Leuk hoe je een van de best verkopende jazz-zangeressen als onbekend talent weet te betitelen. Deze dame is "huge" in de VS en Azië. Ze staat in april meerdere malen in de Blue Note in Japan. Daar treden alleen de allerbeste jazzmuzikanten op.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:18 schreef Arjan4all het volgende:
Ik had nog nooit van Karen Souza gehoord, al luisterend naar covers kwam ik haar tegen, ze zingt covers van popsongs en klassiekers op een jazzy manier. Je kunt er wat van kopen op Bol of Amazon, dus ze heeft wel enige bekendheid. Ik vind het geweldig luisterwerk en ik vind haar onbekend genoeg om een paar covers van haar te plaatsen
Nou ik schreef wel dat ze enige bekendheid heeft en dat je een cd'tje via Bol.com van haar kan bestellen, maar het is wel import, dus voor de levering moet je een paar weekjes geduld hebben. En op Wikipedia staat niet echt een beschrijving van het formaat van een jazz grootheid, een paar zinnetjes. Dus ik meende toch dat deze dame in Nederland redelijk onbekend is, en ze covert de ene na de andere popsong.quote:Op maandag 1 april 2013 10:53 schreef emil23 het volgende:
[..]
Leuk hoe je een van de best verkopende jazz-zangeressen als onbekend talent weet te betitelen. Deze dame is "huge" in de VS en Azië. Ze staat in april meerdere malen in de Blue Note in Japan. Daar treden alleen de allerbeste jazzmuzikanten op.
Vorig jaar al eens wat geplaatst van dit zeer getalenteerde duo. Ze hebben nu een eigen nummer, ik vind het geweldig om naar te luisterenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:13 schreef Arjan4all het volgende:
Een betoverende cover, zeer subtiele opbouw en tegelijkertijd rustige dromerige uitvoering, aan het eind druk ik steevast op opnieuw afspelen. Zeer goed.
Ze wordt beter, deze cover is ook weer erg goedquote:Op zondag 10 juni 2012 10:41 schreef Arjan4all het volgende:
Een buitengewoon overtuigende uitvoering van Whitney Houston's "I have nothing"
Een puntje van kritiek die op je post geleverd zou kunnen worden crutch, is dat Audrey Assad al een beetje te bekend is. Via Bol.com zijn er 2 cd’s van haar te krijgen. Had ik laatst ook met mijn post van Karen Souza, maar Karen Souza covert veel nummers, Audrey Assad zingt eigen nummers.quote:Op maandag 15 april 2013 19:58 schreef Crutch het volgende:
Hier aardig onbekend. Zingt haar eigen versie van Sparrow geïnspireerd door Lauryn Hill in Sister Act 2. Kerkmuziek, tja ik houd er eigenlijk helemaal niet van, maar Audrey Assad heeft zo'n prachtige zuivere stem.
Het is natuurlijk de bedoeling, zoals al uit de naam van het topic blijkt, dat er veel onbekend talent op dit topic wordt geplaatst. Sissel is de bekendste zangeres van Noorwegen, nu wonen daar niet zoveel mensen, maar toch.quote:Op maandag 22 april 2013 12:46 schreef Iwanius het volgende:
Ik weet niet of Sissel Kyrkjebø al is langsgekomen maar haar versie van dit aloude klassieke nummer is geweldig en zelfs beter dan het origineel, die je eerst ziet en daarna de moderne versie.
Ook deze van Daft Punk is niet slecht. Geweldig uitgevoerde coverquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |