Heel soms is dat maar beter ook voor de persoon in kwestie.quote:Op maandag 31 december 2012 00:05 schreef JRRY het volgende:
Ze is erg goed. Maar dat zijn er zoveel, en die worden ook niet bekend.
Haha leuk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:52 schreef Arjan4all het volgende:
Omdat ik dit topic 2 weekjes met rust moet laten vanwege ski verplichtingen, hierbij wat amusement. Erg leuk gedaan.....
Interessante bijdrage, tot nu toe staat er 1 filmpje van haar op You Tube voor zover ik weet en ze kiest juist dit nummer van Fiona Apple uit, het genre lijkt naadloos bij haar stijl aan te sluiten. Hopelijk gaat ze nog wat meer plaatsen.quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:27 schreef Miam het volgende:
Ik weet niet of deze al gepost is, maar damn
Van Madilyn Balley staan er inderdaad alweer 3 songs gepost, deze heeft 10 miljoen views, het geeft aan dat deze dame aan het doorbreken is.quote:[b]Op
Ik weet niet of deze al gepost is, maar damn
Eens, ook deze vind ik niet slecht, de performer heeft net iets meer "x-factor"quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:03 schreef skit het volgende:
normaal gesproken niet echt mijn smaak, maar deze is toch wel goed hoor
Wel mooi maar niet echt een nummer voor haar stem vind ik.quote:
Ja dit is heerlijk genieten!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:09 schreef Arjan4all het volgende:
Als tussendoortje kijkt deze heerlijk weg. Hij is al in 2011 geplaatst, toch moest 'ie er even bij
Ze wordt beter, leuk om te zien en te horenquote:
De dames doen er nog een paar schepjes bovenop, dit is gewoon een chte videoclip, geweldige geluidskwaliteit, geweldige cover, zr overtuigend....quote:Op zondag 6 januari 2013 22:48 schreef Arjan4all het volgende:
De dames zetten een uitstekende cover neer....
Ik kan niet anders zeggen dan............Wat slecht!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:43 schreef Arjan4all het volgende:
[..]
De dames doen er nog een paar schepjes bovenop, dit is gewoon een chte videoclip, geweldige geluidskwaliteit, geweldige cover, zr overtuigend....
Hmm, niet mee eens hoor, deze dames hadden al een hele goed Bruno Mars cover gedaan die ik al had geplaatst en deze van Will I AM en Britney Spears vond ik echt goed: het ziet er zr overtuigend uit, gewoon een echte videoclip, zeker zo goed als het orgineel.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:30 schreef emil23 het volgende:
[..]
Ik kan niet anders zeggen dan............Wat slecht!!
Te hard van oordeel, geef de dames nog een tweede kans door naar hun Bruno Mars cover the luisteren.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:27 schreef emil23 het volgende:
Geloof me. ik ben behoorlijk onderde indruk van de producten van Will i am. Daar ligt het probleem niet. Dit is gewoon beroerd qua timing. onzuiver. En ze staan emotieloos te zingen in de clip.
Leuk hoe je een van de best verkopende jazz-zangeressen als onbekend talent weet te betitelen. Deze dame is "huge" in de VS en Azi. Ze staat in april meerdere malen in de Blue Note in Japan. Daar treden alleen de allerbeste jazzmuzikanten op.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:18 schreef Arjan4all het volgende:
Ik had nog nooit van Karen Souza gehoord, al luisterend naar covers kwam ik haar tegen, ze zingt covers van popsongs en klassiekers op een jazzy manier. Je kunt er wat van kopen op Bol of Amazon, dus ze heeft wel enige bekendheid. Ik vind het geweldig luisterwerk en ik vind haar onbekend genoeg om een paar covers van haar te plaatsen
Nou ik schreef wel dat ze enige bekendheid heeft en dat je een cd'tje via Bol.com van haar kan bestellen, maar het is wel import, dus voor de levering moet je een paar weekjes geduld hebben. En op Wikipedia staat niet echt een beschrijving van het formaat van een jazz grootheid, een paar zinnetjes. Dus ik meende toch dat deze dame in Nederland redelijk onbekend is, en ze covert de ene na de andere popsong.quote:Op maandag 1 april 2013 10:53 schreef emil23 het volgende:
[..]
Leuk hoe je een van de best verkopende jazz-zangeressen als onbekend talent weet te betitelen. Deze dame is "huge" in de VS en Azi. Ze staat in april meerdere malen in de Blue Note in Japan. Daar treden alleen de allerbeste jazzmuzikanten op.
Vorig jaar al eens wat geplaatst van dit zeer getalenteerde duo. Ze hebben nu een eigen nummer, ik vind het geweldig om naar te luisterenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:13 schreef Arjan4all het volgende:
Een betoverende cover, zeer subtiele opbouw en tegelijkertijd rustige dromerige uitvoering, aan het eind druk ik steevast op opnieuw afspelen. Zeer goed.
Ze wordt beter, deze cover is ook weer erg goedquote:Op zondag 10 juni 2012 10:41 schreef Arjan4all het volgende:
Een buitengewoon overtuigende uitvoering van Whitney Houston's "I have nothing"
Een puntje van kritiek die op je post geleverd zou kunnen worden crutch, is dat Audrey Assad al een beetje te bekend is. Via Bol.com zijn er 2 cd’s van haar te krijgen. Had ik laatst ook met mijn post van Karen Souza, maar Karen Souza covert veel nummers, Audrey Assad zingt eigen nummers.quote:Op maandag 15 april 2013 19:58 schreef Crutch het volgende:
Hier aardig onbekend. Zingt haar eigen versie van Sparrow genspireerd door Lauryn Hill in Sister Act 2. Kerkmuziek, tja ik houd er eigenlijk helemaal niet van, maar Audrey Assad heeft zo'n prachtige zuivere stem.
Het is natuurlijk de bedoeling, zoals al uit de naam van het topic blijkt, dat er veel onbekend talent op dit topic wordt geplaatst. Sissel is de bekendste zangeres van Noorwegen, nu wonen daar niet zoveel mensen, maar toch.quote:Op maandag 22 april 2013 12:46 schreef Iwanius het volgende:
Ik weet niet of Sissel Kyrkjeb al is langsgekomen maar haar versie van dit aloude klassieke nummer is geweldig en zelfs beter dan het origineel, die je eerst ziet en daarna de moderne versie.
Ook deze van Daft Punk is niet slecht. Geweldig uitgevoerde coverquote:
Al eens eerder wat van geplaatst, haar naam is Typhene Barrow uit het Franstalige deel van van Belgi. Het was even stil maar op You Tube zijn er weer een paar nieuwe covers van haar bijgekomen, ik ben een groot fan:quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:30 schreef Arjan4all het volgende:
Zodra deze dame weer iets nieuws plaatst, zet ik het ook maar meteen hierbij zo goed is het
Ze heeft weer een nieuwe op you tube geplaatst, ze is geweldig goed, ik ben een groot fanquote:Op maandag 1 april 2013 10:01 schreef Arjan4all het volgende:
Geweldige cover, geluidskwaliteit, filmpje, uitvoering, alles top
Ze heeft weer een nieuwe cover geplaatst, ze is goed hoorquote:
Ze hebben er nu ook een videoclipje bij gemaakt, het is een geweldige song, zeer getalenteerd duo naar mijn smaakquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:25 schreef Arjan4all het volgende:
[..]
Vorig jaar al eens wat geplaatst van dit zeer getalenteerde duo. Ze hebben nu een eigen nummer, ik vind het geweldig om naar te luisteren
Love me tender was exceptioneel goed, ik volg of eerder geplaatste performers actief blijven en ze heeft weer een nieuwe geplaatst. Geweldige stem, jammer van het kleine ruisje tijdens de opnamequote:
We hebben de song Imagine van John Lennon tot vervelens toe gehoord, daarom vind ik het razendknap dat ze met juist deze song mijn aandacht weet vast te houden. Geweldige eenvoudige mooie uitvoering door een dame met veel talentquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:29 schreef Arjan4all het volgende:
geen gelikte uitvoering of professioneel videoclipje, maar zeer getalenteerd naar mijn smaak
Vorig jaar had ik al een fantastische Karma Police cover van ze geplaatst, hier een original song van ze, weer zeer goed gedaan:quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:45 schreef Arjan4all het volgende:
Ook deze Karma Police wordt erg sterk neergezet door dit stel dat zich John & Lindsey noemt
Het was een jaar stil, ik dacht die laat nooit meer iets van d'r horen, maar het is zover....quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:49 schreef Arjan4all het volgende:
Helaas recent niet meer zo actief, maar deze Lana del Rey cover moest er toch even bij
Ik ben fanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:58 schreef Arjan4all het volgende:
[..]
Ze heeft weer een nieuwe cover geplaatst, ze is goed hoor
quote:
Wat ik wil onderstrepen is dat de "At last" die ik postte vers van de pers is, November 2013 op You Tube geplaatst. Ik vind de actualiteit van de covers ook relevant en het is een goeie hoor.quote:
quote:
Tja, dat is de "one million dollar question", hoe breek je tegenwoordig nog door in de muziek? Na alle Pop-idols, X-factor en aanverwante televisie talentjachten weten we dat de wereld vol met talent zit, performers genoeg, maar hoe zet je je talent om in blijvend succes ? Als je al met wat eigen songs kan komen, dan is dat allemaal de volgende dag gekopieerd op internet en zelf verdien je geen cent. De muziek business ligt hierdoor op z'n gat en een oplossing lijkt niet voorhanden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:43 schreef Nober het volgende:
Dat ze nog niet doorgebroken is, onbegrijpelijk.
Omdat ze niet speciaal klinkt ofzo mensen kijken het gewoon omdat der tieten er bijna uitvallen. Vind er niet veel aan en heb echt wel beter gehoord op YT.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:43 schreef Nober het volgende:
Dat ze nog niet doorgebroken is, onbegrijpelijk.
MUZ / Covers door onbekend talent - 2014quote:
Ik had al een eigen song van haar gepost, nu dan een cover. Energiek en sterk uitgevoerd....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:22 schreef Arjan4all het volgende:
Deze dame heeft al een flink aantal goede covers geplaatst op You Tube, nu heeft ze er ook een eigen song op gezet. Ik vind 'm erg goed, het zou ook een goed inzending voor het Eurovision Songfestival zijn geweest, maar dat terzijde![]()
"Live your life like it is your last day"
Van deze dame plaats ik er nog n. Het is een "mash up" van twee songs, vooral de "Call me maybe" bouwt ze ijzersterk op. Goed hoor....quote:
Rond de dame uit het openingstopic is het een hele tijd stil geweest, maar hier is ze dan weer, eindelijk, daar word ik wel happy van.....quote:Op maandag 31 december 2012 00:03 schreef Arjan4all het volgende:
Soms is het leuker om naar onbekend talent te kijken dat een nummer covert dan naar de orginele uitvoering. Ik vraag me dan altijd af: zou dit onbekende talent ooit doorbreken of niet ?
Dit topic is bedoeld om dit soort talent alvast te spotten, meteen vast te leggen op dit topic en zodoende te bewaren voor volgende generaties. Het zou leuk zijn: “Kijk, deze bekende popster was ooit al eens geplaatst op Fokforum in 2013”.
Een voorbeeld van een groot talent uit het vorige topic:
Nou, het zijn dit soort covers die ik graag op dit topic geplaatst zie worden gedurende 2013.
Bij voorkeur recente covers uit 2012 of net geplaatst in 2013 moeten dit topic “fris” en “2013-proof” houden. Hoe meer onbekend talent er geplaatst wordt, hoe leuker het is om dit topic te luisteren en te volgen.
Verzoek: probeer te voorkomen covers te plaatsen van namen die al “te bekend” zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |