Ik heb diverse interviews gevonden op Sky.quote:
Laatste 2 potjes tussen die twee gingen naar Van Gerwen.quote:Op maandag 31 december 2012 01:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Maakt niet uit, Van Gerwen won de laatste keer van Phil (10-5 legs).
idd, slopen die hap!quote:Op maandag 31 december 2012 01:13 schreef nightfall het volgende:
ik mag hopen dat van gerwen em helemaal sloopt, wat een lul die taylor zeg
Prima, maar als je als verliezer iemand normaal wilt feliciteren dan moet dat ook normaal kunnen lijkt me.quote:Op maandag 31 december 2012 01:13 schreef Salt_Seafood het volgende:
Zit niet zo te zeiken om Barney, je weet hoe hij is verwacht gewoon geen interview na een verloren partij.
Mja, als hij in een emotionele bui gaat lopen afgeven op die actie van Taylor zul je zien dat hij vervolgens bestraft wordt door de PDC.quote:Op maandag 31 december 2012 01:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer erg slap van hem inderdaad. En ook niet de eerste keer dat hij dat flikt.
Barney zal het tegenover RTL7 wel vertellen. Sky zal er wel weer om heen gaan draaien, want o wee als je aan Taylor komt op Skyquote:Op maandag 31 december 2012 01:13 schreef Salt_Seafood het volgende:
Zit niet zo te zeiken om Barney, je weet hoe hij is verwacht gewoon geen interview na een verloren partij.
Ohja Phil is sexueel veroordeeld stond op darts.nuquote:Op maandag 31 december 2012 01:14 schreef glaciest het volgende:
Sky houdt hem weg van de camera's...
Het is sowieso geen gezonde situatie, sky=pdc en pdc=phil taylor. Ze zullen nooit iets negatiefs zeggen over die dikke dwerg die veroordeeld is voor aanranding.
Say what?quote:Op maandag 31 december 2012 01:14 schreef glaciest het volgende:
Ze zullen nooit iets negatiefs zeggen over die dikke dwerg die veroordeeld is voor aanranding.
Dan zou hij ook nog kunnen zeggen dat hij daar niks over wilt zeggen en het enkel over de wedstrijd wilt hebben.quote:Op maandag 31 december 2012 01:14 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Mja, als hij in een emotionele bui gaat lopen afgeven op die actie van Taylor zul je zien dat hij vervolgens bestraft wordt door de PDC.
Phil's Darts Competitionquote:Op maandag 31 december 2012 01:17 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
De PDC is Phil Taylor dat weet je he? Of ben je nog jong?
Phils Dart Competition?quote:Op maandag 31 december 2012 01:17 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij heeft hem dat een ridderorde gekost.quote:Op maandag 31 december 2012 01:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Ohja Phil is sexueel veroordeeld stond op darts.nu
En dat is?quote:Op maandag 31 december 2012 01:18 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
BARNEY schijnt een Staelensje gedaan te hebben bij het voorbij lopen....
Nee. Waarom zou Taylor eigenhandig iemand uit een bond flikkeren voor zo'n lullig incident. Gaat nergens over.quote:Op maandag 31 december 2012 01:17 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Terecht ook. Die man is bekend voor zijn dartkwaliteiten en wat hij dan in zijn vrije tijd uitvoert zal mij echt worst wezen.quote:Op maandag 31 december 2012 01:14 schreef glaciest het volgende:
Sky houdt hem weg van de camera's...
Het is sowieso geen gezonde situatie, sky=pdc en pdc=phil taylor. Ze zullen nooit iets negatiefs zeggen over die dikke dwerg die veroordeeld is voor aanranding.
Zal hem wat interesseren jaquote:Op maandag 31 december 2012 01:18 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij heeft hem dat een ridderorde gekost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |