N gebeuren, maar eerst een km of 15 fietsen naar de Hoofdstad.
Heel veel plezier alvast als je niet meer terugkomt! Bedankt voor de forumgezelligheidquote:Op maandag 31 december 2012 18:59 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 december 2012 19:07 schreef peaceman het volgende:
Tot later misschien en anders zie diaans tekst
Fijne avondquote:Op maandag 31 december 2012 19:07 schreef peaceman het volgende:
Fijne jaarwisseling!quote:Op maandag 31 december 2012 19:06 schreef Knip het volgende:
Jij ook een goede jaarwisseling en bedankt!quote:Op maandag 31 december 2012 19:07 schreef peaceman het volgende:
Ach niet echt verkeerdquote:
*Anastasia, zo heet m'n vriendinquote:Op maandag 31 december 2012 19:07 schreef fratsman het volgende:
Killed the Tzar and his ministers, Anastacia screamed in vain..
Dit klinkt allemaal zo melancholischquote:Op maandag 31 december 2012 19:08 schreef Karina het volgende:
Fijne jaarwisseling mensen die ons gaan verlaten.
Ik hoop toch echt dat iki ze later nog eens tegenkom.quote:Op maandag 31 december 2012 19:08 schreef Karina het volgende:
Fijne jaarwisseling mensen die ons gaan verlaten.
Supergoed nummer!quote:
quote:Op maandag 31 december 2012 19:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit klinkt allemaal zo melancholisch
Ja sorryquote:Op maandag 31 december 2012 19:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat iki ze later nog eens tegenkom.
Ik zei nog gewoon een zalig uiteinde tegen ze, maar dat heeft net ook een andere lading gekregenquote:Op maandag 31 december 2012 19:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat iki ze later nog eens tegenkom.
Probeer Romeo and Juliet sensquote:Op maandag 31 december 2012 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan ze echt niet hebben, geen idee wat het is. Geen 1 nummer van ze vind ik iets.
Dat vind ik sowieso al een merkwaardige uitdrukking.quote:Op maandag 31 december 2012 19:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zei nog gewoon een zalig uiteinde tegen ze, maar dat heeft net ook een andere lading gekregen
Dat zeg ik dus ook nooitquote:Op maandag 31 december 2012 19:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zei nog gewoon een zalig uiteinde tegen ze, maar dat heeft net ook een andere lading gekregen
quote:
Ik heb een CD van de band Anastacia Screamedquote:Op maandag 31 december 2012 19:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
*Anastasia, zo heet m'n vriendin
Hey schatje..zalig uiteinde heb jijquote:Op maandag 31 december 2012 19:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso al een merkwaardige uitdrukking.
quote:Op maandag 31 december 2012 19:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hey schatje..zalig uiteinde heb jij
Thunderbirds are GO!quote:
Jup, legendarische tv.quote:Op maandag 31 december 2012 19:13 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Wanneer is die 9 darter gegooid dan? Gisteren ?
Yep. Bijna 2 zelfs!quote:Op maandag 31 december 2012 19:13 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Wanneer is die 9 darter gegooid dan? Gisteren ?
'50 shades of grey' gaat over Anastasia met een beste vriendin Katherina, laat mijn vriendin nou ook een beste vriendin hebben die Katerina heetquote:Op maandag 31 december 2012 19:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een CD van de band Anastacia Screamed
Hier ging ik gister mee slapen, ook zo mysterieus hoe het begint:quote:
en we zetten een streepje.quote:Op maandag 31 december 2012 19:15 schreef ddx het volgende:
Niet echt heel bijzonder wat mij betreft.
'staat veel te hoog'
Elk nummer op dat album isquote:Op maandag 31 december 2012 19:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Love over Gold sowieso een wereldalbumIt Never Rains
Heb ik met the Jesus and Mary Chain. Ben kind aan huis bij Jesus en miujn overbuurvrouw heet Mariequote:Op maandag 31 december 2012 19:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
'50 shades of grey' gaat over Anastasia met een beste vriendin Katherina, laat mijn vriendin nou ook een beste vriendin hebben die Katerina heet
Hebben ze hem helemaal gedraaid eigenlijk?quote:Op maandag 31 december 2012 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier ging ik gister mee slapen, ook zo mysterieus hoe het begint:
quote:Op maandag 31 december 2012 19:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dire Straits en Supertramp zijn wel 2 bands op eenzame hoogte in deze lijst.
Wat een passie, wat een vernuft.
Alleen Innuendo en November Rain komen in de buurt.
Hij begon om 2.42 dus ik denk een minuut of 15 a 18 ervan.. Ik heb geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 31 december 2012 19:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hebben ze hem helemaal gedraaid eigenlijk?
Nah maar 64 procent valt wel mee dusquote:Op maandag 31 december 2012 19:16 schreef Karina het volgende:
Nu luister ik dus die Romeo en Julia. Die vind ik wel beter/mooier dan deze dat wel, maar Dire Straits zullen nooit mijn favoriete band worden. Die stem alleen alnee het zal wel een mannending zijn inderdaad, deze band.
Mag ik even protest aantekenen tegen iemand die The Doors achterwege laat in zo'n post?quote:Op maandag 31 december 2012 19:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dire Straits en Supertramp zijn wel 2 bands op eenzame hoogte in deze lijst.
Wat een passie, wat een vernuft.
Alleen Innuendo en November Rain komen in de buurt.
quote:Op maandag 31 december 2012 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Met deze prachtige klanken ga ik jullie verlaten. Tot volgend jaar lieffies
quote:Op maandag 31 december 2012 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Tot volgend jaarquote:Op maandag 31 december 2012 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Bijna de volledige 23 minuten!quote:Op maandag 31 december 2012 19:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hebben ze hem helemaal gedraaid eigenlijk?
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 31 december 2012 19:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mag ik even protest aantekenen tegen iemand die The Doors achterwege laat in zo'n post?
Was gezelligquote:Op maandag 31 december 2012 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Zalig uiteinde dan maarquote:Op maandag 31 december 2012 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Tot volgend jaarquote:Op maandag 31 december 2012 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Riders on the Storm mag van mij ook zo de top 15 binnenschuiven!quote:Op maandag 31 december 2012 19:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mag ik even protest aantekenen tegen iemand die The Doors achterwege laat in zo'n post?
Jij ook hé Majoquote:Op maandag 31 december 2012 19:18 schreef MaJo het volgende:
Jongens ik ga afzwaaien. Mag ik jullie bedanken voor een fantastische tijd samen ouwehoeren over muziek en jullie een gelukkig nieuwjaar wensen?![]()
Jij ook een fijne jaarwisselingquote:Op maandag 31 december 2012 19:18 schreef MaJo het volgende:
Jongens ik ga afzwaaien. Mag ik jullie bedanken voor een fantastische tijd samen ouwehoeren over muziek en jullie een gelukkig nieuwjaar wensen?![]()
jahoor, ga je gangquote:Op maandag 31 december 2012 19:18 schreef MaJo het volgende:
quote:Op maandag 31 december 2012 19:18 schreef MaJo het volgende:
Pure porno-poëziequote:Op maandag 31 december 2012 19:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Philip Marlowe in een donker, nauw, vochtig steegje
quote:Op maandag 31 december 2012 19:18 schreef MaJo het volgende:
Gelukkig nieuwjaar MaJo!quote:Op maandag 31 december 2012 19:18 schreef MaJo het volgende:
Fijne jaarwisseling MaJo het was gezellig.quote:Op maandag 31 december 2012 19:18 schreef MaJo het volgende:
en deze dan?quote:Op maandag 31 december 2012 19:16 schreef Karina het volgende:
Nu luister ik dus die Romeo en Julia. Die vind ik wel beter/mooier dan deze dat wel, maar Dire Straits zullen nooit mijn favoriete band worden. Die stem alleen alnee het zal wel een mannending zijn inderdaad, deze band.
Nee hoor! Ben een groot fanquote:Op maandag 31 december 2012 19:16 schreef Karina het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |