Wel mooi maar niet echt een nummer voor haar stem vind ik.quote:
Ja dit is heerlijk genieten!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:09 schreef Arjan4all het volgende:
Als tussendoortje kijkt deze heerlijk weg. Hij is al in 2011 geplaatst, toch moest 'ie er even bij
Ze wordt beter, leuk om te zien en te horenquote:
De dames doen er nog een paar schepjes bovenop, dit is gewoon een échte videoclip, geweldige geluidskwaliteit, geweldige cover, zéér overtuigend....quote:Op zondag 6 januari 2013 22:48 schreef Arjan4all het volgende:
De dames zetten een uitstekende cover neer....
Ik kan niet anders zeggen dan............Wat slecht!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:43 schreef Arjan4all het volgende:
[..]
De dames doen er nog een paar schepjes bovenop, dit is gewoon een échte videoclip, geweldige geluidskwaliteit, geweldige cover, zéér overtuigend....
Hmm, niet mee eens hoor, deze dames hadden al een hele goed Bruno Mars cover gedaan die ik al had geplaatst en deze van Will I AM en Britney Spears vond ik echt goed: het ziet er zéér overtuigend uit, gewoon een echte videoclip, zeker zo goed als het orgineel.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:30 schreef emil23 het volgende:
[..]
Ik kan niet anders zeggen dan............Wat slecht!!
Te hard van oordeel, geef de dames nog een tweede kans door naar hun Bruno Mars cover the luisteren.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:27 schreef emil23 het volgende:
Geloof me. ik ben behoorlijk onderde indruk van de producten van Will i am. Daar ligt het probleem niet. Dit is gewoon beroerd qua timing. onzuiver. En ze staan emotieloos te zingen in de clip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |