abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124719944
Ik had nog nooit van Karen Souza gehoord, al luisterend naar covers kwam ik haar tegen, ze zingt covers van popsongs en klassiekers op een jazzy manier. Je kunt er wat van kopen op Bol of Amazon, dus ze heeft wel enige bekendheid. Ik vind het geweldig luisterwerk en ik vind haar onbekend genoeg om een paar covers van haar te plaatsen

pi_124749945
Geweldige cover, geluidskwaliteit, filmpje, uitvoering, alles top

pi_124750603
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 15:18 schreef Arjan4all het volgende:
Ik had nog nooit van Karen Souza gehoord, al luisterend naar covers kwam ik haar tegen, ze zingt covers van popsongs en klassiekers op een jazzy manier. Je kunt er wat van kopen op Bol of Amazon, dus ze heeft wel enige bekendheid. Ik vind het geweldig luisterwerk en ik vind haar onbekend genoeg om een paar covers van haar te plaatsen

Leuk hoe je een van de best verkopende jazz-zangeressen als onbekend talent weet te betitelen. Deze dame is "huge" in de VS en Azië. Ze staat in april meerdere malen in de Blue Note in Japan. Daar treden alleen de allerbeste jazzmuzikanten op.
pi_124757049
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 10:53 schreef emil23 het volgende:

[..]

Leuk hoe je een van de best verkopende jazz-zangeressen als onbekend talent weet te betitelen. Deze dame is "huge" in de VS en Azië. Ze staat in april meerdere malen in de Blue Note in Japan. Daar treden alleen de allerbeste jazzmuzikanten op.
Nou ik schreef wel dat ze enige bekendheid heeft en dat je een cd'tje via Bol.com van haar kan bestellen, maar het is wel import, dus voor de levering moet je een paar weekjes geduld hebben. En op Wikipedia staat niet echt een beschrijving van het formaat van een jazz grootheid, een paar zinnetjes. Dus ik meende toch dat deze dame in Nederland redelijk onbekend is, en ze covert de ene na de andere popsong.

Maar goed, mocht dit toch een slip of the pen mijnerzijds zijn, laat ik het goed maken door vandaag nog een extra cover te plaatsen. Fleetwood Mac, uitstekend gedaan

pi_124803047
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 22:13 schreef Arjan4all het volgende:
Een betoverende cover, zeer subtiele opbouw en tegelijkertijd rustige dromerige uitvoering, aan het eind druk ik steevast op opnieuw afspelen. Zeer goed.

Vorig jaar al eens wat geplaatst van dit zeer getalenteerde duo. Ze hebben nu een eigen nummer, ik vind het geweldig om naar te luisteren

pi_124850185
Heel even lijkt het alsof John Lennon nog leeft, maar degenen met een scherp oog ontdekken dat dit toch niet het geval is. Maar de cover is geslaagd !

pi_124890399
Het valt niet mee om deze song van Lucie Silvas goed te coveren, vele zijn erg slecht. Maar deze was gelukkig goed

pi_124993631
Van deze dame had ik al eens iets geplaatst

quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 10:41 schreef Arjan4all het volgende:
Een buitengewoon overtuigende uitvoering van Whitney Houston's "I have nothing"

Ze wordt beter, deze cover is ook weer erg goed

pi_125264965
Normaal ben ik niet van de junior covers, maar vandaag moet ik op dit principe eens een uitzondering maken. Het filmpje laat zien waarom

pi_125322063
Hier wordt een geweldige cover neergezet

maandag 15 april 2013 @ 19:58:08 #116
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_125322903
Hier aardig onbekend.

Zingt haar eigen versie van Sparrow geïnspireerd door Lauryn Hill in Sister Act 2.
vanaf 1:38

Kerkmuziek, tja ik houd er eigenlijk helemaal niet van, maar Audrey Assad heeft zo'n prachtige zuivere stem.

Luister bijvoorbeeld dit:

Je moeder is een hamster
pi_125325881
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 19:58 schreef Crutch het volgende:

Hier aardig onbekend. Zingt haar eigen versie van Sparrow geïnspireerd door Lauryn Hill in Sister Act 2. Kerkmuziek, tja ik houd er eigenlijk helemaal niet van, maar Audrey Assad heeft zo'n prachtige zuivere stem.

Een puntje van kritiek die op je post geleverd zou kunnen worden crutch, is dat Audrey Assad al een beetje te bekend is. Via Bol.com zijn er 2 cd’s van haar te krijgen. Had ik laatst ook met mijn post van Karen Souza, maar Karen Souza covert veel nummers, Audrey Assad zingt eigen nummers.

Want ik persoonlijk een zeer goed nummer van Audrey Assad vind is Winter snow:

De grote vraag is natuurlijk of er een cover te vinden is die net zo goed of beter is dan Audrey Assad zelf. Deze cover van Winter snow door Cassidy Claire komt goed in de buurt:

;)
pi_125570031
De geluidskwaliteit is niet helemaal top en ook het beeld is niet haarscherp. Maar wat doet ze een goede Beatles cover, helemaal geweldig

pi_125570632
Met het plaatsen van de vorige cover viel mijn oog ook op deze. Het is zo leuk gedaan, ik moest m even plaatsen

pi_125594629
Ik weet niet of Sissel Kyrkjebø al is langsgekomen maar haar versie van dit aloude klassieke nummer is geweldig en zelfs beter dan het origineel, die je eerst ziet en daarna de moderne versie.

origineel

cover:
pi_125615125
quote:
6s.gif Op maandag 22 april 2013 12:46 schreef Iwanius het volgende:
Ik weet niet of Sissel Kyrkjebø al is langsgekomen maar haar versie van dit aloude klassieke nummer is geweldig en zelfs beter dan het origineel, die je eerst ziet en daarna de moderne versie.

Het is natuurlijk de bedoeling, zoals al uit de naam van het topic blijkt, dat er veel onbekend talent op dit topic wordt geplaatst. Sissel is de bekendste zangeres van Noorwegen, nu wonen daar niet zoveel mensen, maar toch.

Om dus even op topic te blijven, deze dame heeft veel in haar mars

pi_125619100
Dit zijn mijn neven(muziek en zang) :D
  dinsdag 23 april 2013 @ 00:26:25 #125
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_125626716
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_125768620
quote:
Leuk gedaan!

Rihanna wordt echt heel veel en ook heel goed gecoverd. Deze vind ik uitstekend

pi_125948175
quote:
Ook deze van Daft Punk is niet slecht. Geweldig uitgevoerde cover

pi_126000904
geen gelikte uitvoering of professioneel videoclipje, maar zeer getalenteerd naar mijn smaak

pi_126036382
Van deze Cole Porter song vind je niet veel covers, om de simpele reden dat ie haast niet te zingen is. Deze dame, uit een ver land, flikt het 'm en dat is heel knap

pi_126319919
Deze dame heeft wat goede covers op You Tube staan, maar meest opvallend vond ik een original song die er tussen stond. Gewoon een ijzersterke uitvoering en compositie, dus deze plaats ik hierbij

pi_126391895
Aardige twist op het Bryan Adams orgineel, goeie cover

pi_126397213
Er zijn haast geen goede covers te vinden van deze geweldige Branigan song, maar deze is niet verkeerd:

pi_126448904
Het is een aparte uitvoering van Lovesong van the Cure, het wist goed m'n aandacht vast te houden

pi_126495827
Haar filmpjes worden zeer vaak bekeken, ik kan dat begrijpen

pi_126519937
Melanie Stoffels - Houd van jou ( originele Engelse versie Tiffany Alvord - Baby I love you ) .
pi_126597363
Haar stem past helemaal geweldig bij deze golden oldie

pi_126641635
Goed hoor, heel goed, een cover uit Brazilië....

pi_126679653
Echt een dag voor een Anouk cover. Gewedlige cover van een geweldige song

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')