Oeh. Welke zender?quote:Op maandag 31 december 2012 01:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Vanmiddag, 12 uur, Glory 4 met Schilt, Bonjasky, Zimmerman, Aerts, Saki, Ghita.
Werken met nieuwjaarsdag? Dus geen zuipen met Oud&Nieuw voor jou?quote:Op maandag 31 december 2012 01:09 schreef ZuidGrens het volgende:
Bedankt voor de antwoorden boys, dan ben ik denk ik al klaar met werken dus kan ik hem mooi kijken.
Ovens en Dolan zal ik jouw dan niet aanraden.quote:Op maandag 31 december 2012 01:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
James Wade is dan wel weer het andere uiterste natuurlijk. Zelden een saaiere darter gezien.
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 01:08:34Raymond v Barneveld is weggevoerd. Waarheen is totaal onduidelijk! Hoop hem nog te spreken maar of het gaat lukken. ?? #rtl7darts reageer retweet
Naar een inrichtingquote:Op maandag 31 december 2012 01:10 schreef Pino112 het volgende:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 01:08:34Raymond v Barneveld is weggevoerd. Waarheen is totaal onduidelijk! Hoop hem nog te spreken maar of het gaat lukken. ?? #rtl7darts reageer retweet
Inclusief schietpartij?quote:Op maandag 31 december 2012 01:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Vanmiddag, 12 uur, Glory 4 met Schilt, Bonjasky, Zimmerman, Aerts, Saki, Ghita.
Echte sportman. Taylor had hem een ekte kopstoot moeten geven die dwaas.quote:Op maandag 31 december 2012 01:10 schreef Pino112 het volgende:
Weggevoerd?....quote:Op maandag 31 december 2012 01:10 schreef Pino112 het volgende:
ik sluit me aan bij jouw woorden. Tot dinsdag en let (net als Phil) op je handjes morgen!quote:Op maandag 31 december 2012 01:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo jongens, ik duik ook weer in bed. Oliebollen vreten morgen, en dan kunnen we dinsdagavond genieten van historie
quote:Op maandag 31 december 2012 00:51 schreef marcodej het volgende:
Alle dartswedstrijden schijnen volgend weekend te worden afgelast, zodat men zich allemaal kan bezinnen in de dartskantines.
Dit dus ook ja.quote:Op maandag 31 december 2012 01:10 schreef I0_0I het volgende:
Ik heb mezelf echt op zitten vreten voor de televisie deze wedstrijd. Wat een clown die barney.
Eerst dat hele betoog houden over vertrouwen en positief denken en dan vervolgens elke keer na de eerste gemiste pijl al lopen schudden en naar de grond kijken.
Zelfs in die 7e set, waarin hij dikke kansen heeft om terug te keren nadat Taylor begint te missen en hij de ene na de andere 180 raakt, is hij nog totaal niet geconcentreerd en mist hij zelfs 2x een single bij finishes op superbelangrijke momenten. Dat hij dan nog terugkomt is ook echt meer geluk dan wijsheid te noemen, want met zo'n instelling ben je niet finalewaardig.
Dat is dan wel weer erg slap van hem inderdaad. En ook niet de eerste keer dat hij dat flikt.quote:Op maandag 31 december 2012 01:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja wtf. Weer geen reactie van Barney nadat hij verliest.
Ja maar dat is normaal hequote:Op maandag 31 december 2012 01:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja wtf. Weer geen reactie van Barney nadat hij verliest.
Hier is nog een kamer vrijquote:
quote:Doden bij brand in Franse inrichting
Toegevoegd: 31-12-2012 01:09
Bij een brand in een psychiatrische instelling in Zuid-Frankrijk zijn twee patiënten om het leven gekomen. Franse media melden dat ze overleden aan een hartstilstand. Drie patiënten werden in het ziekenhuis opgenomen met ademhalingsproblemen.
De brand begon zondagavond rond half acht in een van de kamers van de kliniek in La Crau, bij de stad Toulon. Uiteindelijk werden vier kamers in de as gelegd.
Van de patiënten die naar het ziekenhuis moesten, had één patiënt naar verluidt een aansteker in zijn hand. Of hij de brand heeft aangestoken, is niet duidelijk.
In de kliniek in La Crau verblijven patiënten tussen 18 en 35 jaar.
Ik heb diverse interviews gevonden op Sky.quote:
Laatste 2 potjes tussen die twee gingen naar Van Gerwen.quote:Op maandag 31 december 2012 01:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Maakt niet uit, Van Gerwen won de laatste keer van Phil (10-5 legs).
idd, slopen die hap!quote:Op maandag 31 december 2012 01:13 schreef nightfall het volgende:
ik mag hopen dat van gerwen em helemaal sloopt, wat een lul die taylor zeg
Prima, maar als je als verliezer iemand normaal wilt feliciteren dan moet dat ook normaal kunnen lijkt me.quote:Op maandag 31 december 2012 01:13 schreef Salt_Seafood het volgende:
Zit niet zo te zeiken om Barney, je weet hoe hij is verwacht gewoon geen interview na een verloren partij.
Mja, als hij in een emotionele bui gaat lopen afgeven op die actie van Taylor zul je zien dat hij vervolgens bestraft wordt door de PDC.quote:Op maandag 31 december 2012 01:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer erg slap van hem inderdaad. En ook niet de eerste keer dat hij dat flikt.
Barney zal het tegenover RTL7 wel vertellen. Sky zal er wel weer om heen gaan draaien, want o wee als je aan Taylor komt op Skyquote:Op maandag 31 december 2012 01:13 schreef Salt_Seafood het volgende:
Zit niet zo te zeiken om Barney, je weet hoe hij is verwacht gewoon geen interview na een verloren partij.
Ohja Phil is sexueel veroordeeld stond op darts.nuquote:Op maandag 31 december 2012 01:14 schreef glaciest het volgende:
Sky houdt hem weg van de camera's...
Het is sowieso geen gezonde situatie, sky=pdc en pdc=phil taylor. Ze zullen nooit iets negatiefs zeggen over die dikke dwerg die veroordeeld is voor aanranding.
Say what?quote:Op maandag 31 december 2012 01:14 schreef glaciest het volgende:
Ze zullen nooit iets negatiefs zeggen over die dikke dwerg die veroordeeld is voor aanranding.
Dan zou hij ook nog kunnen zeggen dat hij daar niks over wilt zeggen en het enkel over de wedstrijd wilt hebben.quote:Op maandag 31 december 2012 01:14 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Mja, als hij in een emotionele bui gaat lopen afgeven op die actie van Taylor zul je zien dat hij vervolgens bestraft wordt door de PDC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |