SPOILER: GifjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FUCK ZELF OP STOMME ZAKquote:
Caland maak hier eens een meme vanquote:
Ik ben het volkomen met je eens. Daar mag in de dartswereld wel even over nagepraat worden.quote:Op maandag 31 december 2012 00:49 schreef RensAjacied het volgende:
Barney is juist sportief en laat Taylor eerst zijn feestje vieren, neemt paar seconden de tijd om even te balen en wilt hem feliciteren. Geeft Taylor zo'n raar handje, trekt Raymond hem even terug en reageert hij zo. Wat een teringmonool joh. Laat hem lekker de tyfus krijgen en helemaal vernederd worden door Van Gerwen. We pakken ze die Engelsen!
Ondanks dat blijft Taylor een prachtige darter, maar hij heeft mijn respect als mens verloren na vanavond.
meer dan die van Roidheadquote:Op maandag 31 december 2012 00:49 schreef hafcfan het volgende:
Hoeveel was het gemiddelde van Taylor? Michael gaat hem makkelijk pakken.
Barney en Taylor zijn gewoon klootzakken. Dat is nu toch wel bekend. MVG vernederd dat nare mannetje wel even.quote:Op maandag 31 december 2012 00:49 schreef RensAjacied het volgende:
Barney is juist sportief en laat Taylor eerst zijn feestje vieren, neemt paar seconden de tijd om even te balen en wilt hem feliciteren. Geeft Taylor zo'n raar handje, trekt Raymond hem even terug en reageert hij zo. Wat een teringmonool joh. Laat hem lekker de tyfus krijgen en helemaal vernederd worden door Van Gerwen. We pakken ze die Engelsen!
Ondanks dat blijft Taylor een prachtige darter, maar hij heeft mijn respect als mens verloren na vanavond.
Geef mij er 1 en ik neem hem voor de rest van het jaar.quote:Op maandag 31 december 2012 00:50 schreef KingRoland het volgende:
echte bazen pakken van gerwen UI tijdens Taylor - van Gerwen
Laten we een stille tocht organiserenquote:Op maandag 31 december 2012 00:51 schreef marcodej het volgende:
Alle dartswedstrijden schijnen volgend weekend te worden afgelast, zodat men zich allemaal kan bezinnen in de dartskantines.
quote:Op maandag 31 december 2012 00:51 schreef marcodej het volgende:
Alle dartswedstrijden schijnen volgend weekend te worden afgelast, zodat men zich allemaal kan bezinnen in de dartskantines.
Eerst door van Gerwen tijdens de wedstrijd en daarna door Barney anaalquote:Op maandag 31 december 2012 00:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Barney en Taylor zijn gewoon klootzakken. Dat is nu toch wel bekend. MVG vernederd dat nare mannetje wel even.
Die past niet in dat kleine hokje...quote:Op maandag 31 december 2012 00:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geef mij er 1 en ik neem hem voor de rest van het jaar.
En 9 dartersquote:Op maandag 31 december 2012 00:52 schreef KingRoland het volgende:
van Gerwen laat Taylor wel zijn 180 zien
Taylor scoort bijna net zo goed en is stukken beter op de dubbels.quote:Op maandag 31 december 2012 00:52 schreef John.Guidetti het volgende:
Van gerwen pakt die titel gewoon!
Taylor heeft dinsdag het publiek tegen.quote:Op maandag 31 december 2012 00:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Taylor scoort bijna net zo goed en is stukken beter op de dubbels.
Vast wel iemand met een telefoon toch?quote:Op maandag 31 december 2012 00:46 schreef Caland het volgende:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 00:42:40Barney en Taylor staan ruzie te maken off stage. Geen camera's bij!!! #rtl7darts reageer retweet
Barney kan Phil Taylor met zijn pink al naar het ziekenhuis brengen. De tijd van Taylor is voorbij , van Gerwen is nu de nr 1 en laat Taylor wel zien hoe ze het doen in Nederlandquote:Op maandag 31 december 2012 00:52 schreef danos het volgende:
Zag er dan niemand dat Barney de vingers van Taylor bijna brak in dat moment? Snap de boosheid wel, tzijn toh de handjes van de Power.
Ik geef van gerwen een goede kans.quote:Op maandag 31 december 2012 00:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Taylor scoort bijna net zo goed en is stukken beter op de dubbels.
Thnx. Maar er staat nu een advertentie voorquote:Op maandag 31 december 2012 00:53 schreef Pino112 het volgende:
http://www.viponlinesport(...)e-stream-online.html
Interview nu met Taylor
Zekerquote:Op maandag 31 december 2012 00:54 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Ik geef van gerwen een goede kans.
Barney is mijns inziens de laatste tijd juist gegroeid (en dit keer niet enkel in omvang). Ook toen het niet liep heeft hij zich niet verlaagd tot onsportief gedrag en waar hij voorheen zich vaker als een klein kind gedroeg als hij had verloren, telt hij nu rustig tot 10 en wilde zijn tegenstander vervolgens op een sportievere manier feliciteren dan middels het laffe handje dat Taylor hem nog net gunde.quote:Op maandag 31 december 2012 00:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Barney en Taylor zijn gewoon klootzakken. Dat is nu toch wel bekend. MVG vernederd dat nare mannetje wel even.
quote:Op maandag 31 december 2012 00:51 schreef marcodej het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |