SPOILER: GifjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FUCK ZELF OP STOMME ZAKquote:
Caland maak hier eens een meme vanquote:
Ik ben het volkomen met je eens. Daar mag in de dartswereld wel even over nagepraat worden.quote:Op maandag 31 december 2012 00:49 schreef RensAjacied het volgende:
Barney is juist sportief en laat Taylor eerst zijn feestje vieren, neemt paar seconden de tijd om even te balen en wilt hem feliciteren. Geeft Taylor zo'n raar handje, trekt Raymond hem even terug en reageert hij zo. Wat een teringmonool joh. Laat hem lekker de tyfus krijgen en helemaal vernederd worden door Van Gerwen. We pakken ze die Engelsen!
Ondanks dat blijft Taylor een prachtige darter, maar hij heeft mijn respect als mens verloren na vanavond.
meer dan die van Roidheadquote:Op maandag 31 december 2012 00:49 schreef hafcfan het volgende:
Hoeveel was het gemiddelde van Taylor? Michael gaat hem makkelijk pakken.
Barney en Taylor zijn gewoon klootzakken. Dat is nu toch wel bekend. MVG vernederd dat nare mannetje wel even.quote:Op maandag 31 december 2012 00:49 schreef RensAjacied het volgende:
Barney is juist sportief en laat Taylor eerst zijn feestje vieren, neemt paar seconden de tijd om even te balen en wilt hem feliciteren. Geeft Taylor zo'n raar handje, trekt Raymond hem even terug en reageert hij zo. Wat een teringmonool joh. Laat hem lekker de tyfus krijgen en helemaal vernederd worden door Van Gerwen. We pakken ze die Engelsen!
Ondanks dat blijft Taylor een prachtige darter, maar hij heeft mijn respect als mens verloren na vanavond.
Geef mij er 1 en ik neem hem voor de rest van het jaar.quote:Op maandag 31 december 2012 00:50 schreef KingRoland het volgende:
echte bazen pakken van gerwen UI tijdens Taylor - van Gerwen
Laten we een stille tocht organiserenquote:Op maandag 31 december 2012 00:51 schreef marcodej het volgende:
Alle dartswedstrijden schijnen volgend weekend te worden afgelast, zodat men zich allemaal kan bezinnen in de dartskantines.
quote:Op maandag 31 december 2012 00:51 schreef marcodej het volgende:
Alle dartswedstrijden schijnen volgend weekend te worden afgelast, zodat men zich allemaal kan bezinnen in de dartskantines.
Eerst door van Gerwen tijdens de wedstrijd en daarna door Barney anaalquote:Op maandag 31 december 2012 00:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Barney en Taylor zijn gewoon klootzakken. Dat is nu toch wel bekend. MVG vernederd dat nare mannetje wel even.
Die past niet in dat kleine hokje...quote:Op maandag 31 december 2012 00:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geef mij er 1 en ik neem hem voor de rest van het jaar.
En 9 dartersquote:Op maandag 31 december 2012 00:52 schreef KingRoland het volgende:
van Gerwen laat Taylor wel zijn 180 zien
Taylor scoort bijna net zo goed en is stukken beter op de dubbels.quote:Op maandag 31 december 2012 00:52 schreef John.Guidetti het volgende:
Van gerwen pakt die titel gewoon!
Taylor heeft dinsdag het publiek tegen.quote:Op maandag 31 december 2012 00:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Taylor scoort bijna net zo goed en is stukken beter op de dubbels.
Vast wel iemand met een telefoon toch?quote:Op maandag 31 december 2012 00:46 schreef Caland het volgende:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 00:42:40Barney en Taylor staan ruzie te maken off stage. Geen camera's bij!!! #rtl7darts reageer retweet
Barney kan Phil Taylor met zijn pink al naar het ziekenhuis brengen. De tijd van Taylor is voorbij , van Gerwen is nu de nr 1 en laat Taylor wel zien hoe ze het doen in Nederlandquote:Op maandag 31 december 2012 00:52 schreef danos het volgende:
Zag er dan niemand dat Barney de vingers van Taylor bijna brak in dat moment? Snap de boosheid wel, tzijn toh de handjes van de Power.
Ik geef van gerwen een goede kans.quote:Op maandag 31 december 2012 00:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Taylor scoort bijna net zo goed en is stukken beter op de dubbels.
Thnx. Maar er staat nu een advertentie voorquote:Op maandag 31 december 2012 00:53 schreef Pino112 het volgende:
http://www.viponlinesport(...)e-stream-online.html
Interview nu met Taylor
Zekerquote:Op maandag 31 december 2012 00:54 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Ik geef van gerwen een goede kans.
Barney is mijns inziens de laatste tijd juist gegroeid (en dit keer niet enkel in omvang). Ook toen het niet liep heeft hij zich niet verlaagd tot onsportief gedrag en waar hij voorheen zich vaker als een klein kind gedroeg als hij had verloren, telt hij nu rustig tot 10 en wilde zijn tegenstander vervolgens op een sportievere manier feliciteren dan middels het laffe handje dat Taylor hem nog net gunde.quote:Op maandag 31 december 2012 00:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Barney en Taylor zijn gewoon klootzakken. Dat is nu toch wel bekend. MVG vernederd dat nare mannetje wel even.
fap fapquote:Op maandag 31 december 2012 00:55 schreef KingRoland het volgende:
Zelfs Yvonne komt een bezoekje brengen aan dit topic
fixedquote:Op maandag 31 december 2012 00:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Smakeloze actie, Barney had hem neer moeten djoeken!
quote:Op maandag 31 december 2012 00:57 schreef VMSDKR het volgende:
9 darter en die 180's erachteraan. En dan nog bijna een 9 darter. Wat een baas.
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 00:54:48Barney schijnt ergens in de catacomben te zitten, vol emotie en ZOU, zegt men, geen interview willen doen. Geloof ik niet! #rtl7darts reageer retweet
quote:Op maandag 31 december 2012 00:57 schreef Grifte het volgende:
Barney trok gewoon even Phil's vingers uit de kom, om Mike morgen dat voordeeltje te geven. Wat een wereldgozer
En in Engeland?quote:Op maandag 31 december 2012 00:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Als ik twitter zo bekijk is iedereen het er wel over eens dat Taylor een lul is.
ey g , bij de engelse hadden ze het alleen over de wedstrijd maar niet over barney en hem. ik schakelde wel even later inquote:
Nee man MVG is favoriet, kijk alleen die bijna 2 negendarters. Hij vernederd Phil met 180's en pakt dat record van Lewis en de titel van Lewis.quote:Op maandag 31 december 2012 00:57 schreef Pietsie1 het volgende:
Taylor is wat mij betreft gewoon de favoriet voor de finale. Maar ik hoop stiekem dat 'ie een pak slaag krijgt van Van Gerwen. Dat staat overigens los van z'n gedragingen na de partij van vanavond.
quote:Op maandag 31 december 2012 00:58 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 00:54:48Barney schijnt ergens in de catacomben te zitten, vol emotie en ZOU, zegt men, geen interview willen doen. Geloof ik niet! #rtl7darts reageer retweet
Taylor is gewoon fav bij de bookies.quote:Op maandag 31 december 2012 00:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee man MVG is favoriet, kijk alleen die bijna 2 negendarters. Hij vernederd Phil met 180's en pakt dat record van Lewis en de titel van Lewis.
Kijk alleen al na die set die Wade won ondanks die 9 darter tegen, Wade gaat winnen morgen.quote:Op maandag 31 december 2012 00:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee man MVG is favoriet, kijk alleen die bijna 2 negendarters. Hij vernederd Phil met 180's en pakt dat record van Lewis en de titel van Lewis.
Dat was hij altijd al, maar dit incidentje wordt wel erg opgeblazen.quote:Op maandag 31 december 2012 00:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Als ik twitter zo bekijk is iedereen het er wel over eens dat Taylor een lul is.
Hij probeert zijn imago te herstellenquote:Op maandag 31 december 2012 00:59 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik heb net snel ff op sky gekeken, heb geen Barney interview gezien, maar wel Taylor. Hij draaide er op zijn Engels omheen, maar zei wel dat hij Barneys grootste fan is.
Ik denk zelf dat het dus wel weer is bijgelegd
zelfde bookies als bij het songfestivalquote:Op maandag 31 december 2012 01:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Taylor is gewoon fav bij de bookies.
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 00:45:03Ze schijnen elkaar de hand te hebben geschud. Zou om misverstand gaan! Maar beiden boos! Mogen ze zo uitleggen in interview! #rtl7darts reageer retweet
Uiteraard, lekker veilig.quote:Op maandag 31 december 2012 01:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit dus. Mongolen die nooit darts kijken.quote:Op maandag 31 december 2012 01:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat was hij altijd al, maar dit incidentje wordt wel erg opgeblazen.
was al gepostquote:Op maandag 31 december 2012 01:01 schreef zoem het volgende:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 00:45:03Ze schijnen elkaar de hand te hebben geschud. Zou om misverstand gaan! Maar beiden boos! Mogen ze zo uitleggen in interview! #rtl7darts reageer retweet
Taylor gedroeg zich inderdaad als een mongool. Mag toch gezegd worden?quote:Op maandag 31 december 2012 01:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit dus. Mongolen die nooit darts kijken.
Ja kut bookies laten we een pol doen en wij kenners stemmen allemaal op MVG.quote:Op maandag 31 december 2012 01:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Gratis geld dus.quote:Op maandag 31 december 2012 01:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach het viel allemaal wel mee.quote:Op maandag 31 december 2012 01:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Taylor gedroeg zich inderdaad als een mongool. Mag toch gezegd worden?
Beiden exact gelijk op dit moment.quote:Op maandag 31 december 2012 01:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteraard en dat was ook zo.quote:Op maandag 31 december 2012 01:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Taylor gedroeg zich inderdaad als een mongool. Mag toch gezegd worden?
Ja en mensen vergeten nu dat Barney ook een lul is.quote:Op maandag 31 december 2012 01:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat was hij altijd al, maar dit incidentje wordt wel erg opgeblazen.
Ik durf er geen geld op te zetten. Taylor blijft toch Taylor. De kracht van het team is het team.quote:
Dat zal wel niet gok ik zo.quote:Op maandag 31 december 2012 01:01 schreef Szura het volgende:
Hopelijk wordt Taylor een wedstrijd geschorst
Kijk wie het zegt..quote:Op maandag 31 december 2012 01:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan ben je een van de enige met die mening denk ik. Dit hoort gewoon niet op zo'n podium.
Hoort er juist bij. Zou nog meer moeten gebeuren.quote:Op maandag 31 december 2012 01:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan ben je een van de enige met die mening denk ik. Dit hoort gewoon niet op zo'n podium.
Gaan ze zeker nog over napraten.quote:Op maandag 31 december 2012 01:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Phil's Darts Club die Taylor gaat bestraffen? Geloof je het zelf?quote:Op maandag 31 december 2012 01:01 schreef Szura het volgende:
Hopelijk wordt Taylor een wedstrijd geschorst
twitter:Harty_EFC twitterde op maandag 31-12-2012 om 00:58:36Nothing worse than a bad winner #PhilTaylor reageer retweet
twitter:chrissyneil twitterde op maandag 31-12-2012 om 00:57:37@mrdanwalker more like a tosser #philtaylor reageer retweet
twitter:jim_barbour twitterde op maandag 31-12-2012 om 00:57:02@PhilDTaylor You let yourself down big time tonight. I hope MVG stuffs you in the final. You're a disgrace #philtaylor reageer retweet
twitter:
etc etctwitter:DaveKen29 twitterde op maandag 31-12-2012 om 00:55:24@PhilDTaylor Hi Phil. Youre a cunt. An absolute cunt. #PhilTaylor reageer retweet
quote:Op maandag 31 december 2012 01:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoort er juist bij. Zou nog meer moeten gebeuren.
Mooi toch man, beetje emotie. Dat lieve gedoe altijd tegen elkaar.quote:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 01:00:29Net Phil gesproken. "Zware wedstrijd was het. Barney kwam goed terug en ik was echt bang dat ik zou verliezen. Over na afloop: #rtl7darts reageer retweet
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 01:02:30Phil: Ik was echt gesloopt lichamelijk en het kwam er even uit. Er is niets ergs gebeurd. Na 3x vragen.. Kappen nou! Echt kappen #rtl7darts reageer retweet
Nou dat dus.quote:Op maandag 31 december 2012 01:02 schreef tompsv18 het volgende:
Dit hoort gewoon niet op zo'n podium.
Nog serieus reageren ookquote:Op maandag 31 december 2012 01:03 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Phil's Darts Club die Taylor gaat bestraffen? Geloof je het zelf?
En Taylor had zich hier ook wel helemaal voor opgepompt en alles, ben benieuwd of hij diezelfde fighting spirit laat zien gelijk vanaf het begin tegen Van Gerwen, want met hem heeft hij natuurlijk nog wat minder rivaliteit dan met Van Barneveld...quote:Op maandag 31 december 2012 01:03 schreef Nober het volgende:
Denk toch dat Michael licht favoriet is, eigenlijk hangt allemaal af van hoe hij op de dubbels is want scorend gaat het vaak wel goed.
Ja maar je kunt ook doorslaan en dat was hier het geval. Maar ik denk niet dat we eruit gaan komen.quote:Op maandag 31 december 2012 01:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi toch man, beetje emotie. Dat lieve gedoe altijd tegen elkaar.
Jammer, we want more dramaquote:Op maandag 31 december 2012 01:04 schreef Pino112 het volgende:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 01:00:29Net Phil gesproken. "Zware wedstrijd was het. Barney kwam goed terug en ik was echt bang dat ik zou verliezen. Over na afloop: #rtl7darts reageer retweet
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 01:02:30Phil: Ik was echt gesloopt lichamelijk en het kwam er even uit. Er is niets ergs gebeurd. Na 3x vragen.. Kappen nou! Echt kappen #rtl7darts reageer retweet
Ja als jij allemaal James Wades op het podium wilt, prima.quote:Op maandag 31 december 2012 01:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja maar je kunt ook doorslaan en dat was hier het geval. Maar ik denk niet dat we eruit gaan komen.
En nu het interview met Barney. Of is die zichzelf al in slaap aan het huilen?quote:Op maandag 31 december 2012 01:04 schreef Pino112 het volgende:
+1quote:Op maandag 31 december 2012 01:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou dat dus.
Er zitten god weet hoeveel mensen thuis te kijken.
Dan doe je zoiets niet. Zeker niet als je de beste bent en een boegbeeld en alles.
Morgen klopt MVG hem en dik ook.
Scorend is Michael veel beter dit WK en als hij de dubbels net zo raakt als op de GSOD wint hij gewoon. Gvd Taylor poessie reageer dan ook waarom je zo raar deed.quote:Op maandag 31 december 2012 01:03 schreef Nober het volgende:
Denk toch dat Michael licht favoriet is, eigenlijk hangt allemaal af van hoe hij op de dubbels is want scorend gaat het vaak wel goed.
Morgen om half 9 's avondsquote:
Maakt niet uit, Van Gerwen won de laatste keer van Phil (10-5 legs).quote:Op maandag 31 december 2012 01:07 schreef helleke het volgende:
Taylor gooit ontzettend traag, Zou best een nadeel voor MvG kunnen zijn
James Wade is dan wel weer het andere uiterste natuurlijk. Zelden een saaiere darter gezien.quote:Op maandag 31 december 2012 01:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja als jij allemaal James Wades op het podium wilt, prima.
Die mannen zitten nu gewoon een biertje met elkaar te drinken hoor, helemaal niks mis mee.
Spring lekker van een muur als het je niet bevalt.quote:Op maandag 31 december 2012 01:08 schreef Dasjonny het volgende:
Een klein incidentje bij een barsport.
Betutteling
Phil pakt er hooguit 4 tegen MVG en dan zet ik al hoog in.quote:Op maandag 31 december 2012 01:08 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik zet in op 7-5 voor van Gerwen.
quote:Op maandag 31 december 2012 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spring lekker van een muur als het je niet bevalt.
Hij gaf een slap handje boo-hooquote:Op maandag 31 december 2012 01:08 schreef Dasjonny het volgende:
Een klein incidentje bij een barsport.
Betutteling
quote:Op maandag 31 december 2012 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spring lekker van een muur als het je niet bevalt.
quote:Op maandag 31 december 2012 01:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Phil pakt er hooguit 4 tegen MVG en dan zet ik al hoog in.
Werken op 1 januari. Geen leven.quote:Op maandag 31 december 2012 01:09 schreef ZuidGrens het volgende:
Bedankt voor de antwoorden boys, dan ben ik denk ik al klaar met werken dus kan ik hem mooi kijken.
Oeh. Welke zender?quote:Op maandag 31 december 2012 01:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Vanmiddag, 12 uur, Glory 4 met Schilt, Bonjasky, Zimmerman, Aerts, Saki, Ghita.
Werken met nieuwjaarsdag? Dus geen zuipen met Oud&Nieuw voor jou?quote:Op maandag 31 december 2012 01:09 schreef ZuidGrens het volgende:
Bedankt voor de antwoorden boys, dan ben ik denk ik al klaar met werken dus kan ik hem mooi kijken.
Ovens en Dolan zal ik jouw dan niet aanraden.quote:Op maandag 31 december 2012 01:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
James Wade is dan wel weer het andere uiterste natuurlijk. Zelden een saaiere darter gezien.
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 01:08:34Raymond v Barneveld is weggevoerd. Waarheen is totaal onduidelijk! Hoop hem nog te spreken maar of het gaat lukken. ?? #rtl7darts reageer retweet
Naar een inrichtingquote:Op maandag 31 december 2012 01:10 schreef Pino112 het volgende:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 01:08:34Raymond v Barneveld is weggevoerd. Waarheen is totaal onduidelijk! Hoop hem nog te spreken maar of het gaat lukken. ?? #rtl7darts reageer retweet
Inclusief schietpartij?quote:Op maandag 31 december 2012 01:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Vanmiddag, 12 uur, Glory 4 met Schilt, Bonjasky, Zimmerman, Aerts, Saki, Ghita.
Echte sportman. Taylor had hem een ekte kopstoot moeten geven die dwaas.quote:Op maandag 31 december 2012 01:10 schreef Pino112 het volgende:
Weggevoerd?....quote:Op maandag 31 december 2012 01:10 schreef Pino112 het volgende:
ik sluit me aan bij jouw woorden. Tot dinsdag en let (net als Phil) op je handjes morgen!quote:Op maandag 31 december 2012 01:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo jongens, ik duik ook weer in bed. Oliebollen vreten morgen, en dan kunnen we dinsdagavond genieten van historie
Dit dus ook ja.quote:Op maandag 31 december 2012 01:10 schreef I0_0I het volgende:
Ik heb mezelf echt op zitten vreten voor de televisie deze wedstrijd. Wat een clown die barney.
Eerst dat hele betoog houden over vertrouwen en positief denken en dan vervolgens elke keer na de eerste gemiste pijl al lopen schudden en naar de grond kijken.
Zelfs in die 7e set, waarin hij dikke kansen heeft om terug te keren nadat Taylor begint te missen en hij de ene na de andere 180 raakt, is hij nog totaal niet geconcentreerd en mist hij zelfs 2x een single bij finishes op superbelangrijke momenten. Dat hij dan nog terugkomt is ook echt meer geluk dan wijsheid te noemen, want met zo'n instelling ben je niet finalewaardig.
Dat is dan wel weer erg slap van hem inderdaad. En ook niet de eerste keer dat hij dat flikt.quote:Op maandag 31 december 2012 01:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja wtf. Weer geen reactie van Barney nadat hij verliest.
Ja maar dat is normaal hequote:Op maandag 31 december 2012 01:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja wtf. Weer geen reactie van Barney nadat hij verliest.
Hier is nog een kamer vrijquote:
quote:Doden bij brand in Franse inrichting
Toegevoegd: 31-12-2012 01:09
Bij een brand in een psychiatrische instelling in Zuid-Frankrijk zijn twee patiënten om het leven gekomen. Franse media melden dat ze overleden aan een hartstilstand. Drie patiënten werden in het ziekenhuis opgenomen met ademhalingsproblemen.
De brand begon zondagavond rond half acht in een van de kamers van de kliniek in La Crau, bij de stad Toulon. Uiteindelijk werden vier kamers in de as gelegd.
Van de patiënten die naar het ziekenhuis moesten, had één patiënt naar verluidt een aansteker in zijn hand. Of hij de brand heeft aangestoken, is niet duidelijk.
In de kliniek in La Crau verblijven patiënten tussen 18 en 35 jaar.
Ik heb diverse interviews gevonden op Sky.quote:
Laatste 2 potjes tussen die twee gingen naar Van Gerwen.quote:Op maandag 31 december 2012 01:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Maakt niet uit, Van Gerwen won de laatste keer van Phil (10-5 legs).
idd, slopen die hap!quote:Op maandag 31 december 2012 01:13 schreef nightfall het volgende:
ik mag hopen dat van gerwen em helemaal sloopt, wat een lul die taylor zeg
Prima, maar als je als verliezer iemand normaal wilt feliciteren dan moet dat ook normaal kunnen lijkt me.quote:Op maandag 31 december 2012 01:13 schreef Salt_Seafood het volgende:
Zit niet zo te zeiken om Barney, je weet hoe hij is verwacht gewoon geen interview na een verloren partij.
Mja, als hij in een emotionele bui gaat lopen afgeven op die actie van Taylor zul je zien dat hij vervolgens bestraft wordt door de PDC.quote:Op maandag 31 december 2012 01:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer erg slap van hem inderdaad. En ook niet de eerste keer dat hij dat flikt.
Barney zal het tegenover RTL7 wel vertellen. Sky zal er wel weer om heen gaan draaien, want o wee als je aan Taylor komt op Skyquote:Op maandag 31 december 2012 01:13 schreef Salt_Seafood het volgende:
Zit niet zo te zeiken om Barney, je weet hoe hij is verwacht gewoon geen interview na een verloren partij.
Ohja Phil is sexueel veroordeeld stond op darts.nuquote:Op maandag 31 december 2012 01:14 schreef glaciest het volgende:
Sky houdt hem weg van de camera's...
Het is sowieso geen gezonde situatie, sky=pdc en pdc=phil taylor. Ze zullen nooit iets negatiefs zeggen over die dikke dwerg die veroordeeld is voor aanranding.
Say what?quote:Op maandag 31 december 2012 01:14 schreef glaciest het volgende:
Ze zullen nooit iets negatiefs zeggen over die dikke dwerg die veroordeeld is voor aanranding.
Dan zou hij ook nog kunnen zeggen dat hij daar niks over wilt zeggen en het enkel over de wedstrijd wilt hebben.quote:Op maandag 31 december 2012 01:14 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Mja, als hij in een emotionele bui gaat lopen afgeven op die actie van Taylor zul je zien dat hij vervolgens bestraft wordt door de PDC.
Phil's Darts Competitionquote:Op maandag 31 december 2012 01:17 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
De PDC is Phil Taylor dat weet je he? Of ben je nog jong?
Phils Dart Competition?quote:Op maandag 31 december 2012 01:17 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij heeft hem dat een ridderorde gekost.quote:Op maandag 31 december 2012 01:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Ohja Phil is sexueel veroordeeld stond op darts.nu
En dat is?quote:Op maandag 31 december 2012 01:18 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
BARNEY schijnt een Staelensje gedaan te hebben bij het voorbij lopen....
Nee. Waarom zou Taylor eigenhandig iemand uit een bond flikkeren voor zo'n lullig incident. Gaat nergens over.quote:Op maandag 31 december 2012 01:17 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Terecht ook. Die man is bekend voor zijn dartkwaliteiten en wat hij dan in zijn vrije tijd uitvoert zal mij echt worst wezen.quote:Op maandag 31 december 2012 01:14 schreef glaciest het volgende:
Sky houdt hem weg van de camera's...
Het is sowieso geen gezonde situatie, sky=pdc en pdc=phil taylor. Ze zullen nooit iets negatiefs zeggen over die dikke dwerg die veroordeeld is voor aanranding.
Zal hem wat interesseren jaquote:Op maandag 31 december 2012 01:18 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij heeft hem dat een ridderorde gekost.
Jawel. Dat heeft hij wel. Hij is notabene een van de redenen waarom de pdc bestaat.quote:
Idd sportman van het jaar 2013 hebben we al binnen met hem.quote:Op maandag 31 december 2012 01:15 schreef Sfeermaker het volgende:
Van Gerwen gaat geschiedenis schrijven 1 Januari. Wat een held is deze gast uit Boxtel.
Taylor kan er niet tegen dat Van Gerwen de allerbeste allertijden gaat worden.quote:Op maandag 31 december 2012 01:19 schreef Caland het volgende:
Mensen kunnen er slecht tegen dat Taylor de beste allertijden is.
Waarom ben je er zo zeker van dat dit al is bijgelegd? Het feit dat Barney als een dief in de nacht is vertrokken wekt bij mij de indruk dat dat nog bepaald niet het geval is.quote:Op maandag 31 december 2012 01:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jawel. Dat heeft hij wel. Hij is notabene een van de redenen waarom de pdc bestaat.
Maar:
1: zal hij nooit gebruiken
2: dit is al bijgelegd en ze weten beide dat t nergens over ging.
Dan heeft Van Gerwen nog een hele lange weg te gaan.quote:Op maandag 31 december 2012 01:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Taylor kan er niet tegen dat Van Gerwen de allerbeste allertijden gaat worden.
Nober snaptquote:Op maandag 31 december 2012 01:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Taylor kan er niet tegen dat Van Gerwen de allerbeste allertijden gaat worden.
Morgen al 1 wereldtitel op z'n 23, Taylor was 30 in 1990.quote:Op maandag 31 december 2012 01:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heeft Van Gerwen nog een hele lange weg te gaan.
MVG word beter make my words.quote:Op maandag 31 december 2012 01:19 schreef Caland het volgende:
Taylor heeft 15 wereldtitels gewonnen omdat de pdc buiten hem en Priestley geen reet voorstelde in de beginjaren.quote:Op maandag 31 december 2012 01:19 schreef Caland het volgende:
Wat een waarheden van Noberquote:Op maandag 31 december 2012 01:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Morgen al 1 wereldtitel op z'n 23, Taylor was 30 in 1990.
Dan nog heeft Van Gerwen een hele lange weg te gaan.quote:Op maandag 31 december 2012 01:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Morgen al 1 wereldtitel op z'n 23, Taylor was 30 in 1990.
Idd zet MVG in die tijd en hij had er al 30.quote:Op maandag 31 december 2012 01:23 schreef glaciest het volgende:
[..]
[..]
Taylor heeft 15 wereldtitels gewonnen omdat de pdc buiten hem en Priestley geen reet voorstelde in de beginjaren.
Van Gerwen ook al drie of vier 9 darters, bijna back-to-back op het WK.quote:Op maandag 31 december 2012 01:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een waarheden van Nober
Nober
N
O
B
E
R
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 01:23:51Phil schijnt zo zeer verbolgen te zijn over opmerking Raym "dat ie niet meer bang is voor Phil" dat ie hem wegduwde. #rtl7darts reageer retweet
Omdat barneveld niet tegen zn verlies kan. Labiel mannetje dat niet tegen tegenslag kan. Houdt ook niet van vragen over een verloren partij. Gaat hij weer mekkeren dat hij mss moet stoppen omdat t niet meer gaat enzo.. Ziek maar wat oude interviews.quote:Op maandag 31 december 2012 01:22 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Waarom ben je er zo zeker van dat dit al is bijgelegd? Het feit dat Barney als een dief in de nacht is vertrokken wekt bij mij de indruk dat dat nog bepaald niet het geval is.
Juist daarom zal Taylor evenaren bijzonder moeilijk zijn.quote:Op maandag 31 december 2012 01:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Idd zet MVG in die tijd en hij had er al 30.
Maar niemand heeft het talent van MVG.quote:Op maandag 31 december 2012 01:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan nog heeft Van Gerwen een hele lange weg te gaan.
Met de populariteit van de sport zal de aanwas van nieuwe talenten ook blijven bestaan natuurlijk.
3quote:Op maandag 31 december 2012 01:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Van Gerwen ook al drie of vier 9 darters, bijna back-to-back op het WK.
quote:Op maandag 31 december 2012 01:25 schreef Pino112 het volgende:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 01:23:51Phil schijnt zo zeer verbolgen te zijn over opmerking Raym "dat ie niet meer bang is voor Phil" dat ie hem wegduwde. #rtl7darts reageer retweet
en hoe weet jij dat ie die macht heeft?, kom niet met het verhaal dat ie de grondlegger is.quote:Op maandag 31 december 2012 01:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jawel. Dat heeft hij wel. Hij is notabene een van de redenen waarom de pdc bestaat.
Maar:
1: zal hij nooit gebruiken
2: dit is al bijgelegd en ze weten beide dat t nergens over ging.
Een grove belediging gemaakt.quote:
Phil krijgt er ook nog minimaal 1 om de oren morgen.quote:Op maandag 31 december 2012 01:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Van Gerwen ook al drie of vier 9 darters, bijna back-to-back op het WK.
Ik vroeg waarop je de aanname baseert dat de ruzie zou zijn bijgelegd.quote:Op maandag 31 december 2012 01:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Omdat barneveld niet tegen zn verlies kan. Labiel mannetje dat niet tegen tegenslag kan. Houdt ook niet van vragen over een verloren partij. Gaat hij weer mekkeren dat hij mss moet stoppen omdat t niet meer gaat enzo.. Ziek maar wat oude interviews.
Durft ie nooit meer terug te komen in Ally Pally die vuile leijerquote:Op maandag 31 december 2012 01:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Phil krijgt er ook nog minimaal 1 om de oren morgen.
JOEtwitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 01:23:51Phil schijnt zo zeer verbolgen te zijn over opmerking Raym "dat ie niet meer bang is voor Phil" dat ie hem wegduwde. #rtl7darts reageer retweet
Die Arjan vd Giessen is ook wel een drama queen he? Past wel in dat dartwereldje.quote:Op maandag 31 december 2012 01:10 schreef Pino112 het volgende:
Dan heeft ie wel érg lange tenen. Maargoed, wordt 1 januari waarschijnlijk toch uitgekotst door 't publiek neem ik aanquote:Op maandag 31 december 2012 01:25 schreef Pino112 het volgende:
Downplayen van t incidentje op sky tijdens t interview van phil zelf?quote:Op maandag 31 december 2012 01:26 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik vroeg waarop je de aanname baseert dat de ruzie zou zijn bijgelegd.
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 01:26:59Phil vond dat niet van respect getuigen en reageerde geirriteerd. Back stage zijn er harde woorden gevallen en daarna is Raymond #rtl7darts reageer retweet
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 01:29:00.. weggevoerd om erger te voorkomen. Silvia van B is er nog. "we zijn helemaal klaar met die mafkees. Dit komt niet meer goed! #rtl7darts reageer retweet
Ik hoop mee.quote:Op maandag 31 december 2012 01:27 schreef glaciest het volgende:
Als het publiek zich tegen hem keert dinsdag, wordt Taylor gek.
Laten we het hopen.
Ach Michael Jackson was een kinderverkrachter maar nog steeds geliefd.quote:Op maandag 31 december 2012 01:28 schreef glaciest het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Phil_Taylor_(darts_player)#Sexual_Assault_Conviction
Voor de Taylorfappers
Die man kan beter voor een roddelblad gaan werken zie ik al.quote:Op maandag 31 december 2012 01:29 schreef Pino112 het volgende:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 01:26:59Phil vond dat niet van respect getuigen en reageerde geirriteerd. Back stage zijn er harde woorden gevallen en daarna is Raymond #rtl7darts reageer retweet
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 01:29:00.. weggevoerd om erger te voorkomen. Silvia van B is er nog. "we zijn helemaal klaar met die mafkees. Dit komt niet meer goed! #rtl7darts reageer retweet
quote:Op maandag 31 december 2012 01:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Ach Michael Jackson was een kinderverkrachter maar nog steeds geliefd.
Huh? Oldeburger zeker?quote:Op maandag 31 december 2012 01:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat zeiden ze van Dick van Dijk ook.
Je merkt het nu al soms, het publiek is altijd op de hand van Taylor en als dat even niet zo is, zoals tegen MvG tijdens de Grand Slam gaat ie zich ontzettend zitten ergeren.quote:
Die kans zit er dik in en dan is MVG ook nog zo'n speler waar het plubliek helemaal lijp van word door die emotie en gekke koppen.quote:Op maandag 31 december 2012 01:27 schreef glaciest het volgende:
Als het publiek zich tegen hem keert dinsdag, wordt Taylor gek.
Laten we het hopen.
En die hebben er ook inderdaad helemaal geen belang bij om dat te downplayen..quote:Op maandag 31 december 2012 01:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Downplayen van t incidentje op sky tijdens t interview van phil zelf?
Sylvie.quote:Op maandag 31 december 2012 01:29 schreef Pino112 het volgende:
Hahhahahahha Sylviaquote:Op maandag 31 december 2012 01:29 schreef Pino112 het volgende:
Denk dat ie normaal moet doen na die 7-2 nederlaag anders KOed Van Gerwen hem ook nog even, BAM!quote:
Als hij zo gooit zoals vandaag gaat 'ie niet winnen.quote:Op maandag 31 december 2012 01:32 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik hoop wel echt dat MVG helemaal niets van hem over houdt.
over laat bedoel jequote:Op maandag 31 december 2012 01:32 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik hoop wel echt dat MVG helemaal niets van hem over houdt.
Dat is inderdaad wat Phil zei na afloop, maar het gaat sowieso om Van Gerwen's dubbels.quote:Op maandag 31 december 2012 01:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Als hij zo gooit zoals vandaag gaat 'ie niet winnen.
Houd jij even je bek.quote:Op maandag 31 december 2012 01:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Als hij zo gooit zoals vandaag gaat 'ie niet winnen.
Ja precies, hopen dat dat morgen wat beter loopt. Zoals in de tweede set vandaag.quote:Op maandag 31 december 2012 01:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat Phil zei na afloop, maar het gaat sowieso om Van Gerwen's dubbels.
quote:Op maandag 31 december 2012 01:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Sorry voor mijn uitspatting Caland.
Ga eens naar bed. Je moeder wordt boos.quote:Op maandag 31 december 2012 01:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Sorry voor mijn uitspatting Caland.
Iets met vuurwerk in de hand van Taylor.quote:Op maandag 31 december 2012 01:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
+1 Gvd wat gaat die Taylor dood morgen.
Dat zeiden ze van Kubica ook.quote:Op maandag 31 december 2012 01:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat zeiden ze van Dick van Dijk ook.
Nee hoor.quote:Op maandag 31 december 2012 01:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga eens naar bed. Je moeder wordt boos.
Leo is tot alles in staat. Maar het was niet helemaal serieus bedoeld, laat MvG eerst morgen maar eens winnen bedoel ik ermee te zeggen.quote:
Ik zal haar eens bellen. Heeft ze nog steeds hetzelfde 0906 nummer?quote:
Philtwitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 01:35:31Phil loopt net lachend voorbij, geeft een tikje onder mijn kin en zegt: "The old man is still here" en loopt lachend door. #rtl7darts reageer retweet
quote:Op maandag 31 december 2012 01:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zal haar eens bellen. Heeft ze nog steeds hetzelfde 0906 nummer?
Kubica heeft gewoon pech gehad met die vangrail maar Van Gerwen liet het op jonge leeftijd al zien en is eindelijk weer terug op dat niveau.quote:Op maandag 31 december 2012 01:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zeiden ze van Kubica ook.
GA DAN GODVERDOMME NIET IN EEN RALLYAUTO RIJDEN PANNENKOEK![]()
![]()
![]()
Hahahahahaha nu je het zegt. Gvd dat word oorlog.quote:Op maandag 31 december 2012 01:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Engeland - Nederland op de world cup![]()
![]()
Die Philquote:Op maandag 31 december 2012 01:36 schreef Pino112 het volgende:
Philtwitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 01:35:31Phil loopt net lachend voorbij, geeft een tikje onder mijn kin en zegt: "The old man is still here" en loopt lachend door. #rtl7darts reageer retweet
.
Komop Arjan, ram die mic in z'n reetquote:Op maandag 31 december 2012 01:36 schreef Pino112 het volgende:
.
Duw die sleutel of vuist in z'n oogquote:Op maandag 31 december 2012 01:37 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Komop Arjan, ram die mic in z'n reet
dit is niet grappigquote:Op maandag 31 december 2012 01:38 schreef Caland het volgende:
Barneveld ligt nu huilend in zijn kast heb ik gehoord. Al zijn mental coaches zijn nu bezig om hem eruit te krijgen.
Dartte nu maar De Ruiter voor ons, historisch gezien met zo'n naamquote:Op maandag 31 december 2012 01:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hahahahahaha nu je het zegt. Gvd dat word oorlog.
zeker weten, toptweets van die gozer. ben je de hele dag weer zeker dat er niets aan het handje isquote:
quote:Op maandag 31 december 2012 01:38 schreef Caland het volgende:
Barneveld ligt nu huilend in zijn kast heb ik gehoord. Al zijn mental coaches zijn nu bezig om hem eruit te krijgen.
Taylor gaat zelfmoord plegen omdat hij een whitewasch krijgt.quote:Op maandag 31 december 2012 01:38 schreef Caland het volgende:
Die verloor van le moodyquote:Op maandag 31 december 2012 01:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dartte nu maar De Ruiter voor ons, historisch gezien met zo'n naam
quote:Op maandag 31 december 2012 01:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Taylor gaat zelfmoord plegen omdat hij een whitewasch krijgt.
Phil is de beste darter ooit, maar niet de meest sportieve darter die er rondloopt.quote:Op maandag 31 december 2012 01:36 schreef Pino112 het volgende:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 01:35:31Phil loopt net lachend voorbij, geeft een tikje onder mijn kin en zegt: "The old man is still here" en loopt lachend door. #rtl7darts reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |