En in Engeland?quote:Op maandag 31 december 2012 00:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Als ik twitter zo bekijk is iedereen het er wel over eens dat Taylor een lul is.
ey g , bij de engelse hadden ze het alleen over de wedstrijd maar niet over barney en hem. ik schakelde wel even later inquote:
Nee man MVG is favoriet, kijk alleen die bijna 2 negendarters. Hij vernederd Phil met 180's en pakt dat record van Lewis en de titel van Lewis.quote:Op maandag 31 december 2012 00:57 schreef Pietsie1 het volgende:
Taylor is wat mij betreft gewoon de favoriet voor de finale. Maar ik hoop stiekem dat 'ie een pak slaag krijgt van Van Gerwen. Dat staat overigens los van z'n gedragingen na de partij van vanavond.
quote:Op maandag 31 december 2012 00:58 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 00:54:48Barney schijnt ergens in de catacomben te zitten, vol emotie en ZOU, zegt men, geen interview willen doen. Geloof ik niet! #rtl7darts reageer retweet
Taylor is gewoon fav bij de bookies.quote:Op maandag 31 december 2012 00:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee man MVG is favoriet, kijk alleen die bijna 2 negendarters. Hij vernederd Phil met 180's en pakt dat record van Lewis en de titel van Lewis.
Kijk alleen al na die set die Wade won ondanks die 9 darter tegen, Wade gaat winnen morgen.quote:Op maandag 31 december 2012 00:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee man MVG is favoriet, kijk alleen die bijna 2 negendarters. Hij vernederd Phil met 180's en pakt dat record van Lewis en de titel van Lewis.
Dat was hij altijd al, maar dit incidentje wordt wel erg opgeblazen.quote:Op maandag 31 december 2012 00:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Als ik twitter zo bekijk is iedereen het er wel over eens dat Taylor een lul is.
Hij probeert zijn imago te herstellenquote:Op maandag 31 december 2012 00:59 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik heb net snel ff op sky gekeken, heb geen Barney interview gezien, maar wel Taylor. Hij draaide er op zijn Engels omheen, maar zei wel dat hij Barneys grootste fan is.
Ik denk zelf dat het dus wel weer is bijgelegd
zelfde bookies als bij het songfestivalquote:Op maandag 31 december 2012 01:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Taylor is gewoon fav bij de bookies.
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 00:45:03Ze schijnen elkaar de hand te hebben geschud. Zou om misverstand gaan! Maar beiden boos! Mogen ze zo uitleggen in interview! #rtl7darts reageer retweet
Uiteraard, lekker veilig.quote:Op maandag 31 december 2012 01:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit dus. Mongolen die nooit darts kijken.quote:Op maandag 31 december 2012 01:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat was hij altijd al, maar dit incidentje wordt wel erg opgeblazen.
was al gepostquote:Op maandag 31 december 2012 01:01 schreef zoem het volgende:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 00:45:03Ze schijnen elkaar de hand te hebben geschud. Zou om misverstand gaan! Maar beiden boos! Mogen ze zo uitleggen in interview! #rtl7darts reageer retweet
Taylor gedroeg zich inderdaad als een mongool. Mag toch gezegd worden?quote:Op maandag 31 december 2012 01:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit dus. Mongolen die nooit darts kijken.
Ja kut bookies laten we een pol doen en wij kenners stemmen allemaal op MVG.quote:Op maandag 31 december 2012 01:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Gratis geld dus.quote:Op maandag 31 december 2012 01:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach het viel allemaal wel mee.quote:Op maandag 31 december 2012 01:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Taylor gedroeg zich inderdaad als een mongool. Mag toch gezegd worden?
Beiden exact gelijk op dit moment.quote:Op maandag 31 december 2012 01:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteraard en dat was ook zo.quote:Op maandag 31 december 2012 01:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Taylor gedroeg zich inderdaad als een mongool. Mag toch gezegd worden?
Ja en mensen vergeten nu dat Barney ook een lul is.quote:Op maandag 31 december 2012 01:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat was hij altijd al, maar dit incidentje wordt wel erg opgeblazen.
Ik durf er geen geld op te zetten. Taylor blijft toch Taylor. De kracht van het team is het team.quote:
Dat zal wel niet gok ik zo.quote:Op maandag 31 december 2012 01:01 schreef Szura het volgende:
Hopelijk wordt Taylor een wedstrijd geschorst
Kijk wie het zegt..quote:Op maandag 31 december 2012 01:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan ben je een van de enige met die mening denk ik. Dit hoort gewoon niet op zo'n podium.
Hoort er juist bij. Zou nog meer moeten gebeuren.quote:Op maandag 31 december 2012 01:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan ben je een van de enige met die mening denk ik. Dit hoort gewoon niet op zo'n podium.
Gaan ze zeker nog over napraten.quote:Op maandag 31 december 2012 01:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Phil's Darts Club die Taylor gaat bestraffen? Geloof je het zelf?quote:Op maandag 31 december 2012 01:01 schreef Szura het volgende:
Hopelijk wordt Taylor een wedstrijd geschorst
twitter:Harty_EFC twitterde op maandag 31-12-2012 om 00:58:36Nothing worse than a bad winner #PhilTaylor reageer retweet
twitter:chrissyneil twitterde op maandag 31-12-2012 om 00:57:37@mrdanwalker more like a tosser #philtaylor reageer retweet
twitter:jim_barbour twitterde op maandag 31-12-2012 om 00:57:02@PhilDTaylor You let yourself down big time tonight. I hope MVG stuffs you in the final. You're a disgrace #philtaylor reageer retweet
twitter:
etc etctwitter:DaveKen29 twitterde op maandag 31-12-2012 om 00:55:24@PhilDTaylor Hi Phil. Youre a cunt. An absolute cunt. #PhilTaylor reageer retweet
quote:Op maandag 31 december 2012 01:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoort er juist bij. Zou nog meer moeten gebeuren.
Mooi toch man, beetje emotie. Dat lieve gedoe altijd tegen elkaar.quote:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 01:00:29Net Phil gesproken. "Zware wedstrijd was het. Barney kwam goed terug en ik was echt bang dat ik zou verliezen. Over na afloop: #rtl7darts reageer retweet
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 01:02:30Phil: Ik was echt gesloopt lichamelijk en het kwam er even uit. Er is niets ergs gebeurd. Na 3x vragen.. Kappen nou! Echt kappen #rtl7darts reageer retweet
Nou dat dus.quote:Op maandag 31 december 2012 01:02 schreef tompsv18 het volgende:
Dit hoort gewoon niet op zo'n podium.
Nog serieus reageren ookquote:Op maandag 31 december 2012 01:03 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Phil's Darts Club die Taylor gaat bestraffen? Geloof je het zelf?
En Taylor had zich hier ook wel helemaal voor opgepompt en alles, ben benieuwd of hij diezelfde fighting spirit laat zien gelijk vanaf het begin tegen Van Gerwen, want met hem heeft hij natuurlijk nog wat minder rivaliteit dan met Van Barneveld...quote:Op maandag 31 december 2012 01:03 schreef Nober het volgende:
Denk toch dat Michael licht favoriet is, eigenlijk hangt allemaal af van hoe hij op de dubbels is want scorend gaat het vaak wel goed.
Ja maar je kunt ook doorslaan en dat was hier het geval. Maar ik denk niet dat we eruit gaan komen.quote:Op maandag 31 december 2012 01:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi toch man, beetje emotie. Dat lieve gedoe altijd tegen elkaar.
Jammer, we want more dramaquote:Op maandag 31 december 2012 01:04 schreef Pino112 het volgende:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 01:00:29Net Phil gesproken. "Zware wedstrijd was het. Barney kwam goed terug en ik was echt bang dat ik zou verliezen. Over na afloop: #rtl7darts reageer retweet
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 01:02:30Phil: Ik was echt gesloopt lichamelijk en het kwam er even uit. Er is niets ergs gebeurd. Na 3x vragen.. Kappen nou! Echt kappen #rtl7darts reageer retweet
Ja als jij allemaal James Wades op het podium wilt, prima.quote:Op maandag 31 december 2012 01:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja maar je kunt ook doorslaan en dat was hier het geval. Maar ik denk niet dat we eruit gaan komen.
En nu het interview met Barney. Of is die zichzelf al in slaap aan het huilen?quote:Op maandag 31 december 2012 01:04 schreef Pino112 het volgende:
+1quote:Op maandag 31 december 2012 01:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou dat dus.
Er zitten god weet hoeveel mensen thuis te kijken.
Dan doe je zoiets niet. Zeker niet als je de beste bent en een boegbeeld en alles.
Morgen klopt MVG hem en dik ook.
Scorend is Michael veel beter dit WK en als hij de dubbels net zo raakt als op de GSOD wint hij gewoon. Gvd Taylor poessie reageer dan ook waarom je zo raar deed.quote:Op maandag 31 december 2012 01:03 schreef Nober het volgende:
Denk toch dat Michael licht favoriet is, eigenlijk hangt allemaal af van hoe hij op de dubbels is want scorend gaat het vaak wel goed.
Morgen om half 9 's avondsquote:
Maakt niet uit, Van Gerwen won de laatste keer van Phil (10-5 legs).quote:Op maandag 31 december 2012 01:07 schreef helleke het volgende:
Taylor gooit ontzettend traag, Zou best een nadeel voor MvG kunnen zijn
James Wade is dan wel weer het andere uiterste natuurlijk. Zelden een saaiere darter gezien.quote:Op maandag 31 december 2012 01:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja als jij allemaal James Wades op het podium wilt, prima.
Die mannen zitten nu gewoon een biertje met elkaar te drinken hoor, helemaal niks mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |