SPOILER: GifjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FUCK ZELF OP STOMME ZAKquote:
Caland maak hier eens een meme vanquote:
Ik ben het volkomen met je eens. Daar mag in de dartswereld wel even over nagepraat worden.quote:Op maandag 31 december 2012 00:49 schreef RensAjacied het volgende:
Barney is juist sportief en laat Taylor eerst zijn feestje vieren, neemt paar seconden de tijd om even te balen en wilt hem feliciteren. Geeft Taylor zo'n raar handje, trekt Raymond hem even terug en reageert hij zo. Wat een teringmonool joh. Laat hem lekker de tyfus krijgen en helemaal vernederd worden door Van Gerwen. We pakken ze die Engelsen!
Ondanks dat blijft Taylor een prachtige darter, maar hij heeft mijn respect als mens verloren na vanavond.
meer dan die van Roidheadquote:Op maandag 31 december 2012 00:49 schreef hafcfan het volgende:
Hoeveel was het gemiddelde van Taylor? Michael gaat hem makkelijk pakken.
Barney en Taylor zijn gewoon klootzakken. Dat is nu toch wel bekend. MVG vernederd dat nare mannetje wel even.quote:Op maandag 31 december 2012 00:49 schreef RensAjacied het volgende:
Barney is juist sportief en laat Taylor eerst zijn feestje vieren, neemt paar seconden de tijd om even te balen en wilt hem feliciteren. Geeft Taylor zo'n raar handje, trekt Raymond hem even terug en reageert hij zo. Wat een teringmonool joh. Laat hem lekker de tyfus krijgen en helemaal vernederd worden door Van Gerwen. We pakken ze die Engelsen!
Ondanks dat blijft Taylor een prachtige darter, maar hij heeft mijn respect als mens verloren na vanavond.
Geef mij er 1 en ik neem hem voor de rest van het jaar.quote:Op maandag 31 december 2012 00:50 schreef KingRoland het volgende:
echte bazen pakken van gerwen UI tijdens Taylor - van Gerwen
Laten we een stille tocht organiserenquote:Op maandag 31 december 2012 00:51 schreef marcodej het volgende:
Alle dartswedstrijden schijnen volgend weekend te worden afgelast, zodat men zich allemaal kan bezinnen in de dartskantines.
quote:Op maandag 31 december 2012 00:51 schreef marcodej het volgende:
Alle dartswedstrijden schijnen volgend weekend te worden afgelast, zodat men zich allemaal kan bezinnen in de dartskantines.
Eerst door van Gerwen tijdens de wedstrijd en daarna door Barney anaalquote:Op maandag 31 december 2012 00:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Barney en Taylor zijn gewoon klootzakken. Dat is nu toch wel bekend. MVG vernederd dat nare mannetje wel even.
Die past niet in dat kleine hokje...quote:Op maandag 31 december 2012 00:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geef mij er 1 en ik neem hem voor de rest van het jaar.
En 9 dartersquote:Op maandag 31 december 2012 00:52 schreef KingRoland het volgende:
van Gerwen laat Taylor wel zijn 180 zien
Taylor scoort bijna net zo goed en is stukken beter op de dubbels.quote:Op maandag 31 december 2012 00:52 schreef John.Guidetti het volgende:
Van gerwen pakt die titel gewoon!
Taylor heeft dinsdag het publiek tegen.quote:Op maandag 31 december 2012 00:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Taylor scoort bijna net zo goed en is stukken beter op de dubbels.
Vast wel iemand met een telefoon toch?quote:Op maandag 31 december 2012 00:46 schreef Caland het volgende:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 00:42:40Barney en Taylor staan ruzie te maken off stage. Geen camera's bij!!! #rtl7darts reageer retweet
Barney kan Phil Taylor met zijn pink al naar het ziekenhuis brengen. De tijd van Taylor is voorbij , van Gerwen is nu de nr 1 en laat Taylor wel zien hoe ze het doen in Nederlandquote:Op maandag 31 december 2012 00:52 schreef danos het volgende:
Zag er dan niemand dat Barney de vingers van Taylor bijna brak in dat moment? Snap de boosheid wel, tzijn toh de handjes van de Power.
Ik geef van gerwen een goede kans.quote:Op maandag 31 december 2012 00:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Taylor scoort bijna net zo goed en is stukken beter op de dubbels.
Thnx. Maar er staat nu een advertentie voorquote:Op maandag 31 december 2012 00:53 schreef Pino112 het volgende:
http://www.viponlinesport(...)e-stream-online.html
Interview nu met Taylor
Zekerquote:Op maandag 31 december 2012 00:54 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Ik geef van gerwen een goede kans.
Barney is mijns inziens de laatste tijd juist gegroeid (en dit keer niet enkel in omvang). Ook toen het niet liep heeft hij zich niet verlaagd tot onsportief gedrag en waar hij voorheen zich vaker als een klein kind gedroeg als hij had verloren, telt hij nu rustig tot 10 en wilde zijn tegenstander vervolgens op een sportievere manier feliciteren dan middels het laffe handje dat Taylor hem nog net gunde.quote:Op maandag 31 december 2012 00:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Barney en Taylor zijn gewoon klootzakken. Dat is nu toch wel bekend. MVG vernederd dat nare mannetje wel even.
fap fapquote:Op maandag 31 december 2012 00:55 schreef KingRoland het volgende:
Zelfs Yvonne komt een bezoekje brengen aan dit topic
fixedquote:Op maandag 31 december 2012 00:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Smakeloze actie, Barney had hem neer moeten djoeken!
quote:Op maandag 31 december 2012 00:57 schreef VMSDKR het volgende:
9 darter en die 180's erachteraan. En dan nog bijna een 9 darter. Wat een baas.
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 00:54:48Barney schijnt ergens in de catacomben te zitten, vol emotie en ZOU, zegt men, geen interview willen doen. Geloof ik niet! #rtl7darts reageer retweet
quote:Op maandag 31 december 2012 00:57 schreef Grifte het volgende:
Barney trok gewoon even Phil's vingers uit de kom, om Mike morgen dat voordeeltje te geven. Wat een wereldgozer
En in Engeland?quote:Op maandag 31 december 2012 00:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Als ik twitter zo bekijk is iedereen het er wel over eens dat Taylor een lul is.
ey g , bij de engelse hadden ze het alleen over de wedstrijd maar niet over barney en hem. ik schakelde wel even later inquote:
Nee man MVG is favoriet, kijk alleen die bijna 2 negendarters. Hij vernederd Phil met 180's en pakt dat record van Lewis en de titel van Lewis.quote:Op maandag 31 december 2012 00:57 schreef Pietsie1 het volgende:
Taylor is wat mij betreft gewoon de favoriet voor de finale. Maar ik hoop stiekem dat 'ie een pak slaag krijgt van Van Gerwen. Dat staat overigens los van z'n gedragingen na de partij van vanavond.
quote:Op maandag 31 december 2012 00:58 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 00:54:48Barney schijnt ergens in de catacomben te zitten, vol emotie en ZOU, zegt men, geen interview willen doen. Geloof ik niet! #rtl7darts reageer retweet
Taylor is gewoon fav bij de bookies.quote:Op maandag 31 december 2012 00:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee man MVG is favoriet, kijk alleen die bijna 2 negendarters. Hij vernederd Phil met 180's en pakt dat record van Lewis en de titel van Lewis.
Kijk alleen al na die set die Wade won ondanks die 9 darter tegen, Wade gaat winnen morgen.quote:Op maandag 31 december 2012 00:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee man MVG is favoriet, kijk alleen die bijna 2 negendarters. Hij vernederd Phil met 180's en pakt dat record van Lewis en de titel van Lewis.
Dat was hij altijd al, maar dit incidentje wordt wel erg opgeblazen.quote:Op maandag 31 december 2012 00:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Als ik twitter zo bekijk is iedereen het er wel over eens dat Taylor een lul is.
Hij probeert zijn imago te herstellenquote:Op maandag 31 december 2012 00:59 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik heb net snel ff op sky gekeken, heb geen Barney interview gezien, maar wel Taylor. Hij draaide er op zijn Engels omheen, maar zei wel dat hij Barneys grootste fan is.
Ik denk zelf dat het dus wel weer is bijgelegd
zelfde bookies als bij het songfestivalquote:Op maandag 31 december 2012 01:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Taylor is gewoon fav bij de bookies.
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 00:45:03Ze schijnen elkaar de hand te hebben geschud. Zou om misverstand gaan! Maar beiden boos! Mogen ze zo uitleggen in interview! #rtl7darts reageer retweet
Uiteraard, lekker veilig.quote:Op maandag 31 december 2012 01:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit dus. Mongolen die nooit darts kijken.quote:Op maandag 31 december 2012 01:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat was hij altijd al, maar dit incidentje wordt wel erg opgeblazen.
was al gepostquote:Op maandag 31 december 2012 01:01 schreef zoem het volgende:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 00:45:03Ze schijnen elkaar de hand te hebben geschud. Zou om misverstand gaan! Maar beiden boos! Mogen ze zo uitleggen in interview! #rtl7darts reageer retweet
Taylor gedroeg zich inderdaad als een mongool. Mag toch gezegd worden?quote:Op maandag 31 december 2012 01:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit dus. Mongolen die nooit darts kijken.
Ja kut bookies laten we een pol doen en wij kenners stemmen allemaal op MVG.quote:Op maandag 31 december 2012 01:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Gratis geld dus.quote:Op maandag 31 december 2012 01:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |