quote:Op maandag 31 december 2012 18:35 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Misschien een band met een goede drummer zoeken?
Robin Williams : Bono zei dat iedere keer dat er hier wordt geklapt er een kindje in Afrika sterft.quote:
Oe ik ken het, niet omdat ik kinderen heb, maar van mezelf van heeeel lang geleden.quote:Op maandag 31 december 2012 18:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De kinderen zijn het niet eens met elkaar.
Ach, vast wel...quote:Op maandag 31 december 2012 18:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik nog wel normaal kan slapen
the nannyquote:Op maandag 31 december 2012 18:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe ik ken het, niet omdat ik kinderen heb, maar van mezelf van heeeel lang geleden.
Zet er eentje in de hoek, geleerd van The Nanny
quote:Op maandag 31 december 2012 18:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe ik ken het, niet omdat ik kinderen heb, maar van mezelf van heeeel lang geleden.
Zet er eentje in de hoek, geleerd van The Nanny
Mag nog hogerquote:Op maandag 31 december 2012 18:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hele hoge notering voor Innuendo!
Dan zou ik nu de radio uitzetten. Moeilijk op dansen dit.quote:Op maandag 31 december 2012 18:34 schreef peaceman het volgende:
de kinderen zijn toe aan een normaal ritme
welke van de twee is nog af te wachten.....quote:Op maandag 31 december 2012 18:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]nu gaat het wel weer even goed.
Over een uurtje gaat er een naar boven!
Bakker wakker maken en nieuwe laten bakken...quote:Op maandag 31 december 2012 18:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Tip: hou je appelflappen in de oven goed in de gaten, voor je het weer zijn ze zwart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |